Ja, bovendien kan het weer tot coronabesmettingen leiden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:23 schreef KennyPowers het volgende:
Debiele sport dat estafette
Gewoon rennen geen flauwekulletjes met stokken
Gewoon niet 2 seconden te vroeg starten, niets moeilijks aan zeker niet als je in baan 2 loopt en je exact kan zien wanneer de anderen beginnen te rennen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:23 schreef KennyPowers het volgende:
Debiele sport dat estafette
Gewoon rennen geen flauwekulletjes met stokken
Maar maakt haar zelfinzicht niet veel goed?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:34 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ik ben nog steeds ZIEDEND door Schippers, ze heeft mijn hele weekend VERPEST
Welk zelfinzicht?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar maakt haar zelfinzicht niet veel goed?
Het denkbeeldige zelfinzicht. Wat een afgang was dit weer zeg.quote:
Ja, Dafne blijft voor mij voor altijd de sprintkoningin.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:47 schreef Pedroso het volgende:
Wat een haat hier op Schippers trouwens.
Waar dan?quote:
ES1quote:
Ze weet net als de rest van de wereld heel goed dat zij fout zat, dat maakt het niet toegeven nog triester. Die act voor de camera is respectloos naar haar teamgenotenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar maakt haar zelfinzicht niet veel goed?
Goud zat er sowieso niet inquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:34 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ik ben nog steeds ZIEDEND door Schippers, ze heeft mijn hele weekend VERPEST
Legitiem over de finish komen is het nieuwe goud.quote:
Ik wilde het posten en dacht naaaahquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:55 schreef Federer-fan het volgende:
Dat snelwandelen blijft toch echt geen gezicht.
Ja was me met de 1500 ook opgevallenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:01 schreef Federer-fan het volgende:
Onhandig dat ze nu op ES de finale van de 4x100 dames herhalen en dat er dan 'Live' rechtsboven in beeld staat.
Dat komt omdat het programma 'Tokyo Today' zelf wel live is. Ze laten dan bij alle terugblikken het live icoontje staan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:01 schreef Federer-fan het volgende:
Onhandig dat ze nu op ES de finale van de 4x100 dames herhalen en dat er dan 'Live' rechtsboven in beeld staat.
Die is al vijf jaar afgelopen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt omdat het programma 'Tokyo Today' zelf wel live is. Ze laten dan bij alle terugblikken het live icoontje staan.
En terecht ook. Iedereen weet toch inmiddels wel dat de sportdag in Rio al is afgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |