quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vreemd voorstel dat je daar doet, waarom zou je dat willen?
Slob nam de honneurs al waar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Geen reactie van @:maxi-mus op de vlag, dat stelde me dan weer een beetje teleur.
Oeh ja! Dat gaan we nog even terugkijkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Italiaanse commentator op de PLAYER werd ook weer gek.
Best of 3 marathon.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:04 schreef TommyL0204 het volgende:
Morgen nog de series voor de marathon? Of gelijk de Madison?
10 km nog.quote:
MAMMA MIA MAMMA MIA MAMMA MIA MAMMA MIAquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:03 schreef kilon het volgende:
[..]
Oeh ja! Dat gaan we nog even terugkijken
Ja, wordt er weer eentje afgeschotenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Het liefst zie je al die ruiters keihard op hun bek gaan, maar dat is zieliger voor die prachtige paarden.
Mmmm, straks maar paardenworst kopen bij supermarktquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, wordt er weer eentje afgeschoten
Ja, daar is erg weinig animo voor in dit topic, valt me op.quote:
Heel vreemd, maar ik heb ze in de atletiek nog helemaal niet gezien eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, daar is erg weinig animo voor in dit topic, valt me op.
Het was een grap.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heel vreemd, maar ik heb ze in de atletiek nog helemaal niet gezien eigenlijk.
De Duitser ging ook los.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:03 schreef kilon het volgende:
[..]
Oeh ja! Dat gaan we nog even terugkijken
Moet kunnen. Het is ook voor jou vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had hem pas na het posten door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |