Ze speelden de hoofdfiguur na uit het beroemde boek en/of film "De reis naar het Westen". Dat is Koning Aap, die geboren is uit een rots.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond de Chinezen het leukst opkomen. #teamChina
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:37 schreef Idisrom het volgende:
Niet alleen bij Dafne gaat het wel eens mis op de 4 x 100 meter
Dit was twee jaar eerder
Ik heb een abonnement op dat soort verschrijvingen.quote:
Stokje overgegeven, dus beter dan Schippersquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:37 schreef Idisrom het volgende:
Dit was twee jaar eerder
Godallejezus.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:37 schreef Idisrom het volgende:
Dit was twee jaar eerder
Toen waren de 100 en 200m nog leuk. Ging je er echt voor zitten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:58 schreef Federer-fan het volgende:
Jammer dat mijn grote vriend er niet meer is
Ja, nu ga ik er nog steeds voor zitten, maar ik mis wel smaakmakers als Bolt, Greene en Michael Johnson.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:16 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Toen waren de 100 en 200m nog leuk. Ging je er echt voor zitten.
Gelukkig heb je ze nu net zo goed, maar dan op andere onderdelen. Zo schommelt dat altijd een beetje heen en weerquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, nu ga ik er nog steeds voor zitten, maar ik mis wel smaakmakers als Bolt, Greene en Michael Johnson.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:37 schreef Idisrom het volgende:
Dit was twee jaar eerder
Het is alleen jammer dat die rivaliteiten / helden nooit dezelfde aandacht krijgen als die van de 100m. Dus is de hype ook minder grootquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ze nu net zo goed, maar dan op andere onderdelen. Zo schommelt dat altijd een beetje heen en weer
Ja, je hebt nu o.a Duplantis, Warholm.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ze nu net zo goed, maar dan op andere onderdelen. Zo schommelt dat altijd een beetje heen en weer
Die snappen de regels net zo goed als DOM en Amerika bij de 4x400 mixed.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:37 schreef Idisrom het volgende:
Dit was twee jaar eerder
En ook geen Groot-Brittannië.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:55 schreef Tijger_m het volgende:
Hallo, NOS commentatoren, Team GB is GEEN Engeland. Sukkels.
Wist niet dat de meerderheid van sporters uit Noord-Ierland voor Ierland uitkomt, interessant.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
En ook geen Groot-Brittannië.
Hier wordt uitgelegd hoe het zit.
Greene in dat rijtje ja?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, nu ga ik er nog steeds voor zitten, maar ik mis wel smaakmakers als Bolt, Greene en Michael Johnson.
Ja, de kanonbal.quote:
Ze was de hele tijd wel de favoriet bij de bookies, die lezen iets te veel in die 1500m, de 10000m is ironisch genoeg eigenlijk makkelijker.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:58 schreef Federer-fan het volgende:
Hassan zegt dat ze zichzelf 90% kans geeft op goud morgen. Ik hoop het haar helpen. Zag dat ze (op Unibet) niet de favoriet is maar dat ze tweede is achter Gidey Letsenbet.
Voor de OS was ze wel echt ruim favoriet, zal na vandaag wel gecorrigeerd zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:58 schreef Federer-fan het volgende:
Hassan zegt dat ze zichzelf 90% kans geeft op goud morgen. Ik hoop het haar helpen. Zag dat ze (op Unibet) niet de favoriet is maar dat ze tweede is achter Gidey Letsenbet.
In welk opzicht makkelijker? Ze zegt zelf trouwens wel dat het verlies vandaag het morgen makkelijker maakt om te winnen. Kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:00 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ze was de hele tijd wel de favoriet bij de bookies, die lezen iets te veel in die 1500m, de 10000m is ironisch genoeg eigenlijk makkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |