Voorjaar zou best prima zijn, kan je waarschijnlijk nog voor een leuk prijsje de plas over en met wat geluk zijn mondkapjes in het vliegtuig dan ook niet meer nodig…quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ahja, het begin is er. Wij zouden eventueel volgend jaar lente of anders volgend jaar najaar willen gaan, dus tegen die tijd staat het er hopelijk goed voor
Snel wat bloemen in je haar steken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
@:AlwaysHappy
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
[ afbeelding ]
Dan heb je een deel van mijn post hierboven gemist geloof ik, waarin ik aangaf dat er nog genoeg kwetsbaren onder de schouderophalers zitten. Gisteravond in het NOS journaal werden de cijfers getoond van wel, gedeeltelijk en volledig gevaccineerd:quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:25 schreef KikaDeWaDo het volgende:
[..]
Inderdaad, dus de zwakken en kwetsbare groepen met een verhoogde kans op ziekenhuis of IC opname de vaccinaties aanbieden en aan degene die willen. Nergens voor nodig om de gehele bevolking vanaf 12+ te vaccineren. Beter sturen ze die overige vaccines naar landen die er een tekort aan hebben.
Nah, ik ben meer van het type Mustang of Camaro huren en ongegeneerd de Amerikaan uithangen en genietenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Snel wat bloemen in je haar steken.
Lekker veel fastfood eten dus?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nah, ik ben meer van het type Mustang of Camaro huren en ongegeneerd de Amerikaan uithangen en genieten
Lees het bericht wat ik quote nu eens.quote:
Zeker!!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wel fijn dat dat eindelijk kon gebeuren!
duidelijker posten ookquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:40 schreef KikaDeWaDo het volgende:
[..]
Nogmaals, selectief lezen is een kunst.
Nee joh, hallo we hebben het over southern Cali he.... niet fucking Kentuckyquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Lekker veel fastfood eten dus?
Dank voor de tip. Besteld!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
Al die kulverhalen over een buurvrouw die een zoon heeft die bij een supermarkt werkt waar de chef een kennis heeft die iemand kent die hij niet kent die dan extreme bijwerkingen heeft gekregen ....
probeer je te oriënteren op betrouwbare Nederlandse bronnen.
het boek Viruswereld is dan een kinderboek, het is wel prettig om eens te lezen over wat de huidige stand is qua kennis over virussen. (https://www.bol.com/nl/nl/p/viruswereld/9300000017381346/)
op de middelbare school was de Biologie-les over virussen beperkt. Ik leerde er alleen dat een virus geen levend organisme is en niet kan overleven zonder gastheer, de mens in dit geval. die informatie is dus verouderd, een virus kan overleven op gladde voorwerpen. de afbeelding in het biologieboek was een soort lampje op pootjes.
SoCal is toch meer Prius terrein dan Camaro'squote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee joh, hallo we hebben het over southern Cali he.... niet fucking Kentucky
Is this a soy latte? And can I get a gluten free vegan bagel please. Like, otherwise I can't like live with myself.
quote:
Haha, ja zo gaan die verhalen echt. Al die gevallen waar niks aan de hand is vergeten ze dan even..quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
Al die kulverhalen over een buurvrouw die een zoon heeft die bij een supermarkt werkt waar de chef een kennis heeft die iemand kent die hij niet kent die dan extreme bijwerkingen heeft gekregen ....
Het corona gedoequote:
Is tinnitus een veelvoorkomende bijwerking?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:11 schreef naaktslakkenverkrachter het volgende:
[..]
Dat vaccin is idd vrij snel uit je lichaam. Persoonlijk heb ik geen prikangst, maar wel een angst voor bijwerkingen. Ik heb zelf Tinnitus en wil onder geen beding dat dat erger wordt. Wat je vaak leest is dat een verergering enkele dagen na het vaccin op kan komen zetten.
Zal dus niet direct door het vaccin komen, maar waarschijnlijk wel door de immuunreactie die het vaccin veroorzaakt. En die gaat wel voor langere tijd door (enige weken). Gedurende deze tijd is het dus peentjes zweten en hopen dat je geen verergering krijgt. Tinnitus is min of meer onbehandelbaar dus je bent aan de goden overgeleverd als het tegenzit.
dikke_laurentquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Lekker veel fastfood eten dus?
ik verwacht nog een lichte opleving als vakantiegangers terug komen van landen waar de vaccinatiebereidheid laag is en amper de maatregelen worden nageleefd. bijvoorbeeld Kroatie en Bulgarije.quote:
Hoe bedoel je 'die blijven maar in hun eigen wereldje aanmodderen'?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Iedereen kent wel iemand die zich bewust niet laat vaccineren.
Hoe willen die lui zelf dan verder. Die blijven maar in hun eigen wereldje aanmodderen en zorgen voor ziekenhuisopnamen.
Stel er komt een inhaler beschikbaar die je beschermt tegen covid, zouden die mensen dat dan nemen.
Een medicijn in de vorm van een tablet zal zeer ingewikkeld worden aangezien het maagzuur dit zal tegenhouden.
Met kinderdisco tijden. Je moet al om 12 uur wegquote:
Eckte Nederlander, altijd wat te klagenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:08 schreef zalkc het volgende:
[..]
Met kinderdisco tijden. Je moet al om 12 uur wegen braaf gaan zitten.
Een roze Chevrolet was het toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nah, ik ben meer van het type Mustang of Camaro huren en ongegeneerd de Amerikaan uithangen en genieten
'Niemand' heeft nog corona: "Laten we Nederland lekker op het op een na hoogste niveau staan? Ja, is goed"quote:Heel Nederland is nu 'rood' op Europese coronakaart
Dat het aantal coronagevallen in Nederland daalt, is nu ook terug te zien op de Europese coronakaart. Alle twaalf provincies zijn nu rood, het op een na hoogste niveau.
Nederland heeft het verkloot door de explosie van gevallen en terugkomen naar groen duurt gewoon even. En getuige de ziekenhuis cijfers is het minder ernstig maar doen alsof niemand corona heeft is ook onzin, natuurlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Niemand heeft nog corona: "Laten we Nederland lekker op het op een na hoogste niveau staan? Ja, is goed"
Fair pointquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nederland heeft het verkloot door de explosie van gevallen en terugkomen naar groen duurt gewoon even. En getuige de ziekenhuis cijfers is het minder ernstig maar doen alsof niemand corona heeft is ook onzin, natuurlijk.
Deze kende ik nog niet, blijkbaar testen de duitsers toch wel redelijk wat minder.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:12 schreef Benny het volgende:
[..]
'Niemand' heeft nog corona: "Laten we Nederland lekker op het op een na hoogste niveau staan? Ja, is goed"
En ook al gaat het goed nu, het percentage positief is nog steeds hoog. En daar kijken ze internationaal naar. Daar zouden ze iets aan moeten doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nederland heeft het verkloot door de explosie van gevallen en terugkomen naar groen duurt gewoon even. En getuige de ziekenhuis cijfers is het minder ernstig maar doen alsof niemand corona heeft is ook onzin, natuurlijk.
Het percentage positief voor ECDC staat ruim onder de 4% mede door de vakantietesten.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En ook al gaat het goed nu, het percentage positief is nog steeds hoor. En daar kijken ze internationaal naar. Daar zouden ze iets aan moeten doen.
Als nu elke dag even 100.000 mensen gaan testen, vooral gevaccineerden, dan is dat percentage zo onder 1. Maar ja..
Het is een fout van mij om in vooroordelen te praten, sorry.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:07 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'die blijven maar in hun eigen wereldje aanmodderen'?
Behalve Beieren, waar ze blijkbaar meer testen dan wij?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:17 schreef zalkc het volgende:
[..]
Deze kende ik nog niet, blijkbaar testen de duitsers toch wel redelijk wat minder.
[ afbeelding ]
hebben we er enorm last van dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En ook al gaat het goed nu, het percentage positief is nog steeds hoog. En daar kijken ze internationaal naar. Daar zouden ze iets aan moeten doen.
Als nu elke dag even 100.000 mensen gaan testen, vooral gevaccineerden, dan is dat percentage zo onder 1. Maar ja..
Doe maar luxe! Geen verkeerd plan!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
5 dagen New York + 18 dagen Zuidwesten willen wij
Nee, dat niet. Ik persoonlijk niet tenminste, ook al ga ik wel naar het buitenland. Maar ik lees hier vaak dat het zo erg is dat NL op donkerrood staat.quote:
Kan ook zijn dat we het toch in twee aparte reizen splitsenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Doe maar luxe! Geen verkeerd plan!
IK hoop dat het voor iedereen open is volgend jaar. Zou graag naar de f1 van Miami willen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat we het toch in twee aparte reizen splitsen, is afhankelijk van meerdere variabelen nog.
Maar ik vind het hoopvol dat we volgend jaar waarschijnlijk weer die kant op kunnen
Heh, na 2 jaar geen vakantie is er bij de meesten nu wel budget voor een wat luxere vakantie, denk ikquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Doe maar luxe! Geen verkeerd plan!
Leuk hoor. Zoiets wil ik ook nog wel eens doen. Wel door naar Vancouver dan, daar woont een tante van me.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wij hadden 2 jaar terug een trip van San Diego naar Seattle per auto op de planning staan
Onze dochter gaat volgend jaar waarschijnlijk voor het laatst mee. We twijfelen nog tussen alleen New York, New York + Florida of NewYork + mijn geliefde Zuidwestenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heh, na 2 jaar geen vakantie is er bij de meesten nu wel budget voor een wat luxere vakantie, denk ik
Wij hadden 2 jaar terug een trip van San Diego naar Seattle per auto op de planning staan maar ja, schoonouders met gezondheids problemen en toen covid dus dat gaat nog even duren,
Wij hebben precies die trip gedaan in 2018. Nouja andersom, van Seattle naar San Diego.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heh, na 2 jaar geen vakantie is er bij de meesten nu wel budget voor een wat luxere vakantie, denk ik
Wij hadden 2 jaar terug een trip van San Diego naar Seattle per auto op de planning staan maar ja, schoonouders met gezondheids problemen en toen covid dus dat gaat nog even duren,
New York + Floridaquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Onze dochter gaat volgend jaar waarschijnlijk voor het laatst mee. We twijfelen nog tussen alleen New York, New York + Florida of NewYork + mijn geliefde Zuidwesten
Nee dit is niet bestquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:40 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit hoeft voor mij nou ook weer niet
hahahahahahahhaahahahhaquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:41 schreef Qarrad het volgende:
Er gaat nu blijkbaar een verhaal rond in wappieland van een expert Luc Montagnier dat iedereen die een vaccin -het maakt niet uit welk- ontvangen heeft binnen twee jaar doodgaat, geen genezing mogelijk. We gaan allemaal EDA (antibody-dependent enhancement) ontwikkelen en oh ja, de nieuwe varianten zijn een gevolg van de vaccinaties.
Nu heeft die goede man dit helemaal niet gezegd op die manier, maar feiten mogen een eng verhaal niet in de weg staan blijkbaar want ik zie het alweer voorbij komen op Facebook. Vermoeiend, dit.
Mooi die samenwerking tussen staat en media.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:40 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Heel herkenbaar. Geen fuck aan, alsof je voor spek en bonen leeftquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:41 schreef popje het volgende:
Wie vindt ook dat het leven zonder 'hoogtepunten' in een jaar zoals feestjes, bruiloften, festivals en verre vakanties af en toe zo saai is? En weinig exciting om naar uit te kijken? En de dingen waar je naar wilt uitkijken worden vaak geannuleerd dus je durft je ook al bijna niet te verheugen?
Ik had aanstaande zondag een hardloopwedstrijd maar sommige mensen willen zich niet laten testen (is niet seated, dus moet met testen voor toegang), dus het event gaat niet door... ik baal stevig.
Tip!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Geen fuck aan, alsof je voor spek en bonen leeft
Nee geen last van. Ik haal hoogtepunten uit andere dingen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:41 schreef popje het volgende:
Wie vindt ook dat het leven zonder 'hoogtepunten' in een jaar zoals feestjes, bruiloften, festivals en verre vakanties af en toe zo saai is? En weinig exciting om naar uit te kijken? En de dingen waar je naar wilt uitkijken worden vaak geannuleerd dus je durft je ook al bijna niet te verheugen?
Ik had aanstaande zondag een hardloopwedstrijd maar sommige mensen willen zich niet laten testen (is niet seated, dus moet met testen voor toegang), dus het event gaat niet door... ik baal stevig.
Ja, eens. In het begin was het nog wel te behappen maar vooral dat je niets kan plannen omdat alles last minute gecanceld kan worden, en er eigenlijk geen zicht is op wanneer het klaar is, begint me wel steeds meer dwars te zitten.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:41 schreef popje het volgende:
Ik vind het wel lekker eigenlijkquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:41 schreef popje het volgende:
Je kan gewoon gaan, niets dat je tegen houdt, gewoon ff door die berg bureaucratie heen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:41 schreef popje het volgende:
Klinkt als zaquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:41 schreef Qarrad het volgende:
Er gaat nu blijkbaar een verhaal rond in wappieland van een expert Luc Montagnier dat iedereen die een vaccin -het maakt niet uit welk- ontvangen heeft binnen twee jaar doodgaat, geen genezing mogelijk. We gaan allemaal EDA (antibody-dependent enhancement) ontwikkelen en oh ja, de nieuwe varianten zijn een gevolg van de vaccinaties.
Nu heeft die goede man dit helemaal niet gezegd op die manier, maar feiten mogen een eng verhaal niet in de weg staan blijkbaar want ik zie het alweer voorbij komen op Facebook. Vermoeiend, dit.
Nou er zijn ook een hoop dingen inderdaad waar ik prima zonder kan (*kuch* de kantoortuin *kuch* verplichte sociale onzin *kuch*) maar onder de streep wil ik weer gewoon aan mensenmassa's likken in festivaltenten.quote:
Orgie?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:46 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou er zijn ook een hoop dingen inderdaad waar ik prima zonder kan (*kuch* de kantoortuin *kuch* verplichte sociale onzin *kuch*) maar onder de streep wil ik weer gewoon aan mensenmassa's likken in festivaltenten.
Als je dat stuk leest komt het er op neer dat hij er ook een rol in heeft omdat de oorzaak misinformatie, druk en dergelijke is.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:40 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Niet free huggen?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:46 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou er zijn ook een hoop dingen inderdaad waar ik prima zonder kan (*kuch* de kantoortuin *kuch* verplichte sociale onzin *kuch*) maar onder de streep wil ik weer gewoon aan mensenmassa's likken in festivaltenten.
Iemand die zulke verhalen in mijn Facebook feed zet zou ik verwijderen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:41 schreef Qarrad het volgende:
Ik zal niet zeggen dat het allemaal shit was. Ik heb heel veel tijd kunnen doorbrengen met m’n gezin en de zwangerschap van m’n jongste vrijwel volledig van dichtbij kunnen meemaken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:46 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Eens. Ik ben voorstander van absolute vrijheid van meningsuiting maar voor dit soort idioten (want dat zijn het, imo) zou ik bijna een uitzondering overwegen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Iemand die zulke verhalen in mijn Facebook feed zet zou ik verwijderen.
Dat ik lekker alle tijd heb om thuis een beetje aan te klooien zonder dat ik van alles buiten de deur moet doen.quote:
Ze mogen zeggen wat ze willen van mij maar mijn vrijheid is dat ik er van verschoond wil blijvenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:50 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Eens. Ik ben voorstander van absolute vrijheid van meningsuiting maar voor dit soort idioten (want dat zijn het, imo) zou ik bijna een uitzondering overwegen.
Ben voor de korte klap gegaan, heb mijzelf van FB gehaaldquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Iemand die zulke verhalen in mijn Facebook feed zet zou ik verwijderen.
Touché. Helaas zitten deze gasten wel het constructieve debat in de weg en ondergraven ze het vertrouwen in de wetenschap.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ze mogen zeggen wat ze willen van mij maar mijn vrijheid is dat ik er van verschoond wil blijven
FB is voor mij heel nuttig, wij hebben vrienden en familie over de hele wereld. En er zit niet een wappie tussen, blijkbaar want na 18 maanden corona heb ik nog niemand hoeven verwijderenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:51 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ben voor de korte klap gegaan, heb mijzelf van FB gehaald
Goed besluit. Ik heb sinds vorig jaar ook alleen nog maar WhatsApp, verder niets.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:51 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ben voor de korte klap gegaan, heb mijzelf van FB gehaald
Ik wil je niet ontmoedigen, maar dat gebrek aan spontaniteit zal nog wel een behoorlijke tijd gaan duren. Ook als er dingen wel gaan kunnen in de komende tijd zit je nog wel even vast aan testen, tijdsloten boeken, plaatsen reserveren en het algehele risico op plotselinge annulering.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:49 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat het allemaal shit was. Ik heb heel veel tijd kunnen doorbrengen met m’n gezin en de zwangerschap van m’n jongste vrijwel volledig van dichtbij kunnen meemaken.
Maar wat ik vooral mis is de ongedwongenheid en spontaniteit van dingen. Dat is er bijna helemaal af.
Wat kan alleen via facebook wat niet via een chatapp kan?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
FB is voor mij heel nuttig, wij hebben vrienden en familie over de hele wereld. En er zit niet een wappie tussen, blijkbaar want na 18 maanden corona heb ik nog niemand hoeven verwijderen
Tuurlijk wil ik dat ook. Althans, ik wil dat iedereen gewoon kan doen wat-ie wil. Maar ik ben zelf wel aardig tevreden met het kluizenaarslevenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:46 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Alles kan, het is alleen niet zo handig naar mijn mening.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:54 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wat kan alleen via facebook wat niet via een chatapp kan?
We zijn allemaal zo vreselijk bang, echt vaccineren is gewoon de oplossing, je kunt het minder krijgen, overdragen en je wordt zo goed als niet ernstig ziek en gaat er niet dood gaan. Waarom zouden we dan het leven onnodig moeilijk en minder mooi blijven maken?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik wil je niet ontmoedigen, maar dat gebrek aan spontaniteit zal nog wel een behoorlijke tijd gaan duren. Ook als er dingen wel gaan kunnen in de komende tijd zit je nog wel even vast aan testen, tijdsloten boeken, plaatsen reserveren en het algehele risico op plotselinge annulering.
Ja, het micromanagement zal nog wel even doorgaan. Je vergat nog de checkgesprekjesquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik wil je niet ontmoedigen, maar dat gebrek aan spontaniteit zal nog wel een behoorlijke tijd gaan duren. Ook als er dingen wel gaan kunnen in de komende tijd zit je nog wel even vast aan testen, tijdsloten boeken, plaatsen reserveren en het algehele risico op plotselinge annulering.
Oke, vroeg mij het gewoon af. Misschien mis ik een gebruikers optie.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alles kan, het is alleen niet zo handig naar mijn mening.
Ja verrek, dat woord is het: spontaniteit, het gebrek daaraan breekt me soms op nu.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die zijn onzinnig, maar gaan op zichzelf niet ten koste van spontaniteit.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:56 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja, het micromanagement zal nog wel even doorgaan. Je vergat nog de checkgesprekjes
Ik ben wel benieuwd hoeveel die checkgesprekken al afgevangen hebben. Ik heb het in ieder geval nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die zijn onzinnig, maar gaan op zichzelf niet ten koste van spontaniteit.
Volgens mij zijn 'we allemaal' helemaal niet zo vreselijk bang.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:56 schreef popje het volgende:
[..]
We zijn allemaal zo vreselijk bang, echt vaccineren is gewoon de oplossing, je kunt het minder krijgen, overdragen en je wordt zo goed als niet ernstig ziek en gaat er niet dood gaan. Waarom zouden we dan het leven onnodig moeilijk en minder mooi blijven maken?
Niemand klachten? Nee? Oke.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoeveel die checkgesprekken al afgevangen hebben. Ik heb het in ieder geval nog nooit gehoord.
Inderdaad, 80-90% haalt het vaccin en is er daarna (hopelijk) wel klaar mee.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij zijn 'we allemaal' helemaal niet zo vreselijk bang.
2 weken volhouden.quote:
In het ziekenhuis idem hoor. Digitale vragenlijst ingevuld? Ja (doe ik altijd netjes ook), Okequote:
Die dingen zijn er volgens mij alleen maar om min of meer dagelijks herinnerd te worden aan het feit dat je bij iedere stap die je zet na moet denken over corona. Opdat wij niet vergeten dat alles wat we momenteel mogen doen, bij de gratie van Hugo en het OMT is zeg maar.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoeveel die checkgesprekken al afgevangen hebben. Ik heb het in ieder geval nog nooit gehoord.
Daarom. Ik laat me ondanks 'onderliggende conditie' ook niet meer tegenhouden hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad, 80-90% haalt het vaccin en is er daarna (hopelijk) wel klaar mee.
We hebben hier thuis genoeg te doen, maar ik herken het wel. Vooral rondom reizen. Hebben gelukkig alsnog af en toe een vakantie kunnen hebben, maar ik mis die voorpret en de stabiliteit; dat je eigenlijk zeker weet dat een vakantie wel doorgaat. Zo goed als zeker althans.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:41 schreef popje het volgende:
Maar de vraag is dan waarom we nog zoveel non spontaniteit en regels blijven houden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad, 80-90% haalt het vaccin en is er daarna (hopelijk) wel klaar mee.
"Heeft u klachten?"quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad diverse maatregelen de revue gepasseerd met geen enkel ander doel dan “laten zien dat het menens is”. Daar zal dit ook wel onder vallen ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die dingen zijn er volgens mij alleen maar om min of meer dagelijks herinnerd te worden aan het feit dat je bij iedere stap die je zet na moet denken over corona. Opdat wij niet vergeten dat alles wat we momenteel mogen doen, bij de gratie van Hugo en het OMT is zeg maar.
Met de mondkapjes in scholen volgens mij hetzelfde. Blijf je aan de regeltjes houden kinders, want anders dan doen we jullie weer dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |