hahahahahahahhaahahahhaquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:41 schreef Qarrad het volgende:
Er gaat nu blijkbaar een verhaal rond in wappieland van een expert Luc Montagnier dat iedereen die een vaccin -het maakt niet uit welk- ontvangen heeft binnen twee jaar doodgaat, geen genezing mogelijk. We gaan allemaal EDA (antibody-dependent enhancement) ontwikkelen en oh ja, de nieuwe varianten zijn een gevolg van de vaccinaties.
Nu heeft die goede man dit helemaal niet gezegd op die manier, maar feiten mogen een eng verhaal niet in de weg staan blijkbaar want ik zie het alweer voorbij komen op Facebook. Vermoeiend, dit.
Mooi die samenwerking tussen staat en media.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:40 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit hoeft voor mij nou ook weer niet
Heel herkenbaar. Geen fuck aan, alsof je voor spek en bonen leeftquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:41 schreef popje het volgende:
Wie vindt ook dat het leven zonder 'hoogtepunten' in een jaar zoals feestjes, bruiloften, festivals en verre vakanties af en toe zo saai is? En weinig exciting om naar uit te kijken? En de dingen waar je naar wilt uitkijken worden vaak geannuleerd dus je durft je ook al bijna niet te verheugen?
Ik had aanstaande zondag een hardloopwedstrijd maar sommige mensen willen zich niet laten testen (is niet seated, dus moet met testen voor toegang), dus het event gaat niet door... ik baal stevig.
Tip!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Geen fuck aan, alsof je voor spek en bonen leeft
Nee geen last van. Ik haal hoogtepunten uit andere dingen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:41 schreef popje het volgende:
Wie vindt ook dat het leven zonder 'hoogtepunten' in een jaar zoals feestjes, bruiloften, festivals en verre vakanties af en toe zo saai is? En weinig exciting om naar uit te kijken? En de dingen waar je naar wilt uitkijken worden vaak geannuleerd dus je durft je ook al bijna niet te verheugen?
Ik had aanstaande zondag een hardloopwedstrijd maar sommige mensen willen zich niet laten testen (is niet seated, dus moet met testen voor toegang), dus het event gaat niet door... ik baal stevig.
Ja, eens. In het begin was het nog wel te behappen maar vooral dat je niets kan plannen omdat alles last minute gecanceld kan worden, en er eigenlijk geen zicht is op wanneer het klaar is, begint me wel steeds meer dwars te zitten.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:41 schreef popje het volgende:
Ik vind het wel lekker eigenlijkquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:41 schreef popje het volgende:
Je kan gewoon gaan, niets dat je tegen houdt, gewoon ff door die berg bureaucratie heen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:41 schreef popje het volgende:
Klinkt als zaquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:41 schreef Qarrad het volgende:
Er gaat nu blijkbaar een verhaal rond in wappieland van een expert Luc Montagnier dat iedereen die een vaccin -het maakt niet uit welk- ontvangen heeft binnen twee jaar doodgaat, geen genezing mogelijk. We gaan allemaal EDA (antibody-dependent enhancement) ontwikkelen en oh ja, de nieuwe varianten zijn een gevolg van de vaccinaties.
Nu heeft die goede man dit helemaal niet gezegd op die manier, maar feiten mogen een eng verhaal niet in de weg staan blijkbaar want ik zie het alweer voorbij komen op Facebook. Vermoeiend, dit.
Nou er zijn ook een hoop dingen inderdaad waar ik prima zonder kan (*kuch* de kantoortuin *kuch* verplichte sociale onzin *kuch*) maar onder de streep wil ik weer gewoon aan mensenmassa's likken in festivaltenten.quote:
Orgie?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:46 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou er zijn ook een hoop dingen inderdaad waar ik prima zonder kan (*kuch* de kantoortuin *kuch* verplichte sociale onzin *kuch*) maar onder de streep wil ik weer gewoon aan mensenmassa's likken in festivaltenten.
Als je dat stuk leest komt het er op neer dat hij er ook een rol in heeft omdat de oorzaak misinformatie, druk en dergelijke is.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:40 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit hoeft voor mij nou ook weer niet
Niet free huggen?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:46 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou er zijn ook een hoop dingen inderdaad waar ik prima zonder kan (*kuch* de kantoortuin *kuch* verplichte sociale onzin *kuch*) maar onder de streep wil ik weer gewoon aan mensenmassa's likken in festivaltenten.
Iemand die zulke verhalen in mijn Facebook feed zet zou ik verwijderen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:41 schreef Qarrad het volgende:
Ik zal niet zeggen dat het allemaal shit was. Ik heb heel veel tijd kunnen doorbrengen met m’n gezin en de zwangerschap van m’n jongste vrijwel volledig van dichtbij kunnen meemaken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:46 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Eens. Ik ben voorstander van absolute vrijheid van meningsuiting maar voor dit soort idioten (want dat zijn het, imo) zou ik bijna een uitzondering overwegen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Iemand die zulke verhalen in mijn Facebook feed zet zou ik verwijderen.
Dat ik lekker alle tijd heb om thuis een beetje aan te klooien zonder dat ik van alles buiten de deur moet doen.quote:
Ze mogen zeggen wat ze willen van mij maar mijn vrijheid is dat ik er van verschoond wil blijvenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:50 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Eens. Ik ben voorstander van absolute vrijheid van meningsuiting maar voor dit soort idioten (want dat zijn het, imo) zou ik bijna een uitzondering overwegen.
Ben voor de korte klap gegaan, heb mijzelf van FB gehaaldquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Iemand die zulke verhalen in mijn Facebook feed zet zou ik verwijderen.
Touché. Helaas zitten deze gasten wel het constructieve debat in de weg en ondergraven ze het vertrouwen in de wetenschap.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ze mogen zeggen wat ze willen van mij maar mijn vrijheid is dat ik er van verschoond wil blijven
FB is voor mij heel nuttig, wij hebben vrienden en familie over de hele wereld. En er zit niet een wappie tussen, blijkbaar want na 18 maanden corona heb ik nog niemand hoeven verwijderenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:51 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ben voor de korte klap gegaan, heb mijzelf van FB gehaald
Goed besluit. Ik heb sinds vorig jaar ook alleen nog maar WhatsApp, verder niets.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:51 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ben voor de korte klap gegaan, heb mijzelf van FB gehaald
Ik wil je niet ontmoedigen, maar dat gebrek aan spontaniteit zal nog wel een behoorlijke tijd gaan duren. Ook als er dingen wel gaan kunnen in de komende tijd zit je nog wel even vast aan testen, tijdsloten boeken, plaatsen reserveren en het algehele risico op plotselinge annulering.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:49 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat het allemaal shit was. Ik heb heel veel tijd kunnen doorbrengen met m’n gezin en de zwangerschap van m’n jongste vrijwel volledig van dichtbij kunnen meemaken.
Maar wat ik vooral mis is de ongedwongenheid en spontaniteit van dingen. Dat is er bijna helemaal af.
Wat kan alleen via facebook wat niet via een chatapp kan?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
FB is voor mij heel nuttig, wij hebben vrienden en familie over de hele wereld. En er zit niet een wappie tussen, blijkbaar want na 18 maanden corona heb ik nog niemand hoeven verwijderen
Tuurlijk wil ik dat ook. Althans, ik wil dat iedereen gewoon kan doen wat-ie wil. Maar ik ben zelf wel aardig tevreden met het kluizenaarslevenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:46 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Alles kan, het is alleen niet zo handig naar mijn mening.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:54 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wat kan alleen via facebook wat niet via een chatapp kan?
We zijn allemaal zo vreselijk bang, echt vaccineren is gewoon de oplossing, je kunt het minder krijgen, overdragen en je wordt zo goed als niet ernstig ziek en gaat er niet dood gaan. Waarom zouden we dan het leven onnodig moeilijk en minder mooi blijven maken?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik wil je niet ontmoedigen, maar dat gebrek aan spontaniteit zal nog wel een behoorlijke tijd gaan duren. Ook als er dingen wel gaan kunnen in de komende tijd zit je nog wel even vast aan testen, tijdsloten boeken, plaatsen reserveren en het algehele risico op plotselinge annulering.
Ja, het micromanagement zal nog wel even doorgaan. Je vergat nog de checkgesprekjesquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik wil je niet ontmoedigen, maar dat gebrek aan spontaniteit zal nog wel een behoorlijke tijd gaan duren. Ook als er dingen wel gaan kunnen in de komende tijd zit je nog wel even vast aan testen, tijdsloten boeken, plaatsen reserveren en het algehele risico op plotselinge annulering.
Oke, vroeg mij het gewoon af. Misschien mis ik een gebruikers optie.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alles kan, het is alleen niet zo handig naar mijn mening.
Ja verrek, dat woord is het: spontaniteit, het gebrek daaraan breekt me soms op nu.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die zijn onzinnig, maar gaan op zichzelf niet ten koste van spontaniteit.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:56 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja, het micromanagement zal nog wel even doorgaan. Je vergat nog de checkgesprekjes
Ik ben wel benieuwd hoeveel die checkgesprekken al afgevangen hebben. Ik heb het in ieder geval nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die zijn onzinnig, maar gaan op zichzelf niet ten koste van spontaniteit.
Volgens mij zijn 'we allemaal' helemaal niet zo vreselijk bang.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:56 schreef popje het volgende:
[..]
We zijn allemaal zo vreselijk bang, echt vaccineren is gewoon de oplossing, je kunt het minder krijgen, overdragen en je wordt zo goed als niet ernstig ziek en gaat er niet dood gaan. Waarom zouden we dan het leven onnodig moeilijk en minder mooi blijven maken?
Niemand klachten? Nee? Oke.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoeveel die checkgesprekken al afgevangen hebben. Ik heb het in ieder geval nog nooit gehoord.
Inderdaad, 80-90% haalt het vaccin en is er daarna (hopelijk) wel klaar mee.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij zijn 'we allemaal' helemaal niet zo vreselijk bang.
2 weken volhouden.quote:
In het ziekenhuis idem hoor. Digitale vragenlijst ingevuld? Ja (doe ik altijd netjes ook), Okequote:
Die dingen zijn er volgens mij alleen maar om min of meer dagelijks herinnerd te worden aan het feit dat je bij iedere stap die je zet na moet denken over corona. Opdat wij niet vergeten dat alles wat we momenteel mogen doen, bij de gratie van Hugo en het OMT is zeg maar.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoeveel die checkgesprekken al afgevangen hebben. Ik heb het in ieder geval nog nooit gehoord.
Daarom. Ik laat me ondanks 'onderliggende conditie' ook niet meer tegenhouden hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad, 80-90% haalt het vaccin en is er daarna (hopelijk) wel klaar mee.
We hebben hier thuis genoeg te doen, maar ik herken het wel. Vooral rondom reizen. Hebben gelukkig alsnog af en toe een vakantie kunnen hebben, maar ik mis die voorpret en de stabiliteit; dat je eigenlijk zeker weet dat een vakantie wel doorgaat. Zo goed als zeker althans.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:41 schreef popje het volgende:
Maar de vraag is dan waarom we nog zoveel non spontaniteit en regels blijven houden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad, 80-90% haalt het vaccin en is er daarna (hopelijk) wel klaar mee.
"Heeft u klachten?"quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad diverse maatregelen de revue gepasseerd met geen enkel ander doel dan “laten zien dat het menens is”. Daar zal dit ook wel onder vallen ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die dingen zijn er volgens mij alleen maar om min of meer dagelijks herinnerd te worden aan het feit dat je bij iedere stap die je zet na moet denken over corona. Opdat wij niet vergeten dat alles wat we momenteel mogen doen, bij de gratie van Hugo en het OMT is zeg maar.
Met de mondkapjes in scholen volgens mij hetzelfde. Blijf je aan de regeltjes houden kinders, want anders dan doen we jullie weer dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |