Voorjaar zou best prima zijn, kan je waarschijnlijk nog voor een leuk prijsje de plas over en met wat geluk zijn mondkapjes in het vliegtuig dan ook niet meer nodig…quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ahja, het begin is er. Wij zouden eventueel volgend jaar lente of anders volgend jaar najaar willen gaan, dus tegen die tijd staat het er hopelijk goed voor
Snel wat bloemen in je haar steken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
@:AlwaysHappy
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
[ afbeelding ]
Dan heb je een deel van mijn post hierboven gemist geloof ik, waarin ik aangaf dat er nog genoeg kwetsbaren onder de schouderophalers zitten. Gisteravond in het NOS journaal werden de cijfers getoond van wel, gedeeltelijk en volledig gevaccineerd:quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:25 schreef KikaDeWaDo het volgende:
[..]
Inderdaad, dus de zwakken en kwetsbare groepen met een verhoogde kans op ziekenhuis of IC opname de vaccinaties aanbieden en aan degene die willen. Nergens voor nodig om de gehele bevolking vanaf 12+ te vaccineren. Beter sturen ze die overige vaccines naar landen die er een tekort aan hebben.
Nah, ik ben meer van het type Mustang of Camaro huren en ongegeneerd de Amerikaan uithangen en genietenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Snel wat bloemen in je haar steken.
Lekker veel fastfood eten dus?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nah, ik ben meer van het type Mustang of Camaro huren en ongegeneerd de Amerikaan uithangen en genieten
Lees het bericht wat ik quote nu eens.quote:
Zeker!!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wel fijn dat dat eindelijk kon gebeuren!
duidelijker posten ookquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:40 schreef KikaDeWaDo het volgende:
[..]
Nogmaals, selectief lezen is een kunst.
Nee joh, hallo we hebben het over southern Cali he.... niet fucking Kentuckyquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Lekker veel fastfood eten dus?
Dank voor de tip. Besteld!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
Al die kulverhalen over een buurvrouw die een zoon heeft die bij een supermarkt werkt waar de chef een kennis heeft die iemand kent die hij niet kent die dan extreme bijwerkingen heeft gekregen ....
probeer je te oriënteren op betrouwbare Nederlandse bronnen.
het boek Viruswereld is dan een kinderboek, het is wel prettig om eens te lezen over wat de huidige stand is qua kennis over virussen. (https://www.bol.com/nl/nl/p/viruswereld/9300000017381346/)
op de middelbare school was de Biologie-les over virussen beperkt. Ik leerde er alleen dat een virus geen levend organisme is en niet kan overleven zonder gastheer, de mens in dit geval. die informatie is dus verouderd, een virus kan overleven op gladde voorwerpen. de afbeelding in het biologieboek was een soort lampje op pootjes.
SoCal is toch meer Prius terrein dan Camaro'squote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee joh, hallo we hebben het over southern Cali he.... niet fucking Kentucky
Is this a soy latte? And can I get a gluten free vegan bagel please. Like, otherwise I can't like live with myself.
quote:
Haha, ja zo gaan die verhalen echt. Al die gevallen waar niks aan de hand is vergeten ze dan even..quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
Al die kulverhalen over een buurvrouw die een zoon heeft die bij een supermarkt werkt waar de chef een kennis heeft die iemand kent die hij niet kent die dan extreme bijwerkingen heeft gekregen ....
Het corona gedoequote:
Is tinnitus een veelvoorkomende bijwerking?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:11 schreef naaktslakkenverkrachter het volgende:
[..]
Dat vaccin is idd vrij snel uit je lichaam. Persoonlijk heb ik geen prikangst, maar wel een angst voor bijwerkingen. Ik heb zelf Tinnitus en wil onder geen beding dat dat erger wordt. Wat je vaak leest is dat een verergering enkele dagen na het vaccin op kan komen zetten.
Zal dus niet direct door het vaccin komen, maar waarschijnlijk wel door de immuunreactie die het vaccin veroorzaakt. En die gaat wel voor langere tijd door (enige weken). Gedurende deze tijd is het dus peentjes zweten en hopen dat je geen verergering krijgt. Tinnitus is min of meer onbehandelbaar dus je bent aan de goden overgeleverd als het tegenzit.
dikke_laurentquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Lekker veel fastfood eten dus?
ik verwacht nog een lichte opleving als vakantiegangers terug komen van landen waar de vaccinatiebereidheid laag is en amper de maatregelen worden nageleefd. bijvoorbeeld Kroatie en Bulgarije.quote:
Hoe bedoel je 'die blijven maar in hun eigen wereldje aanmodderen'?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Iedereen kent wel iemand die zich bewust niet laat vaccineren.
Hoe willen die lui zelf dan verder. Die blijven maar in hun eigen wereldje aanmodderen en zorgen voor ziekenhuisopnamen.
Stel er komt een inhaler beschikbaar die je beschermt tegen covid, zouden die mensen dat dan nemen.
Een medicijn in de vorm van een tablet zal zeer ingewikkeld worden aangezien het maagzuur dit zal tegenhouden.
Met kinderdisco tijden. Je moet al om 12 uur wegquote:
Eckte Nederlander, altijd wat te klagenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:08 schreef zalkc het volgende:
[..]
Met kinderdisco tijden. Je moet al om 12 uur wegen braaf gaan zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |