dat doe ik ook wel hoor maar net als een café of een terras missen tijdens lockdown heb ik dat met dit soort evenementen ook welquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn bbq, vrienden, een fijne tuin en mogelijkheid tot het halen lekkere dingen bij de horeca groothandel.
Ja die mogelijkheden heb ik ook wel en das is ook heel fijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn bbq, vrienden, een fijne tuin en mogelijkheid tot het halen lekkere dingen bij de horeca groothandel.
Ja, ik lees in de lokale en regionale media veel verhalen van kleinere evenementen die toch worden gecanceld, vooral omdat de organisatie met 1,5-meter regels weinig kan, of gewoon geen zin heeft om met TvT te gaan werken gelet alles wat daarbij komt kijken voor vrijwilligers. 'De ongedwongen sfeer is weg als we gaan werken met vaccinatie- en testbewijzen' heb ik ook al regelmatig voorbij zien komen, en daar is wat voor te zeggen inderdaad.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:15 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Het was een soort van opening theaterseizoen met een proeverij van lokale restaurants. Het is een gratis toegankelijk evenement en wat ik begrepen heb is dat het te lang onduidelijk is of het door kan gaan of niet. Ik denk dat ze gewoon niet durven te investeren in de voorbereidingen. Die sectoren (Horeca en cultureel) hebben natuurlijk al veel op hun brood gehad.
Van een deelnemer weet ik dat hij het graag door had laten gaan door te kijken wat er wel kon en daar creatief mee om te gaan. Maar denk dat hij lang niet iedereen mee heeft gekregen.
Het is ook wel om moedeloos van te worden.
Nasale vaccins zijn in ontwikkeling. Misschien ook een optie?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Iedereen kent wel iemand die zich bewust niet laat vaccineren.
Hoe willen die lui zelf dan verder. Die blijven maar in hun eigen wereldje aanmodderen en zorgen voor ziekenhuisopnamen.
Stel er komt een inhaler beschikbaar die je beschermt tegen covid, zouden die mensen dat dan nemen.
Een medicijn in de vorm van een tablet zal zeer ingewikkeld worden aangezien het maagzuur dit zal tegenhouden.
België grenst aan zuid-nederland, ze bedoelen hier meer Duitsland, die heeft een lange grens met ons aan het oosten.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Grensgebieden, dus die vaccineren zich om geen gezeik te krijgen wanneer ze goedkoop boodschappen doen of tanken in België en Frankrijk.
Ja... lowlands in je achtertuin... Of je buren worden niet blij, of je hebt de ruimte nietquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:21 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Ja die mogelijkheden heb ik ook wel en das is ook heel fijn.
Maar dit zijn toch van die jaarlijkse dingen die eigenlijk altijd vaststaan waar je je op verheugd.
Een Lowlands en zo'n proeverij zijn toch moeilijk na te bootsen zeg maar.
Is dat Erno-BE in zijn treinreiskloffie?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Volledig mee eens. De zwakkeren zouden zich ook aan kunnen passen.
door bijvoorbeeld een HazMat (Hazardous Materials) pak aan te schaffen.
[ afbeelding ]
ideaal voor mensen die zich niet laten vaccineren en niet laten testen.
niet handig met drinken maar je trekt wel de volle aandacht.
met 1700 euro niet goedkoop.
Neusdruppels. Ja, uitstekend. Sorry dat ik er over door blijf gaan maar ik denk dat die anti-figuren pure prikangsten hebben. Zo beginnen ze zelf over Ivermectine. dat bevestigd het beeld dat ze een pilletje willen in plaats van een naaldje.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nasale vaccins zijn in ontwikkeling. Misschien ook een optie?
Het lijkt mij dat het merendeel van deze mensen even afwachten tot de meeste vaccinatie-bijwerkingen inzichtelijk zijn en worden aangepakt. In dit stadium lees je nog aardig veel nieuwsberichten met nieuwe bijwerkingen.. Veel vrouwen zullen bijvoorbeeld bewust de vaccinatie afwachten in verband met een (toekomstige) zwangerschap. Hier wil je geen risico mee nemen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hoe willen die lui zelf dan verder. Die blijven maar in hun eigen wereldje aanmodderen en zorgen voor ziekenhuisopnamen.
Stel er komt een inhaler beschikbaar die je beschermt tegen covid, zouden die mensen dat dan nemen.
Een medicijn in de vorm van een tablet zal zeer ingewikkeld worden aangezien het maagzuur dit zal tegenhouden.
Ik heb het al heel vaak geadviseerd op fok: koop aan cabrio, dan heb je in de zomer altijd wat te doen (zelfs een willekeurig dorpje of platteland door rijden is ineens leuk in een cabrio).quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Goed vervelend voor jeVoor veel mensen die hun zomerplannen op deze manier wéér zien instorten.
Denk het wel. Hier in Drenthe hebben we er veel minder last van gehad en is er een lagere vaccinatiegraad.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:19 schreef Questular het volgende:
Zou er ook een correlatie zijn tussen vaccinatiebereidheid en hoe erg het virus die regio heeft geraakt?
Mijn gemeente heeft 95% volgens de kaart en is ook een van de hardst getroffen gemeentes van Zuid-Limburg in zowat elke golf.
Pfizer uiteraard. Janssen gaat straks ook een 2e prik krijgen dus dan heeft Janssen niet 1 voordeel meer, en wel nadelen (lager percentage effectief)quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:29 schreef F.Sinatra het volgende:
Zouden jullie kiezen voor Janssen of Pfizer? En waarom?
Toch wel bizar dat mensen zo'n angst kunnen hebben voor een prikje wat na enkele seconden voorbij is.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Neusdruppels. Ja, uitstekend. Sorry dat ik er over door blijf gaan maar ik denk dat die anti-figuren pure prikangsten hebben. Zo beginnen ze zelf over Ivermectine. dat bevestigd het beeld dat ze een pilletje willen in plaats van een naaldje.
van uitstel komt afstel.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:27 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat het merendeel van deze mensen even afwachten tot de meeste vaccinatie-bijwerkingen inzichtelijk zijn en worden aangepakt. In dit stadium lees je nog aardig veel nieuwsberichten met nieuwe bijwerkingen.. Veel vrouwen zullen bijvoorbeeld bewust de vaccinatie afwachten in verband met een (toekomstige) zwangerschap. Hier wil je geen risico mee nemen.
Hoe lang dat zal duren is een goede vraag. Enkele jaren wachten met de vaccinatie is niet realistisch. Je zal enorm beperkt zijn in je vrijheid en het is aannemelijk dat er volgend jaar al een vaccinatie-plicht is.
Tsja het kenmerk van een (ireeele) angst is dan ook juist dat deze buitenproportioneel is. Idem voor spinnen bijvoorbeeld; bang zijn voor die diertjes is, zeker hier in Nederland, ook niet heel zinvol.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Toch wel bizar dat mensen zo'n angst kunnen hebben voor een prikje wat na enkele seconden voorbij is.
Ja, ik geloof er heilig in dat het prikken het probleem is.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Toch wel bizar dat mensen zo'n angst kunnen hebben voor een prikje wat na enkele seconden voorbij is.
Ik zal toegeven, ik ben er zelf ook geen fan van ofzo, maar de 1e voelde ik letterlijk niet, en de 2e voelde ik drie seconden letterlijk een miniscuul ''prik'' gevoel.
Ter vergelijking, ik stootte gister met mn lompe kop mn teen tegen een deurpost en dat deed al 500X meer pijn
Lol, tell that to my wife! Die flipt hem idd zelfs bij de meest kleine spinnetjes al totaal de pan uit.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Tsja het kenmerk van een (ireeele) is dan ook juist dat deze buitenproportioneel is. Idem voor spinnen bijvoorbeeld; bang zijn voor die diertjes is, zeker hier in Nederland, ook niet heel zinvol.
Aanmodderen nog welquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Que?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Waar is deze kut-opmerking nou weer voor nodig.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:41 schreef KingRadler het volgende:
Men spreekt toch over een tweedeling maar diegene die gevacineerd zijn dragen toch een QR code op hun borst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |