abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200752111
Ik zie nu de TT pas. Unicum hoor. Genoemd worden in een TT. Nu kan ik vredig sterven

@chratnox
  donderdag 5 augustus 2021 @ 11:22:55 #130
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200752116
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 11:15 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:

[..]

Het was een soort van opening theaterseizoen met een proeverij van lokale restaurants. Het is een gratis toegankelijk evenement en wat ik begrepen heb is dat het te lang onduidelijk is of het door kan gaan of niet. Ik denk dat ze gewoon niet durven te investeren in de voorbereidingen. Die sectoren (Horeca en cultureel) hebben natuurlijk al veel op hun brood gehad.

Van een deelnemer weet ik dat hij het graag door had laten gaan door te kijken wat er wel kon en daar creatief mee om te gaan. Maar denk dat hij lang niet iedereen mee heeft gekregen.

Het is ook wel om moedeloos van te worden. -O-
Ja, ik lees in de lokale en regionale media veel verhalen van kleinere evenementen die toch worden gecanceld, vooral omdat de organisatie met 1,5-meter regels weinig kan, of gewoon geen zin heeft om met TvT te gaan werken gelet alles wat daarbij komt kijken voor vrijwilligers. 'De ongedwongen sfeer is weg als we gaan werken met vaccinatie- en testbewijzen' heb ik ook al regelmatig voorbij zien komen, en daar is wat voor te zeggen inderdaad.

En dan heb je evenementen die wel doorgaan op beperkte capaciteit, soms tot in den treure weer gemicromanaged. Echt gezellig is het allemaal niet.
pi_200752139
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 11:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Iedereen kent wel iemand die zich bewust niet laat vaccineren.
Hoe willen die lui zelf dan verder. Die blijven maar in hun eigen wereldje aanmodderen en zorgen voor ziekenhuisopnamen.

Stel er komt een inhaler beschikbaar die je beschermt tegen covid, zouden die mensen dat dan nemen.
Een medicijn in de vorm van een tablet zal zeer ingewikkeld worden aangezien het maagzuur dit zal tegenhouden.
Nasale vaccins zijn in ontwikkeling. Misschien ook een optie?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 5 augustus 2021 @ 11:24:44 #132
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_200752154
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 10:38 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Grensgebieden, dus die vaccineren zich om geen gezeik te krijgen wanneer ze goedkoop boodschappen doen of tanken in België en Frankrijk.
België grenst aan zuid-nederland, ze bedoelen hier meer Duitsland, die heeft een lange grens met ons aan het oosten.
To BG or not to BG!
pi_200752158
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 11:21 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:

[..]

Ja die mogelijkheden heb ik ook wel en das is ook heel fijn. O+
Maar dit zijn toch van die jaarlijkse dingen die eigenlijk altijd vaststaan waar je je op verheugd.

Een Lowlands en zo'n proeverij zijn toch moeilijk na te bootsen zeg maar.
Ja... lowlands in je achtertuin... Of je buren worden niet blij, of je hebt de ruimte niet :D
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_200752178
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 10:53 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Volledig mee eens. De zwakkeren zouden zich ook aan kunnen passen.
door bijvoorbeeld een HazMat (Hazardous Materials) pak aan te schaffen.

[ afbeelding ]

ideaal voor mensen die zich niet laten vaccineren en niet laten testen.
niet handig met drinken maar je trekt wel de volle aandacht.
met 1700 euro niet goedkoop.
Is dat Erno-BE in zijn treinreiskloffie?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_200752198
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 11:23 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Nasale vaccins zijn in ontwikkeling. Misschien ook een optie?
Neusdruppels. Ja, uitstekend. Sorry dat ik er over door blijf gaan maar ik denk dat die anti-figuren pure prikangsten hebben. Zo beginnen ze zelf over Ivermectine. dat bevestigd het beeld dat ze een pilletje willen in plaats van een naaldje.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 5 augustus 2021 @ 11:27:48 #136
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_200752213
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 11:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hoe willen die lui zelf dan verder. Die blijven maar in hun eigen wereldje aanmodderen en zorgen voor ziekenhuisopnamen.

Stel er komt een inhaler beschikbaar die je beschermt tegen covid, zouden die mensen dat dan nemen.
Een medicijn in de vorm van een tablet zal zeer ingewikkeld worden aangezien het maagzuur dit zal tegenhouden.
Het lijkt mij dat het merendeel van deze mensen even afwachten tot de meeste vaccinatie-bijwerkingen inzichtelijk zijn en worden aangepakt. In dit stadium lees je nog aardig veel nieuwsberichten met nieuwe bijwerkingen.. Veel vrouwen zullen bijvoorbeeld bewust de vaccinatie afwachten in verband met een (toekomstige) zwangerschap. Hier wil je geen risico mee nemen.

Hoe lang dat zal duren is een goede vraag. Enkele jaren wachten met de vaccinatie is niet realistisch. Je zal enorm beperkt zijn in je vrijheid en het is aannemelijk dat er volgend jaar al een vaccinatie-plicht is. :+
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_200752244
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 11:10 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Goed vervelend voor je ;( Voor veel mensen die hun zomerplannen op deze manier wéér zien instorten.
Ik heb het al heel vaak geadviseerd op fok: koop aan cabrio, dan heb je in de zomer altijd wat te doen (zelfs een willekeurig dorpje of platteland door rijden is ineens leuk in een cabrio).
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_200752246
Zouden jullie kiezen voor Janssen of Pfizer? En waarom?
  donderdag 5 augustus 2021 @ 11:29:14 #139
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_200752252
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 11:19 schreef Questular het volgende:
Zou er ook een correlatie zijn tussen vaccinatiebereidheid en hoe erg het virus die regio heeft geraakt?
Mijn gemeente heeft 95% volgens de kaart en is ook een van de hardst getroffen gemeentes van Zuid-Limburg in zowat elke golf.
Denk het wel. Hier in Drenthe hebben we er veel minder last van gehad en is er een lagere vaccinatiegraad.
To BG or not to BG!
pi_200752272
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 11:29 schreef F.Sinatra het volgende:
Zouden jullie kiezen voor Janssen of Pfizer? En waarom?
Pfizer uiteraard. Janssen gaat straks ook een 2e prik krijgen dus dan heeft Janssen niet 1 voordeel meer, en wel nadelen (lager percentage effectief)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Moderator donderdag 5 augustus 2021 @ 11:30:18 #141
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_200752279
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 11:26 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Neusdruppels. Ja, uitstekend. Sorry dat ik er over door blijf gaan maar ik denk dat die anti-figuren pure prikangsten hebben. Zo beginnen ze zelf over Ivermectine. dat bevestigd het beeld dat ze een pilletje willen in plaats van een naaldje.
Toch wel bizar dat mensen zo'n angst kunnen hebben voor een prikje wat na enkele seconden voorbij is.
Ik zal toegeven, ik ben er zelf ook geen fan van ofzo, maar de 1e voelde ik letterlijk niet, en de 2e voelde ik drie seconden letterlijk een miniscuul ''prik'' gevoel.

Ter vergelijking, ik stootte gister met mn lompe kop mn teen tegen een deurpost en dat deed al 500X meer pijn :')
pi_200752358
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 11:27 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Het lijkt mij dat het merendeel van deze mensen even afwachten tot de meeste vaccinatie-bijwerkingen inzichtelijk zijn en worden aangepakt. In dit stadium lees je nog aardig veel nieuwsberichten met nieuwe bijwerkingen.. Veel vrouwen zullen bijvoorbeeld bewust de vaccinatie afwachten in verband met een (toekomstige) zwangerschap. Hier wil je geen risico mee nemen.

Hoe lang dat zal duren is een goede vraag. Enkele jaren wachten met de vaccinatie is niet realistisch. Je zal enorm beperkt zijn in je vrijheid en het is aannemelijk dat er volgend jaar al een vaccinatie-plicht is. :+
van uitstel komt afstel.

ik acht de kans klein dat mensen die nu weigeren na een of twee jaar toch wel de prik halen. de weerstand is dan alleen maar groter omdat elke kleine individuele afwijking de voorpagina haalt en antifiguren dat uitknippen en in hun dossier toevoegen.

het vaccin is al na 1 dag uit je lichaam. het vaccin is niet nieuw, het is een doorontwikkeling van een bestaand vaccin wat al tig jaar op de plank ligt. Sars-cov-2 is immers de tweede familie, Sars-cov-1 was er al.
pi_200752388
quote:
11s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 11:30 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Toch wel bizar dat mensen zo'n angst kunnen hebben voor een prikje wat na enkele seconden voorbij is.

Tsja het kenmerk van een (ireeele) angst is dan ook juist dat deze buitenproportioneel is. Idem voor spinnen bijvoorbeeld; bang zijn voor die diertjes is, zeker hier in Nederland, ook niet heel zinvol. :P
pi_200752444
quote:
11s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 11:30 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik zal toegeven, ik ben er zelf ook geen fan van ofzo, maar de 1e voelde ik letterlijk niet, en de 2e voelde ik drie seconden letterlijk een miniscuul ''prik'' gevoel.

Ter vergelijking, ik stootte gister met mn lompe kop mn teen tegen een deurpost en dat deed al 500X meer pijn :')
Ja, ik geloof er heilig in dat het prikken het probleem is.
Ze stoppen van alles in een holle kies, maar een prikje, oh jee, dan gaat het legerpak aan, ze moeten strijden!

Het naaldje is zo dun dat je amper wat voelt. hooguit die seconde ja.
Kon dat vaccin maar in een kroket :Y
  Moderator donderdag 5 augustus 2021 @ 11:37:30 #145
Dick Laurent Is Dead
pi_200752451
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 11:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Tsja het kenmerk van een (ireeele) is dan ook juist dat deze buitenproportioneel is. Idem voor spinnen bijvoorbeeld; bang zijn voor die diertjes is, zeker hier in Nederland, ook niet heel zinvol. :P
Lol, tell that to my wife! Die flipt hem idd zelfs bij de meest kleine spinnetjes al totaal de pan uit. :')

Maar je hebt gelijk, de angst zelf is eigenlijk al gewoon de spelbreker. Op het moment dat die in 't koppie zit dan is alle vorm van redenatie vaak weg ja.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 11:38:06 #146
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_200752467
quote:
Aanmodderen nog wel _O-
Wat dacht je van gewoon hun leven leiden zoals ze voorheen al deden en zichzelf niet bezig houden met Fok waar ze hele dagen ondergedompeld worden in allerlei rampscenario's.
Denk dat de meerderheid van "die lui" hun schouders ophalen over heel deze crisis en verder doen wat ze altijd al deden.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 11:38:18 #147
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_200752476
Een medicijn zou natuurlijk ook wel fijn zijn.

Hoe zijn de ontwikkelingen daar?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 5 augustus 2021 @ 11:41:16 #148
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_200752533
Men spreekt toch over een tweedeling maar diegene die gevacineerd zijn dragen toch een QR code op hun borst.
pi_200752575
quote:

Que?
Stel dat je oma 2 wielen had, dan was ze een fiets.
Go hard or go home
pi_200752577
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 11:41 schreef KingRadler het volgende:
Men spreekt toch over een tweedeling maar diegene die gevacineerd zijn dragen toch een QR code op hun borst.
Waar is deze kut-opmerking nou weer voor nodig.
Verwijzingen naar de tweede wereld oorlog zijn zo idioot dom.
het is nog altijd vaccinatiebewijs of een negatieve test.
pi_200752578
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_200752585
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 11:44 schreef Noek het volgende:

[..]

Que?
Stel dat je oma 2 wielen had, dan was ze een fiets.
Op een vrijdag in de kroeg
Ergens in Amsterdam
Zat aan de bar met een glas een oude wijze man
Hij zei dat die nog maar een paar dagen had
Dus pak het leven, pak alles en ga er mee op pad

zegt dit je wat?
  Moderator donderdag 5 augustus 2021 @ 11:46:54 #153
Dick Laurent Is Dead
pi_200752609
quote:
Bedelmuur. Tevens, dit soort koppen vind ik net zo goed vallen onder het fear-mongering media beleid.
Gewoon niet nodig, en het haalt de vaccinweigeraars toch niet over de streep.
pi_200752613
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 11:45 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Op een vrijdag in de kroeg
Ergens in Amsterdam
Zat aan de bar met een glas een oude wijze man
Hij zei dat die nog maar een paar dagen had
Dus pak het leven, pak alles en ga er mee op pad

zegt dit je wat?
Nee maar jou wel met je 24/7 wappies obsessie.
Zat dat maar in een kroket, kon je het uitkotsen.
Go hard or go home
  donderdag 5 augustus 2021 @ 11:49:56 #155
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_200752651
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 11:47 schreef Noek het volgende:

[..]

Nou, nou, nou.
(Un)masking for the greater good.
pi_200752660
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 11:47 schreef Noek het volgende:

[..]

Je doet nu alsof wappies zo hoffelijk kunnen discussieren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben benieuwd wat Franky ervan maakt.
alsjeblieft, doe het tribunaal-ding.
pi_200752669
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 11:50 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Je doet nu alsof wappies zo hoffelijk kunnen discussieren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben benieuwd wat Franky ervan maakt.
alsjeblieft, doe het tribunaal-ding.
Waar gaat dit over?
Go hard or go home
pi_200752688
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 11:26 schreef spectrumanalyser het volgende:

Sorry dat ik er over door blijf gaan maar ik denk dat die anti-figuren pure prikangsten hebben. Zo beginnen ze zelf over Ivermectine. dat bevestigd het beeld dat ze een pilletje willen in plaats van een naaldje.
Bij 6% van de gevaccineerde proefdieren in een testsituatie werden ernstige klinische symptomen waargenomen die als ADE uitgelegd zouden kunnen worden, dat ligt hoger dan de kans om (al dan niet symptomatisch) besmet te raken en mogelijk voor velen een reden een vaccin niet te overwegen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Za op 05-08-2021 12:06:28 ]
  donderdag 5 augustus 2021 @ 11:53:07 #159
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_200752708
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 11:51 schreef Za het volgende:

[..]

Bij 6% van de gevaccineerde proefdieren in de vaccintrials werden ernstige klinische symptomen waargenomen die als ADE uitgelegd zouden kunnen worden, dat ligt hoger dan de kans om besmet te raken en mogelijk voor velen een reden een vaccin niet te overwegen.
Amsterdam Dance Event? :P

Geen idee waar het wel voor staat namelijk.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_200752711
Snap serieus niet waarom er niet gemodereerd wordt op die wappie-volgers. Die gasten zijn zo ziekelijk bezig met alles te volgen wat die wappies tweeten en posten. De ironie dat ze zelf ook geen leven hebben ontgaat ze ook nog eens volledig.
"Moeten die wappies niet werken??"
Ga godverdomme zelf eens werken ipv 24u per dag hun gangen te traceren, retards.
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')