Zo lang de pandemie wereldwijd niet onder controle is lijkt dat me wel een zekerheidje ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is ook maar een voorbeeld en zo vreemd is het niet omdat bijvoorbeeld landen in Azië echt wel gaan eisen dat je er zonder vaccinatiebewijs niet inkomt en ik zie de VS ook wel die kant op gaan
Grensgebieden, dus die vaccineren zich om geen gezeik te krijgen wanneer ze goedkoop boodschappen doen of tanken in België en Frankrijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Opvallende splitsing west en oost Nederland.
Wie is de who dan wel?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:44 schreef Johannes788 het volgende:
Ondanks WHO-advies gaat ook Frankrijk derde prik toedienen
https://www.nu.nl/coronav(...)-prik-toedienen.html
Dan heb je dus niets begrepen van het woord pandemie.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wie is de who dan wel?
Eigen volk eerst. En terecht. Waarom moeten de sterkste altijd zich aanpassen aan de zwakkeren? Solidariteit: m'n reet.
Volledig mee eens. De zwakkeren zouden zich ook aan kunnen passen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wie is de who dan wel?
Eigen volk eerst. En terecht. Waarom moeten de sterkste altijd zich aanpassen aan de zwakkeren? Solidariteit: m'n reet.
Ga er maar vanuit dat beoogde vaccinatiegraden de komende jaren sowieso niet gehaald gaan worden in de Derde Wereld.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan heb je dus niets begrepen van het woord pandemie.
Dat denk ik ook, maar dat wil niet zeggen dat het advies van de WHO nergens op slaat. Juist in de armere gebieden kunnen nieuwe varianten zich snel ontwikkelen (zoals in India), dus je moet daarin wel de juiste afwegingen maken denk ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat beoogde vaccinatiegraden de komende jaren sowieso niet gehaald gaan worden in de Derde Wereld.
Hier wonen relatief minder allochtonen en minder “kritischdenkende” grachtengordel-BNersquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Opvallende splitsing west en oost Nederland.
wel eens hoor maar als er solidariteit in de wereld was geweest zag het er honderden jaren geleden al anders uitquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar dat wil niet zeggen dat het advies van de WHO nergens op slaat. Juist in de armere gebieden kunnen nieuwe varianten zich snel ontwikkelen (zoals in India), dus je moet daarin wel de juiste afwegingen maken denk ik.
jullie hebben geeneens grachtenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier wonen relatief minder allochtonen en minder “kritischdenkende” grachtengordel-BNers
Ik ben benieuwd wat er dan gaat gebeuren. Volgens de wet mag het (vooralsnog) niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is inderdaad wachten op een eerste gemeente of grote multinational die met een dergelijk bericht gaat komen.
Organisatie had geen geen zin in al die rompslomp die bij een vergunning hoort of kreeg hij gewoon geen vergunning?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:03 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Blehh een tweede leuk vooruitzicht (naast Lowlands) veel kleinere proeverij in een lokaal parkje is ook al gecanceld.
Das was dan mijn mooie zomer want meer op de planning stond er al niet.
Gelukkig kan de politiek wel gewoon lekker met vakantie!
Goed vervelend voor jequote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:03 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Blehh een tweede leuk vooruitzicht (naast Lowlands) veel kleinere proeverij in een lokaal parkje is ook al gecanceld.
Dan moeten ze dus geen migranten meer gaan ophalen uit Afrika, want dat is levensgevaarlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat beoogde vaccinatiegraden de komende jaren sowieso niet gehaald gaan worden in de Derde Wereld.
En totaal onnodig... wat een ergernis is dat beleid toch ookquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Goed vervelend voor jeVoor veel mensen die hun zomerplannen op deze manier wéér zien instorten.
Riiiiight.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Volledig mee eens. De zwakkeren zouden zich ook aan kunnen passen.
door bijvoorbeeld een HazMat (Hazardous Materials) pak aan te schaffen.
[ afbeelding ]
ideaal voor mensen die zich niet laten vaccineren en niet laten testen.
niet handig met drinken maar je trekt wel de volle aandacht.
met 1700 euro niet goedkoop.
Het was een soort van opening theaterseizoen met een proeverij van lokale restaurants. Het is een gratis toegankelijk evenement en wat ik begrepen heb is dat het te lang onduidelijk is of het door kan gaan of niet. Ik denk dat ze gewoon niet durven te investeren in de voorbereidingen. Die sectoren (Horeca en cultureel) hebben natuurlijk al veel op hun brood gehad.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Organisatie had geen geen zin in al die rompslomp die bij een vergunning hoort of kreeg hij gewoon geen vergunning?
Dat krampachtige gedoe rond kleinschalige activiteiten in de buitenlucht nog steeds
Juist niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:15 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Die sectoren (Horeca en cultureel) hebben natuurlijk al veel op hun brood gehad.
jammer, ik had er ook eentje (proeverij, eet/drink event) in september die al gecanceld is.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:03 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)-hij-heeft-vakantie/quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:03 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Tja daar hou je je dan anderhalf jaar keurig voor aan de regeltjes, laat je 2 prikken zetten en kan je nog niks.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Goed vervelend voor jeVoor veel mensen die hun zomerplannen op deze manier wéér zien instorten.
Gelukkig heb ik mijn bbq, vrienden, een fijne tuin en mogelijkheid tot het halen lekkere dingen bij de horeca groothandel.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
jammer, ik had er ook eentje (proeverij, eet/drink event) in september die al gecanceld is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |