Een roze Chevrolet was het toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nah, ik ben meer van het type Mustang of Camaro huren en ongegeneerd de Amerikaan uithangen en genieten
'Niemand' heeft nog corona: "Laten we Nederland lekker op het op een na hoogste niveau staan? Ja, is goed"quote:Heel Nederland is nu 'rood' op Europese coronakaart
Dat het aantal coronagevallen in Nederland daalt, is nu ook terug te zien op de Europese coronakaart. Alle twaalf provincies zijn nu rood, het op een na hoogste niveau.
Nederland heeft het verkloot door de explosie van gevallen en terugkomen naar groen duurt gewoon even. En getuige de ziekenhuis cijfers is het minder ernstig maar doen alsof niemand corona heeft is ook onzin, natuurlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Niemand heeft nog corona: "Laten we Nederland lekker op het op een na hoogste niveau staan? Ja, is goed"
Fair pointquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nederland heeft het verkloot door de explosie van gevallen en terugkomen naar groen duurt gewoon even. En getuige de ziekenhuis cijfers is het minder ernstig maar doen alsof niemand corona heeft is ook onzin, natuurlijk.
Deze kende ik nog niet, blijkbaar testen de duitsers toch wel redelijk wat minder.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:12 schreef Benny het volgende:
[..]
'Niemand' heeft nog corona: "Laten we Nederland lekker op het op een na hoogste niveau staan? Ja, is goed"
En ook al gaat het goed nu, het percentage positief is nog steeds hoog. En daar kijken ze internationaal naar. Daar zouden ze iets aan moeten doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nederland heeft het verkloot door de explosie van gevallen en terugkomen naar groen duurt gewoon even. En getuige de ziekenhuis cijfers is het minder ernstig maar doen alsof niemand corona heeft is ook onzin, natuurlijk.
Het percentage positief voor ECDC staat ruim onder de 4% mede door de vakantietesten.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En ook al gaat het goed nu, het percentage positief is nog steeds hoor. En daar kijken ze internationaal naar. Daar zouden ze iets aan moeten doen.
Als nu elke dag even 100.000 mensen gaan testen, vooral gevaccineerden, dan is dat percentage zo onder 1. Maar ja..
Het is een fout van mij om in vooroordelen te praten, sorry.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:07 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'die blijven maar in hun eigen wereldje aanmodderen'?
Behalve Beieren, waar ze blijkbaar meer testen dan wij?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:17 schreef zalkc het volgende:
[..]
Deze kende ik nog niet, blijkbaar testen de duitsers toch wel redelijk wat minder.
[ afbeelding ]
hebben we er enorm last van dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En ook al gaat het goed nu, het percentage positief is nog steeds hoog. En daar kijken ze internationaal naar. Daar zouden ze iets aan moeten doen.
Als nu elke dag even 100.000 mensen gaan testen, vooral gevaccineerden, dan is dat percentage zo onder 1. Maar ja..
Doe maar luxe! Geen verkeerd plan!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
5 dagen New York + 18 dagen Zuidwesten willen wij
Nee, dat niet. Ik persoonlijk niet tenminste, ook al ga ik wel naar het buitenland. Maar ik lees hier vaak dat het zo erg is dat NL op donkerrood staat.quote:
Kan ook zijn dat we het toch in twee aparte reizen splitsenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Doe maar luxe! Geen verkeerd plan!
IK hoop dat het voor iedereen open is volgend jaar. Zou graag naar de f1 van Miami willen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat we het toch in twee aparte reizen splitsen, is afhankelijk van meerdere variabelen nog.
Maar ik vind het hoopvol dat we volgend jaar waarschijnlijk weer die kant op kunnen
Heh, na 2 jaar geen vakantie is er bij de meesten nu wel budget voor een wat luxere vakantie, denk ikquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Doe maar luxe! Geen verkeerd plan!
Leuk hoor. Zoiets wil ik ook nog wel eens doen. Wel door naar Vancouver dan, daar woont een tante van me.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wij hadden 2 jaar terug een trip van San Diego naar Seattle per auto op de planning staan
Onze dochter gaat volgend jaar waarschijnlijk voor het laatst mee. We twijfelen nog tussen alleen New York, New York + Florida of NewYork + mijn geliefde Zuidwestenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heh, na 2 jaar geen vakantie is er bij de meesten nu wel budget voor een wat luxere vakantie, denk ik
Wij hadden 2 jaar terug een trip van San Diego naar Seattle per auto op de planning staan maar ja, schoonouders met gezondheids problemen en toen covid dus dat gaat nog even duren,
Wij hebben precies die trip gedaan in 2018. Nouja andersom, van Seattle naar San Diego.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heh, na 2 jaar geen vakantie is er bij de meesten nu wel budget voor een wat luxere vakantie, denk ik
Wij hadden 2 jaar terug een trip van San Diego naar Seattle per auto op de planning staan maar ja, schoonouders met gezondheids problemen en toen covid dus dat gaat nog even duren,
New York + Floridaquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Onze dochter gaat volgend jaar waarschijnlijk voor het laatst mee. We twijfelen nog tussen alleen New York, New York + Florida of NewYork + mijn geliefde Zuidwesten
Nee dit is niet bestquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:40 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit hoeft voor mij nou ook weer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |