Maar hij had het over vrouwenquote:
Ach, dat is ook zo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar hij had het over vrouwen
Meestal is weggelegd voor Polen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:29 schreef The_Undertone het volgende:
Rogers nog helemaal van downtown vor brons
Volgens haar contract moest ze uitstappen lolquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:29 schreef Aguero het volgende:
Al die PR's, dat krijg je met zo'n haas.
Goede vraag. Wel dit gezien:quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:31 schreef The_Undertone het volgende:
Is haar naam ook gewoon 'A Thing' of betekent dat echt wel iets in het Zuid-sudanees?
quote:“Uh-thing Moe. So it’s Uh – like you’re saying ‘Uh, what are you doing?’-thing Moe,” she said with a laugh.
Pooltjes voor een 1-2quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:33 schreef Redefine het volgende:
Anita is weer ouderwets dominant deze wedstrijd.
Terecht.quote:
Was vooraf al een van de zekerste gouden PLAKKEN van de Spelen natuurlijkquote:
Je weet het nooit, kijk naar Isinbayeva die heeft door weer en hoogmoed toch wel redelijk regelmatig verloren op grote toernooien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Was vooraf al een van de zekerste gouden PLAKKEN van de Spelen natuurlijk
Erg raar inderdaad.quote:
Bij het polsstokspringenquote:
Dat is wel heel hoog bij het polsstokspringen.quote:
Nederlandse vrouwen in de wegwedstrijdquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Was vooraf al een van de zekerste gouden PLAKKEN van de Spelen natuurlijk
Polsstok-triple-jumpquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is wel heel hoog bij het polsstokspringen.
Nee, hij is 8ste geworden, heeft enkel 5.70m succesvol gedaan is daarna gaan skippen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:39 schreef kilon het volgende:
En dan is hij geblesseerd nog bijna beter dan de helft van dit veld. Fenomeen blijft het.
Ik ben eigenlijk nooit negatief over Sedoc. Soms een beetje een aparte, maar altijd enthousiast, vriendelijk, prettig pratend verder. Weinig mis mee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom zijn veel mensen zo negatief over Sedoc? Toegegeven het is een soort kleuterklas maar toch gewoon prima hoe gepassioneerd en serieus hij het neemt en doet?
Ik hoop echt heel hard met je mee, maar ben bangquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee, mijn Ta Lou gaat een PLAK halen
De negativiteit komt vooral voort uit het punt dat hij te horen is als er live sport aan de gang is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom zijn veel mensen zo negatief over Sedoc? Toegegeven het is een soort kleuterklas maar toch gewoon prima hoe gepassioneerd en serieus hij het neemt en doet?
Tweede scherm op NOS genot. Eerste scherm op SPORZAquote:
Precies. En ik zie weinig anderen die dan nog die hoogte kunnen halen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:40 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Nee, hij is 8ste geworden, heeft enkel 5.70m succesvol gedaan is daarna gaan skippen.
Dit. Als ie gewoon 's avonds z'n ding zou mogen doen in een talkshow, zou dat echt meer dan prima zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
De negativiteit komt vooral voort uit het punt dat hij te horen is als er live sport aan de gang is.
Iets zegt me dat je bevooroordeeld bent.quote:
Oke daar kan ik goed mee inkomenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
De negativiteit komt vooral voort uit het punt dat hij te horen is als er live sport aan de gang is.
Ervaringsdeskundige.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:42 schreef franklop het volgende:
Iets
[..]
Iets zegt me dat je bevooroordeeld bent.
En hij weet precies waar hij over praat. Dat kunnen ook niet al die NOS-analisten zeggen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nooit negatief over Sedoc. Soms een beetje een aparte, maar altijd enthousiast, vriendelijk, prettig pratend verder. Weinig mis mee.
Kortom hij kan er niet zoveel aan doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oke daar kan ik goed mee inkomen
Laat staan de analisten bij de 'concurrentie' op SBSquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En hij weet precies waar hij over praat. Dat kunnen ook niet al die NOS-analisten zeggen.
En weet het ook wel goed uit te leggen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En hij weet precies waar hij over praat. Dat kunnen ook niet al die NOS-analisten zeggen.
Gelachen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Laat staan de analisten bij de 'concurrentie' op SBS
Polszendmasthoogspringen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:43 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
die inzetten bij het polsstokhoogspringen worden ook steeds hoger
SBS heeft een programma over dit?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
3 bejaarden en een blonde presentatrice.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:44 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja
1. Thompson 20.85
2. Mboma 21.10
3. Fraser-Pryce 21.35
4. Ta Lou 21.85
Dat vind ik wel heel erg snel op de 200 meterquote:
Paaldansen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:45 schreef Naesala_1981 het volgende:
Combinatie polsstokhoogspringen en rekstok turnen zou een idee kunnen zijn.
VI Oranjezomer 'analyseert' de OS-onderdelen ook.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
SBS heeft een programma over dit?
Dat is sowieso een topidee. Juryleden zijn dan gewoon midlifecrisis mannen en vrouwen met een stapel dollarbiljetten.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Paaldansbond zet stap naar Olympische Spelen
iedereen in quarantainequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:48 schreef kilon het volgende:
Weet je nog waar je was bij de finale van de 200 m in 2020??
Zei ik al.quote:
Op dezelfde stoel als bij de finale van de 400m hordenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:48 schreef kilon het volgende:
Weet je nog waar je was bij de finale van de 200 m in 2021??
Het wordt Thompson, dus berg je maarquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:49 schreef 3rr0r het volgende:
Hopelijk gaat de winnares niet te uitbundig juichen zometeen
Maar Thompson gaat winnen, dus Tokyo kan de oordoppen alvast in doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:49 schreef 3rr0r het volgende:
Dat mag je niet zeggen van sommige mensenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:49 schreef 3rr0r het volgende:
Mboma heeft zeker kansen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:49 schreef The_Undertone het volgende:
Wat zijn de kansen dat 1 van die Namibische het haalt?
Geen idee, vertel.quote:
Gedeeld goud?quote:
Het was ook een knipoog richting jouquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen van sommige mensen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:49 schreef 3rr0r het volgende:
Leek bijna alsof doen alleen zij meewind had.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
Zo daar kwam nog iemand aardig op de brommer
Veel opleidingen gedaan bij de LOI.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Duplantis komt niet eens in de buurt van de stok, lat wat dan ook.
Alweer!quote:
Daar lijkt het wel op ja!quote:
Die dames zijn gewoon klein.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:53 schreef The_Undertone het volgende:
Zijn wel giga vlaggen van Namibië
Surely.quote:
Die liet het lopen ja. Maar die eerste 100 meter waren wel erg matig.quote:
Ja, dat zag je het hele jaar al aankomen, maar jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:56 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
400m had ze makkelijk gewonnen :p
Nee hoor, dan was ze gediskwalificeerdquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:56 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
400m had ze makkelijk gewonnen :p
Eerste medaille van de Spelen toch?quote:
Ja, maar alle eerder medailles van Frankie Fredericks waren ook zilver.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eerste medaille van de Spelen toch?
Dan staat er al een ovenschotel klaar voor het avondeten johquote:
Deze spelen wellicht wel. Ik kan me nog Frankie Fredericks herinneren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eerste medaille van de Spelen toch?
Daarom lopen in sommige landen vrouwen standaard 10 meter achter de man natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:57 schreef 3rr0r het volgende:
Juist op de korte afstand is die testosteron toch een voordeel zou je zeggen
Op de 800 en 1500 mag het ook niet en 5000+ dan weer wel. Zal op basis van daadwerkelijk wetenschappelijk onderzoek zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
Wel een raar verhaal dit toch, dat je de 400m niet mag meedoen maar de 200 wel? Of ligt dat net iets anders.
Klopt ja en ik kan dat ook niet erg volgen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
Wel een raar verhaal dit toch, dat je de 400m niet mag meedoen maar de 200 wel? Of ligt dat net iets anders.
Als je om 4.30 al gaat avondeten ben je ook wel een Humphrey.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan staat er al een ovenschotel klaar voor het avondeten joh
Duplantis Godquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:59 schreef Szura het volgende:
Desire Inglander?
https://www.instagram.com/desireinglander/
Hmm het voelt voor mij in ieder geval wel oneerlijk. Nou ja ik snap die eindsprint nu wel beter.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op de 800 en 1500 mag het ook niet en 5000+ dan weer wel. Zal op basis van daadwerkelijk wetenschappelijk onderzoek zijn
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je om 4.30 al gaat avondeten ben je ook wel een Humphrey.
Wat een popjes bij elkaar.quote:
Dat betekent dat je om 10 uur in de ochtend al naar bed gaat, dan is er nog een hoop live sport.quote:
Ja, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:01 schreef Nattekat het volgende:
Eens kijken of we vannacht dood liggen te gaan van het vaccin
Ja nee ok, het was ietwat overdreven. Maar gezien het programma van morgen ga ik dan wel langzaam richting de lunch, of op z'n minst een stevige snack.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat betekent dat je om 10 uur in de ochtend al naar bed gaat, dan is er nog een hoop live sport.
Ah je hebt je excuus alweer klaarquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:01 schreef Nattekat het volgende:
Eens kijken of we vannacht dood liggen te gaan van het vaccin
Brandon zonder acne.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Brandon McNulty en Eva Vlaardingerbroek, leuk koppel.
quote:
Ah ik dacht al, waarom komt ze me zo bekend voor, maar lijkt er inderdaad eng veel op.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Brandon McNulty en Eva Vlaardingerbroek, leuk koppel.
Ik vind het best een goed excuusquote:
Ja, ik vind nog vroeger dan 2 uur toch wel erg vroeg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja nee ok, het was ietwat overdreven. Maar gezien het programma van morgen ga ik dan wel langzaam richting de lunch, of op z'n minst een stevige snack.
Hij gaat daar op een campingbed overnachten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:02 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA vannacht is Sedoc er ook.
Maar ik niet.![]()
![]()
![]()
Van de eerste heb ik geen last gehad, ik ben benieuwd hoe de tweede is gevallen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het best een goed excuus
Na de eerste prik ben ik 4 dagen lang echt bekaf geweest.
Dat lijkt ook alweer een eeuwigheid geleden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:03 schreef Redefine het volgende:
De roeiers worden gewoon stelselmatig genegeerd bij dat filmpje met medailles.
De NOS gaat het mogelijke WR missen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:03 schreef Redefine het volgende:
De roeiers worden gewoon stelselmatig genegeerd bij dat filmpje met medailles.
4 dagen??quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het best een goed excuus
Na de eerste prik ben ik 4 dagen lang echt bekaf geweest.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:04 schreef Szura het volgende:
De NOS is dus naar de reclame begrijp ik, terwijl er mogelijk een WR komt?
Ook Sedoc was lichtelijk verbaasd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:04 schreef Szura het volgende:
De NOS is dus naar de reclame begrijp ik, terwijl er mogelijk een WR komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |