Polsstok-triple-jumpquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is wel heel hoog bij het polsstokspringen.
Nee, hij is 8ste geworden, heeft enkel 5.70m succesvol gedaan is daarna gaan skippen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:39 schreef kilon het volgende:
En dan is hij geblesseerd nog bijna beter dan de helft van dit veld. Fenomeen blijft het.
Ik ben eigenlijk nooit negatief over Sedoc. Soms een beetje een aparte, maar altijd enthousiast, vriendelijk, prettig pratend verder. Weinig mis mee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom zijn veel mensen zo negatief over Sedoc? Toegegeven het is een soort kleuterklas maar toch gewoon prima hoe gepassioneerd en serieus hij het neemt en doet?
Ik hoop echt heel hard met je mee, maar ben bangquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee, mijn Ta Lou gaat een PLAK halen
De negativiteit komt vooral voort uit het punt dat hij te horen is als er live sport aan de gang is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom zijn veel mensen zo negatief over Sedoc? Toegegeven het is een soort kleuterklas maar toch gewoon prima hoe gepassioneerd en serieus hij het neemt en doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |