Tweede scherm op NOS genot. Eerste scherm op SPORZAquote:
Precies. En ik zie weinig anderen die dan nog die hoogte kunnen halen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:40 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Nee, hij is 8ste geworden, heeft enkel 5.70m succesvol gedaan is daarna gaan skippen.
Dit. Als ie gewoon 's avonds z'n ding zou mogen doen in een talkshow, zou dat echt meer dan prima zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
De negativiteit komt vooral voort uit het punt dat hij te horen is als er live sport aan de gang is.
Iets zegt me dat je bevooroordeeld bent.quote:
Oke daar kan ik goed mee inkomenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
De negativiteit komt vooral voort uit het punt dat hij te horen is als er live sport aan de gang is.
Ervaringsdeskundige.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:42 schreef franklop het volgende:
Iets
[..]
Iets zegt me dat je bevooroordeeld bent.
En hij weet precies waar hij over praat. Dat kunnen ook niet al die NOS-analisten zeggen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nooit negatief over Sedoc. Soms een beetje een aparte, maar altijd enthousiast, vriendelijk, prettig pratend verder. Weinig mis mee.
Kortom hij kan er niet zoveel aan doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oke daar kan ik goed mee inkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |