quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
Het lijstje twijfelachtige Arnesen aankopen is al best lang, en niet erg positief inderdaad:quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoeveel spelers die Arnesen de afgelopen anderhalf heeft gehaald zijn nou daadwerkelijk versterkingen gebleken en geslaagd..? Dat aantal is echt schrikbarend laag en valt op 1 hand te tellen.
Arnesen doet volgens mij wel prima zaken met het hervormen van de scouting en jeugdopleiding, maar qua transfers is het echt niet best.
10mln~ weg ja. Om dat te compenseren moet je Senesi heel goed verkopen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het lijstje twijfelachtige Arnesen aankopen is al best lang, en niet erg positief inderdaad:
- Fer
- Pratto
- Spajic
- Ié ?
- Diemers
- Bozenik
- Narsingh ?
- Teixeira
- Conteh
- Linssen
Wellicht vergeet ik er nog een aantal. Niet allemaal mislukt, maar geen van allen echt een meerwaarde gebleken voor Feyenoord toch?
Het lijstje is nu al langer dan die van Martin van Geel, wat betreft twijfelachtige aankopen / miskopen.
Fer, Ie en Narsingh waren geen Arnesen aankopen, die kwamen onder Sjaak volgens mij.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het lijstje twijfelachtige Arnesen aankopen is al best lang, en niet erg positief inderdaad:
- Fer
- Pratto
- Spajic
- Ié ?
- Diemers
- Bozenik
- Narsingh ?
- Teixeira
- Conteh
- Linssen
Wellicht vergeet ik er nog een aantal. Niet allemaal mislukt, maar geen van allen echt een meerwaarde gebleken voor Feyenoord toch?
Het lijstje is nu al langer dan die van Martin van Geel, wat betreft twijfelachtige aankopen / miskopen.
Fer, Ié en Narsingh waren niet van Arnesen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
- Fer
- Pratto
- Spajic
- Ié ?
- Diemers
- Bozenik
- Narsingh ?
- Teixeira
- Conteh
- Linssen
Dat het praktisch niks gekost heeft mag toch geen excuus zijn? Je verwacht van een TD van Feyenoord dat hij spelers haalt waar Feyenoord beter van wordt. Daar blijkt absoluut nog geen sprake van.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fer, Ié en Narsingh waren niet van Arnesen.
Verder zie ik vooral spelers die praktisch niks hebben gekost. Maar er is wel iets teveel oude middelmaat gehaald die niet meer waard gaat worden.
Deal, doen we.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat het praktisch niks gekost heeft mag toch geen excuus zijn? Je verwacht van een TD van Feyenoord dat hij spelers haalt waar Feyenoord beter van wordt. Daar blijkt absoluut nog geen sprake van.
Maar wat @:Scrummie zegt, hij staat pas één seizoen aan het roer. Laten we hem volgend jaar na de transferperiode beoordelen.
Ja, dat verwacht ik ook. Maar voor kleine bedragen per speler is dat een stuk moeilijker.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat het praktisch niks gekost heeft mag toch geen excuus zijn? Je verwacht van een TD van Feyenoord dat hij spelers haalt waar Feyenoord beter van wordt. Daar blijkt absoluut nog geen sprake van.
Maar wat @:Scrummie zegt, hij staat pas één seizoen aan het roer. Laten we hem volgend jaar na de transferperiode beoordelen.
Die zullen zuur zijn als hij toch slaagt zeg.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:12 schreef fetX het volgende:
Oh, ik lees dat het gejank over Slot bij VI al begonnen is.
Is toch niet zo heel raarquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:12 schreef fetX het volgende:
Iig niet zoveel kansen weggeeft, gelukkig is Feyenoord door maar had niet veel gescheeld of je was door een Volendam uitgeschakeldquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch niet zo heel raar
'zelfs' met deze spelers mag je toch wel verwachten dat je een team als Drita gewoon oprolt?
Derksengod. Jammer want dit is pure stemmingmakerij.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:12 schreef fetX het volgende:
Absoluut niet en ze hebben ook niks in die context gezegd maar je kan toch niet ontkennen dat er kleine gelijkenissen zijn met Jaap Stam zijn "Ik ga alles anders doen" zolang hij de selectie niet rond heeft.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die zullen zuur zijn als hij toch slaagt zeg.
Alles om de Dickie heeft er alles uitgeperst mythe maar in stand te houden.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:12 schreef fetX het volgende:
@kapiteintje en ik dachten aan een type El Ahmadiquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Derksengod. Jammer want dit is pure stemmingmakerij.
Van de vergelijking met Stam word ik ook een beetje verdrietig. Wereld van een verschil, het enige waar ze uniek in zijn is dat ze aanvallend voetbal willen spelen met Feyenoord in tegenstelling tot bijna alle andere coaches bij ons.
Onder Rutten begonnen we ook vreselijk en rond oktober gingen we ineens uitstekend voetballen, ik verwacht dat het bij Slot ook wel op een gegeven moment gaat klikken (in tegenstelling tot een Stam die echt niet wist wat hij deed), en die selectie was nog minder. Geduld. Maar er moet wel een 6 bij.
Maar ik was over Stam ook gematigd positief tot en met augustus. Pas toen er geen enkele progressie in leek te zitten en Stam niks van voetbal bleek te snappen (en geen enkele zelfreflectie toonde) veranderde dit.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Absoluut niet en ze hebben ook niks in die context gezegd maar je kan toch niet ontkennen dat er kleine gelijkenissen zijn met Jaap Stam zijn "Ik ga alles anders doen" zolang hij de selectie niet rond heeft.
Ik denk juist aan een type Clasie (maar dan niet Clasie).quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:kapiteintje en ik dachten aan een type El Ahmadi
De enige gelijkenis is dat ze beiden aanvallend voetbal wilden spelen. Stam heeft echter nog nooit succes gehad als trainer, waar Slot er inmiddels al wel bij 2 clubs in is geslaagd een leuk en goed voetballend team neer te zetten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Absoluut niet en ze hebben ook niks in die context gezegd maar je kan toch niet ontkennen dat er kleine gelijkenissen zijn met Jaap Stam zijn "Ik ga alles anders doen" zolang hij de selectie niet rond heeft.
Dat ben ik helemaal met je eens, maar laten we die man wel even de tijd geven. Vorig jaar heb je alles op eigen helft gedaan, nu wil je meer naar voren. Daar is tijd voor nodig. Ook het gezeur dat het publiek zou verwachten dat we meedoen om het kampioenschap. Er zijn er heel weinig te vinden die die illusie hebben hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch niet zo heel raar
'zelfs' met deze spelers mag je toch wel verwachten dat je een team als Drita gewoon oprolt?
En ze zijn allebei kaal.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Derksengod. Jammer want dit is pure stemmingmakerij.
Van de vergelijking met Stam word ik ook een beetje verdrietig. Wereld van een verschil, het enige waar ze uniek in zijn is dat ze aanvallend voetbal willen spelen met Feyenoord in tegenstelling tot bijna alle andere coaches bij ons.
Plus dat Derksen gewoon totaal geen idee heeft wat er speelt. Het is enkel de onderbuik.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:46 schreef fetX het volgende:
En de kritiek van Derksen komt natuurlijk vooral voort uit het feit dat hij Dickie wil verdedigen dat ‘hij er het maximale uit heeft gehaald.’
Ten Hag en Bosz ook. Die begonnen overigens ook beroerd bij Ajax en pas na enkele maanden werd het iets moois. Gewoon, geduld.quote:
Het verbaast me toch altijd weer dat er nog zoveel mensen zijn die Derksen serieus nemenquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:46 schreef fetX het volgende:
En de kritiek van Derksen komt natuurlijk vooral voort uit het feit dat hij Dickie wil verdedigen dat ‘hij er het maximale uit heeft gehaald.’
Mij ook wel en ook weer niet. Blijf het jammer vinden dat iemand zo veel invloed heeft terwijl hij zich overduidelijk niet inleest in een groot deel van de onderwerpen waar hij over lult.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het verbaast me toch altijd weer dat er nog zoveel mensen zijn die Derksen serieus nemen
Waar heeft Derksen invloed op dan?quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mij ook wel en ook weer niet. Blijf het jammer vinden dat iemand zo veel invloed heeft terwijl hij zich overduidelijk niet inleest in een groot deel van de onderwerpen waar hij over lult.
publieke opinie, je zou hem een influencer kunnen noemen, maar goed de gemiddelde VI kijker is dan ook te dom om te poepenquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar heeft Derksen invloed op dan?
De publieke opiniequote:Op maandag 2 augustus 2021 11:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Publieke opinie.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je kunt makkelijk Amnesty Googlen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het verbaast me toch altijd weer dat er nog zoveel mensen zijn die Derksen serieus nemen
Mwah. Denk dat dat wel meevalt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Publieke opinie.
Oke bedankt hans
Gemiddelde feyenoord supporter is natuurlijk ook te dom om te poepen dus dat helpt niet mee. Dan is het vervelend dat Derksen nu al zo opzichtig aan de stoelpoten zaagt want dat is hoe dan ook onnodige druk.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
publieke opinie, je zou hem een influencer kunnen noemen, maar goed de gemiddelde VI kijker is dan ook te dom om te poepen
Niet dat het nou echt wat zegt maar ik ken niemand die hem op voetbal gebied serieus neemt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het begint wel te minderen heb ik het idee (in ieder geval op voetbalvlak).
Ja das wel een flatertje van fetxquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet dat het nou echt wat zegt maar ik ken niemand die hem op voetbal gebied serieus neemt.
Maar goed, aan de andere kant gaat het hier wel weer over hem (bedankt @:fetx)
Fer kan prima CV hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:13 schreef Scrummie het volgende:
Heerenveen zoekt een centrale verdediger, Bochniewicz kruisband blessure, 9 maanden eruit. Jammer dat wij er niet 1 hebben die we die kant op kunnen sturen.
Fer en Van Beek centraal achterin.quote:
Aankopen vallen erg tegen. Hij zit er ook al een poosje nu had wel iets meer verwacht wat dat betreft maar qua jeugd is het eigenlijk is minstens een vijfjarenplan voor er daar überhaupt wat van kunnen terugzien. Contractonderhandelingen lopen ook nog alles behalve soepel.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoeveel spelers die Arnesen de afgelopen anderhalf heeft gehaald zijn nou daadwerkelijk versterkingen gebleken en geslaagd..? Dat aantal is echt schrikbarend laag en valt op 1 hand te tellen.
Arnesen doet volgens mij wel prima zaken met het hervormen van de scouting en jeugdopleiding, maar qua transfers is het echt niet best.
0 volgens mijquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoeveel spelers die Arnesen de afgelopen anderhalf heeft gehaald zijn nou daadwerkelijk versterkingen gebleken en geslaagd..?
Luzern loot Union bedoel jequote:Op maandag 2 augustus 2021 13:21 schreef fetX het volgende:
We wachten op dat we Union loten.
@:erasmus
Heerenveen heeft ongetwijfeld ook Feyenoord zien spelen....quote:
Goh zou je denkenquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Heerenveen heeft ongetwijfeld ook Feyenoord zien spelen....
quote:
Geen Union.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:21 schreef fetX het volgende:
Bedankt Hans.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:17 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, eerst Luzern maar, dat gaat ook niet makkelijk worden.
Nee joh.. het is allemaal niet zo schokkend. Heb alleen geen zin om krampachtig positief te doen over het huidige Feyenoord terwijl daar geen reden voor is.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij loop jij hele dagen in jezelf te snijden. Tenminste, als ik al depressief van je gelul aan het worden ben vraag ik me af hoe dat voor jezelf moet zijn.
Aardige reis naar Argentinië.. Sarsfield is niet om de hoekquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:14 schreef H.FR het volgende:
Elfsborg of Velez. Dat zou nog wel te overzien moeten zijn.
Donder dan gewoon een eind op met je eindeloze pessimistische gekanker.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee joh.. het is allemaal niet zo schokkend. Heb alleen geen zin om krampachtig positief te doen over het huidige Feyenoord terwijl daar geen reden voor is.
Neuh..quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Donder dan gewoon een eind op met je eindeloze pessimistische gekanker.
Alleen zijn er genoeg redenen om positief te zijn. Dat jij die niet ziet is een ander verhaal.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee joh.. het is allemaal niet zo schokkend. Heb alleen geen zin om krampachtig positief te doen over het huidige Feyenoord terwijl daar geen reden voor is.
Voor de korte termijn niet, voor de langere termijn misschien wel want een club als Feyenoord komt er altijd wel weer bovenop.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alleen zijn er genoeg redenen om positief te zijn. Dat jij die niet ziet is een ander verhaal.
Helaas pindakaas. Misschien beter (voor ons) ook na gisteren.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:21 schreef fetX het volgende:
Denk ik ook.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Helaas pindakaas. Misschien beter (voor ons) ook na gisteren.
Geheel in stijl gaan we winnen van Luzern en dan verliezen van Velez Mostarquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk ik ook.
Denk dat Luzern lastiger is dan die andere 2. Laten we hopen dat het lukt
Ik ben tegen homohaat.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:36 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.rozekameraden.nl
Leuk voor @:onlogisch @:elan en @:Caland
Daar zit wel erg veel kleur in.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:36 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.rozekameraden.nl
Leuk voor @:onlogisch @:elan en @:Caland
Njah, in ieder geval kunnen alle seizoenskaarthouders wel naar binnen dus ik vind helemaal mooiquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:47 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Godverdorie walgelijk dit.
STADIONS OPEN NU
Ja het is beter dan niets, maar het zou gewoon volledig open kunnen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, in ieder geval kunnen alle seizoenskaarthouders wel naar binnen dus ik vind helemaal mooi
https://www.fr-fans.nl/ni(...)rlandse-middenvelderquote:Feyenoord is nog lang niet klaar op de transfermarkt, als je alle verhalen in de media leest. In de zoektocht naar versterkingen is Feyenoord volgens het Amerikaanse The Philly Soccer Page in gesprek met de 27-jarige middenvelder Jamiro Monteiro.
Monteiro is Kaapverdisch-Nederlands en is geboren in Rotterdam. De middenvelder was in het verleden onder andere actief voor Excelsior, FC Dordrecht, SC Cambuur en Heracles Almelo. In de afgelopen drie MLS seizoenen, was de middenvelder goed voor 9 goals en 19 assists.
Naast Feyenoord is ook Anderlecht uit op de handtekening van Monteiro. Ook een topclub uit Brazilië en een ander team uit de MLS zouden de middenvelder op het oog hebben.
Koop dan niks.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
https://www.fr-fans.nl/ni(...)rlandse-middenvelder
Van Veerman naar Monteiro.
Precies, dat is het voornaamste.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, in ieder geval kunnen alle seizoenskaarthouders wel naar binnen dus ik vind helemaal mooi
Net aan toch? 2/3 is iets meer dan 30K, zitten net niet op 30K scc?quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit ja. Zeker als het is zoals tegen Drita, paar vakken die stampvol zitten en de hele tweede ring leeg in plaats van allemaal verspreid over het hele stadion..quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:30 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Net aan toch? 2/3 is iets meer dan 30K, zitten net niet op 30K scc?
Verder wel een bijzonder besluit, alsof het risico bij 2/3 zoveel minder is dan bij een volledig vol stadion. Vooral symbool-politiek als je het mij vraagt.
Feyenoord schijnt ook weer het bod verhoogd te hebben op die Sporar. 4,5mio + bonussen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:36 schreef hhh38 het volgende:
In de Spaanse media (lol) worden we gelinkt aan een 20-jarige spits van Betis: Raul Garcia. Zal wel niet concreet zijn, maar even ter info.
Dacht even dat het die van Athletic was @:El-Stinho
Dus we zouden bezig zijn met 2 spelers voor in totaal meer dan 10mln. Zou het maar niet geloven nee.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord schijnt ook weer het bod verhoogd te hebben op die Sporar. 4,5mio + bonussen.
Ik weet niet of we dat moeten geloven.
Maar die investeerders kunnen er elk moment instappen hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Terwijl we geen cent zouden hebben.
Als die investeerders daadwerkelijk klaar zouden staan dan had Feyenoord niet zo'n pauper constructie met een ruildeal voorgesteld bij Heerenveen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:45 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Maar die investeerders kunnen er elk moment instappen hoor.
Alles om Diemers te lozen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als die investeerders daadwerkelijk klaar zouden staan dan had Feyenoord niet zo'n pauper constructie met een ruildeal voorgesteld bij Heerenveen.
quote:Nesta Zahui heeft een goede indruk gemaakt tijdens zijn proefperiode bij Feyenoord. De talentvolle aanvaller mag zich de komende maanden geen bewijzen in Feyenoord Onder 21 en krijgt een contract voor twaalf maanden aangeboden.
Ach, gewoon opvulling voor de <21.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:58 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Dus als hij het goed doet kan hij volgend jaar weer gratis weg? Lekker hoor.
Zal vast wel een optie tot verlengen in z’n contract staan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:00 schreef Enchanter het volgende:
[..]
1-jarig contract ?
Zullen wel veel vertrouwen in hem hebben
Ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:00 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Was Jansen die keeper van zondag?
Kan er geen klote van. Weet niet eens waar het doel staat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja.
Laat me raden, kan er geen reet van?
Beter verkopen we dan die hele Academy, als Duveldrinker van het FOK!Forum al na 60 minuten kan zien of een keepertje het wel of niet gaat redden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Kan er geen klote van. Weet niet eens waar het doel staat.
Vraag me af wat het kost per jaar. Feyenoord heeft eens in de 10 jaar een talent waarvan je zegt dat is er eentje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beter verkopen we dan die hele Academy, als Duveldrinker van het FOK!Forum al na 60 minuten kan zien of een keepertje het wel of niet gaat redden.
De Vrij niet noemenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:16 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Vraag me af wat het kost per jaar. Feyenoord heeft eens in de 10 jaar een talent waarvan je zegt dat is er eentje.
Van Persie, Wijnaldum, Bijlow
De rest is mwah.
Geen idee wat het kost.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:16 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Vraag me af wat het kost per jaar. Feyenoord heeft eens in de 10 jaar een talent waarvan je zegt dat is er eentje.
Van Persie, Wijnaldum, Bijlow
De rest is mwah.
Die ontwikkelde zich later maar stond echt niet als natuurtalent bekend hoor.quote:
Nee klopt, is ook op zijn 11e al uit de opleiding getrapt. Ofzo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:20 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die ontwikkelde zich later maar stond echt niet als natuurtalent bekend hoor.
Die heeft keihard gewerkt zelf, niet dankzij onze geweldige opleiding. Of omdat iemand uit de opleiding zag wow dat is er eentje.
Ja verkopen dat is ook een dingetje. Volgens mij is Kuyt? nog steeds de duurste verkoop. Best lachwekkend.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee wat het kost.
Maar ik denk dat 'beste verdediger Serie A' afleveren ook wel aardig is. En daar los van hoef je ook niet alleen maar uitzonderlijke talenten op te leiden. Redelijke spelers die je voor een bepaald bedrag kan verkopen is ook prima.
Karsdorp, Martins Indi, Kongolo en zelfs Fer zijn allemaal redelijk verkocht (en waren nog beter verkocht als we toen niet in de situatie zaten waar we in zaten).
Man toen hij in het eerste kwam vond niemand hem een groot talent. Had niet voor niets de bijnaam poffertje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee klopt, is ook op zijn 11e al uit de opleiding getrapt. Ofzo.
Dus hij is helemaal niet bij het eerste gehaald toen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:24 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Man toen hij in het eerste kwam vond niemand hem een groot talent.
Ligt dat aan de Academy of aan de doorstroming? Je komt meestal weer uit op de conclusie dat je een O21 team mist in de KKD, maar dat kunnen we alleen Van Geel verwijtenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:24 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Man toen hij in het eerste kwam vond niemand hem een groot talent. Had niet voor niets de bijnaam poffertje.
Kijk nou eens wat PSV en Ajax verkochten de afgelopen jaren en AZ recent.
Ik heb het over grote talenten voortbrengen. Volgens mij heeft Sparta nog meer voortgebracht afgelopen jaren. Dan zit er toch iets niet helemaal lekker hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus hij is helemaal niet bij het eerste gehaald toen?
Tuurlijk zijn er spelers die wat hoger aangeschreven worden dan anderen, maar als je gewoon elk jaar door mag in de jeugdopleiding en een trainer je bij het eerste haalt dan kan je er over het algemeen wel iets van hoor.
Valt ook wel mee, of je moet een enorme fan zijn van Dumbfries.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:26 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik heb het over grote talenten voortbrengen. Volgens mij heeft Sparta nog meer voortgebracht afgelopen jaren. Dan zit er toch iets niet helemaal lekker hoor.
Een groot talent komt er vanzelf wel. Dan speel je bij een NAC of Excelsior de pannen van het dak.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ligt dat aan de Academy of aan de doorstroming? Je komt meestal weer uit op de conclusie dat je een O21 team mist in de KKD, maar dat kunnen we alleen Van Geel verwijten
Ja, AZ brengt echt toppers voort. Ze verkopen goed, dat wel, maar je ziet ze bijna allemaal weer terugkomen naar de Eredivisie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:24 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Man toen hij in het eerste kwam vond niemand hem een groot talent. Had niet voor niets de bijnaam poffertje.
Kijk nou eens wat PSV en Ajax verkochten de afgelopen jaren en AZ recent.
Ja en die zitten in de vijver van Amsterdam de vissen. Toch wel knap.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, AZ brengt echt toppers voort. Ze verkopen goed, dat wel, maar je ziet ze bijna allemaal weer terugkomen naar de Eredivisie.
Maar dan ligt het dus niet aan de opleiding? Want ze komen er vanzelf welquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:27 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Een groot talent komt er vanzelf wel. Dan speel je bij een NAC of Excelsior de pannen van het dak.
Jammer dat ze totaal niet mee bezig zijn van alles te veranderen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:31 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik heb echt het idee dat de jeugdopleiding al een paar jaar stagneert.
Ze worden niet op Varkenoord geboren heh. Maar inderdaad Arnesen lijkt dit wel te snappen. Met het aanhalen van de banden met o.a. Spartaan '20.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar dan ligt het dus niet aan de opleiding? Want ze komen er vanzelf wel
Spartaan '20, vaak tegen gevoetbald in mijn jeugd, erg fijne club met dito talenten is dat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:38 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ze worden niet op Varkenoord geboren heh. Maar inderdaad Arnesen lijkt dit wel te snappen. Met het aanhalen van de banden met o.a. Spartaan '20.
Alhoewel ik best blij ben met Jahanbakhsh en Tilquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, AZ brengt echt toppers voort. Ze verkopen goed, dat wel, maar je ziet ze bijna allemaal weer terugkomen naar de Eredivisie.
Hij die niet genoemd mag worden had uiteindelijk ook nog best zijn waarde.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alhoewel ik best blij ben met Jahanbakhsh en Til
quote:Slot werkt partijspel af met beoogde basiselftal
Feyenoord heeft dinsdagochtend openbaar getraind op Varkenoord. De Rotterdammers bereiden zich voor op de eerste wedstrijd in de derde voorronde van de Europa Conference League tegen FC Luzern. Arne Slot werkte onder toeziend oog van ruim 200 supporters onder meer een partijspel af.
Feyenoord heeft zich onlangs versterkt met Gernot Trauner. De ervaren verdediger kan direct rekenen op een plek in het elftal. Op de training was te zien dat de Oostenrijker ingedeeld werd bij de spelers die in aanmerking komen voor een basisplaats. Leroy Fer moest hierdoor meedoen met de reservespelers. Marcus Pedersen, Marcos Senesi en Tyrell Malacia maakten de verdediging compleet.
Het middenveld bestond op de training uit Jens Toornstra, Guus Til en Orkun Kökcü. De aanval uit Luis Sinisterra, Bryan Linssen, die voorlopig de voorkeur in de punt van de aanval krijgt, en Alireza Jahanbakhsh, die als rechtsbuiten start. Wanneer de spelers fit blijven gaat dit ook de opstelling worden tegen FC Luzern.
Karsdorp, toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:21 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja verkopen dat is ook een dingetje. Volgens mij is Kuyt? nog steeds de duurste verkoop. Best lachwekkend.
Niet zulke gekke keuzes volgens mij.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:59 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Kuyt was 18 miljoen toen, geen idee wat er voor Karsdorp betaald. Roma kennende niet meer.
https://nos.nl/artikel/21(...)lonkt-voor-feyenoordquote:Rick Karsdorp verkast definitief van Feyenoord naar AS Roma. De 22-jarige rechtsback tekent een contract voor vijf jaar. De transfersom bedraagt volgens Roma 14 miljoen euro en kan inclusief bonussen oplopen tot 19 miljoen euro.
Met dat laatste bedrag zou Karsdorp de duurste Feyenoorder ooit worden.
Ik dacht dat Drenthe onze duurste speler was. (lol)quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:21 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja verkopen dat is ook een dingetje. Volgens mij is Kuyt? nog steeds de duurste verkoop. Best lachwekkend.
Even opgezocht: 15mlnquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik dacht dat Drenthe onze duurste speler was. (lol)
Ja alleen die bonussen zijn niet genoemd. Als het titel, CL overwinteren is dan valt dat tegen denk ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/artikel/21(...)lonkt-voor-feyenoord
Bizar veel geld voor die tijd. Dat was na dat jeugd Ek met Foppe.quote:
Van die hele generatie is echt niks terecht gekomen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Bizar veel geld voor die tijd. Dat was na dat jeugd Ek met Foppe.
https://www.google.com/am(...)artikel/%3fid=236860
Maceo Rigters in de spits. Enige wat die daarna nog won was aan gewicht.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Van die hele generatie is echt niks terecht gekomen.
Als dat echt zo is hadden ze dat bod prima mogen accepteren wat mij betreft.quote:Orkun Kökcü wordt al een lange tijd gevolgd door diverse clubs uit Turkije. Ook vandaag linken buitenlandse media de middenvelder van Feyenoord aan een overstap naar Besiktas. De topclub uit Turkije heeft zich zelfs al in Rotterdam gemeld met een transferbod.
Dit meldt de Turkse-journalist Gökmen Özcan op zijn Twitter pagina. Özcan maakt melding aan zijn volgers dat Besiktas een eerste bod heeft gedaan om Kökcü over te nemen van Feyenoord. Het gaat om een bedrag van vijftien miljoen euro voor de middenvelder die nog een contract heeft tot medio 2025.
Ook Feyenoord Transfermarkt reageert op de geruchten uit Turkije: ''Beşiktaş JK heeft inderdaad al jaren lang interesse in Feyenoord middenvelder Orkun Kökçü, maar een deal is nooit van de grond gekomen.''
Hopelijk heeft hij de taal daar gauw onder de knie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Als dat echt zo is hadden ze dat bod prima mogen accepteren wat mij betreft.
Goh.quote:De situatie van Feyenoord is al maanden bekend: de Rotterdammers hebben geen geld te besteden en moeten daardoor creatief zijn. Technisch directeur Frank Arnesen heeft de selectie nog weten te versterken met Guus Til, Alireza Jahanbakhsh en Gernot Trauner. Na de komst van de Oostenrijker is het geld op, zo gaf de Deen zelf aan.
Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam heeft afgelopen week een uitgebreid interview afgenomen met Arnesen, dat morgen te lezen is in het nieuwe magazine van Voetbal International. De journalist vertelt in Dick Voormekaar Podcast dat de technisch directeur heeft aangegeven niet te rekenen op de komst van investeerders op korte termijn.
''Ik vond het opvallend'', begint Krabbendam. ''Het gaat natuurlijk over de investeerders. Ik vroeg aan hem of hij er nog in geloofde. 'Nee, je hoopt er op, maar…' en daarna wees hij naar Eindhoven en PSV. Daar is binnen no time vijftig miljoen bij elkaar. Toen vertelde hij ook nog: 'Die Brabanders zijn wel zo van de club heeft hulp nodig. We steken de koppen bij elkaar boem het is geregeld en er komt ook niks over naar buiten.' Feyenoord heeft wel de naam van niet lullen maar poetsen, maar in de praktijk valt het toch wel tegen.''
Eens.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja, dan moet je er ook bij zeggen dat er bij PSV wel wat meer beleidsmatige stabiliteit lijkt te zijn versus Feyenoord. Dan durft men ook sneller in te stappen.quote:
Gelijk doen inderdaad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Tussenjaartje 40-45.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Tussenjaartje 40-45.
Met een beetje pech haalt PSV groepsfase en is het financiële gat helemaal nooit meer te overbruggen.
Schattig naïef. Als ze groepsfase CL weten te halen geeft dat naast het absurde prijzengeld ook een gigantische waardevermeerdering op van de selectiespelers. Komen wij met ons gepruts in de fucking Conference Leaguequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
PSV zat een paar jaar geleden ook gewoon in onze positie, als we Arne Slot en de verdere modernisering de tijd geven ben ik ervan overtuigd dat we die stap kunnen maken. In principe hebben we nog altijd een hoger plafond als club.
Dat we Ajax waarschijnlijk nooit meer inhalen is een ander verhaal.
Wij haalden in 2017 ook de Champions League en kijk waar we nu staanquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Schattig naïef. Als ze groepsfase CL weten te halen geeft dat naast het absurde prijzengeld ook een gigantische waardevermeerdering op van de selectiespelers. Komen wij met ons gepruts in de fucking Conference League
Maar goed schijnbaar denken mensen dat zo'n Slot van stront goud kan maken en dat er daadwerkelijk een hoger plan is.
Zij hebben in elk geval op papier toch veel meer potentie op het veld als wij toen, nog los van de noodzakelijke investeringen die we moesten doen waardoor de helft van dat geld direct verdampt. We hebben ook eigenlijk niemand kunnen verkopen. Vrees een beetje voor een Ajax-light scenario, zeker als ze lekker kunnen verkopen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wij haalden in 2017 ook de Champions League en kijk waar we nu staan
Waarom 1 plaatsing voor de Champions League zo'n wereldschokkende verschuivingen zou moeten opleveren weet ik ook niet. Maar goed schijnbaar denken mensen van wel.
Wel eens ja, Malen, Madueke en Gakpo gaat PSV gewoon een miljoen of 80-100 opleveren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Zij hebben in elk geval op papier toch veel meer potentie op het veld als wij toen, nog los van de noodzakelijke investeringen die we moesten doen waardoor de helft van dat geld direct verdampt. We hebben ook eigenlijk niemand kunnen verkopen. Vrees een beetje voor een Ajax-light scenario, zeker als ze lekker kunnen verkopen.
Nog los van wat hunnie allemaal wel en niet doen beschikken wij zelf over een kwalitatief vrij deplorabel blik spelers. Zo'n Geertruida die niet bij tekent en onze Turkse vriend die het elke week laat afweten geeft ook weinig vertrouwen dat we op de miljoenen zitten.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Zij hebben in elk geval op papier toch veel meer potentie op het veld als wij toen, nog los van de noodzakelijke investeringen die we moesten doen waardoor de helft van dat geld direct verdampt. We hebben ook eigenlijk niemand kunnen verkopen. Vrees een beetje voor een Ajax-light scenario, zeker als ze lekker kunnen verkopen.
Nog los van wat hunnie allemaal wel en niet doen beschikken wij zelf over een kwalitatief vrij deplorabel blik spelers. Zo'n Geertruida die niet bij tekent en onze Turkse vriend die het elke week laat afweten geeft ook weinig vertrouwen dat we op de miljoenen zitten.
Maar die spelers hebben PSV bijna niks gekost en zijn gekomen in een periode dat PSV zeker niet de gegarandeerde nummer 2 was. Dat soort spelers zouden wij ook moeten kunnen halen en voor zulke bedragen weer verkopen. Het enige waardoor mensen denken dat Feyenoord dat niet kan is omdat Feyenoord nooit zo'n club is geweest. Maar daar worden nu de juiste stappen voor gezet en daar moet over een paar jaar (en vervolgens consistent) de vruchten van worden geplukt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel eens ja, Malen, Madueke en Gakpo gaat PSV gewoon een miljoen of 80-100 opleveren.
Wij mogen blij zijn met 15 voor Senesi en een miljoen of 8 voor Kokcu.
Feyenoord vliegt er al uit in deze ronde dus dat gaat veel punten kosten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:56 schreef hhh38 het volgende:
Bovendien, als de rest van de Nederlandse teams het zo goed blijven doen in Europa heb je straks kans op 3 Champions League plekken
Er kunnen alleen maar punten bij komenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Feyenoord vliegt er al uit in deze ronde dus dat gaat veel punten kosten.
Eens.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:09 schreef fetX het volgende:
Het was toch allang duidelijk dat Ajax en PSV op dit moment niet bij te halen zijn? Dat gaat sowieso jaren duren. Zorg eerst maar eens dat je spelers voor 18-20 miljoen gaat verkopen. Dan kan je opkrabbelen, maar als je Kokcu ziet spelen dan gaat dat heel moeilijk worden
Jammer dat ie maar de helft keeptquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wij hebben wel een betere keeper op doel staan.
Zijn al 40 jaar niet meer bij te benen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:09 schreef fetX het volgende:
Het was toch allang duidelijk dat Ajax en PSV op dit moment niet bij te halen zijn? Dat gaat sowieso jaren duren. Zorg eerst maar eens dat je spelers voor 18-20 miljoen gaat verkopen. Dan kan je opkrabbelen, maar als je Kokcu ziet spelen dan gaat dat heel moeilijk worden
Fijn artikel om te lezen. Met name het stuk over de scouting gaf mij een goed gevoel maar ook over bijvoorbeeld Slot, Antonucci en het halen van Pratto een interessant perspectief. Had persoonlijk van mij nog doorgevraagd mogen worden voor de situaties van zowel Bozenik als Teixeira.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:09 schreef Caland het volgende:
Uitstekend uitgebreid stuk met Arnesen in de VI (kan/mag dat helaas niet meer delen).
Samenvatting:quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:10 schreef fetX het volgende:
Heeft iemand dat VI PRO artikeltje?
Edit: Ah, zie hierboven. Balen.
Wij kunnen domweg niet voldoende salaris bieden, daarom gaan die gastjes al voor hun zeventiende pleite.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar dan ligt het dus niet aan de opleiding? Want ze komen er vanzelf wel
En als ze blijven is het ook niks.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wij kunnen domweg niet voldoende salaris bieden, daarom gaan die gastjes al voor hun zeventiende pleite.
Wat ben jij toch een geniale onmisbare toevoeging op dit forumquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
En als ze blijven is het ook niks.
Dat klopt wel, ik meen zelfs dat Feyenoord het pre corona beter deed dan PSV commercieel gezien, hoe het nu zit geen idee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 22:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens.
Maar PSV heeft niet structureel hogere inkomsten, dat zit vooral in inkomsten uit prestaties en transfers. Dat is wel makkelijker te overbruggen dan als het zit in stadion, sponsoring of merchandise.
Het prijzengeld in de CL is wel een stuk omhoog gegaan sinds die tijd, jullie waren eigenlijk net een seizoen te vroeg kampioen geworden. En dat wordt de aankomende jaren alleen maar meer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wij haalden in 2017 ook de Champions League en kijk waar we nu staan
Waarom 1 plaatsing voor de Champions League zo'n wereldschokkende verschuivingen zou moeten opleveren weet ik ook niet. Maar goed schijnbaar denken mensen van wel.
Eens. Tezamen met deze gigantquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch wel de slechtste ‘aanwinst’ van de afgelopen tien jaar. Gehaald door de slechtste TD op voorspraak van de slechtste trainer. Op naar de Engelse amateurs
Knap dat er iemand is die Pratto kan verslaan, al was dat slechts huurquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch wel de slechtste ‘aanwinst’ van de afgelopen tien jaar. Gehaald door de slechtste TD op voorspraak van de slechtste trainer. Op naar de Engelse amateurs
Tien jaar debiel. Bewust gekozen timeframe omdat anders Burgerking genoemd gaat worden.quote:
Burgerking speelde tenminste nog wat wedstrijden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tien jaar debiel. Bewust gekozen timeframe omdat anders Burgerking genoemd gaat worden.
Kelly ook. Heeft volgens mij zelfs meer minuten gemaakt.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Burgerking speelde tenminste nog wat wedstrijden.
Hopen dat hij blijft danquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:01 schreef tong80 het volgende:
Ik schat Feijenoord zonder Berghuis in op de zevende achtste plaats.
Voor een subtopper maakt het weinig uit.quote:
Euhm..quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor een subtopper maakt het weinig uit.
Van het rechterrijtje.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:01 schreef tong80 het volgende:
Ik schat Feijenoord zonder Berghuis in op de zevende achtste plaats.
Ik had toch gehoopt op gratis met een doorverkoop percentage. Hoe dan ook, hopelijk komen de kwaliteiten die hem ooit toegedicht zijn een beetje bovendrijven.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
Vente gaat (transfervrij) naar Roda volgens FeyenoordTM.
Je zou denken dat het wat te vroeg is om dronken te zijn, maar niets blijkt minder waarquote:
Die zet Slot gelukkig niet in de basis moet ook weg maar minder urgent.quote:
Het is altijd ergens middag, aldus Tong.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je zou denken dat het wat te vroeg is om dronken te zijn, maar niets blijkt minder waar
Klaas zijn kooi staat open.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:50 schreef De_Kraam het volgende:
Jammer dat klaasweetalles en HMF er niet meer zijn, dan was gehalte Ajaxdebielen en Feyenoorddebielen wat meer in evenwicht.
Klaas was wel echt de allergrootste debiel ooit hier.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is een weekje leuk en daarna weer vervelend.
Je had ook zo'n andere debiel die het de hele tijd over donkere spelers had.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Klaas was wel echt de allergrootste debiel ooit hier.
Die kan ik me niet herinneren. Had hij een fetisj?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je had ook zo'n andere debiel die het de hele tijd over donkere spelers had.
Ging het dan over goede of slechte keepers, bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je had ook zo'n andere debiel die het de hele tijd over donkere spelers had.
Het was @RetRy ofzoquote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die kan ik me niet herinneren. Had hij een fetisj?
Was wel altijd leerzaam. Hij nam toch altijd zijn Harvard-kennis mee in de discussies.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is een weekje leuk en daarna weer vervelend.
Dat was HMFquote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:10 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Was wel altijd leerzaam. Hij nam toch altijd zijn Harvard-kennis mee in de discussies.
Ik hou je in de gaten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Plaats hem liever hier maar dan gaat helaas @:boussaadia weer snitchen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:25 schreef Elan het volgende:
Dirk Marcellis is wel een aankoop in het rijtje Marcel Meeuwis toch?
Is dit serieus?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:25 schreef Elan het volgende:
huhquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:25 schreef Elan het volgende:
Dit is een grap toch?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:25 schreef Elan het volgende:
Ik denk dat de meesten dat wel weten, maar dat is toch geen "aankoop"quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:00 schreef Pistolero het volgende:
Jullie hebben gemist dat Dirk Marcellis sinds een paar dagen "mental performance coach" is op Varkenoord?![]()
Althans, ik denk dat hij dat bedoelde.
Ja, vandaar het volkomen logische verband met Marcel Meeuwis. Ofzo?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:00 schreef Pistolero het volgende:
Jullie hebben gemist dat Dirk Marcellis sinds een paar dagen "mental performance coach" is op Varkenoord?![]()
Althans, ik denk dat hij dat bedoelde.
Misschien moet ik intern solliciteren bij Feyenoord. Wat schiet je nou op met een Dirk Marcellis.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:02 schreef Caland het volgende:
In het hoofd van @:elan is het altijd sesamstraat
Of Dirk Marcellis een goede 'Mental Performance Coach' is laat ik toch liever over aan mensen die weten wat die functie überhaupt precies is.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien moet ik intern solliciteren bij Feyenoord. Wat schiet je nou op met een Dirk Marcellis.
Hij zal er inmiddels meerdere versleten hebbenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Of Dirk Marcellis een goede 'Mental Performance Coach' is laat ik toch liever over aan mensen die weten wat die functie überhaupt precies is.
Andere kant; als Elan van het FOK!forum zijn twijfels heeft moeten we dat wel serieus nemen.
Kan je gewoon opzoeken hoor wat die functie precies behelst zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Of Dirk Marcellis een goede 'Mental Performance Coach' is laat ik toch liever over aan mensen die weten wat die functie überhaupt precies is.
Andere kant; als Elan van het FOK!forum zijn twijfels heeft moeten we dat wel serieus nemen.
Ja want ik ben ook echt een topsporter mokerdebiel.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zal er inmiddels meerdere versleten hebben
En accent denk ik?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
Dirk leek me wel altijd iemand die gevaarlijk dom is, maar dat zal vooral door zijn hoofd komen.
Daar hou ik mij als mens uit de provincie wijselijk stil over.quote:
Hetzelfde als vorige week, maar dan met Trauner erachter.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar hou ik mij als mens uit de provincie wijselijk stil over.
Wat zijn de verwachtingen voor morgen hier, ik las iets over Fer wissel? Wat wordt dan het middenveld?
Oh ja toen stond hij CV natuurlijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hetzelfde als vorige week, maar dan met Trauner erachter.
Frank Arnesen is ook zo typischquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gadverdamme, zie nu net dat Feyenoord Arne Slot heeft gehaald, die bakte er niks van bij Sparta en Zwolle
@:elan
quote:'Feyenoord informeerde naar Doekhi, bod veel te laag'
In de zoektocht naar een centrale verdediger heeft Feyenoord bij Vitesse geïnformeerd naar Danilho Doekhi. De transfersom die de Rotterdammers in gedachten hadden, was echter veel te laag. Dat schreef De Telegraaf donderdagochtend.
'Voordat de keuze viel op Gernot Trauner, informeerde Feyenoord naar Doekhi', schreef de ochtendkrant. 'Over het bedrag dat de Rotterdammers wilden besteden, werd in Arnhem gekscherend gezegd dat ze daarvoor niet eens één been van de verdediger konden krijgen. Andere opties legde Doekhi zelf naast zich neer.'
Dat Feyenoord weinig te besteden heeft op de transfermarkt, is bekend. Dat is ook de reden dat Hajduk Split-talent Mario Vuskovic (19) niet haalbaar bleek. Zo kwamen de Rotterdammers uit bij Trauner, die naar verluidt één miljoen euro heeft gekost. "Trauner heeft vooralsnog onze laatste centen gekost", liet technisch directeur Frank Arnesen weten.
Hij had wel een slechte naam toch? Dat zei Sierd altijd tenminste.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:07 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Kan me niets geks herinneren van deze man afgelopen seizoen.
Ah, ik zie het alweer. Hij floot die befaamde Clásico in 2018 toen het een schopduelletje werd nadat Barça al kampioen was.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij had wel een slechte naam toch? Dat zei Sierd altijd tenminste.
Okequote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:58 schreef GGMM het volgende:
De ‘UEFA Control, Ethics and Disciplinary body' heeft Feyenoord een geldboete opgelegd van 16.000 euro. Dit naar aanleiding van gebeurtenissen rondom de thuiswedstrijd tegen FC Drita, op 29 juli. Feyenoord kreeg de boete vanwege het blokkeren van trappen door supporters in De Kuip, tijdens de return in tweede voorronde van de Europa Conference League.
Op deze manier kost het toernooi jullie alleen maar geld.
gratis lunch voor de bobo'squote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:05 schreef Caland het volgende:
Die boete wordt ook elke wedstrijd bij elke club uitgedeeld he, lekker gratis geld voor de UEFAgoden.
Vorig seizoen niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:05 schreef Caland het volgende:
Die boete wordt ook elke wedstrijd bij elke club uitgedeeld he, lekker gratis geld voor de UEFAgoden.
In een uitwedstrijd? Was het niet in ons kampioensjaar dat hij alleen maar in thuiswedstrijden scoorde?quote:
Was niet heel serieus bedoeld. Ik denk dat de teams vrij gelijk af zullen gaan wat dat betreft.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:27 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
In een uitwedstrijd? Was het niet in ons kampioensjaar dat hij alleen maar in thuiswedstrijden scoorde?
Ik zou al heel tevreden zijn met een gelijkspelletje daar. Maar vrees dat we klop gaan krijgen, komt te vroeg.
Kunnen we niet betalen met Diemers?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:58 schreef GGMM het volgende:
De ‘UEFA Control, Ethics and Disciplinary body' heeft Feyenoord een geldboete opgelegd van 16.000 euro. Dit naar aanleiding van gebeurtenissen rondom de thuiswedstrijd tegen FC Drita, op 29 juli. Feyenoord kreeg de boete vanwege het blokkeren van trappen door supporters in De Kuip, tijdens de return in tweede voorronde van de Europa Conference League.
Op deze manier kost het toernooi jullie alleen maar geld.
Na de wedstrijden tegen Drita en ADO vind ik het toch lastig om heel optimistisch te zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eventjes naar Luzern gekeken maar die zijn echt veel minder hoor. Middenmoot Eredivisie, hooguit. Omdat Feyenoord nog volledig in opbouw is zal het nog wel een lastige wedstrijd worden, maar Luzern lijkt geen counterploeg wat wel echt in ons voordeel is.
De wedstrijd komt erg vroeg, aan de andere kant is Senesi meer waard dan de voltallige selectie van Luzern. Optimistisch ben ik niet maar hopelijk is het vandaag wat minder verkrampt dan tegen Drita.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Na de wedstrijden tegen Drita en ADO vind ik het toch lastig om heel optimistisch te zijn.
Dan zal je zelf goals moeten maken, maar er voor zorgen dat je er ook minder tegenkrijgt. Dat betekent goed omgaan met de kansen die je krijgt, achterin scherp blijven en op het middenveld moet je de duels winnen. Als je beter bent dan je tegenstander, kan je in principe de wedstrijd winnen, en uiteindelijk speel je daarom.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:35 schreef Caland het volgende:
Je moet vanavond in principe gewoon alles op alles zetten om die wedstrijd te winnen.
De club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). Maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan zal je zelf goals moeten maken, maar er voor zorgen dat je er ook minder tegenkrijgt. Dat betekent goed omgaan met de kansen die je krijgt, achterin scherp blijven en op het middenveld moet je de duels winnen. Als je beter bent dan je tegenstander, kan je in principe de wedstrijd winnen, en uiteindelijk speel je daarom.
Nu nog een balvaste spits. @arnesen aan het werkquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:45 schreef Caland het volgende:
Gelukkig heb je met Dirk Marcellis en die Trauner wel een bonk ervaring achterin nu.
Badstuberquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eventjes naar Luzern gekeken maar die zijn echt veel minder hoor. Middenmoot Eredivisie, hooguit. Omdat Feyenoord nog volledig in opbouw is zal het nog wel een lastige wedstrijd worden, maar Luzern lijkt geen counterploeg wat wel echt in ons voordeel is.
Wat is jouw voorspelling maatquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Badstuber![]()
En Wehrmann speelt daar ook al niet meer. (al is de competitie nog jong)
Doelpuntrijk potje (ze krijgen ze makkelijk tegen en maken ook vrij veel goals), over twee wedstrijden verwacht ik dat het erg lastig wordt maar dat Feyenoord nipt door gaat. Denk vanavond 2-2. Het zijn zeker geen geweldenaren maar dit is wel een stukje beter dan Drita. Laten we hopen dat Feyenoord ook wat beter is.quote:
Gelijkspelletje zou ik wel voor tekenen eigenlijk gezien de laatste wedstrijden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doelpuntrijk potje (ze krijgen ze makkelijk tegen en maken ook vrij veel goals), over twee wedstrijden verwacht ik dat het erg lastig wordt maar dat Feyenoord nipt door gaat. Denk vanavond 2-2. Het zijn zeker geen geweldenaren maar dit is wel een stukje beter dan Drita. Laten we hopen dat Feyenoord ook wat beter is.
Ja is voor vanavond een prima resultaat lijkt mij, en dan afmaken in eigen huis. Laten we het hopen!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelijkspelletje zou ik wel voor tekenen eigenlijk gezien de laatste wedstrijden.
Mwah, ben eigenlijk alleen tevreden met een overwinning. Je weet dat als het gelijk wordt we achteraf zeggen ‘ja, maar dat Luzern bakte er ook niks van, we hadden het gewoon nu al moeten beslissen’. Het zou goed zijn voor het zelfvertrouwen ook om hier te winnen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelijkspelletje zou ik wel voor tekenen eigenlijk gezien de laatste wedstrijden.
Goed punt inderdaad. Als Feyenoord afgelopen weekend heeft gekeken naar ST Gallen - Luzern in de Super League dan kunnen ze concluderen dat dit onderonsje gewoon gewonnen moet worden. Maar goed, het zou zomaar kunnen dat die gasten van Luzern ook hebben gekeken naar dat potje tegen die club uit Kosovo. Beide teams zullen dus waarschijnlijk weinig tot geen ontzag voor elkaar hebben. Luzern heeft trouwens wel oud Bayern topper Holger Badstuber. Zou me overigens niet verbazen als die op de bank begint.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat Luzern is nou niet echt een ploeg om ongerust van te worden, maar het zou zomaar kunnen dat die Zwitsers hetzelfde denken over Feyenoord. De bal is rond.. gras is groen.. dus Feyenoord verliest, maar we laten ons verrassen
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat Luzern is nou niet echt een ploeg om ongerust van te worden, maar het zou zomaar kunnen dat die Zwitsers hetzelfde denken over Feyenoord. De bal is rond.. gras is groen.. dus Feyenoord verliest, maar we laten ons verrassen
Waarom? Dan hebben we dus gewoon zijn salaris volledig doorbetaald gok ik. Had je hem dus net zo goed kunnen laten opdraven in de reclamefilmpjes rondom kerstquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:45 schreef alopio het volgende:
Heb ik iets gemist? Volgens Krabby is het contract van Kelly al een tijdje ontbonden. Dat zou een feest zijn
Dat is waar, maar gewoon het idee dat er weer iets opgeruimd is uit het Stam/Troost tijdperk is wel fijnquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom? Dan hebben we dus gewoon zijn salaris volledig doorbetaald gok ik. Had je hem dus net zo goed kunnen laten opdraven in de reclamefilmpjes rondom kerst
??quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:03 schreef Scrummie het volgende:
Azarkan naar Excelsior maar toch ook niet.
Ah.quote:
Ik krijg behoorlijke Achahbar vibes bij Azarkan. Behalve dat Achahbar nog wel meer talent had ook. Denk wel dat Azarkan sneller is.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah.
Wel zonde fijn technisch spelertje is dat, al heeft hij sinds dat prima debuut tegen Dordrecht 2 jaar geleden ook amper een ontwikkeling doorgemaakt verder.
Al is Excelsior wat dat betreft een prima keuze om dat wel te doen.
Omdat Slot in een ritme van 2 keer per week spelen wil blijven zodat de spelers daar alvast aan kunnen wennenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:49 schreef KingRadler het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Feyenoord zondag ook een wedstrijd speelt.
Ik zou toch alles op de Conference League zetten.
Hoe Fey nu speelt kunnen ze maar 1 wedstrijd aan per week.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat Slot in een ritme van 2 keer per week spelen wil blijven zodat de spelers daar alvast aan kunnen wennen
Oke.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:52 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Hoe Fey nu speelt kunnen ze maar 1 wedstrijd aan per week.
Dat wordt een aardige boete.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat gigantische FUCK UEFA doek steeds vol in beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |