quote:Slot werkt partijspel af met beoogde basiselftal
Feyenoord heeft dinsdagochtend openbaar getraind op Varkenoord. De Rotterdammers bereiden zich voor op de eerste wedstrijd in de derde voorronde van de Europa Conference League tegen FC Luzern. Arne Slot werkte onder toeziend oog van ruim 200 supporters onder meer een partijspel af.
Feyenoord heeft zich onlangs versterkt met Gernot Trauner. De ervaren verdediger kan direct rekenen op een plek in het elftal. Op de training was te zien dat de Oostenrijker ingedeeld werd bij de spelers die in aanmerking komen voor een basisplaats. Leroy Fer moest hierdoor meedoen met de reservespelers. Marcus Pedersen, Marcos Senesi en Tyrell Malacia maakten de verdediging compleet.
Het middenveld bestond op de training uit Jens Toornstra, Guus Til en Orkun Kökcü. De aanval uit Luis Sinisterra, Bryan Linssen, die voorlopig de voorkeur in de punt van de aanval krijgt, en Alireza Jahanbakhsh, die als rechtsbuiten start. Wanneer de spelers fit blijven gaat dit ook de opstelling worden tegen FC Luzern.
Karsdorp, toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:21 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja verkopen dat is ook een dingetje. Volgens mij is Kuyt? nog steeds de duurste verkoop. Best lachwekkend.
Niet zulke gekke keuzes volgens mij.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:59 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Kuyt was 18 miljoen toen, geen idee wat er voor Karsdorp betaald. Roma kennende niet meer.
https://nos.nl/artikel/21(...)lonkt-voor-feyenoordquote:Rick Karsdorp verkast definitief van Feyenoord naar AS Roma. De 22-jarige rechtsback tekent een contract voor vijf jaar. De transfersom bedraagt volgens Roma 14 miljoen euro en kan inclusief bonussen oplopen tot 19 miljoen euro.
Met dat laatste bedrag zou Karsdorp de duurste Feyenoorder ooit worden.
Ik dacht dat Drenthe onze duurste speler was. (lol)quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:21 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja verkopen dat is ook een dingetje. Volgens mij is Kuyt? nog steeds de duurste verkoop. Best lachwekkend.
Even opgezocht: 15mlnquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik dacht dat Drenthe onze duurste speler was. (lol)
Ja alleen die bonussen zijn niet genoemd. Als het titel, CL overwinteren is dan valt dat tegen denk ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/artikel/21(...)lonkt-voor-feyenoord
Bizar veel geld voor die tijd. Dat was na dat jeugd Ek met Foppe.quote:
Van die hele generatie is echt niks terecht gekomen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Bizar veel geld voor die tijd. Dat was na dat jeugd Ek met Foppe.
https://www.google.com/am(...)artikel/%3fid=236860
Maceo Rigters in de spits. Enige wat die daarna nog won was aan gewicht.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Van die hele generatie is echt niks terecht gekomen.
Als dat echt zo is hadden ze dat bod prima mogen accepteren wat mij betreft.quote:Orkun Kökcü wordt al een lange tijd gevolgd door diverse clubs uit Turkije. Ook vandaag linken buitenlandse media de middenvelder van Feyenoord aan een overstap naar Besiktas. De topclub uit Turkije heeft zich zelfs al in Rotterdam gemeld met een transferbod.
Dit meldt de Turkse-journalist Gökmen Özcan op zijn Twitter pagina. Özcan maakt melding aan zijn volgers dat Besiktas een eerste bod heeft gedaan om Kökcü over te nemen van Feyenoord. Het gaat om een bedrag van vijftien miljoen euro voor de middenvelder die nog een contract heeft tot medio 2025.
Ook Feyenoord Transfermarkt reageert op de geruchten uit Turkije: ''Beşiktaş JK heeft inderdaad al jaren lang interesse in Feyenoord middenvelder Orkun Kökçü, maar een deal is nooit van de grond gekomen.''
Hopelijk heeft hij de taal daar gauw onder de knie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Als dat echt zo is hadden ze dat bod prima mogen accepteren wat mij betreft.
Goh.quote:De situatie van Feyenoord is al maanden bekend: de Rotterdammers hebben geen geld te besteden en moeten daardoor creatief zijn. Technisch directeur Frank Arnesen heeft de selectie nog weten te versterken met Guus Til, Alireza Jahanbakhsh en Gernot Trauner. Na de komst van de Oostenrijker is het geld op, zo gaf de Deen zelf aan.
Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam heeft afgelopen week een uitgebreid interview afgenomen met Arnesen, dat morgen te lezen is in het nieuwe magazine van Voetbal International. De journalist vertelt in Dick Voormekaar Podcast dat de technisch directeur heeft aangegeven niet te rekenen op de komst van investeerders op korte termijn.
''Ik vond het opvallend'', begint Krabbendam. ''Het gaat natuurlijk over de investeerders. Ik vroeg aan hem of hij er nog in geloofde. 'Nee, je hoopt er op, maar…' en daarna wees hij naar Eindhoven en PSV. Daar is binnen no time vijftig miljoen bij elkaar. Toen vertelde hij ook nog: 'Die Brabanders zijn wel zo van de club heeft hulp nodig. We steken de koppen bij elkaar boem het is geregeld en er komt ook niks over naar buiten.' Feyenoord heeft wel de naam van niet lullen maar poetsen, maar in de praktijk valt het toch wel tegen.''
Eens.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja, dan moet je er ook bij zeggen dat er bij PSV wel wat meer beleidsmatige stabiliteit lijkt te zijn versus Feyenoord. Dan durft men ook sneller in te stappen.quote:
Gelijk doen inderdaad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Tussenjaartje 40-45.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Tussenjaartje 40-45.
Met een beetje pech haalt PSV groepsfase en is het financiële gat helemaal nooit meer te overbruggen.
Schattig naïef. Als ze groepsfase CL weten te halen geeft dat naast het absurde prijzengeld ook een gigantische waardevermeerdering op van de selectiespelers. Komen wij met ons gepruts in de fucking Conference Leaguequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
PSV zat een paar jaar geleden ook gewoon in onze positie, als we Arne Slot en de verdere modernisering de tijd geven ben ik ervan overtuigd dat we die stap kunnen maken. In principe hebben we nog altijd een hoger plafond als club.
Dat we Ajax waarschijnlijk nooit meer inhalen is een ander verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |