Het is altijd ergens middag, aldus Tong.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je zou denken dat het wat te vroeg is om dronken te zijn, maar niets blijkt minder waar
Klaas zijn kooi staat open.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:50 schreef De_Kraam het volgende:
Jammer dat klaasweetalles en HMF er niet meer zijn, dan was gehalte Ajaxdebielen en Feyenoorddebielen wat meer in evenwicht.
Klaas was wel echt de allergrootste debiel ooit hier.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is een weekje leuk en daarna weer vervelend.
Je had ook zo'n andere debiel die het de hele tijd over donkere spelers had.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Klaas was wel echt de allergrootste debiel ooit hier.
Die kan ik me niet herinneren. Had hij een fetisj?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je had ook zo'n andere debiel die het de hele tijd over donkere spelers had.
Ging het dan over goede of slechte keepers, bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je had ook zo'n andere debiel die het de hele tijd over donkere spelers had.
Het was @RetRy ofzoquote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die kan ik me niet herinneren. Had hij een fetisj?
Was wel altijd leerzaam. Hij nam toch altijd zijn Harvard-kennis mee in de discussies.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is een weekje leuk en daarna weer vervelend.
Dat was HMFquote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:10 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Was wel altijd leerzaam. Hij nam toch altijd zijn Harvard-kennis mee in de discussies.
Ik hou je in de gaten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Plaats hem liever hier maar dan gaat helaas @:boussaadia weer snitchen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:25 schreef Elan het volgende:
Dirk Marcellis is wel een aankoop in het rijtje Marcel Meeuwis toch?
Is dit serieus?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:25 schreef Elan het volgende:
huhquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:25 schreef Elan het volgende:
Dit is een grap toch?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:25 schreef Elan het volgende:
Ik denk dat de meesten dat wel weten, maar dat is toch geen "aankoop"quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:00 schreef Pistolero het volgende:
Jullie hebben gemist dat Dirk Marcellis sinds een paar dagen "mental performance coach" is op Varkenoord?![]()
Althans, ik denk dat hij dat bedoelde.
Ja, vandaar het volkomen logische verband met Marcel Meeuwis. Ofzo?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:00 schreef Pistolero het volgende:
Jullie hebben gemist dat Dirk Marcellis sinds een paar dagen "mental performance coach" is op Varkenoord?![]()
Althans, ik denk dat hij dat bedoelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |