Knap dat er iemand is die Pratto kan verslaan, al was dat slechts huurquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch wel de slechtste ‘aanwinst’ van de afgelopen tien jaar. Gehaald door de slechtste TD op voorspraak van de slechtste trainer. Op naar de Engelse amateurs
Tien jaar debiel. Bewust gekozen timeframe omdat anders Burgerking genoemd gaat worden.quote:
Burgerking speelde tenminste nog wat wedstrijden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tien jaar debiel. Bewust gekozen timeframe omdat anders Burgerking genoemd gaat worden.
Kelly ook. Heeft volgens mij zelfs meer minuten gemaakt.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Burgerking speelde tenminste nog wat wedstrijden.
Hopen dat hij blijft danquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:01 schreef tong80 het volgende:
Ik schat Feijenoord zonder Berghuis in op de zevende achtste plaats.
Voor een subtopper maakt het weinig uit.quote:
Euhm..quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor een subtopper maakt het weinig uit.
Van het rechterrijtje.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:01 schreef tong80 het volgende:
Ik schat Feijenoord zonder Berghuis in op de zevende achtste plaats.
Ik had toch gehoopt op gratis met een doorverkoop percentage. Hoe dan ook, hopelijk komen de kwaliteiten die hem ooit toegedicht zijn een beetje bovendrijven.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
Vente gaat (transfervrij) naar Roda volgens FeyenoordTM.
Je zou denken dat het wat te vroeg is om dronken te zijn, maar niets blijkt minder waarquote:
Die zet Slot gelukkig niet in de basis moet ook weg maar minder urgent.quote:
Het is altijd ergens middag, aldus Tong.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je zou denken dat het wat te vroeg is om dronken te zijn, maar niets blijkt minder waar
Klaas zijn kooi staat open.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:50 schreef De_Kraam het volgende:
Jammer dat klaasweetalles en HMF er niet meer zijn, dan was gehalte Ajaxdebielen en Feyenoorddebielen wat meer in evenwicht.
Klaas was wel echt de allergrootste debiel ooit hier.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is een weekje leuk en daarna weer vervelend.
Je had ook zo'n andere debiel die het de hele tijd over donkere spelers had.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Klaas was wel echt de allergrootste debiel ooit hier.
Die kan ik me niet herinneren. Had hij een fetisj?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je had ook zo'n andere debiel die het de hele tijd over donkere spelers had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |