Het is altijd ergens middag, aldus Tong.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je zou denken dat het wat te vroeg is om dronken te zijn, maar niets blijkt minder waar
Klaas zijn kooi staat open.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:50 schreef De_Kraam het volgende:
Jammer dat klaasweetalles en HMF er niet meer zijn, dan was gehalte Ajaxdebielen en Feyenoorddebielen wat meer in evenwicht.
Klaas was wel echt de allergrootste debiel ooit hier.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is een weekje leuk en daarna weer vervelend.
Je had ook zo'n andere debiel die het de hele tijd over donkere spelers had.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Klaas was wel echt de allergrootste debiel ooit hier.
Die kan ik me niet herinneren. Had hij een fetisj?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je had ook zo'n andere debiel die het de hele tijd over donkere spelers had.
Ging het dan over goede of slechte keepers, bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je had ook zo'n andere debiel die het de hele tijd over donkere spelers had.
Het was @RetRy ofzoquote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die kan ik me niet herinneren. Had hij een fetisj?
Was wel altijd leerzaam. Hij nam toch altijd zijn Harvard-kennis mee in de discussies.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is een weekje leuk en daarna weer vervelend.
Dat was HMFquote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:10 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Was wel altijd leerzaam. Hij nam toch altijd zijn Harvard-kennis mee in de discussies.
Ik hou je in de gaten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Plaats hem liever hier maar dan gaat helaas @:boussaadia weer snitchen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:25 schreef Elan het volgende:
Dirk Marcellis is wel een aankoop in het rijtje Marcel Meeuwis toch?
Is dit serieus?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:25 schreef Elan het volgende:
huhquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:25 schreef Elan het volgende:
Dit is een grap toch?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:25 schreef Elan het volgende:
Ik denk dat de meesten dat wel weten, maar dat is toch geen "aankoop"quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:00 schreef Pistolero het volgende:
Jullie hebben gemist dat Dirk Marcellis sinds een paar dagen "mental performance coach" is op Varkenoord?![]()
Althans, ik denk dat hij dat bedoelde.
Ja, vandaar het volkomen logische verband met Marcel Meeuwis. Ofzo?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:00 schreef Pistolero het volgende:
Jullie hebben gemist dat Dirk Marcellis sinds een paar dagen "mental performance coach" is op Varkenoord?![]()
Althans, ik denk dat hij dat bedoelde.
Misschien moet ik intern solliciteren bij Feyenoord. Wat schiet je nou op met een Dirk Marcellis.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:02 schreef Caland het volgende:
In het hoofd van @:elan is het altijd sesamstraat
Of Dirk Marcellis een goede 'Mental Performance Coach' is laat ik toch liever over aan mensen die weten wat die functie überhaupt precies is.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien moet ik intern solliciteren bij Feyenoord. Wat schiet je nou op met een Dirk Marcellis.
Hij zal er inmiddels meerdere versleten hebbenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Of Dirk Marcellis een goede 'Mental Performance Coach' is laat ik toch liever over aan mensen die weten wat die functie überhaupt precies is.
Andere kant; als Elan van het FOK!forum zijn twijfels heeft moeten we dat wel serieus nemen.
Kan je gewoon opzoeken hoor wat die functie precies behelst zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Of Dirk Marcellis een goede 'Mental Performance Coach' is laat ik toch liever over aan mensen die weten wat die functie überhaupt precies is.
Andere kant; als Elan van het FOK!forum zijn twijfels heeft moeten we dat wel serieus nemen.
Ja want ik ben ook echt een topsporter mokerdebiel.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zal er inmiddels meerdere versleten hebben
En accent denk ik?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
Dirk leek me wel altijd iemand die gevaarlijk dom is, maar dat zal vooral door zijn hoofd komen.
Daar hou ik mij als mens uit de provincie wijselijk stil over.quote:
Hetzelfde als vorige week, maar dan met Trauner erachter.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar hou ik mij als mens uit de provincie wijselijk stil over.
Wat zijn de verwachtingen voor morgen hier, ik las iets over Fer wissel? Wat wordt dan het middenveld?
Oh ja toen stond hij CV natuurlijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hetzelfde als vorige week, maar dan met Trauner erachter.
Frank Arnesen is ook zo typischquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gadverdamme, zie nu net dat Feyenoord Arne Slot heeft gehaald, die bakte er niks van bij Sparta en Zwolle
@:elan
quote:'Feyenoord informeerde naar Doekhi, bod veel te laag'
In de zoektocht naar een centrale verdediger heeft Feyenoord bij Vitesse geïnformeerd naar Danilho Doekhi. De transfersom die de Rotterdammers in gedachten hadden, was echter veel te laag. Dat schreef De Telegraaf donderdagochtend.
'Voordat de keuze viel op Gernot Trauner, informeerde Feyenoord naar Doekhi', schreef de ochtendkrant. 'Over het bedrag dat de Rotterdammers wilden besteden, werd in Arnhem gekscherend gezegd dat ze daarvoor niet eens één been van de verdediger konden krijgen. Andere opties legde Doekhi zelf naast zich neer.'
Dat Feyenoord weinig te besteden heeft op de transfermarkt, is bekend. Dat is ook de reden dat Hajduk Split-talent Mario Vuskovic (19) niet haalbaar bleek. Zo kwamen de Rotterdammers uit bij Trauner, die naar verluidt één miljoen euro heeft gekost. "Trauner heeft vooralsnog onze laatste centen gekost", liet technisch directeur Frank Arnesen weten.
Hij had wel een slechte naam toch? Dat zei Sierd altijd tenminste.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:07 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Kan me niets geks herinneren van deze man afgelopen seizoen.
Ah, ik zie het alweer. Hij floot die befaamde Clásico in 2018 toen het een schopduelletje werd nadat Barça al kampioen was.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij had wel een slechte naam toch? Dat zei Sierd altijd tenminste.
Okequote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:58 schreef GGMM het volgende:
De ‘UEFA Control, Ethics and Disciplinary body' heeft Feyenoord een geldboete opgelegd van 16.000 euro. Dit naar aanleiding van gebeurtenissen rondom de thuiswedstrijd tegen FC Drita, op 29 juli. Feyenoord kreeg de boete vanwege het blokkeren van trappen door supporters in De Kuip, tijdens de return in tweede voorronde van de Europa Conference League.
Op deze manier kost het toernooi jullie alleen maar geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |