Ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:00 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Was Jansen die keeper van zondag?
Kan er geen klote van. Weet niet eens waar het doel staat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja.
Laat me raden, kan er geen reet van?
Beter verkopen we dan die hele Academy, als Duveldrinker van het FOK!Forum al na 60 minuten kan zien of een keepertje het wel of niet gaat redden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Kan er geen klote van. Weet niet eens waar het doel staat.
Vraag me af wat het kost per jaar. Feyenoord heeft eens in de 10 jaar een talent waarvan je zegt dat is er eentje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beter verkopen we dan die hele Academy, als Duveldrinker van het FOK!Forum al na 60 minuten kan zien of een keepertje het wel of niet gaat redden.
De Vrij niet noemenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:16 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Vraag me af wat het kost per jaar. Feyenoord heeft eens in de 10 jaar een talent waarvan je zegt dat is er eentje.
Van Persie, Wijnaldum, Bijlow
De rest is mwah.
Geen idee wat het kost.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:16 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Vraag me af wat het kost per jaar. Feyenoord heeft eens in de 10 jaar een talent waarvan je zegt dat is er eentje.
Van Persie, Wijnaldum, Bijlow
De rest is mwah.
Die ontwikkelde zich later maar stond echt niet als natuurtalent bekend hoor.quote:
Nee klopt, is ook op zijn 11e al uit de opleiding getrapt. Ofzo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:20 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die ontwikkelde zich later maar stond echt niet als natuurtalent bekend hoor.
Die heeft keihard gewerkt zelf, niet dankzij onze geweldige opleiding. Of omdat iemand uit de opleiding zag wow dat is er eentje.
Ja verkopen dat is ook een dingetje. Volgens mij is Kuyt? nog steeds de duurste verkoop. Best lachwekkend.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee wat het kost.
Maar ik denk dat 'beste verdediger Serie A' afleveren ook wel aardig is. En daar los van hoef je ook niet alleen maar uitzonderlijke talenten op te leiden. Redelijke spelers die je voor een bepaald bedrag kan verkopen is ook prima.
Karsdorp, Martins Indi, Kongolo en zelfs Fer zijn allemaal redelijk verkocht (en waren nog beter verkocht als we toen niet in de situatie zaten waar we in zaten).
Man toen hij in het eerste kwam vond niemand hem een groot talent. Had niet voor niets de bijnaam poffertje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee klopt, is ook op zijn 11e al uit de opleiding getrapt. Ofzo.
Dus hij is helemaal niet bij het eerste gehaald toen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:24 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Man toen hij in het eerste kwam vond niemand hem een groot talent.
Ligt dat aan de Academy of aan de doorstroming? Je komt meestal weer uit op de conclusie dat je een O21 team mist in de KKD, maar dat kunnen we alleen Van Geel verwijtenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:24 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Man toen hij in het eerste kwam vond niemand hem een groot talent. Had niet voor niets de bijnaam poffertje.
Kijk nou eens wat PSV en Ajax verkochten de afgelopen jaren en AZ recent.
Ik heb het over grote talenten voortbrengen. Volgens mij heeft Sparta nog meer voortgebracht afgelopen jaren. Dan zit er toch iets niet helemaal lekker hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus hij is helemaal niet bij het eerste gehaald toen?
Tuurlijk zijn er spelers die wat hoger aangeschreven worden dan anderen, maar als je gewoon elk jaar door mag in de jeugdopleiding en een trainer je bij het eerste haalt dan kan je er over het algemeen wel iets van hoor.
Valt ook wel mee, of je moet een enorme fan zijn van Dumbfries.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:26 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik heb het over grote talenten voortbrengen. Volgens mij heeft Sparta nog meer voortgebracht afgelopen jaren. Dan zit er toch iets niet helemaal lekker hoor.
Een groot talent komt er vanzelf wel. Dan speel je bij een NAC of Excelsior de pannen van het dak.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ligt dat aan de Academy of aan de doorstroming? Je komt meestal weer uit op de conclusie dat je een O21 team mist in de KKD, maar dat kunnen we alleen Van Geel verwijten
Ja, AZ brengt echt toppers voort. Ze verkopen goed, dat wel, maar je ziet ze bijna allemaal weer terugkomen naar de Eredivisie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:24 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Man toen hij in het eerste kwam vond niemand hem een groot talent. Had niet voor niets de bijnaam poffertje.
Kijk nou eens wat PSV en Ajax verkochten de afgelopen jaren en AZ recent.
Ja en die zitten in de vijver van Amsterdam de vissen. Toch wel knap.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, AZ brengt echt toppers voort. Ze verkopen goed, dat wel, maar je ziet ze bijna allemaal weer terugkomen naar de Eredivisie.
Maar dan ligt het dus niet aan de opleiding? Want ze komen er vanzelf welquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:27 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Een groot talent komt er vanzelf wel. Dan speel je bij een NAC of Excelsior de pannen van het dak.
Jammer dat ze totaal niet mee bezig zijn van alles te veranderen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:31 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik heb echt het idee dat de jeugdopleiding al een paar jaar stagneert.
Ze worden niet op Varkenoord geboren heh. Maar inderdaad Arnesen lijkt dit wel te snappen. Met het aanhalen van de banden met o.a. Spartaan '20.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar dan ligt het dus niet aan de opleiding? Want ze komen er vanzelf wel
Spartaan '20, vaak tegen gevoetbald in mijn jeugd, erg fijne club met dito talenten is dat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:38 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ze worden niet op Varkenoord geboren heh. Maar inderdaad Arnesen lijkt dit wel te snappen. Met het aanhalen van de banden met o.a. Spartaan '20.
Alhoewel ik best blij ben met Jahanbakhsh en Tilquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, AZ brengt echt toppers voort. Ze verkopen goed, dat wel, maar je ziet ze bijna allemaal weer terugkomen naar de Eredivisie.
Hij die niet genoemd mag worden had uiteindelijk ook nog best zijn waarde.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alhoewel ik best blij ben met Jahanbakhsh en Til
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |