Maar niet vier op rij.quote:
Neuh, goed timen en uitkomen is gewoon onderdeel van de sport.quote:Op maandag 2 augustus 2021 03:27 schreef Dagoduck het volgende:
Gewoon meten vanaf waar ze afzetten. Hebben we techniek voor toch tegenwoordig.
Ik begin juist steeds meer te huilen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 03:29 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik blijf in de lach schieten wanneer de wereldrecords van Griffith-Joyner in beeld komen.
Vroeger als kind ook nog wel gedaan, mijn PR was iets van in de 3,30 ofzo.quote:Op maandag 2 augustus 2021 03:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh, goed timen en uitkomen is gewoon onderdeel van de sport.
Geil.quote:Op maandag 2 augustus 2021 03:33 schreef WAvanBuren het volgende:
“Ta Lou heeft maar één standje, standje hard”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Op de basisschool moesten we dat doen tijdens sportdag zonder ooit geoefend te hebbenquote:Op maandag 2 augustus 2021 03:35 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn officiële PR op verspringen 3.32 (gesprongen toen ik 10 was)Daarna nooit meer geprobeerd.
Die heb ik minder in m'n hoofd zitten, dus zal wel minder opvallen denk ikquote:Op maandag 2 augustus 2021 03:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb je dan ook problemen met de Spaanse z? @:heywoodu
De Z is exact hetzelfde bij Za, Zo, Zu als de C in Ce, Ci.quote:Op maandag 2 augustus 2021 03:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die heb ik minder in m'n hoofd zitten, dus zal wel minder opvallen denk ik
Maar die c klinkt echt heel erg alsof iemand een ernstig spraakgebrek heeft. In Spaans uit Spanje dan, Zuid-Amerikaans Spaans klinkt beduidend prettiger (net zoals Braziliaans Portugees onmetelijk veel beter klinkt dan het binnensmondse, mompelende Portugese Portugees).
Die had hier het WR op de 400m gepakt.quote:
Ze is nou al verder dan iedereen die niet verder gekomen is.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:06 schreef TheVulture het volgende:
Je vraagt je wel echt af wie Schippers hier een plezier mee doet door mee te doen. Die gaat echt nooit door de halve finale komen
Sponsorsquote:Op maandag 2 augustus 2021 04:06 schreef TheVulture het volgende:
Je vraagt je wel echt af wie Schippers hier een plezier mee doet door mee te doen. Die gaat echt nooit door de halve finale komen
Misschien kan er een protest worden ingediendquote:Op maandag 2 augustus 2021 04:04 schreef heywoodu het volgende:
Jackson doet een Ross, dikke medaillekans en het dan zo laten liggen![]()
Maar dat geldt toch voor wel meer deelneemsters?quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:06 schreef TheVulture het volgende:
Ze heeft best wel wat ervaring zou je dan denken.quote:
Ja maar die hebben niet de potentie om voor medailles mee te doen. Dat heeft Schippers in volledig goede doen nog wel. Ik weet niet of die hernia uberhaupt te verhelpen valt met een operatie?quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat geldt toch voor wel meer deelneemsters?
Ja vooral dat ook, het is niet zoals Ross dat ze een jonge rookie is ofzoquote:Op maandag 2 augustus 2021 04:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze heeft best wel wat ervaring zou je dan denken.
quote:
Genoeg onderdelen en sporten waarop ook wel mensen vrij kansloos zijn die met een goede voorbereiding goede kans hadden gemaaktquote:Op maandag 2 augustus 2021 04:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar die hebben niet de potentie om voor medailles mee te doen. Dat heeft Schippers in volledig goede doen nog wel. Ik weet niet of die hernia uberhaupt te verhelpen valt met een operatie?
En dan meer directe Qtjes? Had gekund.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:09 schreef Pino112 het volgende:
Hadden ze niet wat heats kunnen samenvoegen ofzo?
Wel als tijdsnelstequote:Op maandag 2 augustus 2021 04:11 schreef Szura het volgende:
België komt niet eens door een serie van 5 lol
Wel sneller dan Schippersquote:Op maandag 2 augustus 2021 04:11 schreef Szura het volgende:
Wel een PR.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:11 schreef Szura het volgende:
Die springt volgens mij niet zo ver meer tegenwoordigquote:
Dat is wel einde tijdperk volgens mij.quote:
Blessure.quote:
38 jaar.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die springt volgens mij niet zo ver meer tegenwoordig
quote:
Waarom overkomt ons dit altijdquote:
Lang seizoen geweestquote:
Dan zal hij in de finale wel 3 keer ongeldig werpen of zo.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:22 schreef Dagoduck het volgende:
Het hamerslingeren is klaar. Fajdek als 9e door.
Een enkeling wel.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:21 schreef superniger het volgende:
Zijn verspringers ook goede hinkstapspringers?
Erg jammerquote:Op maandag 2 augustus 2021 04:25 schreef wimderon het volgende:
Montler heeft al een paar medaillewaardige sprongen gehad die nipt ongeldig waren.
quote:
Dan had Masso een groot probleem.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:29 schreef heywoodu het volgende:
En dan nu de top-3 nog, maar dan beginnend vanaf nul!
Badminton vanaf zes uur allen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga naar de 100m horden finale nog even twee uurtjes pitten voordat de zeilsters om 7,30 beginnen... het kan me verder allemaal niet boeien
Brons in plaats van zilver. Zou het iets uitmaken?quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan had Masso een groot probleem.
HELP ONS AYOLTquote:Op maandag 2 augustus 2021 04:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga naar de 100m horden finale nog even twee uurtjes pitten voordat de zeilsters om 7,30 beginnen... het kan me verder allemaal niet boeien
Weer die malloot?quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Badminton vanaf zes uur allen.
Die mag vanmiddag, eerst de vrouwendubbelsquote:
Jaquote:Op maandag 2 augustus 2021 04:32 schreef TheVulture het volgende:
Gaan ze nu echt deze hockeypot in samenvatting uitzenden terwijl er livesport bezig is?
Dat ze hockey uitzenden op zich al, en Argentinie miste exht een grote kans.quote:
Oh jaquote:Op maandag 2 augustus 2021 04:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ze hockey uitzenden op zich al, en Argentinie miste exht een grote kans.
Geen samenvatting, gewoon integrale herhaling vanaf het tweede kwartquote:Op maandag 2 augustus 2021 04:32 schreef TheVulture het volgende:
Gaan ze nu echt deze hockeypot in samenvatting uitzenden terwijl er livesport bezig is?
Dat is helemaal vreemd want over een kwartier moet Visser.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:36 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Geen samenvatting, gewoon integrale herhaling vanaf het tweede kwart
Ja vooral omdat de wedstrijd al gespeeld isquote:Op maandag 2 augustus 2021 04:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ze hockey uitzenden op zich al, en Argentinie miste exht een grote kans.
Misschien doen ze het in delen dan. Na Visser de rest van de potquote:Op maandag 2 augustus 2021 04:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is helemaal vreemd want over een kwartier moet Visser.
Eerst even die vervelende Griek en AMerikaan afhoudenquote:
quote:
Zal vast niet bedoeld zijn als steun richting de Wit-Russische.quote:
Echevarria leek geblesseerd in ieder geval.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:41 schreef Aguero het volgende:
Was het slim van die Cubanen om zo vaak over te slaan?
Oerdom.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:41 schreef Aguero het volgende:
Was het slim van die Cubanen om zo vaak over te slaan?
Ze waren allebei geblesseerd.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:41 schreef Szura het volgende:
Erg mooi dat de Cubanen worden afgestraft
Vlaggetjesjuicher.quote:
Bloedirritant mokkel jaquote:
Niet gek met die Cubanen die overslaan en gelijke sprong enzo.quote:
Lijkt wel of ze een verplichting hebben om een minimaal aantal uur hockey uit te zendenquote:
Schitterend. Vooral de manier waarop.quote:
Nos interesseert zich niet voor verspringen, of andere technische disciplines zonder Nederlanders.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Lijkt wel of ze een verplichting hebben om een minimaal aantal uur hockey uit te zenden![]()
Of iemand heeft het verkeerde bandje gestart
Ik heb geen idee waar de NOS zich in interesseert.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nos interesseert zich niet voor verspringen, of andere technische disciplines zonder Nederlanders.
Hockey, zo te zien.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar de NOS zich in interesseert.
Blessures zijn geen leuke manier om te winnen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Schitterend. Vooral de manier waarop.
In ieder geval niet voor de sport. Zo jammerquote:Op maandag 2 augustus 2021 04:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoort bij het spel. Fit blijven.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Blessures zijn geen leuke manier om te winnen.
Nergens voor. Voor wie de reclame betaalt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit lijkt me een juiste conclusie. Rondjes lopen is immers al lastig zat voor het gepeupel.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nos interesseert zich niet voor verspringen, of andere technische disciplines zonder Nederlanders.
Derhalve moet de NOS meer waterpolo uitzenden, ook al is deze wedstrijd geen zak aan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dit lijkt me een juiste conclusie. Rondjes lopen is immers al lastig zat voor het gepeupel.
Viel haar serietijd zo tegen? Want Gracenote voorspelt een zilveren medaille, terwijl ze bij de bookies 5 favorieten voor zich heeftquote:
Met de uitslag van de verspringfinale zonet onder in beeldquote:Op maandag 2 augustus 2021 04:47 schreef Gretzl het volgende:
Lol, NOS zendt Argentinië - Duitsland (V) inderdaad in delen uit
Je laat het schoonspringen waar een Nederlandse een historische prestatie levert echt 15 seconden voorbij komen en gaat zo'n irrelevante hockeypot wel uitzenden. Wat een farcequote:Op maandag 2 augustus 2021 04:47 schreef Gretzl het volgende:
Lol, NOS zendt Argentinië - Duitsland (V) inderdaad in delen uit
Gracenotequote:Op maandag 2 augustus 2021 04:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Viel haar serietijd zo tegen? Want Gracenote voorspelt een zilveren medaille, terwijl ze bij de bookies 5 favorieten voor zich heeft
Gracenote is echt onrealistisch, Visser presteerde in de halve finale prima met bijna een PRquote:Op maandag 2 augustus 2021 04:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Viel haar serietijd zo tegen? Want Gracenote voorspelt een zilveren medaille, terwijl ze bij de bookies 5 favorieten voor zich heeft
Staat genoteerdquote:Op maandag 2 augustus 2021 04:49 schreef superniger het volgende:
Ik voorspel een mooie 4de plek voor Visser.
Ja, hoe komen ze tot die keuze>quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je laat het schoonspringen waar een Nederlandse een historische prestatie levert echt 15 seconden voorbij komen en gaat zo'n irrelevante hockeypot wel uitzenden. Wat een farce
Bij de horden kan er ook altijd wat misgaan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:50 schreef TheVulture het volgende:
Een valse start voor een favoriete zou lekker zijn
Ja, gewoon knap. Haar kansen komen nog welquote:Op maandag 2 augustus 2021 04:52 schreef H.Vviv het volgende:
Mooie vijfde plaats. Meer had je er niet van kunnen verwachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor?quote:
Wellicht hinderen of weetikwat.quote:
DQ zou ik zeggen.quote:
Officials nog niet wakker.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vraag me af waarom het zo lang duurde.
Tja, dat is gewoon uitstekend. Heel misschien een tiende harder, maar dan was het alsnog vijfde geweest. Kortom, gewoon echt ontzettend goed gedaan, zeker gezien haar voorbereiding.quote:
5de of 6de. Ging gelijk over de lijn met de buitenbaan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:54 schreef Dagoduck het volgende:
Dat zag je toch meteen dat ze vijfde was.
Ik heb arendsogen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
5de of 6de. Ging gelijk over de lijn met de buitenbaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |