Ja, hoe komen ze tot die keuze>quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je laat het schoonspringen waar een Nederlandse een historische prestatie levert echt 15 seconden voorbij komen en gaat zo'n irrelevante hockeypot wel uitzenden. Wat een farce
Bij de horden kan er ook altijd wat misgaan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:50 schreef TheVulture het volgende:
Een valse start voor een favoriete zou lekker zijn
Ja, gewoon knap. Haar kansen komen nog welquote:Op maandag 2 augustus 2021 04:52 schreef H.Vviv het volgende:
Mooie vijfde plaats. Meer had je er niet van kunnen verwachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor?quote:
Wellicht hinderen of weetikwat.quote:
DQ zou ik zeggen.quote:
Officials nog niet wakker.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vraag me af waarom het zo lang duurde.
Tja, dat is gewoon uitstekend. Heel misschien een tiende harder, maar dan was het alsnog vijfde geweest. Kortom, gewoon echt ontzettend goed gedaan, zeker gezien haar voorbereiding.quote:
5de of 6de. Ging gelijk over de lijn met de buitenbaan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:54 schreef Dagoduck het volgende:
Dat zag je toch meteen dat ze vijfde was.
Ik heb arendsogen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
5de of 6de. Ging gelijk over de lijn met de buitenbaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |