Ze waren allebei geblesseerd.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:41 schreef Szura het volgende:
Erg mooi dat de Cubanen worden afgestraft
Bloedirritant mokkel jaquote:
Niet gek met die Cubanen die overslaan en gelijke sprong enzo.quote:
Lijkt wel of ze een verplichting hebben om een minimaal aantal uur hockey uit te zendenquote:
Schitterend. Vooral de manier waarop.quote:
Nos interesseert zich niet voor verspringen, of andere technische disciplines zonder Nederlanders.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Lijkt wel of ze een verplichting hebben om een minimaal aantal uur hockey uit te zenden![]()
Of iemand heeft het verkeerde bandje gestart
Ik heb geen idee waar de NOS zich in interesseert.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nos interesseert zich niet voor verspringen, of andere technische disciplines zonder Nederlanders.
Hockey, zo te zien.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar de NOS zich in interesseert.
Blessures zijn geen leuke manier om te winnen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Schitterend. Vooral de manier waarop.
In ieder geval niet voor de sport. Zo jammerquote:Op maandag 2 augustus 2021 04:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoort bij het spel. Fit blijven.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Blessures zijn geen leuke manier om te winnen.
Nergens voor. Voor wie de reclame betaalt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit lijkt me een juiste conclusie. Rondjes lopen is immers al lastig zat voor het gepeupel.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nos interesseert zich niet voor verspringen, of andere technische disciplines zonder Nederlanders.
Derhalve moet de NOS meer waterpolo uitzenden, ook al is deze wedstrijd geen zak aan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dit lijkt me een juiste conclusie. Rondjes lopen is immers al lastig zat voor het gepeupel.
Viel haar serietijd zo tegen? Want Gracenote voorspelt een zilveren medaille, terwijl ze bij de bookies 5 favorieten voor zich heeftquote:
Met de uitslag van de verspringfinale zonet onder in beeldquote:Op maandag 2 augustus 2021 04:47 schreef Gretzl het volgende:
Lol, NOS zendt Argentinië - Duitsland (V) inderdaad in delen uit
Je laat het schoonspringen waar een Nederlandse een historische prestatie levert echt 15 seconden voorbij komen en gaat zo'n irrelevante hockeypot wel uitzenden. Wat een farcequote:Op maandag 2 augustus 2021 04:47 schreef Gretzl het volgende:
Lol, NOS zendt Argentinië - Duitsland (V) inderdaad in delen uit
Gracenotequote:Op maandag 2 augustus 2021 04:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Viel haar serietijd zo tegen? Want Gracenote voorspelt een zilveren medaille, terwijl ze bij de bookies 5 favorieten voor zich heeft
Gracenote is echt onrealistisch, Visser presteerde in de halve finale prima met bijna een PRquote:Op maandag 2 augustus 2021 04:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Viel haar serietijd zo tegen? Want Gracenote voorspelt een zilveren medaille, terwijl ze bij de bookies 5 favorieten voor zich heeft
Staat genoteerdquote:Op maandag 2 augustus 2021 04:49 schreef superniger het volgende:
Ik voorspel een mooie 4de plek voor Visser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |