Waarom overkomt ons dit altijdquote:
Lang seizoen geweestquote:
Dan zal hij in de finale wel 3 keer ongeldig werpen of zo.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:22 schreef Dagoduck het volgende:
Het hamerslingeren is klaar. Fajdek als 9e door.
Een enkeling wel.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:21 schreef superniger het volgende:
Zijn verspringers ook goede hinkstapspringers?
Erg jammerquote:Op maandag 2 augustus 2021 04:25 schreef wimderon het volgende:
Montler heeft al een paar medaillewaardige sprongen gehad die nipt ongeldig waren.
quote:
Dan had Masso een groot probleem.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:29 schreef heywoodu het volgende:
En dan nu de top-3 nog, maar dan beginnend vanaf nul!
Badminton vanaf zes uur allen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga naar de 100m horden finale nog even twee uurtjes pitten voordat de zeilsters om 7,30 beginnen... het kan me verder allemaal niet boeien
Brons in plaats van zilver. Zou het iets uitmaken?quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan had Masso een groot probleem.
HELP ONS AYOLTquote:Op maandag 2 augustus 2021 04:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga naar de 100m horden finale nog even twee uurtjes pitten voordat de zeilsters om 7,30 beginnen... het kan me verder allemaal niet boeien
Weer die malloot?quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Badminton vanaf zes uur allen.
Die mag vanmiddag, eerst de vrouwendubbelsquote:
Jaquote:Op maandag 2 augustus 2021 04:32 schreef TheVulture het volgende:
Gaan ze nu echt deze hockeypot in samenvatting uitzenden terwijl er livesport bezig is?
Dat ze hockey uitzenden op zich al, en Argentinie miste exht een grote kans.quote:
Oh jaquote:Op maandag 2 augustus 2021 04:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ze hockey uitzenden op zich al, en Argentinie miste exht een grote kans.
Geen samenvatting, gewoon integrale herhaling vanaf het tweede kwartquote:Op maandag 2 augustus 2021 04:32 schreef TheVulture het volgende:
Gaan ze nu echt deze hockeypot in samenvatting uitzenden terwijl er livesport bezig is?
Dat is helemaal vreemd want over een kwartier moet Visser.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:36 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Geen samenvatting, gewoon integrale herhaling vanaf het tweede kwart
Ja vooral omdat de wedstrijd al gespeeld isquote:Op maandag 2 augustus 2021 04:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ze hockey uitzenden op zich al, en Argentinie miste exht een grote kans.
Misschien doen ze het in delen dan. Na Visser de rest van de potquote:Op maandag 2 augustus 2021 04:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is helemaal vreemd want over een kwartier moet Visser.
Eerst even die vervelende Griek en AMerikaan afhoudenquote:
quote:
Echevarria leek geblesseerd in ieder geval.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:41 schreef Aguero het volgende:
Was het slim van die Cubanen om zo vaak over te slaan?
Oerdom.quote:Op maandag 2 augustus 2021 04:41 schreef Aguero het volgende:
Was het slim van die Cubanen om zo vaak over te slaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |