abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200889960
Leuke website, @minilot, dat healthyhappylife. Veel vegan inspiratie en ik zocht net wat meer recepten met bonen en die staan daar zo te zien volop.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:32 schreef Declan-Harp het volgende:

Insmeren?? In deze zomer?? _O-

;)
Eigenlijk altijd insmeren als je naar buiten gaat. Ook als het bewolkt is. Daar kan geen enkele anti-verouderingscreme tegen op qua effect.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:12:59 #204
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200890046
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 11:07 schreef Isabeau het volgende:
Leuke website, @:minilot, dat healthyhappylife. Veel vegan inspiratie en ik zocht net wat meer recepten met bonen en die staan daar zo te zien volop.
[..]
Eigenlijk altijd insmeren als je naar buiten gaat. Ook als het bewolkt is. Daar kan geen enkele anti-verouderingscreme tegen op qua effect.
Dat ja, niet alleen om rimpels te voorkomen, maar ook omdat melanomen. :Y M'n planten overleven binnen immers ook, dus daar komt ook wel íets van daglicht. :')

Al vergeet ik m'n benen/armen 's ochtends wel vaker. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200890250
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 11:07 schreef Isabeau het volgende:
Leuke website, @:minilot, dat healthyhappylife. Veel vegan inspiratie en ik zocht net wat meer recepten met bonen en die staan daar zo te zien volop.
[..]
Moet eigenlijk ook, helemaal als albino-zijnde met veel moedervlekken.
Ik heb alleen zo'n hekel aan dat geplak de hele dag, en mijn dagcrčme met spf30 geeft extra acné.. :N
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:34:14 #206
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200890310
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 11:30 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Ik heb alleen zo'n hekel aan dat geplak de hele dag, en mijn dagcrčme met spf30 geeft extra acné.. :N
Voor gezicht heb ik tegenwoordig deze: https://www.laroche-posay(...)ns-frisse-mist-spf50 Geen geplak en geen breakouts. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200890348
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Voor gezicht heb ik tegenwoordig deze: https://www.laroche-posay(...)ns-frisse-mist-spf50 Geen geplak en geen breakouts. *O*
Goeie tip, thanks!
Voor volgend jaar. De zonkracht is nog niet boven de 5 uitgeweest volgens mij :')
Kutzomer.
pi_200890356
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 11:30 schreef Declan-Harp het volgende:

Ik had ook een heel erg plakkende zonnebrandcreme en dacht dat dat normaal was. Maar na een kleine zoektocht tot de conclusie gekomen dat dat niet hoeft. Misschien eens wat andere soorten proberen? Voor mijn gezicht heb ik nu een zonnebrandcreme van de Hema die wonderbaarlijk fijn is en niet plakt of trekt en nog lekker ruikt ook.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200890393
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 11:37 schreef Declan-Harp het volgende:
Goeie tip, thanks!
Voor volgend jaar. De zonkracht is nog niet boven de 5 uitgeweest volgens mij :')
Kutzomer.
Het is gewoon vandaag 6 als de zon schijnt. En die schijnt hier nu bij mij.
pi_200890402
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 11:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik had ook een heel erg plakkende zonnebrandcreme en dacht dat dat normaal was. Maar na een kleine zoektocht tot de conclusie gekomen dat dat niet hoeft. Misschien eens wat andere soorten proberen? Voor mijn gezicht heb ik nu een zonnebrandcreme van de Hema die wonderbaarlijk fijn is en niet plakt of trekt en nog lekker ruikt ook.
Ik heb ASS en ben sowieso gevoelig voor alles wat plakt. Als het moet gebruik ik wel zonnebrandspray, maar tig andere proberen is gewoon niet haalbaar met mijn budget. Ik mijd de zon zo goed als mogelijk en verder vind ik het wel prima.
pi_200891493
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ah, mijn derma raadde er ook een aan uit die lijn, maar mn huid doet 't voorlopig wel ok op een dagcreme met spf van PC. Kan je dit ook over makeup sprayen?

Wb pil, al een hele tijd gestopt nu. Gros van de pillen kan mijn huid niet mee overweg, wat overblijft is zwaar en geeft migraine enzo. Fuck that, dan maar maandelijks ongesteld.

@minilot PP app heeft af en toe een oefening dat ik denk, da's geen advanced, da's 20 jaar yoga ervaring en dat heb ik heul niet :') Maar die skip ik dan, of doe een poging tot.

Hier gaat het qua eten soso, weinig energie, dus vooral veel k&k of graai-in-de-kast voor D. Maar gewicht stabiel en bewegen doe ik ook nog. It's something!
pi_200891520
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 11:40 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Ik heb ASS en ben sowieso gevoelig voor alles wat plakt. Als het moet gebruik ik wel zonnebrandspray, maar tig andere proberen is gewoon niet haalbaar met mijn budget. Ik mijd de zon zo goed als mogelijk en verder vind ik het wel prima.
Oh, van zulke merken kan je vaak wel samples krijgen bij de apotheek ofzo :Y Kan je kijken of het was is voordat er weer een pokkeduur flesje staat weg te kwijnen in de kast :')
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:59:47 #213
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200891790
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:42 schreef Holyme het volgende:

[..]
Ah, mijn derma raadde er ook een aan uit die lijn, maar mn huid doet 't voorlopig wel ok op een dagcreme met spf van PC. Kan je dit ook over makeup sprayen?
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar het is enorm lichtgewicht, dus volgens mij wel. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200892487
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 12:44 schreef Holyme het volgende:

Oh, van zulke merken kan je vaak wel samples krijgen bij de apotheek ofzo :Y Kan je kijken of het was is voordat er weer een pokkeduur flesje staat weg te kwijnen in de kast :')
Nooit pokkedure zonnebrandcresmes en zo kopen, tenzij je zwemt in het geld. Hoe duurder, hoe zuiniger je bent met smeren en als je iets niet moet doen met zonnebrandcremes is het zuinig smeren.

En meer dieetgerelateerd: het gaat hier al een weekje prima. En dat zie ik terug op de weegschaal, dus dat is ook fijn. Ondertussen was het woensdag een jaar geleden dat iemand tegen me zei dat ik toch een beetje moest afvallen. Ik ben sindsdien echt kilo's afgevallen. En aangekomen. En afgevallen. En nu ongeveer hetzelfde als toen. :')
pi_200892782
Mensen die zeggen dat je een beetje moet afvallen :r
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:04:51 #216
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200892896
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 13:58 schreef VitaBella het volgende:
+1
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200893029
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 11:40 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Zonnebrandspray for the win. Persoonlijk vind ik het ook veel makkelijker aanbrengen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_200893088
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 13:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nooit pokkedure zonnebrandcresmes en zo kopen, tenzij je zwemt in het geld. Hoe duurder, hoe zuiniger je bent met smeren en als je iets niet moet doen met zonnebrandcremes is het zuinig smeren.

En meer dieetgerelateerd: het gaat hier al een weekje prima. En dat zie ik terug op de weegschaal, dus dat is ook fijn. Ondertussen was het woensdag een jaar geleden dat iemand tegen me zei dat ik toch een beetje moest afvallen. Ik ben sindsdien echt kilo's afgevallen. En aangekomen. En afgevallen. En nu ongeveer hetzelfde als toen. :')
Hopelijk gaat het je nu wel voor lange termijn werken. Weet je wat je valkuilen van de vorige keer waren? :@
pi_200893280
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 14:15 schreef Morrigan het volgende:

Hopelijk gaat het je nu wel voor lange termijn werken. Weet je wat je valkuilen van de vorige keer waren? :@
Welnee, geen pijl op te trekken. Ik kan alles 'goed' doen en dan krijg ik nog steeds onbedwingbare(vr)eetlust. Mijn cognitieve brein kan het niet winnen van de primitievere delen. Tsja. Ondertussen wel al jarenlang meer dan 20 kg afgevallen, dus dat is iets. Die laatste 10 kg die ik nog kwijt wil is een beetje een dingetje.
pi_200893300
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 13:58 schreef VitaBella het volgende:
Dit was om in aanmerking te komen voor een nierdonatie; dan mag je niet een te hoog bmi hebben want ze willen de donor niet in gevaar brengen.
pi_200893337
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 14:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dit was om in aanmerking te komen voor een nierdonatie; dan mag je niet een te hoog bmi hebben want ze willen de donor niet in gevaar brengen.
Oh, dan mag het :')
pi_200893370
De chirurg zag overigens geen enkel probleem, want amper visceraal vet zei ze. Ik heb ook een enorm achterwerk, ditto heupen en olifantspoten. Dus ik zie ook wel waar het vet wčl zit.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:38:29 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_200893428
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 14:33 schreef Isabeau het volgende:
De chirurg zag overigens geen enkel probleem, want amper visceraal vet zei ze. Ik heb ook een enorm achterwerk, ditto heupen en olifantspoten. Dus ik zie ook wel waar het vet wčl zit.
Ja, wij zijn echt precies tegenovergesteld in dat opzicht.
Ik ben juist prima tevreden met alles onder de gordel, alleen die hele zone tussen mijn sleutelbeen en bilnaad moet stevig gereduceerd worden _O-
disclaimer
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:38:54 #224
149959 SQ
snelle trees
pi_200893434
Appels en peren vergelijken... :+
disclaimer
pi_200893487
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 14:38 schreef SQ het volgende:
Maar dat mag in dit geval *O*

Ik ben ook wel blij dat ik geen enorme buik heb hoor :@ Alleen broeken kopen is zo'n gedoe. Ik heb ook een mand vol riemen, want ik moet eigenlijk altijd wel een riem om. Wat dat betreft is het fijner om rokken/jurkjes te dragen.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:47:23 #226
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200893550
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 14:38 schreef SQ het volgende:
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200893695
Bij mij idem, op mijn benen/heupen en armen. Hier ook bijna geen visceraal vet.

Ik zit deze week weer lekker in de flow. Had wat moeite na de vakantie. Bijzonder hoe snel die slechte gewoontes en behoefte aan suiker, zout en vet er weer insluipen.

Nu ook oprecht geen zin meer in troep. Gelukkig, want ik was al bang dat de knop weer de verkeerde kant om was en ik m niet meer omgedraaid kreeg :')
pi_200894555
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 14:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Maar dat mag in dit geval *O*

Ik ben ook wel blij dat ik geen enorme buik heb hoor :@ Alleen broeken kopen is zo'n gedoe. Ik heb ook een mand vol riemen, want ik moet eigenlijk altijd wel een riem om. Wat dat betreft is het fijner om rokken/jurkjes te dragen.
Zo herkenbaar. Ik moet ook altijd bij een broek een riem dragen. Maar dat had ik als tiener al. En volgens mijn ma had ik als baby al dikke bovenbenen. :P

Rokken en jurken draag ik overigens weer niet, omdat het gewoon niet mijn stijl is. :P
pi_200894626
Mijn nicht met slanke benen klaagde gisteren nog tegen me dat zodra een broek eindelijk bij haar buik past, ze enorme ruimte bij haar bovenbenen heeft _O- Dat is neem ik aan ook SQ haar probleem. Mijn nicht heeft echt altijd al prachtige slanke benen gehad. Alleen een heel grote buik.
pi_200894720
Hier zit het ook onder de riem, m'n sleutelbeenderen daarentegen... Maar heb nu wat goeie broeken van Gstar, die sluiten zowaar aan in de taille, is ook voor het eerst in mijn leven :o
pi_200894862
Broektip voor dames met brede heupen en smalle taille: Levis Mile high jeans! Heb ik laatst ontdekt en ze zitten echt meeeega fijn O+
pi_200894928
Ik zag net een onflatteuze foto van mezelf en ik snap wel dat mensen denken dat ik zwanger zou zijn. Nu droeg ik onder mijn jurk dan wel mijn bekkenband en dan verdeelt het vet wel heel onvoordelig, maar toch, ik werd niet blij van de foto.
pi_200894993
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 16:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag net een onflatteuze foto van mezelf en ik snap wel dat mensen denken dat ik zwanger zou zijn. Nu droeg ik onder mijn jurk dan wel mijn bekkenband en dan verdeelt het vet wel heel onvoordelig, maar toch, ik werd niet blij van de foto.
Naar is dat altijd. Hou er rekening mee dat het een moment opname is en je er niet perse de hele dag zo uit ziet :)
pi_200895015
Bij mij is het eigenlijk alleen mijn buik + zwembandjes. Armen, benen en kont gewoon normaal/slank. Beetje zo'n zwanger effect :P
pi_200897317
Ik klaag gewoon niet meer :+
Beetje hectisch gegeten vandaag, moest naar de andere kant van Fryslân en mijn time management is niet helemaal optimaal....

O: Proteīnereep
L: Bakje Russisch ei slaatje
T: In de auto een bakje druiven
T: Stroopwafel
D: Groentelasagna staat nu in de oven + 3 passiefruitjes als toetje
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:33:44 #236
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200901425
Aan mij is regelmatig wel gevraagd of ik zwanger was :') komt omdat mijn buik ook naar voren is geduwd door mijn donornier. Trek me er niet zoveel van aan.

Kan me voorstellen dat zo'n foto even kut is Doedezemaar :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_200906499
''Wanneer ben je uitgerekend?'' O+
- ''4 jaar terug...'' 8)7

True story.

O: 2 kleffe voorverpakte 'donuts' (whyyyy)
L: Kwark met verse blauwe bessen en banaan + HiPro drankje
T: Stukje gebak
D: Mijn favoriete diepvriespizza O+

Ik ben vanmiddag/vanavond op verjaardagsvisite, gebak en pizza staan ingecalculeerd, ik zal m'n best doen om de rest te laten staan.
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 11:30:15 #238
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200906625
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 11:21 schreef Declan-Harp het volgende:
''Wanneer ben je uitgerekend?'' O+
- ''4 jaar terug...'' 8)7

True story.

_O-
pi_200908418
Ik werkte eens op een kantoor waarbij de langskomende accountant vernomen had dat iemand op mijn afdeling zwanger was dus die begon me bij het kopieerapparaat ineens te feliciteren, terwijl ik helemaal niet de zwangere was. :7 Hij ging door de grond! :D O+

Was 58.0 vanmorgen ^O^

Lijst!
B: Half uur temporun hardgelopen
O: Banaan en een lik pindakaas
B: Ben vijftig minuten lang afgebeuld in de sportschool :9
T: Hap kwark
B: Anderhalf uur gewandeld, beetje huishouden
D: Volkoren pitas met falafel, spinazie, pittige hummus, chimichurrisaus en vegan mayo. Appel toe.

Mijlpaal: ik kocht bij de ijssalon net een ijsje voor mijn peuter en geeneentje voor mezelf!
Let me see you stripped down to the bone
pi_200916590
Vandaag dagje efteling. Dus uiteraard meer gegeten dan normale dag. Maar in totaal maar net boven de 2000 kcal. Dus dat vind ik meer dan prima voor een dag met bijna 18.000 stappen. Morgen weer normaal :). Nu ook 3 weken geen etentjes of andere dingen gepland staan dus hopelijk even 3 goede weken.

O: kwark + frambozen
L: 2,5 croissantje
T: appel fruit reep + 1 kaassouflee
D: mcdonalds quarter pounder, friet en beetje ketchup
B: 17.700 stappen
pi_200918252
Tof @Pinuts! O+ Ik ga vrijdag weer naar de Efteling, maar dan alleen een avondje :) En minder dan 20k stappen, dan heb je nog best een efficiënte route door het park gehad :Y

Lijst van de dag:
B: Net veertig minuten progressive run gedaan: kalm beginnen met hardlopen en dan steeds harder, eindigend in een sprintje :9
B: Perfect Posture-app, dag 1 van intermediate - pfoe :')
O: Lepel pindakaas, koffie, een banaan en wat dikke yoghurt met ahorsiroop, want..
B: Anderhalf uur fietsen :r
D: Verrassingsuiteten, ik dénk dat het Indiaas wordt en in dat geval neem ik een vega curry en duizend knoflooknaan :9
B: Anderhalf uur fietsen :r

Ik zit vandaag bij elkaar zes uur in de trein (ga op visite aan de andere kant van het land) en mijn persoonlijke doel van vandaag is om, behalve ten hoogste één ijskoffie, geen eetmeuk te kopen op de diverse stations waar ik terechtkom en poosjes moet wachten. Duimen jullie mee, als mijn accountabilibuddies? :7 ^O^
pi_200918469
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 06:18 schreef minilot het volgende:
Tof @:Pinuts! O+ Ik ga vrijdag weer naar de Efteling, maar dan alleen een avondje :) En minder dan 20k stappen, dan heb je nog best een efficiënte route door het park gehad :Y
Veel gewacht. Het was best druk. Denk in totaal maar iets van 8 attracties + sprookjesbos gedaan.
pi_200919647
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 08:21 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Veel gewacht. Het was best druk. Denk in totaal maar iets van 8 attracties + sprookjesbos gedaan.
Verkeerd topic :+
pi_200919691
Ik kom sowieso niet in pretparken tijdens vakanties :N Helemaal nu niet, met de wespen :r
Volgend jaar mei of juni gaan we een dagje spijbelen en naar Walibi O+

Ik begon (en eindig) mijn vakantie met chili cheese nuggets O+ Wel uit de oven dit keer, zodat ik m'n ingewanden niet weer hoef te mishandelen....

L: Kwark met banaan en blauwe bessen + 2 wraps kaas/houmous
T: 2 kiwi's
D: Chili cheese nuggets en een bakje rauwkost met o.a. flubber mandarijntjes* en rozijntjes

* Van die chemisch gepelde dingen ja, die je ook uit blik kan krijgen :9

Vanavond weer compleet! O+
pi_200920063
Ik haat wespen ook, vandaar 's avonds naar de Efteling, want dan minder wespen en meer bier dus minder bang :+
pi_200929826
Cranberrysap gedronken. @SQ
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_200929884
Dag iedereen. Ik weet niet helemaal zeker of het hier past maar ik gok het erop. Binnenkort word ik geopereerd en krijg ik een maagverkleining en uiteraard moet ik vantevoren dus ook een paar weken aan de modifast (de intensive lijn). En nu vroeg ik mij een beetje af of hier mensen dat wel eens gegeten/gedronken hebben en hoe dat beviel. Oh en of er smaken/maaltijdvervangers zijn waarvan men nu al zegt dat je daar ver weg moet blijven omdat het gewoon echt niet smaakt.

Bonusvraag, misschien zoek ik niet goed maar ik kan niet vinden dat je ergens een enkele smaak/maaltijdvervanger kan kopen om te proeven. Je moet gelijk een hele doos kopen en dat vind ik nog vrij duur om een keertje te proberen of die lekker is.
pi_200930353
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 23:02 schreef tetsuo-shima het volgende:
Dag iedereen. Ik weet niet helemaal zeker of het hier past maar ik gok het erop. Binnenkort word ik geopereerd en krijg ik een maagverkleining en uiteraard moet ik vantevoren dus ook een paar weken aan de modifast (de intensive lijn). En nu vroeg ik mij een beetje af of hier mensen dat wel eens gegeten/gedronken hebben en hoe dat beviel. Oh en of er smaken/maaltijdvervangers zijn waarvan men nu al zegt dat je daar ver weg moet blijven omdat het gewoon echt niet smaakt.

Bonusvraag, misschien zoek ik niet goed maar ik kan niet vinden dat je ergens een enkele smaak/maaltijdvervanger kan kopen om te proeven. Je moet gelijk een hele doos kopen en dat vind ik nog vrij duur om een keertje te proberen of die lekker is.
Héél heel lang geleden eens verschillende smaken geproefd en ik herinner me vooral dat de chocolade echt waanzinnig smerig was (en ik hou van chocolade, dus dat heb ik onthouden). Maar misschien is de receptuur inmiddels aangepast en heeft iemand anders meer recente informatie.
pi_200931253
Geen ervaring met modifast.
Wel met body & fit low calorie shakes, die heb ik een tijdje gebruikt maar vond ik echt niet lekker. En dan maakte ik het al aan met melk ipv water.
Hun smart proteīn lijn zijn de shakes wel lekker van, als je die dag van tevoren maakt en nacht in koelkast laat staan heeft dat beetje milkshake structuur. Zelfs met water aangemaakt lekker. En hun whey perfection lijn is ook goed van smaak, structuur wat dunner maar ook prima. Maar dat zijn beide niet een echte maaltijdvervanger (smart proteīn heeft wel ook toegevoegde vitamines).
  Moderator maandag 16 augustus 2021 @ 09:43:33 #250
5428 crew  miss_sly
pi_200932839
Zo, vakantie voorbij -O-
Vakkundig geprobeerd en daarin geslaagd om dit topic en voorzichtig zijn met eten te negeren :P Alsnog heb ik volgens mij toch minder kcal naar binnen gewerkt dan wanneer we op een Franse camping hadden gezeten en heb ik meer beweging gehad. Toch zie ik aan mijn spiegelbeeld wel dat het over all niet helemaal goed is gegaan :')

Dus we gaan verder waar we gebleven waren:
O: volkoren cracker met een gekookt ei
T: skir met aardbeien
L: 2 volkoren boterhammen, een met pindakaas, een met kaas
T: noten
T: fruit
D: groentencurry
T: stukje kaas

Vrijdag wegen, dus ik kan dan best al wat van de schade hebben weggewerkt :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_200932992
Oeps Sly :D Welkom terug ;)

L: Kwark/banaan/passiefruit en 2 roggebrood met boter en kaas
T: Druiven
D: Gevulde pasta, Italiaanse wokmix en vierkazensaus
pi_200934198
Ik heb de Lidl leeggekocht, alle vega(n) voor 99ct.
  maandag 16 augustus 2021 @ 11:58:59 #253
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200934637
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 11:25 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik heb de Lidl leeggekocht, alle vega(n) voor 99ct.
Nice!
  maandag 16 augustus 2021 @ 12:07:54 #254
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200934753
Lijstje:

O: chiazaadpudding met banaan
L: Crackers met eiersalade
T: Banaan en 2 babybels
D: Vega balletjes en watermeloensalade
pi_200936256
Zes uur lang in het OV gisteren + twee uur fietsen leidde tot gefaald in voornemen en ik kocht op de diverse overstapstations:
2 x ijskoffie
1 x cappuccino
1 x chocoladecroissant
2 x notenkaramelreep
Ahem.

Verder at ik overdag op visite 's middags een ongeplande tosti met tomaat, buffelmozzarella en pesto, een flinke ijscoupe en de Indiase vegacurry op terras werd bij nader inzien Indo rijsttafel met flink vlees en spekkoek toe. Dus :')

Het laatste uur fietsen vond overigens plaats tussen 0:30 en 01:30 vannacht en dat was heel stil en sfeervol O+

Lijst vandaag;
B: Uur gewandeld
T: Paar likjes purechocoladeijs
D: Groentenomelet met sriracha, verse ananas toe
T: Speciaalbiertje
pi_200936580
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 14:00 schreef minilot het volgende:
Zes uur lang in het OV gisteren + twee uur fietsen leidde tot gefaald in voornemen en ik kocht op de diverse overstapstations:
2 x ijskoffie
1 x cappuccino
1 x chocoladecroissant
2 x notenkaramelreep
Ahem.

Verder at ik overdag op visite 's middags een ongeplande tosti met tomaat, buffelmozzarella en pesto, een flinke ijscoupe en de Indiase vegacurry op terras werd bij nader inzien Indo rijsttafel met flink vlees en spekkoek toe. Dus :')

Het laatste uur fietsen vond overigens plaats tussen 0:30 en 01:30 vannacht en dat was heel stil en sfeervol O+

Lijst vandaag;
Wij waren je geweten he? Misschien harder aan ons denken, ik zat te duimen voor je
pi_200936702
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 14:20 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Wij waren je geweten he? Misschien harder aan ons denken, ik zat te duimen voor je
O+
pi_200936917
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 14:26 schreef minilot het volgende:

[..]
O+
Was het allemaal wel lekker?
Ik at gisteren een erg luxe amandelcroissant. Ik wil niet weten hoeveel kcal dat was, ik heb er van genoten. Van het broodje paling als lunch ook. Het was de laatste vakantiedag van een korte vakantie.
pi_200936944
Wat een lijst mini :9~
  Moderator maandag 16 augustus 2021 @ 14:45:09 #260
5428 crew  miss_sly
pi_200937019
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 14:00 schreef minilot het volgende:
2 x ijskoffie
1 x cappuccino
1 x chocoladecroissant
2 x notenkaramelreep
Ahem.

Lijst vandaag;
Als je er maar wel van genoten hebt!
pi_200937174
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 14:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als je er maar wel van genoten hebt!
Oh zeker. Als ik niet van iets geniet eet ik het niet op ook :)

Vandaag nog wel een B vergeten te melden: Perfect Posture-appje, afdeling intermediate ^O^
pi_200937274
Joe. Ik vind dat ik echt beter moet eten met de hoeveelheid die ik train.

Vandaag:
S: 5x5 chin ups en nare intervaltraining met o.a. russian kettlebell swings met 32 kg :o
O: dubbele boterham met pesto, tomaat, ontbijtspek, ei, kiemen.
T: boterham smeerkaas, blauwe bessen
D: kaasschnitzels, broccoli
S: olympic lifting training, clean&jerk + dooiepuppywerk
T: skyr of kwark.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator maandag 16 augustus 2021 @ 15:07:14 #263
5428 crew  miss_sly
pi_200937338
quote:
2s.gif Op maandag 16 augustus 2021 15:04 schreef Lonaa het volgende:
Joe. Ik vind dat ik echt beter moet eten met de hoeveelheid die ik train.

Vandaag:
S: 5x5 chin ups en nare intervaltraining met o.a. russian kettlebell swings met 32 kg :o
O: dubbele boterham met pesto, tomaat, ontbijtspek, ei, kiemen.
T: boterham smeerkaas, blauwe bessen
D: kaasschnitzels, broccoli
S: olympic lifting training, clean&jerk + dooiepuppywerk
T: skyr of kwark.
32 kg :o Dat is echt een heleboel!
pi_200937456
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 15:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]
32 kg :o Dat is echt een heleboel!
Ja, was ook echt heel zwaar :')

5x 1 minuut uiteindelijk. Tussen de 20 en 28 herhalingen per minuut.
  Moderator maandag 16 augustus 2021 @ 15:30:40 #265
5428 crew  miss_sly
pi_200937681
quote:
2s.gif Op maandag 16 augustus 2021 15:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, was ook echt heel zwaar :')

5x 1 minuut uiteindelijk. Tussen de 20 en 28 herhalingen per minuut.
Respect!

Ik denk dat ik op mijn hoogtepunt met trainen met wat geluk een 16 kg aan kon.

Jij doet crossfit toch?
pi_200937713
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 15:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Respect!

Ik denk dat ik op mijn hoogtepunt met trainen met wat geluk een 16 kg aan kon.

Jij doet crossfit toch?
Ja, ik CrossFit en ik doe Olympic Lifting. :Y
  Moderator maandag 16 augustus 2021 @ 15:47:25 #267
5428 crew  miss_sly
pi_200937876
quote:
2s.gif Op maandag 16 augustus 2021 15:33 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, ik CrossFit en ik doe Olympic Lifting. :Y
Wat gaaf! Dan moet je inderdaad ook wel echt goed eten, natuurlijk, dat is een heel belangrijk aspect.
pi_200942347
Vandaag prima actief dagje gehad met krachttraining en 11.000 stappen. Wel voor mijn gevoel wat weinig kcal, dus nog maar een extra tussendoortje genomen.

L: groentesoepje, boterham met 2 eieren
T: eiwitshake
D: vegetarische paddenstoelenhachee met worteltjes en klein beetje aardappelen
T: kvarg toetje en 3 maiswafels
S/B: krachttraining + 11.000 stappen
pi_200947568
Hier gaat het eten redelijk goed. Ik heb 1x een eetbui gehad (reep chocolade en fruit). Voor de rest eet ik ongeveer hetzelfde als thuis. Weegschaal niet meegenomen, dus dat wordt na mijn ontslag een verrassing en dat vind ik eng
pi_200948471
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier gaat het eten redelijk goed. Ik heb 1x een eetbui gehad (reep chocolade en fruit). Voor de rest eet ik ongeveer hetzelfde als thuis. Weegschaal niet meegenomen, dus dat wordt na mijn ontslag een verrassing en dat vind ik eng
Fijn dat het met eten goed gaat. Gaat het verder ook beter met je? :*

(en 1 reep chocolade vind ik geen eetbui hoor ;) Dan moeten er nog koekjes, broodjes en ijs bij)
pi_200949545
quote:
Dit noem ik ook geen eetbui hoor. Dit is gewoon een keer zin hebben gehad in eigen lekkers en daaraan toegegeven hebben. Niks mis mee hoor ! Zou juist ongezond zijn als je nooit meer een reep chocolade ed mag/kan eten.
pi_200949873
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:29 schreef Pinuts het volgende:

Dit noem ik ook geen eetbui hoor. Dit is gewoon een keer zin hebben gehad in eigen lekkers en daaraan toegegeven hebben. Niks mis mee hoor ! Zou juist ongezond zijn als je nooit meer een reep chocolade ed mag/kan eten.
In een normaal eetpatroon hoort gewoon af en toe iets lekkers wat niet per se gezond is :Y

Elke dag een reep chocolade, dáár gaat het mis :+
pi_200950449
Haha jullie zijn lief, dank je wel :) Het kon me eigenlijk ook niet zoveel schelen :@ Van elke hap genoten, dus tja :) Deed me goed.
Verder maak ik hier altijd de gezondste keuzes, dus het gaat wel meevallen

Zeker met hoe het nu met me gaat vind ik dat al heel wat :) ben er wel trots hoe ik het eettechnisch doe
pi_200950488
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Haha jullie zijn lief, dank je wel :) Het kon me eigenlijk ook niet zoveel schelen :@ Van elke hap genoten, dus tja :) Deed me goed.
Verder maak ik hier altijd de gezondste keuzes, dus het gaat wel meevallen

Zeker met hoe het nu met me gaat vind ik dat al heel wat :) ben er wel trots hoe ik het eettechnisch doe
Trots zijn op jezelf is echt awesome O+

Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat, CotS. Je hebt in ieder geval hulp gezocht, mag je ook trots op zijn.
pi_200950638
Inmiddels 24 kilo in 4,5 maand.

quote:
Fruit is wel prima toch?

Ik ben van de snickers (240kcal per stuk), ik eet ze tegenwoordig voor de helft op.
pi_200950735
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 12:41 schreef Nober het volgende:
Fruit is wel prima toch?

Ik ben van de snickers (240kcal per stuk), ik eet ze tegenwoordig voor de helft op.
Ik vind dat knap :') Ik kan niets half opeten.
pi_200950770
quote:
[..]
Fruit is wel prima toch?

Wat knap, van die snickers. Ik vind ze al zo klein ten opzichte van vroeger.
Ik haal ze niet in huis, ik vind ze eigenlijk te zoet, maar ik zou wel door blijven eten. In periodes dat ik ongewild veel kilo’s kwijtraakt probeerde ik met zakken mini-snickers dat kwijtraken een beetje te compenseren. Maar zie dan daarna maar eens normaal met een snicker om te gaan :X
pi_200951171
Wat een discipline! _O_

Ik ging vanmorgen zwemmen, in bikini! *O* O+ Wel een slechte T gehad, maar dat hoort ook wel een beetje bij een ''dagje uit''.

T: 3 chocoladekoekjes
L: Kwark met Callowfit en banaan + 3 maiswafels eiersalade
T: Necatarine
D: Bloemkool met groentesaus en groenteballetjes + paar bistrokrieltjes
pi_200951222
Hallo. Ik ben nog steeds dik. En dat vind ik nog niet eens het grootste probleem maar ik wil wel graag gezonder eten. Ik ben me aan het inlezen over gezond ouder worden, in de hoop dat ik mezelf zo kan motiveren/indoctrineren dat gezonder eten echt iets is dat ik wil. Ik ben ook wel toe aan een nieuw project :+

Lijstje voor vandaag:
O: Kwark met havermout, lijnzaad, 25g cruesli en een hand kruisbessen
T: 2 crackers met kaas en komkommer
L: Groentesoep met manchego
T: Pakje toastjes met brie en een handje walnoten
D: Gevulde courgette met linzen, tomaat, olijf en blauwe kaas. Met ovenfrietjes en een klein stukje kipfilet.
T: Paar stukjes pure chocolade

[ Bericht 2% gewijzigd door Lucky_Strike op 17-08-2021 15:50:34 ]
Spoilers!
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 13:51:02 #280
5428 crew  miss_sly
pi_200951473
quote:
[..]
Fruit is wel prima toch?

Uitermate knap!
Ik kan zoiets echt niet half opeten. Sterker nog, als er twee in huis zijn, kan ik het niet bij eentje laten.
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 13:52:16 #281
5428 crew  miss_sly
pi_200951480
Lijstje:
O: volkoren cracker met een gekookt eitje
T: skyr met aardbeien
L: salade en halve boterham met kaas en ei
T: noten
T: appel
D: weet ik nog niet, man en kind verzorgen het avondeten. Ik heb in ieder geval gevraagd om iets met lekker veel groenten :P
pi_200951589
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 13:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Uitermate knap!
Ik kan zoiets echt niet half opeten. Sterker nog, als er twee in huis zijn, kan ik het niet bij eentje laten.
Als er tien in huis zijn kan ik het niet bij minder dan tien laten :')

Lijst!
B: Perfect Posture-app, intermediate. Hopelijk ergens vandaag nog wat hardlopen, dat liep qua planning vanmorgen in de soep. Anders morgen.
D: Dubbele portie van dit: https://healthyhappylife.com/garlicky-two-bean-soup/ + wat volkoren stokbrood en verse ananas toe :9
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:12:31 #283
5428 crew  miss_sly
pi_200951711
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 14:02 schreef minilot het volgende:

[..]
Nou ja, dat, maar ik hield het voor het voorbeeld maar bij 2 :')
Daaro nu de vakantie weer voorbij is geen snoep enzo meer in huis. Vanavond de laatste twee mini-cornetto's voor dochter en vriendin als toetje, en dan is ons huis weer schoon :P
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:42:20 #284
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200952074
Ik ben wel blij dat ik wat dat betreft een totaal andere smaak heb dan het gezin.
Ik kan rustig snickers, chips, ijs in huis halen :D ik vind het niet eens lekker.

Roomboter cake, taarten met slagroom, tapas en gekke kazen zou ik veel moeilijker vinden.
Maar dat haal ik dan gewoon niet in huis.

Ečn van de smerigste dingen vind ik Oreo (en alles waar Oreo in verwerkt zit), dus dat is vaak in huis :7
pi_200953408
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 14:42 schreef SacreCoeur het volgende:
Ečn van de smerigste dingen vind ik Oreo (en alles waar Oreo in verwerkt zit), dus dat is vaak in huis :7
Oreo vind ik ook echt helemaal niks. Snap niet waarom dat zo'n hype is/was.
Verder ben ik ook niet goed in dingen maar half opeten. Dus ik haal gewoon niks in huis tot het moment dat het mag/plan (hoe je het dan ook wil noemen :P) en dan ga ik het halen.

Vandaag ondanks de regen toch netjes mijn 10.000 stappen gehaald.

T: 3 maiswafels
L: tomatensoepje, boterham met 2 eieren
D: rundercarpaccio, stoommaaltijd beef met noedels van de appie
T: proteinetoetje
pi_200953480
Hier helemaal geen snoep en koek en dergelijke in huis, tenzij schoonouders op visite ofzo en dan kopen we het speciaal voor de gelegenheid. Mijn zoon is nu drie en vraagt thuis ook nooit om snoep of koek of chips omdat -ie weet dat we dat toch niet hebben, maar ik kan me voorstellen dat dat nog wel verandert als -ie wat ouder is. So far so good :) Dat intermitterend vasten gaat mij en en mijn lief al maanden heel goed af, maar dat zou een stuk lastiger geweest zijn met allemaal lekkers in de kast, want ik heb daarvoor niet de benodigde hoeveelheid zelfbeheersing :')
pi_200953651
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 14:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Lijst!
B: Perfect Posture-app, intermediate. Hopelijk ergens vandaag nog wat hardlopen, dat liep qua planning vanmorgen in de soep. Anders morgen.
D: Dubbele portie van dit: https://healthyhappylife.com/garlicky-two-bean-soup/ + wat volkoren stokbrood en verse ananas toe :9
De eerste zin uit dit recept, zo treffend op het moment ;(

quote:
The rain is pouring down outside my window right now, a big puffy grey sky hangs between me and the far away sun.
pi_200953735
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 16:38 schreef VitaBella het volgende:

[..]
De eerste zin uit dit recept, zo treffend op het moment ;(
[..]

Jamaarzijvanhetblog vindt het zaaaaaaalig 8-)
pi_200953770
Ik eet trouwens vanavond de West-Afrikaanse kikkererwten die je hier laatst linkte, mini!
Ben benieuwd :9
pi_200953797
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 16:49 schreef VitaBella het volgende:
Ik eet trouwens vanavond de West-Afrikaanse kikkererwten die je hier laatst linkte, mini!
Ben benieuwd :9
Ooooo! Mijn dude vroeg net nog of we ze deze week nog 'ns zouden kunnen eten *O*
pi_200953914
Ben heul benieuwd!

Lijstje trouwens:

L: Volkoren pistolet + volkoren bol met oude kaas, ei en tomaat
T: Banaan, eiwitreep en een appel
D: Kikkererwten recept van Mini met rijst
T: Afhankelijk van de kcals uit het recept nog een bakje muesli

Vanmorgen mezelf uit bed weten te slepen om naar de sportschool te gaan *O* de klad was er qua 's ochtends sporten een beetje ingeslopen dus nu weer even herpakken. Ook voor wat betreft op tijd naar bed gaan.
pi_200953952
Gewone rijst of O+ kokosrijst O+ VB? En hoera voor het ochtendsporten! *O*
pi_200954389
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 16:21 schreef minilot het volgende:
Hier helemaal geen snoep en koek en dergelijke in huis, tenzij schoonouders op visite ofzo en dan kopen we het speciaal voor de gelegenheid. Mijn zoon is nu drie en vraagt thuis ook nooit om snoep of koek of chips omdat -ie weet dat we dat toch niet hebben, maar ik kan me voorstellen dat dat nog wel verandert als -ie wat ouder is. So far so good :) Dat intermitterend vasten gaat mij en en mijn lief al maanden heel goed af, maar dat zou een stuk lastiger geweest zijn met allemaal lekkers in de kast, want ik heb daarvoor niet de benodigde hoeveelheid zelfbeheersing :')
Mijn achterneefje is 5 en die groeit op met alleen snoep, koek, pizza, k&k pakjes en zakjes en frikandellen -O- En ik zie hem steeds lurken aan van die 'kinderlimonade pakjes' met spongebob er op en zo. Al zijn koekjes zien er ook zo uit. Ik vraag me dan af of ze daar denken dat je dat een kind moet geven? Mijn pa haalt ook gewoon de meest zoete zooi in huis als dat kind komt.

En ik herinner me nog lang geleden iemand in de Dieetclub die altijd snoep en zo in huis had en daar zelf niet af kon blijven/ Op het voorstel het dan niet te kopen zei ze dat dat niet kon, want ze had kinderen.

Ik kan daar serieus niet bij -O- Wáárom moeten kinderen altijd altijd altijd snoep en zooi!

Ehm, wat ik met deze rant wilde zeggen is: jippie! Ouders die in gezonde voeding geloven zonder constant snoep te geven _O_
pi_200954843
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 17:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Mijn achterneefje is 5 en die groeit op met alleen snoep, koek, pizza, k&k pakjes en zakjes en frikandellen -O- En ik zie hem steeds lurken aan van die 'kinderlimonade pakjes' met spongebob er op en zo. Al zijn koekjes zien er ook zo uit. Ik vraag me dan af of ze daar denken dat je dat een kind moet geven? Mijn pa haalt ook gewoon de meest zoete zooi in huis als dat kind komt.

En ik herinner me nog lang geleden iemand in de Dieetclub die altijd snoep en zo in huis had en daar zelf niet af kon blijven/ Op het voorstel het dan niet te kopen zei ze dat dat niet kon, want ze had kinderen.

Ik kan daar serieus niet bij -O- Wáárom moeten kinderen altijd altijd altijd snoep en zooi!

Ehm, wat ik met deze rant wilde zeggen is: jippie! Ouders die in gezonde voeding geloven zonder constant snoep te geven _O_
Mijn zoon heeft in z'n 16 dagen vakantie geen enkel stuk fruit gezien -O-
pi_200955088
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 18:08 schreef Declan-Harp het volgende:

Mijn zoon heeft in z'n 16 dagen vakantie geen enkel stuk fruit gezien -O-
Omdat ie op kamp was? Omdat ie bij opa en oma was? Omdat ie het niet lust en het is vakantie? Context? :P
pi_200955126
Wij hebben snoep in huis. Het merendeel is snoep wat kind heeft gekregen :')
pi_200955299
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 18:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Omdat ie op kamp was? Omdat ie bij opa en oma was? Omdat ie het niet lust en het is vakantie? Context? :P
Vakantie bij z'n vader en stiefloeder.
pi_200955365
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 18:37 schreef Declan-Harp het volgende:

Vakantie bij z'n vader en stiefloeder.
Die doen vooral aan patat, pizza en chinees? :7
pi_200955370
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 18:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Die doen vooral aan patat, pizza en chinees? :7
Frikandellen en pakjes drinken ja ;)
pi_200955932
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 18:41 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Frikandellen en pakjes drinken ja ;)
Lijkt me voor je kind ook best lastig, eigenlijk.
pi_200956106
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 19:18 schreef Hupje het volgende:

[..]
Lijkt me voor je kind ook best lastig, eigenlijk.
Ik hoor hem niet klagen :') Vind het zelf nogal kut. Pakjes drinken oké, maar 0,0 fruit...? :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')