Nice!quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:25 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik heb de Lidl leeggekocht, alle vega(n) voor 99ct.
Wij waren je geweten he? Misschien harder aan ons denken, ik zat te duimen voor jequote:Op maandag 16 augustus 2021 14:00 schreef minilot het volgende:
Zes uur lang in het OV gisteren + twee uur fietsen leidde tot gefaald in voornemen en ik kocht op de diverse overstapstations:
2 x ijskoffie
1 x cappuccino
1 x chocoladecroissant
2 x notenkaramelreep
Ahem.
Verder at ik overdag op visite 's middags een ongeplande tosti met tomaat, buffelmozzarella en pesto, een flinke ijscoupe en de Indiase vegacurry op terras werd bij nader inzien Indo rijsttafel met flink vlees en spekkoek toe. Dus
Het laatste uur fietsen vond overigens plaats tussen 0:30 en 01:30 vannacht en dat was heel stil en sfeervol
Lijst vandaag;
B: Uur gewandeld
T: Paar likjes purechocoladeijs
D: Groentenomelet met sriracha, verse ananas toe
T: Speciaalbiertje
quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wij waren je geweten he? Misschien harder aan ons denken, ik zat te duimen voor je
Was het allemaal wel lekker?quote:
Als je er maar wel van genoten hebt!quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:00 schreef minilot het volgende:
Zes uur lang in het OV gisteren + twee uur fietsen leidde tot gefaald in voornemen en ik kocht op de diverse overstapstations:
2 x ijskoffie
1 x cappuccino
1 x chocoladecroissant
2 x notenkaramelreep
Ahem.
Verder at ik overdag op visite 's middags een ongeplande tosti met tomaat, buffelmozzarella en pesto, een flinke ijscoupe en de Indiase vegacurry op terras werd bij nader inzien Indo rijsttafel met flink vlees en spekkoek toe. Dus
Het laatste uur fietsen vond overigens plaats tussen 0:30 en 01:30 vannacht en dat was heel stil en sfeervol
Lijst vandaag;
B: Uur gewandeld
T: Paar likjes purechocoladeijs
D: Groentenomelet met sriracha, verse ananas toe
T: Speciaalbiertje
Oh zeker. Als ik niet van iets geniet eet ik het niet op ookquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je er maar wel van genoten hebt!
32 kgquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:04 schreef Lonaa het volgende:
Joe. Ik vind dat ik echt beter moet eten met de hoeveelheid die ik train.
Vandaag:
S: 5x5 chin ups en nare intervaltraining met o.a. russian kettlebell swings met 32 kg![]()
O: dubbele boterham met pesto, tomaat, ontbijtspek, ei, kiemen.
T: boterham smeerkaas, blauwe bessen
D: kaasschnitzels, broccoli
S: olympic lifting training, clean&jerk + dooiepuppywerk
T: skyr of kwark.
Ja, was ook echt heel zwaarquote:
Respect!quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, was ook echt heel zwaar![]()
5x 1 minuut uiteindelijk. Tussen de 20 en 28 herhalingen per minuut.
Ja, ik CrossFit en ik doe Olympic Lifting.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Respect!
Ik denk dat ik op mijn hoogtepunt met trainen met wat geluk een 16 kg aan kon.
Jij doet crossfit toch?
Wat gaaf! Dan moet je inderdaad ook wel echt goed eten, natuurlijk, dat is een heel belangrijk aspect.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik CrossFit en ik doe Olympic Lifting.
Fijn dat het met eten goed gaat. Gaat het verder ook beter met je?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier gaat het eten redelijk goed. Ik heb 1x een eetbui gehad (reep chocolade en fruit). Voor de rest eet ik ongeveer hetzelfde als thuis. Weegschaal niet meegenomen, dus dat wordt na mijn ontslag een verrassing en dat vind ik eng
Dit noem ik ook geen eetbui hoor. Dit is gewoon een keer zin hebben gehad in eigen lekkers en daaraan toegegeven hebben. Niks mis mee hoor ! Zou juist ongezond zijn als je nooit meer een reep chocolade ed mag/kan eten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier gaat het eten redelijk goed. Ik heb 1x een eetbui gehad (reep chocolade en fruit). Voor de rest eet ik ongeveer hetzelfde als thuis. Weegschaal niet meegenomen, dus dat wordt na mijn ontslag een verrassing en dat vind ik eng
In een normaal eetpatroon hoort gewoon af en toe iets lekkers wat niet per se gezond isquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:29 schreef Pinuts het volgende:
Dit noem ik ook geen eetbui hoor. Dit is gewoon een keer zin hebben gehad in eigen lekkers en daaraan toegegeven hebben. Niks mis mee hoor ! Zou juist ongezond zijn als je nooit meer een reep chocolade ed mag/kan eten.
Trots zijn op jezelf is echt awesomequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Haha jullie zijn lief, dank je welHet kon me eigenlijk ook niet zoveel schelen
Van elke hap genoten, dus tja
Deed me goed.
Verder maak ik hier altijd de gezondste keuzes, dus het gaat wel meevallen
Zeker met hoe het nu met me gaat vind ik dat al heel watben er wel trots hoe ik het eettechnisch doe
Fruit is wel prima toch?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |