abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:47:23 #226
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200893550
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 14:38 schreef SQ het volgende:
Appels en peren vergelijken... :+
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200893695
Bij mij idem, op mijn benen/heupen en armen. Hier ook bijna geen visceraal vet.

Ik zit deze week weer lekker in de flow. Had wat moeite na de vakantie. Bijzonder hoe snel die slechte gewoontes en behoefte aan suiker, zout en vet er weer insluipen.

Nu ook oprecht geen zin meer in troep. Gelukkig, want ik was al bang dat de knop weer de verkeerde kant om was en ik m niet meer omgedraaid kreeg :')
pi_200894555
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 14:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Maar dat mag in dit geval *O*

Ik ben ook wel blij dat ik geen enorme buik heb hoor :@ Alleen broeken kopen is zo'n gedoe. Ik heb ook een mand vol riemen, want ik moet eigenlijk altijd wel een riem om. Wat dat betreft is het fijner om rokken/jurkjes te dragen.
Zo herkenbaar. Ik moet ook altijd bij een broek een riem dragen. Maar dat had ik als tiener al. En volgens mijn ma had ik als baby al dikke bovenbenen. :P

Rokken en jurken draag ik overigens weer niet, omdat het gewoon niet mijn stijl is. :P
ROBODEMONS..................|:(
pi_200894626
Mijn nicht met slanke benen klaagde gisteren nog tegen me dat zodra een broek eindelijk bij haar buik past, ze enorme ruimte bij haar bovenbenen heeft _O- Dat is neem ik aan ook SQ haar probleem. Mijn nicht heeft echt altijd al prachtige slanke benen gehad. Alleen een heel grote buik.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200894720
Hier zit het ook onder de riem, m'n sleutelbeenderen daarentegen... Maar heb nu wat goeie broeken van Gstar, die sluiten zowaar aan in de taille, is ook voor het eerst in mijn leven :o
pi_200894862
Broektip voor dames met brede heupen en smalle taille: Levis Mile high jeans! Heb ik laatst ontdekt en ze zitten echt meeeega fijn O+
pi_200894928
Ik zag net een onflatteuze foto van mezelf en ik snap wel dat mensen denken dat ik zwanger zou zijn. Nu droeg ik onder mijn jurk dan wel mijn bekkenband en dan verdeelt het vet wel heel onvoordelig, maar toch, ik werd niet blij van de foto.
pi_200894993
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 16:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag net een onflatteuze foto van mezelf en ik snap wel dat mensen denken dat ik zwanger zou zijn. Nu droeg ik onder mijn jurk dan wel mijn bekkenband en dan verdeelt het vet wel heel onvoordelig, maar toch, ik werd niet blij van de foto.
Naar is dat altijd. Hou er rekening mee dat het een moment opname is en je er niet perse de hele dag zo uit ziet :)
pi_200895015
Bij mij is het eigenlijk alleen mijn buik + zwembandjes. Armen, benen en kont gewoon normaal/slank. Beetje zo'n zwanger effect :P
pi_200897317
Ik klaag gewoon niet meer :+
Beetje hectisch gegeten vandaag, moest naar de andere kant van Fryslân en mijn time management is niet helemaal optimaal....

O: Proteīnereep
L: Bakje Russisch ei slaatje
T: In de auto een bakje druiven
T: Stroopwafel
D: Groentelasagna staat nu in de oven + 3 passiefruitjes als toetje
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:33:44 #236
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200901425
Aan mij is regelmatig wel gevraagd of ik zwanger was :') komt omdat mijn buik ook naar voren is geduwd door mijn donornier. Trek me er niet zoveel van aan.

Kan me voorstellen dat zo'n foto even kut is Doedezemaar :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_200906499
''Wanneer ben je uitgerekend?'' O+
- ''4 jaar terug...'' 8)7

True story.

O: 2 kleffe voorverpakte 'donuts' (whyyyy)
L: Kwark met verse blauwe bessen en banaan + HiPro drankje
T: Stukje gebak
D: Mijn favoriete diepvriespizza O+

Ik ben vanmiddag/vanavond op verjaardagsvisite, gebak en pizza staan ingecalculeerd, ik zal m'n best doen om de rest te laten staan.
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 11:30:15 #238
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200906625
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 11:21 schreef Declan-Harp het volgende:
''Wanneer ben je uitgerekend?'' O+
- ''4 jaar terug...'' 8)7

True story.

_O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_200908418
Ik werkte eens op een kantoor waarbij de langskomende accountant vernomen had dat iemand op mijn afdeling zwanger was dus die begon me bij het kopieerapparaat ineens te feliciteren, terwijl ik helemaal niet de zwangere was. :7 Hij ging door de grond! :D O+

Was 58.0 vanmorgen ^O^

Lijst!
B: Half uur temporun hardgelopen
O: Banaan en een lik pindakaas
B: Ben vijftig minuten lang afgebeuld in de sportschool :9
T: Hap kwark
B: Anderhalf uur gewandeld, beetje huishouden
D: Volkoren pitas met falafel, spinazie, pittige hummus, chimichurrisaus en vegan mayo. Appel toe.

Mijlpaal: ik kocht bij de ijssalon net een ijsje voor mijn peuter en geeneentje voor mezelf!
Let me see you stripped down to the bone
pi_200916590
Vandaag dagje efteling. Dus uiteraard meer gegeten dan normale dag. Maar in totaal maar net boven de 2000 kcal. Dus dat vind ik meer dan prima voor een dag met bijna 18.000 stappen. Morgen weer normaal :). Nu ook 3 weken geen etentjes of andere dingen gepland staan dus hopelijk even 3 goede weken.

O: kwark + frambozen
L: 2,5 croissantje
T: appel fruit reep + 1 kaassouflee
D: mcdonalds quarter pounder, friet en beetje ketchup
B: 17.700 stappen
pi_200918252
Tof @Pinuts! O+ Ik ga vrijdag weer naar de Efteling, maar dan alleen een avondje :) En minder dan 20k stappen, dan heb je nog best een efficiënte route door het park gehad :Y

Lijst van de dag:
B: Net veertig minuten progressive run gedaan: kalm beginnen met hardlopen en dan steeds harder, eindigend in een sprintje :9
B: Perfect Posture-app, dag 1 van intermediate - pfoe :')
O: Lepel pindakaas, koffie, een banaan en wat dikke yoghurt met ahorsiroop, want..
B: Anderhalf uur fietsen :r
D: Verrassingsuiteten, ik dénk dat het Indiaas wordt en in dat geval neem ik een vega curry en duizend knoflooknaan :9
B: Anderhalf uur fietsen :r

Ik zit vandaag bij elkaar zes uur in de trein (ga op visite aan de andere kant van het land) en mijn persoonlijke doel van vandaag is om, behalve ten hoogste één ijskoffie, geen eetmeuk te kopen op de diverse stations waar ik terechtkom en poosjes moet wachten. Duimen jullie mee, als mijn accountabilibuddies? :7 ^O^
pi_200918469
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 06:18 schreef minilot het volgende:
Tof @:Pinuts! O+ Ik ga vrijdag weer naar de Efteling, maar dan alleen een avondje :) En minder dan 20k stappen, dan heb je nog best een efficiënte route door het park gehad :Y
Veel gewacht. Het was best druk. Denk in totaal maar iets van 8 attracties + sprookjesbos gedaan.
pi_200919647
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 08:21 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Veel gewacht. Het was best druk. Denk in totaal maar iets van 8 attracties + sprookjesbos gedaan.
Verkeerd topic :+
pi_200919691
Ik kom sowieso niet in pretparken tijdens vakanties :N Helemaal nu niet, met de wespen :r
Volgend jaar mei of juni gaan we een dagje spijbelen en naar Walibi O+

Ik begon (en eindig) mijn vakantie met chili cheese nuggets O+ Wel uit de oven dit keer, zodat ik m'n ingewanden niet weer hoef te mishandelen....

O: Proteīnereep
L: Kwark met banaan en blauwe bessen + 2 wraps kaas/houmous
T: 2 kiwi's
D: Chili cheese nuggets en een bakje rauwkost met o.a. flubber mandarijntjes* en rozijntjes

* Van die chemisch gepelde dingen ja, die je ook uit blik kan krijgen :9

Vanavond weer compleet! O+
pi_200920063
Ik haat wespen ook, vandaar 's avonds naar de Efteling, want dan minder wespen en meer bier dus minder bang :+
pi_200929826
Cranberrysap gedronken. @SQ
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_200929884
Dag iedereen. Ik weet niet helemaal zeker of het hier past maar ik gok het erop. Binnenkort word ik geopereerd en krijg ik een maagverkleining en uiteraard moet ik vantevoren dus ook een paar weken aan de modifast (de intensive lijn). En nu vroeg ik mij een beetje af of hier mensen dat wel eens gegeten/gedronken hebben en hoe dat beviel. Oh en of er smaken/maaltijdvervangers zijn waarvan men nu al zegt dat je daar ver weg moet blijven omdat het gewoon echt niet smaakt.

Bonusvraag, misschien zoek ik niet goed maar ik kan niet vinden dat je ergens een enkele smaak/maaltijdvervanger kan kopen om te proeven. Je moet gelijk een hele doos kopen en dat vind ik nog vrij duur om een keertje te proberen of die lekker is.
pi_200930353
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 23:02 schreef tetsuo-shima het volgende:
Dag iedereen. Ik weet niet helemaal zeker of het hier past maar ik gok het erop. Binnenkort word ik geopereerd en krijg ik een maagverkleining en uiteraard moet ik vantevoren dus ook een paar weken aan de modifast (de intensive lijn). En nu vroeg ik mij een beetje af of hier mensen dat wel eens gegeten/gedronken hebben en hoe dat beviel. Oh en of er smaken/maaltijdvervangers zijn waarvan men nu al zegt dat je daar ver weg moet blijven omdat het gewoon echt niet smaakt.

Bonusvraag, misschien zoek ik niet goed maar ik kan niet vinden dat je ergens een enkele smaak/maaltijdvervanger kan kopen om te proeven. Je moet gelijk een hele doos kopen en dat vind ik nog vrij duur om een keertje te proberen of die lekker is.
Héél heel lang geleden eens verschillende smaken geproefd en ik herinner me vooral dat de chocolade echt waanzinnig smerig was (en ik hou van chocolade, dus dat heb ik onthouden). Maar misschien is de receptuur inmiddels aangepast en heeft iemand anders meer recente informatie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200931253
Geen ervaring met modifast.
Wel met body & fit low calorie shakes, die heb ik een tijdje gebruikt maar vond ik echt niet lekker. En dan maakte ik het al aan met melk ipv water.
Hun smart proteīn lijn zijn de shakes wel lekker van, als je die dag van tevoren maakt en nacht in koelkast laat staan heeft dat beetje milkshake structuur. Zelfs met water aangemaakt lekker. En hun whey perfection lijn is ook goed van smaak, structuur wat dunner maar ook prima. Maar dat zijn beide niet een echte maaltijdvervanger (smart proteīn heeft wel ook toegevoegde vitamines).
  Moderator maandag 16 augustus 2021 @ 09:43:33 #250
5428 crew  miss_sly
pi_200932839
Zo, vakantie voorbij -O-
Vakkundig geprobeerd en daarin geslaagd om dit topic en voorzichtig zijn met eten te negeren :P Alsnog heb ik volgens mij toch minder kcal naar binnen gewerkt dan wanneer we op een Franse camping hadden gezeten en heb ik meer beweging gehad. Toch zie ik aan mijn spiegelbeeld wel dat het over all niet helemaal goed is gegaan :')

Dus we gaan verder waar we gebleven waren:
O: volkoren cracker met een gekookt ei
T: skir met aardbeien
L: 2 volkoren boterhammen, een met pindakaas, een met kaas
T: noten
T: fruit
D: groentencurry
T: stukje kaas

Vrijdag wegen, dus ik kan dan best al wat van de schade hebben weggewerkt :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')