Zo herkenbaar. Ik moet ook altijd bij een broek een riem dragen. Maar dat had ik als tiener al. En volgens mijn ma had ik als baby al dikke bovenbenen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat mag in dit geval
Ik ben ook wel blij dat ik geen enorme buik heb hoorAlleen broeken kopen is zo'n gedoe. Ik heb ook een mand vol riemen, want ik moet eigenlijk altijd wel een riem om. Wat dat betreft is het fijner om rokken/jurkjes te dragen.
Naar is dat altijd. Hou er rekening mee dat het een moment opname is en je er niet perse de hele dag zo uit zietquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag net een onflatteuze foto van mezelf en ik snap wel dat mensen denken dat ik zwanger zou zijn. Nu droeg ik onder mijn jurk dan wel mijn bekkenband en dan verdeelt het vet wel heel onvoordelig, maar toch, ik werd niet blij van de foto.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:21 schreef Declan-Harp het volgende:
''Wanneer ben je uitgerekend?''
- ''4 jaar terug...''![]()
True story.
Veel gewacht. Het was best druk. Denk in totaal maar iets van 8 attracties + sprookjesbos gedaan.quote:Op zondag 15 augustus 2021 06:18 schreef minilot het volgende:
Tof @:Pinuts!Ik ga vrijdag weer naar de Efteling, maar dan alleen een avondje
En minder dan 20k stappen, dan heb je nog best een efficiënte route door het park gehad
Verkeerd topicquote:Op zondag 15 augustus 2021 08:21 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Veel gewacht. Het was best druk. Denk in totaal maar iets van 8 attracties + sprookjesbos gedaan.
Héél heel lang geleden eens verschillende smaken geproefd en ik herinner me vooral dat de chocolade echt waanzinnig smerig was (en ik hou van chocolade, dus dat heb ik onthouden). Maar misschien is de receptuur inmiddels aangepast en heeft iemand anders meer recente informatie.quote:Op zondag 15 augustus 2021 23:02 schreef tetsuo-shima het volgende:
Dag iedereen. Ik weet niet helemaal zeker of het hier past maar ik gok het erop. Binnenkort word ik geopereerd en krijg ik een maagverkleining en uiteraard moet ik vantevoren dus ook een paar weken aan de modifast (de intensive lijn). En nu vroeg ik mij een beetje af of hier mensen dat wel eens gegeten/gedronken hebben en hoe dat beviel. Oh en of er smaken/maaltijdvervangers zijn waarvan men nu al zegt dat je daar ver weg moet blijven omdat het gewoon echt niet smaakt.
Bonusvraag, misschien zoek ik niet goed maar ik kan niet vinden dat je ergens een enkele smaak/maaltijdvervanger kan kopen om te proeven. Je moet gelijk een hele doos kopen en dat vind ik nog vrij duur om een keertje te proberen of die lekker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |