Ik vind dat knapquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:41 schreef Nober het volgende:
Inmiddels 24 kilo in 4,5 maand.
Fruit is wel prima toch?
Ik ben van de snickers (240kcal per stuk), ik eet ze tegenwoordig voor de helft op.
Wat knap, van die snickers. Ik vind ze al zo klein ten opzichte van vroeger.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Fruit is wel prima toch?
Ik ben van de snickers (240kcal per stuk), ik eet ze tegenwoordig voor de helft op.
Uitermate knap!quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Fruit is wel prima toch?
Als er tien in huis zijn kan ik het niet bij minder dan tien latenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Uitermate knap!
Ik kan zoiets echt niet half opeten. Sterker nog, als er twee in huis zijn, kan ik het niet bij eentje laten.
Nou ja, dat, maar ik hield het voor het voorbeeld maar bij 2quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Als er tien in huis zijn kan ik het niet bij minder dan tien laten
Oreo vind ik ook echt helemaal niks. Snap niet waarom dat zo'n hype is/was.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:42 schreef SacreCoeur het volgende:
Eèn van de smerigste dingen vind ik Oreo (en alles waar Oreo in verwerkt zit), dus dat is vaak in huis
De eerste zin uit dit recept, zo treffend op het momentquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Als er tien in huis zijn kan ik het niet bij minder dan tien laten
Lijst!
B: Perfect Posture-app, intermediate. Hopelijk ergens vandaag nog wat hardlopen, dat liep qua planning vanmorgen in de soep. Anders morgen.
D: Dubbele portie van dit: https://healthyhappylife.com/garlicky-two-bean-soup/ + wat volkoren stokbrood en verse ananas toe
quote:The rain is pouring down outside my window right now, a big puffy grey sky hangs between me and the far away sun.
Jamaarzijvanhetblog vindt het zaaaaaaaligquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:38 schreef VitaBella het volgende:
[..]
De eerste zin uit dit recept, zo treffend op het moment
[..]
Ooooo! Mijn dude vroeg net nog of we ze deze week nog 'ns zouden kunnen etenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:49 schreef VitaBella het volgende:
Ik eet trouwens vanavond de West-Afrikaanse kikkererwten die je hier laatst linkte, mini!
Ben benieuwd
Mijn achterneefje is 5 en die groeit op met alleen snoep, koek, pizza, k&k pakjes en zakjes en frikandellenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:21 schreef minilot het volgende:
Hier helemaal geen snoep en koek en dergelijke in huis, tenzij schoonouders op visite ofzo en dan kopen we het speciaal voor de gelegenheid. Mijn zoon is nu drie en vraagt thuis ook nooit om snoep of koek of chips omdat -ie weet dat we dat toch niet hebben, maar ik kan me voorstellen dat dat nog wel verandert als -ie wat ouder is. So far so goodDat intermitterend vasten gaat mij en en mijn lief al maanden heel goed af, maar dat zou een stuk lastiger geweest zijn met allemaal lekkers in de kast, want ik heb daarvoor niet de benodigde hoeveelheid zelfbeheersing
Mijn zoon heeft in z'n 16 dagen vakantie geen enkel stuk fruit gezienquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn achterneefje is 5 en die groeit op met alleen snoep, koek, pizza, k&k pakjes en zakjes en frikandellenEn ik zie hem steeds lurken aan van die 'kinderlimonade pakjes' met spongebob er op en zo. Al zijn koekjes zien er ook zo uit. Ik vraag me dan af of ze daar denken dat je dat een kind moet geven? Mijn pa haalt ook gewoon de meest zoete zooi in huis als dat kind komt.
En ik herinner me nog lang geleden iemand in de Dieetclub die altijd snoep en zo in huis had en daar zelf niet af kon blijven/ Op het voorstel het dan niet te kopen zei ze dat dat niet kon, want ze had kinderen.
Ik kan daar serieus niet bijWáárom moeten kinderen altijd altijd altijd snoep en zooi!
Ehm, wat ik met deze rant wilde zeggen is: jippie! Ouders die in gezonde voeding geloven zonder constant snoep te geven
Omdat ie op kamp was? Omdat ie bij opa en oma was? Omdat ie het niet lust en het is vakantie? Context?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:08 schreef Declan-Harp het volgende:
Mijn zoon heeft in z'n 16 dagen vakantie geen enkel stuk fruit gezien
Vakantie bij z'n vader en stiefloeder.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat ie op kamp was? Omdat ie bij opa en oma was? Omdat ie het niet lust en het is vakantie? Context?
Die doen vooral aan patat, pizza en chinees?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:37 schreef Declan-Harp het volgende:
Vakantie bij z'n vader en stiefloeder.
Frikandellen en pakjes drinken jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die doen vooral aan patat, pizza en chinees?
Lijkt me voor je kind ook best lastig, eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:41 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Frikandellen en pakjes drinken ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |