abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200950735
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 12:41 schreef Nober het volgende:
Inmiddels 24 kilo in 4,5 maand.
Fruit is wel prima toch?

Ik ben van de snickers (240kcal per stuk), ik eet ze tegenwoordig voor de helft op.
Ik vind dat knap :') Ik kan niets half opeten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200950770
quote:
[..]
Fruit is wel prima toch?

Ik ben van de snickers (240kcal per stuk), ik eet ze tegenwoordig voor de helft op.
Wat knap, van die snickers. Ik vind ze al zo klein ten opzichte van vroeger.
Ik haal ze niet in huis, ik vind ze eigenlijk te zoet, maar ik zou wel door blijven eten. In periodes dat ik ongewild veel kilo’s kwijtraakt probeerde ik met zakken mini-snickers dat kwijtraken een beetje te compenseren. Maar zie dan daarna maar eens normaal met een snicker om te gaan :X
pi_200951171
Wat een discipline! _O_

Ik ging vanmorgen zwemmen, in bikini! *O* O+ Wel een slechte T gehad, maar dat hoort ook wel een beetje bij een ''dagje uit''.

O: Proteïnereep
T: 3 chocoladekoekjes
L: Kwark met Callowfit en banaan + 3 maiswafels eiersalade
T: Necatarine
D: Bloemkool met groentesaus en groenteballetjes + paar bistrokrieltjes
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200951222
Hallo. Ik ben nog steeds dik. En dat vind ik nog niet eens het grootste probleem maar ik wil wel graag gezonder eten. Ik ben me aan het inlezen over gezond ouder worden, in de hoop dat ik mezelf zo kan motiveren/indoctrineren dat gezonder eten echt iets is dat ik wil. Ik ben ook wel toe aan een nieuw project :+

Lijstje voor vandaag:
O: Kwark met havermout, lijnzaad, 25g cruesli en een hand kruisbessen
T: 2 crackers met kaas en komkommer
L: Groentesoep met manchego
T: Pakje toastjes met brie en een handje walnoten
D: Gevulde courgette met linzen, tomaat, olijf en blauwe kaas. Met ovenfrietjes en een klein stukje kipfilet.
T: Paar stukjes pure chocolade

[ Bericht 2% gewijzigd door Lucky_Strike op 17-08-2021 15:50:34 ]
Spoilers!
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 13:51:02 #280
5428 crew  miss_sly
pi_200951473
quote:
[..]
Fruit is wel prima toch?

Uitermate knap!
Ik kan zoiets echt niet half opeten. Sterker nog, als er twee in huis zijn, kan ik het niet bij eentje laten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 13:52:16 #281
5428 crew  miss_sly
pi_200951480
Lijstje:
O: volkoren cracker met een gekookt eitje
T: skyr met aardbeien
L: salade en halve boterham met kaas en ei
T: noten
T: appel
D: weet ik nog niet, man en kind verzorgen het avondeten. Ik heb in ieder geval gevraagd om iets met lekker veel groenten :P
pi_200951589
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 13:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Uitermate knap!
Ik kan zoiets echt niet half opeten. Sterker nog, als er twee in huis zijn, kan ik het niet bij eentje laten.
Als er tien in huis zijn kan ik het niet bij minder dan tien laten :')

Lijst!
B: Perfect Posture-app, intermediate. Hopelijk ergens vandaag nog wat hardlopen, dat liep qua planning vanmorgen in de soep. Anders morgen.
D: Dubbele portie van dit: https://healthyhappylife.com/garlicky-two-bean-soup/ + wat volkoren stokbrood en verse ananas toe :9
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:12:31 #283
5428 crew  miss_sly
pi_200951711
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 14:02 schreef minilot het volgende:

[..]
Nou ja, dat, maar ik hield het voor het voorbeeld maar bij 2 :')
Daaro nu de vakantie weer voorbij is geen snoep enzo meer in huis. Vanavond de laatste twee mini-cornetto's voor dochter en vriendin als toetje, en dan is ons huis weer schoon :P
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:42:20 #284
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200952074
Ik ben wel blij dat ik wat dat betreft een totaal andere smaak heb dan het gezin.
Ik kan rustig snickers, chips, ijs in huis halen :D ik vind het niet eens lekker.

Roomboter cake, taarten met slagroom, tapas en gekke kazen zou ik veel moeilijker vinden.
Maar dat haal ik dan gewoon niet in huis.

Eèn van de smerigste dingen vind ik Oreo (en alles waar Oreo in verwerkt zit), dus dat is vaak in huis :7
pi_200953408
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 14:42 schreef SacreCoeur het volgende:
Eèn van de smerigste dingen vind ik Oreo (en alles waar Oreo in verwerkt zit), dus dat is vaak in huis :7
Oreo vind ik ook echt helemaal niks. Snap niet waarom dat zo'n hype is/was.
Verder ben ik ook niet goed in dingen maar half opeten. Dus ik haal gewoon niks in huis tot het moment dat het mag/plan (hoe je het dan ook wil noemen :P) en dan ga ik het halen.

Vandaag ondanks de regen toch netjes mijn 10.000 stappen gehaald.

O: kwark + frambozen
T: 3 maiswafels
L: tomatensoepje, boterham met 2 eieren
D: rundercarpaccio, stoommaaltijd beef met noedels van de appie
T: proteinetoetje
pi_200953480
Hier helemaal geen snoep en koek en dergelijke in huis, tenzij schoonouders op visite ofzo en dan kopen we het speciaal voor de gelegenheid. Mijn zoon is nu drie en vraagt thuis ook nooit om snoep of koek of chips omdat -ie weet dat we dat toch niet hebben, maar ik kan me voorstellen dat dat nog wel verandert als -ie wat ouder is. So far so good :) Dat intermitterend vasten gaat mij en en mijn lief al maanden heel goed af, maar dat zou een stuk lastiger geweest zijn met allemaal lekkers in de kast, want ik heb daarvoor niet de benodigde hoeveelheid zelfbeheersing :')
pi_200953651
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 14:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Lijst!
B: Perfect Posture-app, intermediate. Hopelijk ergens vandaag nog wat hardlopen, dat liep qua planning vanmorgen in de soep. Anders morgen.
D: Dubbele portie van dit: https://healthyhappylife.com/garlicky-two-bean-soup/ + wat volkoren stokbrood en verse ananas toe :9
De eerste zin uit dit recept, zo treffend op het moment ;(

quote:
The rain is pouring down outside my window right now, a big puffy grey sky hangs between me and the far away sun.
pi_200953735
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 16:38 schreef VitaBella het volgende:

[..]
De eerste zin uit dit recept, zo treffend op het moment ;(
[..]

Jamaarzijvanhetblog vindt het zaaaaaaalig 8-)
pi_200953770
Ik eet trouwens vanavond de West-Afrikaanse kikkererwten die je hier laatst linkte, mini!
Ben benieuwd :9
pi_200953797
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 16:49 schreef VitaBella het volgende:
Ik eet trouwens vanavond de West-Afrikaanse kikkererwten die je hier laatst linkte, mini!
Ben benieuwd :9
Ooooo! Mijn dude vroeg net nog of we ze deze week nog 'ns zouden kunnen eten *O*
pi_200953914
Ben heul benieuwd!

Lijstje trouwens:

L: Volkoren pistolet + volkoren bol met oude kaas, ei en tomaat
T: Banaan, eiwitreep en een appel
D: Kikkererwten recept van Mini met rijst
T: Afhankelijk van de kcals uit het recept nog een bakje muesli

Vanmorgen mezelf uit bed weten te slepen om naar de sportschool te gaan *O* de klad was er qua 's ochtends sporten een beetje ingeslopen dus nu weer even herpakken. Ook voor wat betreft op tijd naar bed gaan.
pi_200953952
Gewone rijst of O+ kokosrijst O+ VB? En hoera voor het ochtendsporten! *O*
pi_200954389
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 16:21 schreef minilot het volgende:
Hier helemaal geen snoep en koek en dergelijke in huis, tenzij schoonouders op visite ofzo en dan kopen we het speciaal voor de gelegenheid. Mijn zoon is nu drie en vraagt thuis ook nooit om snoep of koek of chips omdat -ie weet dat we dat toch niet hebben, maar ik kan me voorstellen dat dat nog wel verandert als -ie wat ouder is. So far so good :) Dat intermitterend vasten gaat mij en en mijn lief al maanden heel goed af, maar dat zou een stuk lastiger geweest zijn met allemaal lekkers in de kast, want ik heb daarvoor niet de benodigde hoeveelheid zelfbeheersing :')
Mijn achterneefje is 5 en die groeit op met alleen snoep, koek, pizza, k&k pakjes en zakjes en frikandellen -O- En ik zie hem steeds lurken aan van die 'kinderlimonade pakjes' met spongebob er op en zo. Al zijn koekjes zien er ook zo uit. Ik vraag me dan af of ze daar denken dat je dat een kind moet geven? Mijn pa haalt ook gewoon de meest zoete zooi in huis als dat kind komt.

En ik herinner me nog lang geleden iemand in de Dieetclub die altijd snoep en zo in huis had en daar zelf niet af kon blijven/ Op het voorstel het dan niet te kopen zei ze dat dat niet kon, want ze had kinderen.

Ik kan daar serieus niet bij -O- Wáárom moeten kinderen altijd altijd altijd snoep en zooi!

Ehm, wat ik met deze rant wilde zeggen is: jippie! Ouders die in gezonde voeding geloven zonder constant snoep te geven _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200954843
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 17:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Mijn achterneefje is 5 en die groeit op met alleen snoep, koek, pizza, k&k pakjes en zakjes en frikandellen -O- En ik zie hem steeds lurken aan van die 'kinderlimonade pakjes' met spongebob er op en zo. Al zijn koekjes zien er ook zo uit. Ik vraag me dan af of ze daar denken dat je dat een kind moet geven? Mijn pa haalt ook gewoon de meest zoete zooi in huis als dat kind komt.

En ik herinner me nog lang geleden iemand in de Dieetclub die altijd snoep en zo in huis had en daar zelf niet af kon blijven/ Op het voorstel het dan niet te kopen zei ze dat dat niet kon, want ze had kinderen.

Ik kan daar serieus niet bij -O- Wáárom moeten kinderen altijd altijd altijd snoep en zooi!

Ehm, wat ik met deze rant wilde zeggen is: jippie! Ouders die in gezonde voeding geloven zonder constant snoep te geven _O_
Mijn zoon heeft in z'n 16 dagen vakantie geen enkel stuk fruit gezien -O-
pi_200955088
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 18:08 schreef Declan-Harp het volgende:

Mijn zoon heeft in z'n 16 dagen vakantie geen enkel stuk fruit gezien -O-
Omdat ie op kamp was? Omdat ie bij opa en oma was? Omdat ie het niet lust en het is vakantie? Context? :P
pi_200955126
Wij hebben snoep in huis. Het merendeel is snoep wat kind heeft gekregen :')
pi_200955299
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 18:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Omdat ie op kamp was? Omdat ie bij opa en oma was? Omdat ie het niet lust en het is vakantie? Context? :P
Vakantie bij z'n vader en stiefloeder.
pi_200955365
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 18:37 schreef Declan-Harp het volgende:

Vakantie bij z'n vader en stiefloeder.
Die doen vooral aan patat, pizza en chinees? :7
pi_200955370
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 18:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Die doen vooral aan patat, pizza en chinees? :7
Frikandellen en pakjes drinken ja ;)
pi_200955932
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 18:41 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Frikandellen en pakjes drinken ja ;)
Lijkt me voor je kind ook best lastig, eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')