Ik zou achter minimaal 2 muren staan dan.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou best leuk zijn voor een keer.
Alleen als de nummer 2 uit de VS komt niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou dat WR clean zijn gelopen allen?
Ja dat wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou achter minimaal 2 muren staan dan.
#werkenbijdenosquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:50 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Maar dat zag ik niet zojuist op het overzicht bij de NOS voor de halve finales.
Ze had eigenlijk voorgenomen om daar de 200 m. Te lopen maar voelde iets in haar been de dag ervoor en ging dan maar voor de 800 m zich niet te forceren.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou dat WR clean zijn gelopen allen?
Zus van Hugo Goule?quote:
Bol heeft iedereen in het ootje genomen.quote:
Lale Houle.quote:
Lastig. Een medaille is mogelijk. Wel lastig natuurlijk, maar wel mogelijk, maar zonder Bol een stuk minder..quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bol had zich van mij ook wel mogen sparen
Na de finale wordt er pas naar protest gekekenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wanneer wordt USA geschrapt dan? Pas na finale? Dat kan niet
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:57 schreef Redefine het volgende:
Ik zie de Classica San Sebastian staan. Dacht, shit die heb ik gemist. Maar het is natuurlijk pas twee uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou dan weer handig zijn voor de Amerikaanse lopers. Energie verspild als ze toch een DSQ krijgen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Na de finale wordt er pas naar protest gekeken
Nee, die DSQ geldt alleen voor de halve finale.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou dan weer handig zijn voor de Amerikaanse lopers. Energie verspild als ze toch een DSQ krijgen.
Vandaar dat Duitsland er toch in staat, dus negen landen in totaal.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:57 schreef franklop het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Die Rooijakkers. Familie van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik werd gisteren 's ochtends gebeld en zei goedemiddag voordat ik bedacht dat het volgens de klok nog best vroeg was.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:57 schreef Redefine het volgende:
Ik zie de Classica San Sebastian staan. Dacht, shit die heb ik gemist. Maar het is natuurlijk pas twee uur
Maar dan gaan ze ook uit de uitslag van de finale lijkt me, want die hebben ze dan eigenlijk niet gelopen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die DSQ geldt alleen voor de halve finale.
Ze heeft een gunstige halve finale op 400h, daar kan ze na 300 meter al beginnen met uitlopen in haar huidige vorm.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:58 schreef kilon het volgende:
Nederland kennende gaat dit een ding worden. Bol loopt mee, net 4e maar scheelt niet veel. Logischerwijs trots.
Dan in de finale van 400m horden blijkt Bol toch te moe te zijn en wordt ze daar ook 4e.
Dat is de logische conclusie ja, net zoals dat kijken naar een protest voor een halve finale ook voor de finale gebeurt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dan gaan ze ook uit de uitslag van de finale lijkt me, want die hebben ze dan eigenlijk niet gelopen.
En als ze zich spaart, test ze vlak er na positief op corona en mag ze de 400m horden finale niet lopen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:58 schreef kilon het volgende:
Nederland kennende gaat dit een ding worden. Bol loopt mee, net 4e maar scheelt niet veel. Logischerwijs trots.
Dan in de finale van 400m horden blijkt Bol toch te moe te zijn en wordt ze daar ook 4e.
Dat slaat echt nergens op.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar dan is het toch zinloos?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die DSQ geldt alleen voor de halve finale.
Verdomme.quote:
Alemu ook niet.quote:
Ik zet dat soort wedstrijden tegenwoordig maar in mijn agenda, zelfde met Lombardije, die zaterdagwedstrijden pakken je altijd bij surprise.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:57 schreef Redefine het volgende:
Ja joh ga nog even voorzetten geven aan het dagjesvolk.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel verfrissend dat er weer gewoon vrouwen lopen bij dit onderdeel.
Maandag semi, woensdag finalequote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:03 schreef skysherrif het volgende:
Wanneer zijn de hf en finale op 400h?
Hoop dat ze niet teveel gaat doen.
Ja. Ondanks dat het al jaren zo is. Blijft dat risico er.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:03 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ik zet dat soort wedstrijden tegenwoordig maar in mijn agenda, zelfde met Lombardije, die zaterdagwedstrijden pakken je altijd bij surprise.
Hoop dat de mods klaar zijn voor maandag.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel verfrissend dat er weer gewoon vrouwen lopen bij dit onderdeel.
De liefhebbers van het gewichtheffen moeten gewoon de chat gebruiken maandag.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:05 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Hoop dat de mods klaar zijn voor maandag.
Athing Mu. Wat je helaas uitspreekt als Mo, maar met Moe zijn de grappen veel leuker.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:06 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig heb ik als dagjesvolk geen idee waar dit over gaat.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:06 schreef Dagoduck het volgende:
Je zou er als tegenstander Mudeloos van worden.
Nou ja, leuk...quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Athing Mu. Wat je helaas uitspreekt als Mo, maar met Moe zijn de grappen veel leuker.
Ik bedoelde het gedoe wat maandag schijnbaar plaats gaat vinden, maar dit ook jaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Athing Mu. Wat je helaas uitspreekt als Mo, maar met Moe zijn de grappen veel leuker.
Oh geen idee over maandag.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik bedoelde het gedoe wat maandag schijnbaar plaats gaat vinden, maar dit ook ja
Het gewichtheffen voor de zwaargewichten bij de vrouwenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik bedoelde het gedoe wat maandag schijnbaar plaats gaat vinden, maar dit ook ja
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is er dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stukje redneck bohhhhquote:
Met Duplantis gaan ze sowieso goud halen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie een gouden kans voor Zweden
Dat land heeft nog geen enkele medaille tot nu toe.
Ja dat die nog niet op de kaart staan is wel bijzonder, maar die hebben wel 2 vrij zekere medailles in het atletiekquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:09 schreef Nattekat het volgende:
Ja, maar straks komt er al één.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Met Duplantis gaan ze sowieso goud halen.
Die afstand nooit echt getimed gelopen denk ik. Maar als ik het uitreken zou ik er 3 minuten over gedaan hebben toen ik nog liep.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:03 schreef Nober het volgende:
Ik doe 3:57 over een halve mijl. We worden beflikkerd!
Duplantis gaat het doenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:09 schreef Nattekat het volgende:
Dat is niet zo lastig hahaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter Laurel Hubbard.
Uitgezonderd de lange afstanden dan.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje een Chinese die kan hardlopen
Dat hebben we verder alleen in 1993 gezien
Meedoen en chillen is belangrijker dan winnen.quote:
Waarbij?quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAAAA BOL LOOPT NU KAN DE NOS HET LEKKER HYPEN
@Halconquote:
En dan giftig zijn als het geen beloofde medaille wordt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAAAA BOL LOOPT NU KAN DE NOS HET LEKKER HYPEN
Die zou zich door iedereen laten inhalen.quote:
Iets met 400 meter kan ze dan weer wel aardig.quote:
ze? Had het over Cees Bol die is zeer slecht over 400m.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iets met 400 meter kan ze dan weer wel aardig.
Usain?quote:
Het is geen voetbal, en van het bestaan van álle andere sporten heeft hij geen weet. Hij kijkt elke keer weer gigantisch verbaasd als hij een sport aankondigt, alsof we er allemaal nooit van gehoord hebben en hij het heel erg grappig vindt ook.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:15 schreef Naesala_1981 het volgende:
Tom Egbers is de laatste weken ook erg vervelend, vooral met een studiogast erbij.
Zal wel op de autocue staan.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:15 schreef Naesala_1981 het volgende:
Tom Egbers is de laatste weken ook erg vervelend, vooral met een studiogast erbij.
Pjotter.quote:
Ook bij het voetbal komt hij heel knullig over.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is geen voetbal, en van het bestaan van álle andere sporten heeft hij geen weet. Hij kijkt elke keer weer gigantisch verbaasd als hij een sport aankondigt, alsof we er allemaal nooit van gehoord hebben en hij het heel erg grappig vindt ook.
Dat zijn ze allemaal. Vooral omdat ze nu allemaal hun mening door willen drukken, terwijl ze er geen verstand van hebben.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:15 schreef Naesala_1981 het volgende:
Met nog iets sterkere vingers kan ie meedoen aan het sportklimmen.quote:
Die kan echter wel weer sprinten.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:16 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
ze? Had het over Cees Bol die is zeer slecht over 400m.
Ik neem aan dat jij Jetse een stuk beter vindt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bol Bol kan er helemaal niks van.
Bij voetbal krijgt hij zelfvertrouwen en denkt hij te kunnen improviseren met 6 miljoen versprekingen als gevolgquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:17 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ook bij het voetbal komt hij heel knullig over.
Denk dat hij alleen de intro's en outro's van ATS moet doen en verder niks.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:17 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ook bij het voetbal komt hij heel knullig over.
Nee dat kan ie juist nietquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Die kan echter wel weer sprinten.
De enige Bol die ik gedoog is Manute, dat hij mag rusten in vrede.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij Jetse een stuk beter vindt.
Geen idee. Kijk ik niet naar.quote:
Astrid Kerseboom, Parijs tegen Nice bij het wielrennenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:18 schreef dz5b604 het volgende:
Vroeger moest je iets met sport hebben als presentator bij NOS sport.
Maar heb je gezien hoe lang hij is?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bol Bol kan er helemaal niks van.
quote:
En kunnen improviseren.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:18 schreef dz5b604 het volgende:
Vroeger moest je iets met sport hebben als presentator bij NOS sport.
Werkenbij...quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:19 schreef hhh38 het volgende:
"We gaan terug...
Naar de series, Leon!
Oh nee, Stefan, sorry"
Maar die heeft nooit echt studio sport gedaan, alleen het sportjournaal toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Astrid Kerseboom, Parijs tegen Nice bij het wielrennen
Kan geen plaatjes in mijn sig. stoppen, sorry.quote:
Volgens mij ook wel studio sport.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die heeft nooit echt studio sport gedaan, alleen het sportjournaal toch?
sowieso is met twee keer een squote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:19 schreef dz5b604 het volgende:
Die Belg is wel prettig, en zowiezo top dat ze er gewoon de hele tijd bij blijven zonder onderbrekingen van reclame of studio.
Iets met hipster en een MacBook in een Starbucksquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:19 schreef dz5b604 het volgende:
Die Belg is wel prettig, en zowiezo top dat ze er gewoon de hele tijd bij blijven zonder onderbrekingen van reclame of studio.
In het begin ook nog wel de onbelangrijke middag uitzendingen etc.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die heeft nooit echt studio sport gedaan, alleen het sportjournaal toch?
Ook alleen al de opmerking: "De Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Ondertekend door Ad Fundum? Kan het niet goed lezen.quote:
Roskam?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ondertekend door Ad Fundum? Kan het niet goed lezen.
Zei je vriendin ook vannacht.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zij je vriendin ook vannacht.
Helaas.
Ssst.quote:
Zijquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zij je vriendin ook vannacht.
Helaas.
quote:
quote:
Daarom staat er "Helaas" onder.quote:
Moeten hullie wetenquote:
Valt mij mee dat het niet ondertekend is door Lodeweges.quote:
0-0-0quote:
14.35quote:
Over 5 minutenquote:
Die Zweden?quote:
krachttrainingquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:27 schreef heywoodu het volgende:
Even de 150kg zware Stahl opvangen, goeiedag.
Niet op geklikt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:28 schreef Max23 het volgende:
NOS hype
"Nederland gaat voor medaille: Bol en Bonevacia tóch in finale gemengde 4x400 estafette"
Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:28 schreef Max23 het volgende:
NOS hype
"Nederland gaat voor medaille: Bol en Bonevacia tóch in finale gemengde 4x400 estafette"
Doe het beter dan.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:28 schreef kilon het volgende:
Zo ziet het lichaam van een Olympisch kampioen eruit.
Nee.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Neef_Wuppie is er nog niet weer bij om mee te juichen?
Nog net geen varken in een truitje.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:28 schreef kilon het volgende:
you may not like it but this is what peak performance looks likequote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:28 schreef kilon het volgende:
Dit gaat foutquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:28 schreef Max23 het volgende:
NOS hype
Gemiste kans om hier in Japan niet het sumoworstelen op het programma te zetten.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:28 schreef kilon het volgende:
Ik noem een feit. Hij is Olympisch kampioen en zo ziet hij eruit. Zit geen waardeoordeel achter.quote:
Wilden ze wel. Maar Japan zou dan het enige deelnemende land zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gemiste kans om hier in Japan niet het sumoworstelen op het programma te zetten.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:29 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Die tekst ook bij de BBC (programmabeschrijving op tv):
"Can DAS dash to the first half of a Tokyo sprint double?"
Mijn vader heeft dat vannacht al gezien en Nederland werd zesde.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:28 schreef Max23 het volgende:
NOS hype
Akebono al gestopt?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wilden ze wel. Maar Japan zou dan het enige deelnemende land zijn.
oh is hij helderziendquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn vader heeft dat vannacht al gezien en Nederland werd zesde.
"voormalig"quote:
Flauw. Gewoon meedoen. Deelnemen belangrijker dan winnen en zulks.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wilden ze wel. Maar Japan zou dan het enige deelnemende land zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |