Ik neem aan dat jij Jetse een stuk beter vindt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bol Bol kan er helemaal niks van.
Bij voetbal krijgt hij zelfvertrouwen en denkt hij te kunnen improviseren met 6 miljoen versprekingen als gevolgquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:17 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ook bij het voetbal komt hij heel knullig over.
Denk dat hij alleen de intro's en outro's van ATS moet doen en verder niks.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:17 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ook bij het voetbal komt hij heel knullig over.
Nee dat kan ie juist nietquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Die kan echter wel weer sprinten.
De enige Bol die ik gedoog is Manute, dat hij mag rusten in vrede.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij Jetse een stuk beter vindt.
Geen idee. Kijk ik niet naar.quote:
Astrid Kerseboom, Parijs tegen Nice bij het wielrennenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:18 schreef dz5b604 het volgende:
Vroeger moest je iets met sport hebben als presentator bij NOS sport.
Maar heb je gezien hoe lang hij is?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bol Bol kan er helemaal niks van.
quote:
En kunnen improviseren.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:18 schreef dz5b604 het volgende:
Vroeger moest je iets met sport hebben als presentator bij NOS sport.
Werkenbij...quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:19 schreef hhh38 het volgende:
"We gaan terug...
Naar de series, Leon!
Oh nee, Stefan, sorry"
Maar die heeft nooit echt studio sport gedaan, alleen het sportjournaal toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Astrid Kerseboom, Parijs tegen Nice bij het wielrennen
Kan geen plaatjes in mijn sig. stoppen, sorry.quote:
Volgens mij ook wel studio sport.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die heeft nooit echt studio sport gedaan, alleen het sportjournaal toch?
sowieso is met twee keer een squote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:19 schreef dz5b604 het volgende:
Die Belg is wel prettig, en zowiezo top dat ze er gewoon de hele tijd bij blijven zonder onderbrekingen van reclame of studio.
Iets met hipster en een MacBook in een Starbucksquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:19 schreef dz5b604 het volgende:
Die Belg is wel prettig, en zowiezo top dat ze er gewoon de hele tijd bij blijven zonder onderbrekingen van reclame of studio.
In het begin ook nog wel de onbelangrijke middag uitzendingen etc.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die heeft nooit echt studio sport gedaan, alleen het sportjournaal toch?
Ook alleen al de opmerking: "De Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Ondertekend door Ad Fundum? Kan het niet goed lezen.quote:
Roskam?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ondertekend door Ad Fundum? Kan het niet goed lezen.
Zei je vriendin ook vannacht.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zij je vriendin ook vannacht.
Helaas.
Ssst.quote:
Zijquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zij je vriendin ook vannacht.
Helaas.
quote:
quote: