Ik zou achter minimaal 2 muren staan dan.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou best leuk zijn voor een keer.
Alleen als de nummer 2 uit de VS komt niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou dat WR clean zijn gelopen allen?
Ja dat wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou achter minimaal 2 muren staan dan.
#werkenbijdenosquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:50 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Maar dat zag ik niet zojuist op het overzicht bij de NOS voor de halve finales.
Ze had eigenlijk voorgenomen om daar de 200 m. Te lopen maar voelde iets in haar been de dag ervoor en ging dan maar voor de 800 m zich niet te forceren.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou dat WR clean zijn gelopen allen?
Zus van Hugo Goule?quote:
Bol heeft iedereen in het ootje genomen.quote:
Lale Houle.quote:
Lastig. Een medaille is mogelijk. Wel lastig natuurlijk, maar wel mogelijk, maar zonder Bol een stuk minder..quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bol had zich van mij ook wel mogen sparen
Na de finale wordt er pas naar protest gekekenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wanneer wordt USA geschrapt dan? Pas na finale? Dat kan niet
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:57 schreef Redefine het volgende:
Ik zie de Classica San Sebastian staan. Dacht, shit die heb ik gemist. Maar het is natuurlijk pas twee uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou dan weer handig zijn voor de Amerikaanse lopers. Energie verspild als ze toch een DSQ krijgen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Na de finale wordt er pas naar protest gekeken
Nee, die DSQ geldt alleen voor de halve finale.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou dan weer handig zijn voor de Amerikaanse lopers. Energie verspild als ze toch een DSQ krijgen.
Vandaar dat Duitsland er toch in staat, dus negen landen in totaal.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:57 schreef franklop het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Die Rooijakkers. Familie van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik werd gisteren 's ochtends gebeld en zei goedemiddag voordat ik bedacht dat het volgens de klok nog best vroeg was.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:57 schreef Redefine het volgende:
Ik zie de Classica San Sebastian staan. Dacht, shit die heb ik gemist. Maar het is natuurlijk pas twee uur
Maar dan gaan ze ook uit de uitslag van de finale lijkt me, want die hebben ze dan eigenlijk niet gelopen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die DSQ geldt alleen voor de halve finale.
Ze heeft een gunstige halve finale op 400h, daar kan ze na 300 meter al beginnen met uitlopen in haar huidige vorm.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:58 schreef kilon het volgende:
Nederland kennende gaat dit een ding worden. Bol loopt mee, net 4e maar scheelt niet veel. Logischerwijs trots.
Dan in de finale van 400m horden blijkt Bol toch te moe te zijn en wordt ze daar ook 4e.
Dat is de logische conclusie ja, net zoals dat kijken naar een protest voor een halve finale ook voor de finale gebeurt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dan gaan ze ook uit de uitslag van de finale lijkt me, want die hebben ze dan eigenlijk niet gelopen.
En als ze zich spaart, test ze vlak er na positief op corona en mag ze de 400m horden finale niet lopen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:58 schreef kilon het volgende:
Nederland kennende gaat dit een ding worden. Bol loopt mee, net 4e maar scheelt niet veel. Logischerwijs trots.
Dan in de finale van 400m horden blijkt Bol toch te moe te zijn en wordt ze daar ook 4e.
Dat slaat echt nergens op.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar dan is het toch zinloos?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die DSQ geldt alleen voor de halve finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |