Op naar het gewichtheffen!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over 10 minuten het heilige 1 uur journaal
Het kan nog!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:57 schreef kilon het volgende:
Alleen jammer dat deze sjook waarschijnlijk geen gevolgen gaat hebben.
Niet van die gekke dingen gaan zeggen héquote:
thuisbezorgd.nlquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:57 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand even wat eten komen brengen?
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:57 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand even wat eten komen brengen?
Het is weer een mokerdrukke middagquote:
Nogal ja. Stam/Schoon begint ook alquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is weer een mokerdrukke middag
Hij heeft nog twee dagen om te herstellen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:03 schreef franklop het volgende:
Gayle gaat zo toch geen finale springen
Hij heeft zich geplaatst en dit was zijn laatste sprong inderdaad.quote:
Of een Kerri Strugquote:
Effe langs dr. Muller wolfahrt, Bolt heeft zijn nummer nog.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij heeft nog twee dagen om te herstellen.
Je vergeet mr.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, de NOS gaat vooral lekker analyseren met Prof. Dr. Ing. Gregory Sedoc
,esq.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Veel analyseren. Weinig laten zien.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Allemaal bullshit titels, de enige die er toe doet is een RA titelquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leugens. Hij staat er niet bij.
Die zullen doodsbang zijn om nieuwe fouten te makenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:16 schreef RipCity het volgende:
Die japanse vrijwilligers staan ook helemaal strak he
Gezien alle fouten tot nog toe niet strak genoeg.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:16 schreef RipCity het volgende:
Die japanse vrijwilligers staan ook helemaal strak he
ideaal moment om een aanslag te plegen, bij zo'n valse start.quote:
0.100, toedeloequote:
.1quote:
Op Sporzaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:20 schreef Naesala_1981 het volgende:
Leuk verhaal Sedoc, maarre..... Wordt er niet gesport?
Wat ook weer niet helemaal waar is maargoed.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Je moet pas rennen als je het schot hoort, volgens Eurosport. Zo leer je nog eens wat.
Niet gezien, maar als het ging om reactie op de blokken, maar ze niet eerder loskwam kunnen ze daar ook naar kijken denk ik.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:21 schreef franklop het volgende:
Dus minder snelle reactie dan de Brit en die mag wel blijven
Ha, ik heb hem op eurosport gezet inmiddels.quote:
Ik vind dit ook wel weer heel bijzonderquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:21 schreef franklop het volgende:
Hij wil liever geld verdienen dan sport kijken.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:22 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Ha, ik heb hem op eurosport gezet inmiddels.
Grappig dat Sedoc alle sport wil zien en dan vervolgens een half uur over een paar schoenen zit te lullen.
De spierwitte Prescod kwam weer goed weg ja.quote:
Dat is ook zat voor 5 minuten "werk"quote:
Ik dacht Italiaan, maar die houdt geen halve tel z'n bakkes neequote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:24 schreef dz5b604 het volgende:
enthousiaste Afrikaan naast de Belg in het stadion?
Onder de 9.50quote:
Nummer in shirt 'printen'quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:24 schreef Pino112 het volgende:
Die wapperende startnummers op zowel de rug als been blijven lachwekkend.
Nou hoor ik het inderdaad, lijkt Italiaansquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik dacht Italiaan, maar die houdt geen halve tel z'n bakkes nee
Hij zou niet op deze spikes gelopen hebben. (want hij is er fel tegen)quote:
Tijdens zo'n atletieksessie moet je gewoon niet schakelen naar iets anders dan atletiek. Er gebeurt constant wat, blijf er gewoon even bij tot het klaar is.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:25 schreef RipCity het volgende:
Dat Eurosport schakelt tenminste wel goed. Niet dat slappe gelul maar even snel naar volleybal etc.
Ja. De schoenen steeds maar verbeteren. Allerlei nieuwe trainingen en voedingspatronen. En dan dat nog steedsquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:24 schreef Pino112 het volgende:
Die wapperende startnummers op zowel de rug als been blijven lachwekkend.
Dat zou net zo slecht zijn als turnen meerkamp integraal uitzenden.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tijdens zo'n atletieksessie moet je gewoon niet schakelen naar iets anders dan atletiek. Er gebeurt constant wat, blijf er gewoon even bij tot het klaar is.
Bang voor zijn wereldrecord hoeft die nog niet te zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij zou niet op deze spikes gelopen hebben. (want hij is er fel tegen)
(Dit gelooft natuurlijk niemand)
Die lopen hier ook met ronde wielen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:21 schreef franklop het volgende:
Stel eens even een UserIcon inquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:26 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Bang voor zijn wereldrecord hoeft die nog niet te zijn
Ja, tussen de onderdelen door is het ook leuk om te zien wat iedereen uitspookt. Ik krijg er altijd een sportdag gevoel van.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tijdens zo'n atletieksessie moet je gewoon niet schakelen naar iets anders dan atletiek. Er gebeurt constant wat, blijf er gewoon even bij tot het klaar is.
Ah, dan rol je sneller de startstreep over. Verklaart de valse start.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die lopen hier ook met ronde wielen.
Onmogelijk, het is een VEILIGHEIDSspeld.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:27 schreef RipCity het volgende:
zo'n speld zou losschieten en in je buik prikken terwijl je aan t rennen bent.
Kansen op een finale voor SCHIPPUUUUUURS groeien!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:28 schreef heywoodu het volgende:
Esser-Smiss trekt zich terug van de 200 meter, blessures enzo.
Die loopt toch wel al jaren mee.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:28 schreef PippenScottie het volgende:
Akani Simbine, die kende ik nog niet
Wat jammer nouquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:28 schreef heywoodu het volgende:
Nou, nee. Dat zijn juist precies dingen die kut zijn om steeds bij weg te schakelen. Bij iets als zwemmen kan dat juist wel prima, want er gebeuren alleen dingen in het bad en dus steeds één voor één. Bij het turnen kan het tussen de toestelfinales door ook, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zou net zo slecht zijn als turnen meerkamp integraal uitzenden.
Concurrente minder voor Schippersquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:28 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:28 schreef PippenScottie het volgende:
Pushbericht incoming.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Kansen op een finale voor SCHIPPUUUUUURS groeien!
Probeer eens een baan te hebben en twee koters, dan mis je nog wel eens ietsquote:
Heb ik wel van gehoord.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:28 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom denk jij altijd dat jij als enige een baan hebt?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Probeer eens een baan te hebben en twee koters, dan mis je nog wel eens iets
Er zijn natuurlijk ook nog andere sporten dan atletiek.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, nee. Dat zijn juist precies dingen die kut zijn om steeds bij weg te schakelen. Bij iets als zwemmen kan dat juist wel prima, want er gebeuren alleen dingen in het bad en dus steeds één voor één. Bij het turnen kan het tussen de toestelfinales door ook, bijvoorbeeld.
Big Black Cock?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie een vrouw janken bij de BBC
Wij zijn verder allemaal werkloos en zitten allemaal op onze zolderkamer de hele godganse dag sport te kijkenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom denk jij altijd dat jij als enige een baan hebt?
Nee nu eerst nog 'concurrente Schippers zegt af'quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
"Dafne Schippers gedesillusioneerd na uitschakeling"
Ja, maar wegschakelen naar poulewedstrijdjes is gewoon onnodig. En voor de Spelen in het geheel is atletiek nogal belangrijk, belangrijker dan bijna alle andere sporten.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook nog andere sporten dan atletiek.
Dit is FOK toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom denk jij altijd dat jij als enige een baan hebt?
Alleen NatteHumphrey doet dat, wij kijken namelijk óók de hele godganse nachtquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij zijn verder allemaal werkloos en zitten allemaal op onze zolderkamer de hele godganse dag sport te kijken
Voor mij nietquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar wegschakelen naar poulewedstrijdjes is gewoon onnodig. En voor de Spelen in het geheel is atletiek nogal belangrijk, belangrijker dan bijna alle andere sporten.
Ehh ja?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij zijn verder allemaal werkloos en zitten allemaal op onze zolderkamer de hele godganse dag sport te kijken
De meesten in dit topic werken denk ik gewoon fulltime.quote:
Er is die sprong die niet werd opgemeten van Lewis in 1983, jury zag geen afdruk in De plasticine maar beoordeelde toch ongeldig en onmiddellijk werd het zand terug vlak geharkt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:27 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hoop ooit nog een keer te zien dat iemand 9 meter ver springt
Ik zit ook nooit op zolder.quote:
Daar kijkt mijn vader al OS. Zonder D+ Maarja, ik kijk andere dingen en met geluid op andere kanalen aan enzo, dus blijf lekker bovenquote:
Goed voor het milieuquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb overigens geen kinderen, mag dat?
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het tennis is wel iets zachter zetten anders denkt je vader dat je tijdelijke break hebtquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar kijkt mijn vader al OS. Zonder D+ Maarja, ik kijk andere dingen en met geluid op andere kanalen aan enzo, dus blijf lekker boven
Volgens mij gaan ze dat na de race bekijken.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:35 schreef Aguero het volgende:
Is er al iets bekend over het protest van Nederland?
Wel heel goed dat ze dat trouwens. Dat laten bonden te vaak na in dit soort situaties.
Dat is ook precies de reden dat wij Simbine wel kennen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat kijk ik niet op de OS. Die sport heeft zijn eigen grote toernooien.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als het tennis is wel iets zachter zetten anders denkt je vader dat je tijdelijke break hebt
Ik heb er 1, hoor ik dan er nog wel bij?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd wie er hier tijdens Parijs 2024 nog steeds allemaal dezelfde hoeveelheid tijd hebben want geen kinderen enzo.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
"VS gediskwalificeerd uit de halve finale, maar het resultaat in de finale mag blijven staan"quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze dat na de race bekijken.
Dan zul je Simbine dus niet kennen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik heb er 1, hoor ik dan er nog wel bij?
Ik ken Simbine niet, dus zal ik toch nog ergens een kind hebben.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook precies de reden dat wij Simbine wel kennen.
Er moet wel iets heel erg raar lopen wil ik in 2024 kinderen hebbenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Benieuwd wie er hier tijdens Parijs 2024 nog steeds allemaal dezelfde hoeveelheid tijd hebben want geen kinderen enzo.
10 seconden stop and go penalty.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"VS gediskwalificeerd uit de halve finale, maar het resultaat in de finale mag blijven staan"
Kinderen sowieso niet. En zorg wel dat ik vakantie heb.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Benieuwd wie er hier tijdens Parijs 2024 nog steeds allemaal dezelfde hoeveelheid tijd hebben want geen kinderen enzo.
Jij zal vast moeten wachten tot zij gestopt is met topsportquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat het toch zo raar niet is, maar we zitten wel op FOK!, dus vooruit.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er moet wel iets heel erg raar lopen wil ik in 2024 kinderen hebben
En werken niet vergeten.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:37 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Ik ken Simbine niet, dus zal ik toch nog ergens een kind hebben.
Ik acht het niet onmogelijk dat dit mijn laatste kinderloze Zomerspelen zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij zal vast moeten wachten tot zij gestopt is met topsport
Nee je moet wel met je sieraden pronken op de socialsquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen vriendin, geen vaste baan, geen huis. Mijn doelstelling is die drie wel in 2024quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat het toch zo raar niet is, maar we zitten wel op FOK!, dus vooruit.
Je moet wel binnen 5 seconden van de baan af.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al die Japanse officials ook. Alles moet volgens het boekje
Anders komt de keizer met een samuraizwaard vervelende dingen doen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zonde ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:39 schreef skysherrif het volgende:
Jammer dat Lemaitre nooit meer het niveau haalde van de vorige spelen
Ik zou niet te hoog inzetten en voor 1 op 3 gaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen vriendin, geen vaste baan, geen huis. Mijn doelstelling is die drie wel in 2024
Ordnung muss sein!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je moet ergens beginnenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:39 schreef PippenScottie het volgende:
Ik probeer mijn kinderen overigens wat bij te brengen over sport. Maar dan denken ze dat een discus een frisbee is en realiseer ik me dat het onbegonnen werk is
Ik ga ze laten karten zodra ze kunnen lopen. Succesformule.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:39 schreef PippenScottie het volgende:
Ik probeer mijn kinderen overigens wat bij te brengen over sport. Maar dan denken ze dat een discus een frisbee is en realiseer ik me dat het onbegonnen werk is
Te beginnen met de middelstequote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zou niet te hoog inzetten en voor 1 op 3 gaan.
Baby’s maken met Heywoodu ís topsportquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij zal vast moeten wachten tot zij gestopt is met topsport
Het komt vanzelf goed. Ik begon met schaatsen kijken (zwemmen keek ik ook maar ik zwem zelf), toen kwam wielrennen en uiteindelijk zit ik hierquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:39 schreef PippenScottie het volgende:
Dan kan ie het best met een vriendin beginnen. Als je die eenmaal hebt komt de rest vanzelf wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zou niet te hoog inzetten en voor 1 op 3 gaan.
Of een vriendin met vaste baan?quote:
Dat zullen ze dan wel Olympisch maken.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Baby’s maken met Heywoodu ís topsport
Huis en werk hoop ik dit jaar wel geregeld te hebbenquote:
Zolang hij niks zegt over zijn nachtritme is dat nog wel een optie.quote:
Afgegleden dus.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het komt vanzelf goed. Ik begon met schaatsen kijken (zwemmen keek ik ook maar ik zwem zelf), toen kwam wielrennen en uiteindelijk zit ik hier
Ze hoeven niet te kunnen lopen, bij karten kan je zitten.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga ze laten karten zodra ze kunnen lopen. Succesformule.
Staat nog niet op de planning.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het houdt niet heel erg over nee.quote:
Of die keer dat ik een nachtje spijbelde bij de OS.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Zolang hij niks zegt over zijn nachtritme is dat nog wel een optie.
Zoals je nu ook steeds halve nachten spijbelt en hier afwezig bent?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of die keer dat ik een nachtje spijbelde bij de OS.
Vrouwen is nu interessanter .quote:
Een speer wel een keer een verspringer.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:43 schreef RipCity het volgende:
Heeft zo'n discus nooit zo'n afstandsmetermannetje geraakt?
Daar wordt het een hele mooie finale.quote:
Heb ik gedaan, was schitterend.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Was ik maar op Atletiek gegaan als kleine dreumes.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoals je nu ook steeds halve nachten spijbelt en hier afwezig bent?
Burnquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoals je nu ook steeds halve nachten spijbelt en hier afwezig bent?
ES1 is dan ook Home of Cycling! Niet Home of Athleticsquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:43 schreef Redefine het volgende:
ES1 is deze home of vooral weinig live atletiek uitzenden.
Beter dan het halfslachtige werk.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:43 schreef Redefine het volgende:
ES1 is deze home of vooral weinig live atletiek uitzenden.
Eens. Kijk atletiek altijd op Sporza bij grote sportevenementen. Die begrijpen tenminste dat je bij de sport moet blijven.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:43 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kijk trouwens op Sporza. Die doen de atletiek prima.
Massa erachter hè. Meer massa is mogelijk meer energie achter de discus.quote:
Dan zouden die darters de pijlen door het bord heen moeten gooien.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Massa erachter hè. Meer massa is mogelijk meer energie achter de discus.
Als ze een draaiworp zouden maken wel ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:46 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Dan zouden die darters de pijlen door het bord heen moeten gooien.
Euh oke jaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:46 schreef Idisrom het volgende:
Als er 7 voorronden zijn, dan kun je mijn inziens beter drie 'halve finales' houden.
Totaal 24 atleten (de zeven nummers, een, twee en drie + de drie snelste q's.
Van die 'halve finales' gaan dan de drie keer de nummers een en twee door plus de beide beste nummers drie.
Gooien ze met zwaardere frisbees?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Massa erachter hè. Meer massa is mogelijk meer energie achter de discus.
Dat is juist wat ze deze middag aan het doen zijn. Steeds naar de late 35v seconden van een wedstrijd en naar de reclame.quote:
Dat doen ze dan ookquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:46 schreef Idisrom het volgende:
Als er 7 voorronden zijn, dan kun je mijn inziens beter drie 'halve finales' houden.
Totaal 24 atleten (de zeven nummers, een, twee en drie + de drie snelste q's.
Van die 'halve finales' gaan dan de drie keer de nummers een en twee door plus de beide beste nummers drie.
Dat zou best leuk zijn voor een keer.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als ze een draaiworp zouden maken wel ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |