Aderlating.quote:
Maar het ging dus wel degelijk over de 4x400 meterquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je bent niet scherp maat, beter opletten.
Deze is verre van nieuwquote:
Qua informatie voorziening zou tegenwoordig toch zoveel meer mogelijk moeten zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:50 schreef franklop het volgende:
Jammer dat je bij de live timign de scores van Groep A en B niet bij/onder elkaar hebt..
Gewoon dor op canvas.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over 10 minuten het heilige 1 uur journaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:52 schreef heywoodu het volgende:
Op de BBC zitten Esser-Smiss zo te horen wat te negeren en gaat de focus er vooral op dat de VS niemand in de finale heeft, wat dramatisch slecht is voor de Amerikanen.Zoiets kreeg ik ook mee ja, apart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
BLMquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:53 schreef kl1172 het volgende:
Ik vind dat donkere zand in springbak maar niks, athletes worden er vuil van, je ziet het op de balk liggen. Waarom deze keuze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |