Op Sporzaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:20 schreef Naesala_1981 het volgende:
Leuk verhaal Sedoc, maarre..... Wordt er niet gesport?
Wat ook weer niet helemaal waar is maargoed.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Je moet pas rennen als je het schot hoort, volgens Eurosport. Zo leer je nog eens wat.
Niet gezien, maar als het ging om reactie op de blokken, maar ze niet eerder loskwam kunnen ze daar ook naar kijken denk ik.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:21 schreef franklop het volgende:
Dus minder snelle reactie dan de Brit en die mag wel blijven
Ha, ik heb hem op eurosport gezet inmiddels.quote:
Ik vind dit ook wel weer heel bijzonderquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:21 schreef franklop het volgende:
Hij wil liever geld verdienen dan sport kijken.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:22 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Ha, ik heb hem op eurosport gezet inmiddels.
Grappig dat Sedoc alle sport wil zien en dan vervolgens een half uur over een paar schoenen zit te lullen.
De spierwitte Prescod kwam weer goed weg ja.quote:
Dat is ook zat voor 5 minuten "werk"quote:
Ik dacht Italiaan, maar die houdt geen halve tel z'n bakkes neequote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:24 schreef dz5b604 het volgende:
enthousiaste Afrikaan naast de Belg in het stadion?
Onder de 9.50quote:
Nummer in shirt 'printen'quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:24 schreef Pino112 het volgende:
Die wapperende startnummers op zowel de rug als been blijven lachwekkend.
Nou hoor ik het inderdaad, lijkt Italiaansquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik dacht Italiaan, maar die houdt geen halve tel z'n bakkes nee
Hij zou niet op deze spikes gelopen hebben. (want hij is er fel tegen)quote:
Tijdens zo'n atletieksessie moet je gewoon niet schakelen naar iets anders dan atletiek. Er gebeurt constant wat, blijf er gewoon even bij tot het klaar is.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:25 schreef RipCity het volgende:
Dat Eurosport schakelt tenminste wel goed. Niet dat slappe gelul maar even snel naar volleybal etc.
Ja. De schoenen steeds maar verbeteren. Allerlei nieuwe trainingen en voedingspatronen. En dan dat nog steedsquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:24 schreef Pino112 het volgende:
Die wapperende startnummers op zowel de rug als been blijven lachwekkend.
Dat zou net zo slecht zijn als turnen meerkamp integraal uitzenden.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tijdens zo'n atletieksessie moet je gewoon niet schakelen naar iets anders dan atletiek. Er gebeurt constant wat, blijf er gewoon even bij tot het klaar is.
Bang voor zijn wereldrecord hoeft die nog niet te zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij zou niet op deze spikes gelopen hebben. (want hij is er fel tegen)
(Dit gelooft natuurlijk niemand)
Die lopen hier ook met ronde wielen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:21 schreef franklop het volgende:
Stel eens even een UserIcon inquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:26 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Bang voor zijn wereldrecord hoeft die nog niet te zijn
Ja, tussen de onderdelen door is het ook leuk om te zien wat iedereen uitspookt. Ik krijg er altijd een sportdag gevoel van.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tijdens zo'n atletieksessie moet je gewoon niet schakelen naar iets anders dan atletiek. Er gebeurt constant wat, blijf er gewoon even bij tot het klaar is.
Ah, dan rol je sneller de startstreep over. Verklaart de valse start.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die lopen hier ook met ronde wielen.
Onmogelijk, het is een VEILIGHEIDSspeld.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:27 schreef RipCity het volgende:
zo'n speld zou losschieten en in je buik prikken terwijl je aan t rennen bent.
Kansen op een finale voor SCHIPPUUUUUURS groeien!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:28 schreef heywoodu het volgende:
Esser-Smiss trekt zich terug van de 200 meter, blessures enzo.
Die loopt toch wel al jaren mee.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:28 schreef PippenScottie het volgende:
Akani Simbine, die kende ik nog niet
Wat jammer nouquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:28 schreef heywoodu het volgende:
Nou, nee. Dat zijn juist precies dingen die kut zijn om steeds bij weg te schakelen. Bij iets als zwemmen kan dat juist wel prima, want er gebeuren alleen dingen in het bad en dus steeds één voor één. Bij het turnen kan het tussen de toestelfinales door ook, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zou net zo slecht zijn als turnen meerkamp integraal uitzenden.
Concurrente minder voor Schippersquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:28 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:28 schreef PippenScottie het volgende:
Pushbericht incoming.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Kansen op een finale voor SCHIPPUUUUUURS groeien!
Probeer eens een baan te hebben en twee koters, dan mis je nog wel eens ietsquote:
Heb ik wel van gehoord.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:28 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom denk jij altijd dat jij als enige een baan hebt?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Probeer eens een baan te hebben en twee koters, dan mis je nog wel eens iets
Er zijn natuurlijk ook nog andere sporten dan atletiek.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, nee. Dat zijn juist precies dingen die kut zijn om steeds bij weg te schakelen. Bij iets als zwemmen kan dat juist wel prima, want er gebeuren alleen dingen in het bad en dus steeds één voor één. Bij het turnen kan het tussen de toestelfinales door ook, bijvoorbeeld.
Big Black Cock?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie een vrouw janken bij de BBC
Wij zijn verder allemaal werkloos en zitten allemaal op onze zolderkamer de hele godganse dag sport te kijkenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom denk jij altijd dat jij als enige een baan hebt?
Nee nu eerst nog 'concurrente Schippers zegt af'quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
"Dafne Schippers gedesillusioneerd na uitschakeling"
Ja, maar wegschakelen naar poulewedstrijdjes is gewoon onnodig. En voor de Spelen in het geheel is atletiek nogal belangrijk, belangrijker dan bijna alle andere sporten.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook nog andere sporten dan atletiek.
Dit is FOK toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom denk jij altijd dat jij als enige een baan hebt?
Alleen NatteHumphrey doet dat, wij kijken namelijk óók de hele godganse nachtquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij zijn verder allemaal werkloos en zitten allemaal op onze zolderkamer de hele godganse dag sport te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |