quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
Ik denk dat je moeilijk kan zeggen dat ie niet in de categorie Bijlow/Malacia valt. Maar als ie meer eist dan dat heb ik daar geen begrip voor.quote:
Hier zit het pijnpunt. Geertruida schat zichzelf denk ik iets te hoog in. Dat mag, maar ik ben het dan met Feyenoord eens als zij hem niet zo hoog inschatten. Vind hem echt geen bijzondere speler, alleen door zijn leeftijd kan je nog hopen dat er rek in zit.quote:Zonder over bedragen te praten: daar hoort een salaris bij dat de categorie spelers waar hij toe behoort in de Kuip verdient
Als die Trauner toch wat traag is kan Slot misschien besluiten om Geertruida op zijn plek te zetten. Of op de plek van Pedersen in de moeilijkste wedstrijden.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik weet niet hoe makkelijk Geert zich in de huidige basisploeg zou spelen. Met Trauner erbij staat de verdediging eigenlijk wel, hoop ik.
Wel maakte Geert vorig seizoen een goede ontwikkeling door en ik zie graag een plek voor hem.
Toch vind ik beiden wel verder eigenlijkquote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat je moeilijk kan zeggen dat ie niet in de categorie Bijlow/Malacia valt. Maar als ie meer eist dan dat heb ik daar geen begrip voor.
Ja, maar hebben afgelopen seizoen (om verschillende redenen) ook niet alles gespeeld. Wel meer interlands bij Jong Oranje, dus dat zou een argument kunnen zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toch vind ik beiden wel verder eigenlijk
Die Pedersen gaat er wel komen. Hij is nog wat onstuimig, maar voetballen kan die wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als die Trauner toch wat traag is kan Slot misschien besluiten om Geertruida op zijn plek te zetten. Of op de plek van Pedersen in de moeilijkste wedstrijden.
Als het tegen die tijd een beetje loopt gaat Geertruida gewoon banken hoor. Die krijgt vanzelf wel een paar keer de kans bij een blessure ofzo. Of bij roulatie.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:05 schreef Caland het volgende:
Iedereen hier lult die kale Oostenrijker van 30 ook meteen de basis in, neem aan dat die gozer gewoon naar de bank verdwijnt als GeertGOD fit is. Kan me ook niet voorstellen dat hij snelheid heeft
Wel het type waar je verdedigend helemaal niks aan hebt, kan me voorstellen dat je tegen Ajax en PSV voor Geertruida kiestquote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Die Pedersen gaat er wel komen. Hij is nog wat onstuimig, maar voetballen kan die wel.
Dat dachten we bij Karsdorp eerst ookquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel het type waar je verdedigend helemaal niks aan hebt, kan me voorstellen dat je tegen Ajax en PSV voor Geertruida kiest
Is wel een hele grote als.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als het tegen die tijd een beetje loopt gaat Geertruida gewoon banken hoor. Die krijgt vanzelf wel een paar keer de kans bij een blessure ofzo. Of bij roulatie.
Ja wel eens. Ik verwacht er ook geen wonderen van eigenlijk al zal het sowieso beter zijn dan Fer.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Is wel een hele grote als.
Heb nu al zoveel hosannaverhalen over die kale gek gehoord dat je niet anders dan sceptisch erover kan zijn als Feyenoorder. PSV haalt ook niet voor niets die Ramalho uit dezelfde competitie.
Begreep sowieso die interesse al niet. We kunnen amper 1 miljoen ophoesten. Is dit om druk te zetten op die investeerders of zo? Of op Heerenveen?quote:Feyenoord en sc Heerenveen hebben deze week met elkaar gesproken over een mogelijke transfer van Joey Veerman, zo meldt RTV Rijnmond. De Rotterdammers willen de middenvelder dolgraag overnemen en toevoegen aan de selectie voor aankomend seizoen.
"Veerman is een interessante speler voor ons", vertelt Arnesen in gesprek met Rijnmond. "Maar we zitten momenteel financieel beperkt in onze mogelijkheden. Het wordt een moeilijk verhaal.'' De komst van Veerman naar Feyenoord is voorlopig niet aan de orde, maar De Deen sluit niet uit dat de Rotterdammers zich later weer gaan melden.
Vind vooral heel vaak dat als verdedigers gewend zijn in een vijfmansverdediging te spelen ze compleet onwennig zijn met vier. Dat zag je bij bijvoorbeeld De Vrij al regelmatig in oranje, en die is nog volledig anders opgeleid. Vraag me dan af hoe zo’n Oostenrijks ‘oudje’ daaraan gaat wennenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja wel eens. Ik verwacht er ook geen wonderen van eigenlijk al zal het sowieso beter zijn dan Fer.
Qua statistieken Trauner > Ramalho trouwens, maar dat zegt in voetbal niet altijd zoveel.
Ik heb geen idee of hij überhaupt ooit in een viermansverdediging heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind vooral heel vaak dat als verdedigers gewend zijn in een vijfmansverdediging te spelen ze compleet onwennig zijn met vier. Dat zag je bij bijvoorbeeld De Vrij al regelmatig in oranje, en die is nog volledig anders opgeleid. Vraag me dan af hoe zo’n Oostenrijks ‘oudje’ daaraan gaat wennen
Morgen sowieso, dus ben benieuwd.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of hij überhaupt ooit in een viermansverdediging heeft gespeeld.
Zal wel onderdeel zijn van het transferspel ofzo.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Begreep sowieso die interesse al niet. We kunnen amper 1 miljoen ophoesten. Is dit om druk te zetten op die investeerders of zo? Of op Heerenveen?
Ik denk beetje van beide. Veerman wil natuurlijk graag weg daar, volgens de berichten ook wel graag naar ons. Mocht er geld komen zal Veerman wel de eerste zijn die komt, en wie weet is het ook wel een signaal naar die Veerman toe van 'wacht nog even voor je wat besluit, we komen eraan'.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Begreep sowieso die interesse al niet. We kunnen amper 1 miljoen ophoesten. Is dit om druk te zetten op die investeerders of zo? Of op Heerenveen?
Tuurlijk is dat een grote als. Maar het is wel een speler die al een vergelijkbaar systeem speelde. En je bent gek om centraal achterin iets te wijzigen als het lekker loopt. En als het niet loopt komt Geertruida voor 3 plekken in aanmerking. Centraal, op rechts en eventueel CVM. Gezien de hoeveelheid wedstrijden die we hopelijk mogen spelen zal iedereen z'n minuten in ieder geval wel krijgen. Ik verwacht wel vaker op rechts dan centraal eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Is wel een hele grote als.
Heb nu al zoveel hosannaverhalen over die kale gek gehoord dat je niet anders dan sceptisch erover kan zijn als Feyenoorder. PSV haalt ook niet voor niets die Ramalho uit dezelfde competitie.
Ja, maar die zijn natuurlijk geplaatstquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:06 schreef Erasmus het volgende:
Ik bid op Union - Feyenoord
Ik dacht dat ze als enige Duits afgevaardigde direct in de groepsfase ECL zaten. Moeten Tottenham en Roma ook de play-offs in?
Volgens mij zijn de enige rechtstreekse plekken de afvallers uit de EL play-offs.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:06 schreef Erasmus het volgende:
Ik dacht dat ze als enige Duits afgevaardigde direct in de groepsfase ECL zaten. Moeten Tottenham en Roma ook de play-offs in?
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn natuurlijk geplaatst
Ah, oké. Gezien de top 5 landen alleen maar 1 team afdroegen op basis van hun plek in de coëfficientielijst, dacht ik daar ook een soort wisselwerking mee was dat zij dan ook gelijk in de groepsfase zaten. Maar geen vaste plekken in de groepsfase dus voor die competities. Mooi.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de enige rechtstreekse plekken de afvallers uit de EL play-offs.
Doe maar die Elfsborg of Rijeka (ervan uitgaande dat die doorgaan). Bij die andere 2 is het wel klaar ben ik bang.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:06 schreef Erasmus het volgende:
Liever nu al eruit vliegen en de rest van het seizoen uitstekend in de Eredivisie draaien met alle nodige rust en tijd. Ik ben echt bang voor dit team.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Doe maar die Elfsborg of Rijeka (ervan uitgaande dat die doorgaan). Bij die andere 2 is het wel klaar ben ik bang.
Maar je zult wel Europees moeten spelen om waarde op te bouwen voor je spelers. Voor onze coëfficiënt is het goed en daarnaast krijg je waarschijnlijk niet echt een hele moeilijke groep gezien we (volgens mij) in pot 1 komen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Liever nu al eruit vliegen en de rest van het seizoen uitstekend in de Eredivisie draaien met alle nodige rust en tijd. Ik ben echt bang voor dit team.
Als we vaak op ons kloten krijgen komend seizoen in de Eredivisie én in de groepsfase ECL, en daarmee ook nog eens 4de in de groep worden weet ik eerlijk gezegd niet wat erger is.![]()
Misschien de achterban tevreden houden. Zo van..kijk jongens we zijn er serieus mee bezig.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Pot 2 waarschijnlijkquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar je zult wel Europees moeten spelen om waarde op te bouwen voor je spelers. Voor onze coëfficiënt is het goed en daarnaast krijg je waarschijnlijk niet echt een hele moeilijke groep gezien we (volgens mij) in pot 1 komen.
Inzake CL en EL heb je 100% gelijk, met de ECL is het nog afwachten in hoeverre dat serieus wordt genomen met al die FC Bal Op 'T Dak teams (waar wij dan weer moeite tegen lijken te hebben).quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar je zult wel Europees moeten spelen om waarde op te bouwen voor je spelers. Voor onze coëfficiënt is het goed en daarnaast krijg je waarschijnlijk niet echt een hele moeilijke groep gezien we (volgens mij) in pot 1 komen.
Ik denk dat qua niveau de ECL en de EL elkaar niet bijster veel ontloopt en volgens mij scheelt het qua financiën ook niet heel veel (dit weet ik niet zeker).quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Inzake CL en EL heb je 100% gelijk, met de ECL is het nog afwachten in hoeverre dat serieus wordt genomen met al die FC Bal Op 'T Dak teams (waar wij dan weer moeite tegen lijken te hebben).
Wat zeur je er dan over?quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Daar was ik na een jaar of 10 nog niet achter
Wil ik lief zijn en een tip geven, kom je met zo'n opmerking.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, goed lezen. Denk verder om je hart maat.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:54 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Wil ik lief zijn en een tip geven, kom je met zo'n opmerking.
Als ik jou ooit in de kuip tegenkom...
Benieuwd of De Kleine Generaal dit beter regeltquote:De voormalig bondscoach van Slovenië diende vorige maand zijn ontslag in nadat hij aangaf zes maanden geen salaris te hebben ontvangen.
Ik heb zo’n vermoeden van welquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Benieuwd of De Kleine Generaal dit beter regelt
Kijken of Dick ook die kritiek gaat krijgen nu.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ondertussen bij de aftrap worden er nog wat mensen opgehangen.
Nee joh, wordt weggelachen onder het mom van geldwolf door Derksen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:21 schreef macca728 het volgende:
[..]
Kijken of Dick ook die kritiek gaat krijgen nu.
Leuk dat ie zelf in ieder geval graag wilquote:
Dit heeft niet met geld te maken maar meer dat hij als de dood is om achter de geraniums te belanden. Die gaat door tot hij sterft in het harnas denk ik.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:23 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Nee joh, wordt weggelachen onder het mom van geldwolf door Derksen.
Hij wordt helemaal afgemaakt Hansquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:23 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Nee joh, wordt weggelachen onder het mom van geldwolf door Derksen.
En wie er naast hem komt te staan op het middenveld.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leuk dat ie zelf in ieder geval graag wil
Ben nog steeds benieuwd waar ze het geld vandaan gaan halen
Als ze Kökcü gaan verkopen en Veerman en nog een andere jonge middenvelder halen is dat best een goeie dealquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:43 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
En wie er naast hem komt te staan op het middenveld.
Maar die vangen wel lekkere centen en hebben prima scoutingsapparaat.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:58 schreef hhh38 het volgende:
Overigens lijkt bij AZ iedereen te vertrekken, zou mooi zijn als we daar gewoon weer boven eindigen zoals het hoort
Allemaal naar Frankrijk. Heb jij daar nog een verklaring voor of is dat gewoon toeval?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:58 schreef hhh38 het volgende:
Overigens lijkt bij AZ iedereen te vertrekken, zou mooi zijn als we daar gewoon weer boven eindigen zoals het hoort
Volgens mij zitten ze ook allemaal bij Mino of niet? Die is gewoon lekker een roadtrip door Frankrijk aan het makenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Allemaal naar Frankrijk. Heb jij daar nog een verklaring voor of is dat gewoon toeval?
Als meer dan je halve team vertrekt duurt het vaak wel even voor je weer een ingespeeld team hebt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Maar die vangen wel lekkere centen en hebben prima scoutingsapparaat.
Alleen Bizot niet volgens mij. Maar om het onderwerp weer even naar Feyenoord te brengen; als er nog wat bijkomt en het gaat draaien dan zie ik ze daar wel boven eindigen ja. Die hebben écht een hele grote jas uitgedaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze ook allemaal bij Mino of niet? Die is gewoon lekker een roadtrip door Frankrijk aan het maken
Als Feyenoord een normaal seizoen heeft (63+ punten) ga ik daar wel van uit eigenlijk. AZ kan voorlopig niet op langere termijn aansluiten, dan moeten ze begroten op CL voetbal en zolang Ajax er is is dat onmogelijk. Nu halen ze een aantal leuke spelers maar het gaat tijd kosten voordat dat een echt team gaat worden.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:58 schreef hhh38 het volgende:
Maar hebben de scouting en doorstroom jeugd wel even iets beter voor elkaar dan wij dat hebben. Die jas die ze uitdoen is ook voor een mooie prijs verkocht en kunnen ze een goede nieuwe voor kopen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen Bizot niet volgens mij. Maar om het onderwerp weer even naar Feyenoord te brengen; als er nog wat bijkomt en het gaat draaien dan zie ik ze daar wel boven eindigen ja. Die hebben écht een hele grote jas uitgedaan.
Ja die pieken een seizoen of twee en dan is het weer even klaar.quote:Op zondag 1 augustus 2021 01:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
AZ heeft genoten van een goede lichting (ontstaan door goede scouting en een prima jeugdopleiding) maar nu is het weer even klaar.
Maakt 3e of 4e nog iets uit qua Europees? Of geen flikker.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen Bizot niet volgens mij. Maar om het onderwerp weer even naar Feyenoord te brengen; als er nog wat bijkomt en het gaat draaien dan zie ik ze daar wel boven eindigen ja. Die hebben écht een hele grote jas uitgedaan.
Jawel, beetje afhankelijk van de bekerwinnaar maar het maakt sowieso uit.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Maakt 3e of 4e nog iets uit qua Europees? Of geen flikker.
Hmm maar allebei dus die C leaque i.p.v Europa Leaque, ervanuitgaande dat EL ticket naar de bekerwinnaar gaat. Wat een groot verschil dan eigenlijk tussen plek 2 en 3.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel, beetje afhankelijk van de bekerwinnaar maar het maakt sowieso uit.
https://www.programmaeredivisie.nl/stand-eredivisie-seizoen/
Er zal wel veel gewisseld worden denk ik.quote:
Hij zal wel geblesseerd zijn maar dat willen ze een beetje stil houden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Oh nee, Bijlow krijgt écht rust.
Nou ja, hij had het ook erg druk afgelopen donderdag.
Dat vind ik ook een beetje overdreven. Denk dat Slot vooral Kokcu in een aanvallendere rol wil zien, wat hem statistisch gezien beter ligt. Antonucci is daarbij gewoon geen controleur. Is toch een prima speler om op de flank of op 10 in te brengen. Kan nog veel stappen maken dit jaar.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:35 schreef Pistolero het volgende:
Antonucci kunnen we dus inmiddels ook al weer als miskoop bestempelen. Weer 2 miljoen weggeflikkerd, lekker man. Goed beleid.
De vraag is of Til ook zo effectief is als er geen bliksemafleider voor/naast hem staat. Immers had ook Pellè nodig. Maar ben wel benieuwd naar Kökcü nuquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:42 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een beetje overdreven. Denk dat Slot vooral Kokcu in een aanvallendere rol wil zien, wat hem statistisch gezien beter ligt. Antonucci is daarbij gewoon geen controleur. Is toch een prima speler om op de flank of op 10 in te brengen. Kan nog veel stappen maken dit jaar.
Ik vind het fijn dat Slot zoekt naar eventueel andere opties in de spitspositie.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De vraag is of Til ook zo effectief is als er geen bliksemafleider voor/naast hem staat. Immers had ook Pellè nodig. Maar ben wel benieuwd naar Kökcü nu
Nooit meer Ferquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Til spits, interessant. Fer op het middenveld
Lekker overdreven, hij is er pas een paar weken. Laten we nou even wachten.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:35 schreef Pistolero het volgende:
Antonucci kunnen we dus inmiddels ook al weer als miskoop bestempelen. Weer 2 miljoen weggeflikkerd, lekker man. Goed beleid.
Ik had wel verwacht dat Bozenik in ieder geval wat kansen zou krijgen. Maar wellicht is het voor Arne op de training al duidelijk.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:21 schreef fetX het volgende:
Het feit dat ‘ie het een en ander aan het proberen is in die spitspositie geeft voor de zoveelste keer aan dat we gewoon een spits missen.
Tot zover deze open deur.
Ja, interessant.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:08 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Middenveld met Fer, Til en Toornstra. Sinisterra in de spits en Kokcu in een vrije rol op linksbuiten.
Ben benieuwd.
Die kan er gewoon écht geen klote vanquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat Bozenik in ieder geval wat kansen zou krijgen. Maar wellicht is het voor Arne op de training al duidelijk.
Ik denk het laatste. Hij begint al met Bannis, Linssen en nu weer Til in de spits. Dan zit het niet goed.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat Bozenik in ieder geval wat kansen zou krijgen. Maar wellicht is het voor Arne op de training al duidelijk.
Is voor zo'n mannetje qua ritme en vertrouwen natuurlijk ook niet echt lekker.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk het laatste. Hij begint al met Bannis, Linssen en nu weer Til in de spits. Dan zit het niet goed.
Als ik Bozenik nu zie spelen vind ik hem eigenlijk minder dan toen hij net bij ons begon en toen was het al niet heel goed.
Niet in de rol van controlerende middenvelder, alhoewel Fer zo slecht is dat het mij ook nog weinig uitmaakt.quote:
Ik vind het persoonlijk ook jammer dat Dick er vorig seizoen niet serieus aan de slag mee is geweest, misschien had hij dan nog wat stappen gemaakt en per ongeluk wat goals gemaakt (dan had je hem nu kunnen verkopen). Zeker begin vorig seizoen, toen startte hij beter dan Jørgensen. Maar goed, Dick is ook geen wonderdokter en nu is de conclusie gewoon dat Bozenik er echt geen klote van kan ben ik bang.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is voor zo'n mannetje qua ritme en vertrouwen natuurlijk ook niet echt lekker.
Is toch niet te geloven he? Ik heb in een jaar of tien geen middenvelders bij ons in de basis gezien die zo slecht zijn als Fer (inclusief Immers).quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fer.
Geef mij Anto maar. Kan onmogelijk slechter zijn.
Gewoon hopen dat er nog een Turkse club intrapt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is toch niet te geloven he? Ik heb in een jaar of tien geen middenvelders bij ons in de basis gezien die zo slecht zijn als Fer (inclusief Immers).
Wel goed in de passing en qua timing met tackles en in de lucht. Voor zover je dat in 6minuten allemaal kunt beoordelen.quote:
Die heeft in die paar minuten echt al zoveel fouten gemaaktquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is toch niet te geloven he? Ik heb in een jaar of tien geen middenvelders bij ons in de basis gezien die zo slecht zijn als Fer (inclusief Immers).
Idd, #ExitSlot omdat Antonucci en Burger niet spelen! !!!!!!!111!quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Idk met Slot met zijn Fer en Kokcu geef burger en antannuci gewoon een keer de kans.
Laat het middenveld nog niet bepaald zijn en ste de beste uit de voorbereiding straks op ipv van nu al zo vasthouden aan kokcu en fer.
Jammer dat Dick niet meer beschikbaar is.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd, #ExitSlot omdat Antonucci en Burger niet spelen! !!!!!!!111!
Eerste helft seizoen '19-'20 was hij op zich prima ja.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik verzin toch niet dat Fer in 2020 nog best een prima speler was?
Wat is er in hemelsnaam aan de hand joh
Voordeel aan de Turkse competitie is dat niemand daar fit is, dan valt Fer niet zo opquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon hopen dat er nog een Turkse club intrapt.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eerste helft 19/20 was juist ontzettend matig. Toen werd ie fit en speelde een goede tweede seizoenshelft tot de coronabreak. Begin vorig seizoen was ook goed maar sinds ongeveer na Ajax-uit is het echt schandalig slecht. Zelfs voor Feyenoord vind ik dit ongekend.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Eerste helft seizoen '19-'20 was hij op zich prima ja.
Oh man, die kon er inderdaad ook echt helemaal niks van.quote:
Oh. Maar na de winterstop waren het 2 maanden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eerste helft 19/20 was juist ontzettend matig. Toen werd ie fit en speelde een goede tweede seizoenshelft tot de coronabreak. Begin vorig seizoen was ook goed maar sinds ongeveer na Ajax-uit is het echt schandalig slecht. Zelfs voor Feyenoord vind ik dit ongekend.
Hartjes lijkt mij er fysiek nog echt niet klaar voor. Zou hem rustiger brengen, maar voor volgend seizoen wel een optie ja. Betekent dat je wat mij betreft mag huren.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:44 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik zou Burger wel graag op de plek van Fer zien nu. Anders Hartjes, als Slot in Burger vooral een LCV ziet.
Burger kan toch wel controlerend spelen?quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hartjes lijkt mij er fysiek nog echt niet klaar voor. Zou hem rustiger brengen, maar voor volgend seizoen wel een optie ja. Betekent dat je wat mij betreft mag huren.
Burger vind ik geen CVM.
Nee maar serieus dit slaat toch nergens op hij komt aan als nieuwe trainer en wijst twee matige spelers aan zo van jullie spelen altijd.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd, #ExitSlot omdat Antonucci en Burger niet spelen! !!!!!!!111!
Ik kan mij herinneren dat @aTypisch extreem autistisch werd toen ik het niet leuk vond dat onze voormalig aanvoerder een shirtje aan zo’n jochie gaf, omdat je vervolgens honderden van die borden krijgt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:45 schreef Caland het volgende:
Er staat nu zelfs een kutkind met een mag ik je shirt bordje omhoog tijdens de wedstrijd
De gracht in gooien
Mwah, mist wel wat essentiële kwaliteiten om het spel te verdelen. Heeft ook een beroerde draaicirkel, wat hem als CV minder opbreekt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:47 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Burger kan toch wel controlerend spelen?
Wanneer heeft KAE zijn shirtje weggegeven?quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat @:atypisch extreem autistisch werd toen ik het niet leuk vond dat onze voormalig aanvoerder een shirtje aan zo’n jochie gaf, omdat je vervolgens honderden van die borden krijgt.
typischgod
Het is niet heel spannend inderdaad.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:57 schreef Caland het volgende:
Nu vind ik oefenwedstrijden vaak al dodelijk saai, maar dit is wel heel erg
Hij werd toen ook opgeroepen voor Oranje en dat leek me destijds terecht. De coronaperiode heeft hem echt geen goed gedaan iddquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik verzin toch niet dat Fer in 2020 nog best een prima speler was?
Wat is er in hemelsnaam aan de hand joh
Ja, echt heel opvallend inderdaad. Ben heel benieuwd naar de redenen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:08 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Burger dus de voorkeur op LCV ten opzichte van Hendriks, die rechtsback staat. Dat vind ik opvallend.
Klopt, maar daarbij zit ik af te tellen tot ie zich kapot rent opnieuwquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:43 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Conteh bevalt ook wel, paar hele sterke acties op snelheid er langs.
Precies ja. En dan laten staan om verder vertrouwen op te doen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:01 schreef Qarrad het volgende:
Elke keer hoop je dat één van die twee (Bozenik of Bannis) toch de ban breekt en wat laat zien hè...
Nu dus.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Klopt, maar daarbij zit ik af te tellen tot ie zich kapot rent opnieuw
Zelfs als je een zes en spits hebt is het problematisch hoe weinig spelers een goede voorzet hebben.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:04 schreef fetX het volgende:
Aanvallend zo pover weer. Het gaat verder helemaal niet zo heel slecht maar zodra je bij de 16 komt is het niks meer![]()
Toch redelijk essentieel.
Je bent wel eerlijk. Dat siert je.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Boh en ik thuis, ik riep ook al dat het een zekere misser was
Weinig vertrouwen in Bozegod. Snap ik niets van!quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Boh en ik thuis, ik riep ook al dat het een zekere misser was
Hartjes wel ja. Antonucci vind ik nog niet zo indrukwekkend. Bouchataoui vind ik trouwens wel heel aardig spelen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:23 schreef fetX het volgende:
Antonucci en Hartjes vind ik wel genot dit half uur.
Ja, AEB speelt ook goed.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hartjes wel ja. Antonucci vind ik nog niet zo indrukwekkend. Bouchataoui vind ik trouwens wel heel aardig spelen.
Dat laatste vooral. Onbegrijpelijk dat Fer steeds mag en mocht starten als je dit ziet toch?quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hartjes wel ja. Antonucci vind ik nog niet zo indrukwekkend. Bouchataoui vind ik trouwens wel heel aardig spelen.
Ik zou Bouchataoui gewoon op 6 zetten totdat we beter hebben gevonden. Ben daar niet wild van maar hij doet het echt beter dan Fer.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Op het oog is AEB niet minder dan de Fer van dit moment inderdaad.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat laatste vooral. Onbegrijpelijk dat Fer steeds mag en mocht starten als je dit ziet toch?
Die lijkt ook wel iets tekort te komen ja. Alhoewel ik niet in het negatieve mee wil. Die moet het gewoon op een lager niveautje proberen.quote:
Dat was Kelly ook volgens internet.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:33 schreef Vatta het volgende:
Die Azarkan is volgens het internet 1,75m. Heeft Stevie Wonder die meting gedaan.
Vorig jaar Dordrecht. Nu misschien een subtopper in de KKD.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die lijkt ook wel iets tekort te komen ja. Alhoewel ik niet in het negatieve mee wil. Die moet het gewoon op een lager niveautje proberen.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:39 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Burger heeft wel vaak balverlies op het middenveld.
quote:
Gelijkspelletje wordt het.quote:
We zijn dus aan elkaar gewaagd.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:53 schreef fetX het volgende:
Luzern speelt in de allerlaatste minuut met zeer veel moeite gelijk tegen de nummer 7 (van de 10) van vorig jaar.
Dat gaat dus lastig zat worden (lol)
Erg jammer dat er niet veel meer mensen zijn die zo positief in het leven staan als jij!quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Noem mij 1 oefenwedstrijd die enerverend was. Ooit.
Ik vind het aanvallend echt heel matig. Verdedigend staat wel een stuk beter met Trauner denk ik.quote:
Precies!quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Erg jammer dat er niet veel meer mensen zijn die zo positief in het leven staan als jij!
Mja, aanvallend is het ook matig. Maar genoeg vertrouwen in Sinisterra en Jahanbakhsh dat dat wel goed komt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het aanvallend echt heel matig. Verdedigend staat wel een stuk beter met Trauner denk ik.
AEB, Hartjes > Fer.
Als dit uitkomt post ik nooit meer op FOK! en eet ik een bal op.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:13 schreef Pistolero het volgende:
Tsja, gewoon zorgen dat je jezelf aankomend seizoen zo snel mogelijk veilig speelt, en misschien dat je met een godswonder nog net in het linkerrijtje kan eindigen. Meer zit er echt niet in bij dit hoopje intense treurigheid.
Als er niks meer bijkomt gaat dit scenario gewoon uitkomen hoor.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:16 schreef Scrummie het volgende:
Als dit uitkomt post ik nooit meer op FOK! en eet ik een bal op.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:13 schreef Pistolero het volgende:
Tsja, gewoon zorgen dat je jezelf aankomend seizoen zo snel mogelijk veilig speelt, en misschien dat je met een godswonder nog net in het linkerrijtje kan eindigen. Meer zit er echt niet in bij dit hoopje intense treurigheid.
Ik vind dat grenzeloze optimisme echt volkomen bizar. Waar is dat in vredesnaam op gebaseerd? Jullie hebben toch ook wel gekeken naar dit Feyenoord de afgelopen weken?quote:
Dit is wel heel overdreven.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:13 schreef Pistolero het volgende:
Oke manquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als er niks meer bijkomt gaat dit scenario gewoon uitkomen hoor.
Ik heb Feyenoord in al die jaren echt nog nooit zo'n slechte voorbereiding zien spelen. Dan heb ik het nog niet eens over de uitslagen, maar puur over het vertoonde spel. En het ergste is nog dat er nul potentie of ruimte voor verbetering in zit. Dit is het gewoon, de spelers kunnen simpelweg niet beter.
Grenzeloze optimisme? Ik denk gewoon dat dit team niet onderdoet voor bijvoorbeeld het team in 2014/15, toen we 4e werden. We hebben een goede trainer, die gewoon de tijd moet krijgen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind dat grenzeloze optimisme echt volkomen bizar. Waar is dat in vredesnaam op gebaseerd? Jullie hebben toch ook wel gekeken naar dit Feyenoord de afgelopen weken?
Fer zal wel spelen donderdag.quote:''Nu met de komst van Trauner heb ik weer een rechter centrale verdediger en daarmee ook weer een echte verdedigende middenvelder. Ik kijk niet alleen naar de wedstrijd van afgelopen donderdag, maar naar de gehele voorbereiding. Dan vind ik dat we wel wat verdedigende zekerheid nodig hebben, op het middenveld vooral. Dat probeer ik nu met Fer zo in te vullen. We hebben dan met Jens Toornstra en Guus Til twee aanvallende middenvelders.
Als Slot donderdag Fer opstelt is hij ook wel af hoor. Dat kan écht niet.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Fer zal wel spelen donderdag.
Stond binnen 5 minuten alweer te schutteren. Genot.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb genoeg gezien, we gaan degraderen
Dit ja, we worden "gewoon" minimaal 4e denk ik. Wat zou er dan verder boven ons moeten eindigen, clubs als Groningen en Utrecht?quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Grenzeloze optimisme? Ik denk gewoon dat dit team niet onderdoet voor bijvoorbeeld het team in 2014/15, toen we 4e werden. We hebben een goede trainer, die gewoon de tijd moet krijgen.
Dat anderen zo opportunistisch zijn kan ik weinig mee.
PEC gaat iedereen ziek spelen dit seizoenquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dit ja, we worden "gewoon" minimaal 4e denk ik. Wat zou er dan verder boven ons moeten eindigen, clubs als Groningen en Utrecht?Daar geloof ik helemaal niet in joh
In een vorig leven. Nederland-België 4-4. Kluivert scoorde.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Noem mij 1 oefenwedstrijd die enerverend was. Ooit.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:26 schreef Scrummie het volgende:
Russische interesse voor Geert volgens zolderkamerautist.
Onlogisch in elke post be like: "Maar het is niet zo verfijnd als bij Barcelona hé?"quote:
Als Fer en Kokcu er weer instaan donderdag begint de zorgen wel te komen hoor.quote:
Reken er maar wel op ja, en een nederlaag donderdag.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als Fer en Kokcu er weer instaan donderdag begint de zorgen wel te komen hoor.
Los daarvan maakt Slot ook rare keuzes dat je niet beter hebt als spits momenteel en Till en Linssen er neerzet in een oefenwedstrijd oke.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Reken er maar wel op ja, en een nederlaag donderdag.
Deze play-offs komen gewoon nog wat te vroeg voor ons.
Til speelde niet als spits, maar Sinisterra.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Los daarvan maakt Slot ook rare keuzes dat je niet beter hebt als spits momenteel en Till en Linssen er neerzet in een oefenwedstrijd oke.
Maar een blinde ziet dat kokcu en Fer er niet lekker inzitten zet er dan gewoon een ander neer op het middenveld hebben we juist wel meer smaken maar daar dan ook gebruik van. En dat hij Fer en Burger telkens cv zet ipv van je beste cv uit de jeugdopleiding is ook maar een aparte keuze.
Mwah, het is gewoon de fase waarin er nog veel geëxperimenteerd wordt. Dat hij in eerste instantie Fer de voorkeur geeft als CV vanwege ervaring, status of wat dan ook begrijp ik nog wel. Slot zal nu ook wel gezien hebben Hendriks het betere alternatief is.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Los daarvan maakt Slot ook rare keuzes dat je niet beter hebt als spits momenteel en Till en Linssen er neerzet in een oefenwedstrijd oke.
Maar een blinde ziet dat kokcu en Fer er niet lekker inzitten zet er dan gewoon een ander neer op het middenveld hebben we juist wel meer smaken maar daar dan ook gebruik van. En dat hij Fer en Burger telkens cv zet ipv van je beste cv uit de jeugdopleiding is ook maar een aparte keuze.
Eens.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:13 schreef Pistolero het volgende:
Ik heb tot minuut zestig gezien daarna iets met de vrouw gaan doenquote:Op zondag 1 augustus 2021 21:00 schreef GGMM het volgende:
Het lijkt wel alsof Mikey niet heeft opgelet
quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:02 schreef Vatta het volgende:
[..]
In een vorig leven. Nederland-België 4-4. Kluivert scoorde.
Nog te weinig van gezien, het potje zelf ging ook echt helemaal nergens over. Puur om conditie op te doen leek het wel.quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is Gernot een genot of valt het tegen? Serieuze vraag.
Speelde deze pot prima voor zover dat kon. Had ook niet zoveel te doen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gaf één slechte pass dus @onlogisch vindt het niks.quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Net als Jaap Stam zeker. De manier van spelen van Slot bevalt me wel alleen vrees ik dat het net zo'n debacle gaat worden als onder Japie. Tegen Luzern gaan we 2x verliezen denk ik, al hoop ik dat ik ongelijk krijg.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben een goede trainer, die gewoon de tijd moet krijgen.
Ik vond het waardeloos dat hij PEC zo snel de rug toekeerde. Laffe streek. Blij dat hij toen gefaald heeft in Rotterdam.quote:
Lekker boeiend.quote:Op zondag 1 augustus 2021 23:19 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik vond het waardeloos dat hij PEC zo snel de rug toekeerde. Laffe streek.
Daar is geen woord van gelogen maar Slot moet wel enorm geniaal zijn om uit deze spelersgroep meer te persen dan wat Stam en Advocaat hebben gedaan.quote:
Ach ja, want Advocaat heeft er alles uitgeperst ja.quote:Op zondag 1 augustus 2021 23:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Daar is geen woord van gelogen maar Slot moet wel enorm geniaal zijn om uit deze spelersgroep meer te persen dan wat Stam en Advocaat hebben gedaan.
Vorig seizoen was inderdaad nogal vervelend. Maar het zal mij niet verbazen als het dit seizoen nog veel slechter gaat. Niet alleen door de speelwijze die niet past bij deze spelers, maar ook omdat je Berghuis mist en je van Alireza niet dezelfde statistieken kan verwachten.quote:Op zondag 1 augustus 2021 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach ja, want Advocaat heeft er alles uitgeperst ja.
Leuke take was dat toch vorig seizoen
De kans is inderdaad groot dat Alireza niet hetzelfde rendement gaat halen als Berghuis, maar hoe weet je nu al dat "de speelwijze van Slot" niet bij deze spelers past? Hoe vaak heb je Jahanbakhsh, Til, Pedersen en Trauner nou zien voetballen? De hele rechterkant is nieuw.quote:Op zondag 1 augustus 2021 23:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vorig seizoen was inderdaad nogal vervelend. Maar het zal mij niet verbazen als het dit seizoen nog veel slechter gaat. Niet alleen door de speelwijze die niet past bij deze spelers, maar ook omdat je Berghuis mist en je van Alireza niet dezelfde statistieken kan verwachten.
Maar ach..misschien valt het mee.
Ok..de nieuwe spelers kan je nog niet beoordelen maar van wat we al hadden kan ik alleen maar zeggen dat ik daar geen vertrouwen in heb. Als je veel voetbal hebt gezien dan kun je toch wel een beetje beoordelen wat goed is en wat nietquote:Op zondag 1 augustus 2021 23:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De kans is inderdaad groot dat Alireza niet hetzelfde rendement gaat halen als Berghuis, maar hoe weet je nu al dat "de speelwijze van Slot" niet bij deze spelers past? Hoe vaak heb je Jahanbakhsh, Til, Pedersen en Trauner nou zien voetballen? De hele rechterkant is nieuw.
Geef het gewoon wat tijd.
Leuke club voor Diemers.quote:Op maandag 2 augustus 2021 00:06 schreef Tomatenboer het volgende:
De Telegraaf meldt trouwens dat Feyenoord hoopt Joey Veerman via een spelersruil naar Feyenoord te halen.
Het zou dan gaan om 1 of 2 spelers die kant op.
Ik wens ze veel succes.
Zeker. Maar wie wil nou Diemers hebben joh?quote:
Ik denk dat ze er nog niet eens komen met Diemers + Teixeira + Fer + Bozenik + Vente.quote:Op maandag 2 augustus 2021 00:14 schreef hhh38 het volgende:
Goeie poging
Doe anders Kelly er ook nog bij
Heerenveen kan dat salaris nooit betalen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 00:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Ah, het zou gaan om Diemers en Bozenik volgens mij.
Ze kunnen beter eerst de bezem er eens goed doorheen halen en wat kwaliteit binnenhalen en de rest opvullen met jeugd.quote:Op maandag 2 augustus 2021 00:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Bozenik? En we zijn al zo goed voorzien in de spits
Tweet van wie?quote:Op maandag 2 augustus 2021 07:25 schreef Pistolero het volgende:
Blijkbaar wilde Geertruida 1.8 miljoen bruto om zijn contract met 1 jaartje te verlengen tot 2023.
Tweet wel weer verwijderd, maar als dit waar is
FeyenoordTMquote:
Alles op alles door Diemers, Bozenik of weet ik veel wie in te zetten?quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:19 schreef Elan het volgende:
Alles op op alles zetten om Veerman binnen te kunnen halen
Steeds minder vertrouwen in Arnesen
Nou ja, Diemers kunnen we goed missen natuurlijk.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:19 schreef Elan het volgende:
Alles op op alles zetten om Veerman binnen te kunnen halen
Steeds minder vertrouwen in Arnesen
Absurd, wat denkt ie wel. Gelukkig zit de bank van Feyenoord ook wel lekker.quote:Op maandag 2 augustus 2021 07:25 schreef Pistolero het volgende:
Blijkbaar wilde Geertruida 1.8 miljoen bruto om zijn contract met 1 jaartje te verlengen tot 2023.
Tweet wel weer verwijderd, maar als dit waar is
Ja want dat Heerenveen is compleet gek natuurlijk en gaan Diemers ruilen voor Veerman.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Alles op alles door Diemers, Bozenik of weet ik veel wie in te zetten?
Ik vond hem best goed. Heeft prima inspeelpass en probeert ook snel naar voren te spelen. Verdedigend nog niet veel van hem kunnen zien, maar hij liep er wel alsof hij er al een tijd speelt. Dat is in ieder geval 1 probleem minder.quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Precies, vond hem wel vertrouwenwekkend aan de bal.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:51 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik vond hem best goed. Heeft prima inspeelpass en probeert ook snel naar voren te spelen. Verdedigend nog niet veel van hem kunnen zien, maar hij liep er wel alsof hij er al een tijd speelt. Dat is in ieder geval 1 probleem minder.
Hoeveel spelers die Arnesen de afgelopen anderhalf heeft gehaald zijn nou daadwerkelijk versterkingen gebleken en geslaagd..? Dat aantal is echt schrikbarend laag en valt op 1 hand te tellen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja want dat Heerenveen is compleet gek natuurlijk en gaan Diemers ruilen voor Veerman.
Bozenik heeft voor onze begrippen serieus geld gekost, als die nu eigenlijk al afgeschreven zou zijn of in elk geval als wisselgeld moet fungeren spreekt dat ook niet in het voordeel van Arnesen trouwens.
Bozenik is wel een mispeer, maar de andere spelers zijn allemaal voor een prikkie gehaald. Dat zullen altijd gokjes zijn, kan hem moeilijk kwalijk nemen dat het (nog) niet goed uit is gepakt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoeveel spelers die Arnesen de afgelopen anderhalf heeft gehaald zijn nou daadwerkelijk versterkingen gebleken en geslaagd..? Dat aantal is echt schrikbarend laag en valt op 1 hand te tellen.
Arnesen doet volgens mij wel prima zaken met het hervormen van de scouting en jeugdopleiding, maar qua transfers is het echt niet best.
Dan moet die jeugd er wel zijn of je wil ze een kans geven en accepteren dat je door domme foutjes een paar extra wedstrijden verliest.quote:Op maandag 2 augustus 2021 00:39 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ze kunnen beter eerst de bezem er eens goed doorheen halen en wat kwaliteit binnenhalen en de rest opvullen met jeugd.
Linssen,Diemers,Texeira,Fer,Conteh,Haps en Bozenik moet je gewoon opruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |