Ja, maar die zijn natuurlijk geplaatstquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:06 schreef Erasmus het volgende:
Ik bid op Union - Feyenoord
Ik dacht dat ze als enige Duits afgevaardigde direct in de groepsfase ECL zaten. Moeten Tottenham en Roma ook de play-offs in?
Volgens mij zijn de enige rechtstreekse plekken de afvallers uit de EL play-offs.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:06 schreef Erasmus het volgende:
Ik dacht dat ze als enige Duits afgevaardigde direct in de groepsfase ECL zaten. Moeten Tottenham en Roma ook de play-offs in?
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn natuurlijk geplaatst
Ah, oké. Gezien de top 5 landen alleen maar 1 team afdroegen op basis van hun plek in de coëfficientielijst, dacht ik daar ook een soort wisselwerking mee was dat zij dan ook gelijk in de groepsfase zaten. Maar geen vaste plekken in de groepsfase dus voor die competities. Mooi.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de enige rechtstreekse plekken de afvallers uit de EL play-offs.
Doe maar die Elfsborg of Rijeka (ervan uitgaande dat die doorgaan). Bij die andere 2 is het wel klaar ben ik bang.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:06 schreef Erasmus het volgende:
Liever nu al eruit vliegen en de rest van het seizoen uitstekend in de Eredivisie draaien met alle nodige rust en tijd. Ik ben echt bang voor dit team.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Doe maar die Elfsborg of Rijeka (ervan uitgaande dat die doorgaan). Bij die andere 2 is het wel klaar ben ik bang.
Maar je zult wel Europees moeten spelen om waarde op te bouwen voor je spelers. Voor onze coëfficiënt is het goed en daarnaast krijg je waarschijnlijk niet echt een hele moeilijke groep gezien we (volgens mij) in pot 1 komen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Liever nu al eruit vliegen en de rest van het seizoen uitstekend in de Eredivisie draaien met alle nodige rust en tijd. Ik ben echt bang voor dit team.
Als we vaak op ons kloten krijgen komend seizoen in de Eredivisie én in de groepsfase ECL, en daarmee ook nog eens 4de in de groep worden weet ik eerlijk gezegd niet wat erger is.![]()
Misschien de achterban tevreden houden. Zo van..kijk jongens we zijn er serieus mee bezig.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Begreep sowieso die interesse al niet. We kunnen amper 1 miljoen ophoesten. Is dit om druk te zetten op die investeerders of zo? Of op Heerenveen?
Pot 2 waarschijnlijkquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar je zult wel Europees moeten spelen om waarde op te bouwen voor je spelers. Voor onze coëfficiënt is het goed en daarnaast krijg je waarschijnlijk niet echt een hele moeilijke groep gezien we (volgens mij) in pot 1 komen.
Inzake CL en EL heb je 100% gelijk, met de ECL is het nog afwachten in hoeverre dat serieus wordt genomen met al die FC Bal Op 'T Dak teams (waar wij dan weer moeite tegen lijken te hebben).quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar je zult wel Europees moeten spelen om waarde op te bouwen voor je spelers. Voor onze coëfficiënt is het goed en daarnaast krijg je waarschijnlijk niet echt een hele moeilijke groep gezien we (volgens mij) in pot 1 komen.
Ik denk dat qua niveau de ECL en de EL elkaar niet bijster veel ontloopt en volgens mij scheelt het qua financiën ook niet heel veel (dit weet ik niet zeker).quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Inzake CL en EL heb je 100% gelijk, met de ECL is het nog afwachten in hoeverre dat serieus wordt genomen met al die FC Bal Op 'T Dak teams (waar wij dan weer moeite tegen lijken te hebben).
Wat zeur je er dan over?quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Daar was ik na een jaar of 10 nog niet achter
Wil ik lief zijn en een tip geven, kom je met zo'n opmerking.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, goed lezen. Denk verder om je hart maat.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:54 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Wil ik lief zijn en een tip geven, kom je met zo'n opmerking.
Als ik jou ooit in de kuip tegenkom...
Benieuwd of De Kleine Generaal dit beter regeltquote:De voormalig bondscoach van Slovenië diende vorige maand zijn ontslag in nadat hij aangaf zes maanden geen salaris te hebben ontvangen.
Ik heb zo’n vermoeden van welquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Benieuwd of De Kleine Generaal dit beter regelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |