Gelijkspelletje wordt het.quote:
We zijn dus aan elkaar gewaagd.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:53 schreef fetX het volgende:
Luzern speelt in de allerlaatste minuut met zeer veel moeite gelijk tegen de nummer 7 (van de 10) van vorig jaar.
Dat gaat dus lastig zat worden (lol)
Erg jammer dat er niet veel meer mensen zijn die zo positief in het leven staan als jij!quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Noem mij 1 oefenwedstrijd die enerverend was. Ooit.
Ik vind het aanvallend echt heel matig. Verdedigend staat wel een stuk beter met Trauner denk ik.quote:
Precies!quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Erg jammer dat er niet veel meer mensen zijn die zo positief in het leven staan als jij!
Mja, aanvallend is het ook matig. Maar genoeg vertrouwen in Sinisterra en Jahanbakhsh dat dat wel goed komt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het aanvallend echt heel matig. Verdedigend staat wel een stuk beter met Trauner denk ik.
AEB, Hartjes > Fer.
Als dit uitkomt post ik nooit meer op FOK! en eet ik een bal op.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:13 schreef Pistolero het volgende:
Tsja, gewoon zorgen dat je jezelf aankomend seizoen zo snel mogelijk veilig speelt, en misschien dat je met een godswonder nog net in het linkerrijtje kan eindigen. Meer zit er echt niet in bij dit hoopje intense treurigheid.
Als er niks meer bijkomt gaat dit scenario gewoon uitkomen hoor.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:16 schreef Scrummie het volgende:
Als dit uitkomt post ik nooit meer op FOK! en eet ik een bal op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |