Hartjes wel ja. Antonucci vind ik nog niet zo indrukwekkend. Bouchataoui vind ik trouwens wel heel aardig spelen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:23 schreef fetX het volgende:
Antonucci en Hartjes vind ik wel genot dit half uur.
Ja, AEB speelt ook goed.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hartjes wel ja. Antonucci vind ik nog niet zo indrukwekkend. Bouchataoui vind ik trouwens wel heel aardig spelen.
Dat laatste vooral. Onbegrijpelijk dat Fer steeds mag en mocht starten als je dit ziet toch?quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hartjes wel ja. Antonucci vind ik nog niet zo indrukwekkend. Bouchataoui vind ik trouwens wel heel aardig spelen.
Ik zou Bouchataoui gewoon op 6 zetten totdat we beter hebben gevonden. Ben daar niet wild van maar hij doet het echt beter dan Fer.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Op het oog is AEB niet minder dan de Fer van dit moment inderdaad.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat laatste vooral. Onbegrijpelijk dat Fer steeds mag en mocht starten als je dit ziet toch?
Die lijkt ook wel iets tekort te komen ja. Alhoewel ik niet in het negatieve mee wil. Die moet het gewoon op een lager niveautje proberen.quote:
Dat was Kelly ook volgens internet.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:33 schreef Vatta het volgende:
Die Azarkan is volgens het internet 1,75m. Heeft Stevie Wonder die meting gedaan.
Vorig jaar Dordrecht. Nu misschien een subtopper in de KKD.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die lijkt ook wel iets tekort te komen ja. Alhoewel ik niet in het negatieve mee wil. Die moet het gewoon op een lager niveautje proberen.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:39 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Burger heeft wel vaak balverlies op het middenveld.
quote:
Gelijkspelletje wordt het.quote:
We zijn dus aan elkaar gewaagd.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:53 schreef fetX het volgende:
Luzern speelt in de allerlaatste minuut met zeer veel moeite gelijk tegen de nummer 7 (van de 10) van vorig jaar.
Dat gaat dus lastig zat worden (lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |