Kijken of Dick ook die kritiek gaat krijgen nu.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ondertussen bij de aftrap worden er nog wat mensen opgehangen.
Nee joh, wordt weggelachen onder het mom van geldwolf door Derksen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:21 schreef macca728 het volgende:
[..]
Kijken of Dick ook die kritiek gaat krijgen nu.
Leuk dat ie zelf in ieder geval graag wilquote:
Dit heeft niet met geld te maken maar meer dat hij als de dood is om achter de geraniums te belanden. Die gaat door tot hij sterft in het harnas denk ik.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:23 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Nee joh, wordt weggelachen onder het mom van geldwolf door Derksen.
Hij wordt helemaal afgemaakt Hansquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:23 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Nee joh, wordt weggelachen onder het mom van geldwolf door Derksen.
En wie er naast hem komt te staan op het middenveld.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leuk dat ie zelf in ieder geval graag wil
Ben nog steeds benieuwd waar ze het geld vandaan gaan halen
Als ze Kökcü gaan verkopen en Veerman en nog een andere jonge middenvelder halen is dat best een goeie dealquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:43 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
En wie er naast hem komt te staan op het middenveld.
Maar die vangen wel lekkere centen en hebben prima scoutingsapparaat.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:58 schreef hhh38 het volgende:
Overigens lijkt bij AZ iedereen te vertrekken, zou mooi zijn als we daar gewoon weer boven eindigen zoals het hoort
Allemaal naar Frankrijk. Heb jij daar nog een verklaring voor of is dat gewoon toeval?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:58 schreef hhh38 het volgende:
Overigens lijkt bij AZ iedereen te vertrekken, zou mooi zijn als we daar gewoon weer boven eindigen zoals het hoort
Volgens mij zitten ze ook allemaal bij Mino of niet? Die is gewoon lekker een roadtrip door Frankrijk aan het makenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Allemaal naar Frankrijk. Heb jij daar nog een verklaring voor of is dat gewoon toeval?
Als meer dan je halve team vertrekt duurt het vaak wel even voor je weer een ingespeeld team hebt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Maar die vangen wel lekkere centen en hebben prima scoutingsapparaat.
Alleen Bizot niet volgens mij. Maar om het onderwerp weer even naar Feyenoord te brengen; als er nog wat bijkomt en het gaat draaien dan zie ik ze daar wel boven eindigen ja. Die hebben écht een hele grote jas uitgedaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze ook allemaal bij Mino of niet? Die is gewoon lekker een roadtrip door Frankrijk aan het maken
Als Feyenoord een normaal seizoen heeft (63+ punten) ga ik daar wel van uit eigenlijk. AZ kan voorlopig niet op langere termijn aansluiten, dan moeten ze begroten op CL voetbal en zolang Ajax er is is dat onmogelijk. Nu halen ze een aantal leuke spelers maar het gaat tijd kosten voordat dat een echt team gaat worden.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:58 schreef hhh38 het volgende:
Maar hebben de scouting en doorstroom jeugd wel even iets beter voor elkaar dan wij dat hebben. Die jas die ze uitdoen is ook voor een mooie prijs verkocht en kunnen ze een goede nieuwe voor kopen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen Bizot niet volgens mij. Maar om het onderwerp weer even naar Feyenoord te brengen; als er nog wat bijkomt en het gaat draaien dan zie ik ze daar wel boven eindigen ja. Die hebben écht een hele grote jas uitgedaan.
Ja die pieken een seizoen of twee en dan is het weer even klaar.quote:Op zondag 1 augustus 2021 01:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
AZ heeft genoten van een goede lichting (ontstaan door goede scouting en een prima jeugdopleiding) maar nu is het weer even klaar.
Maakt 3e of 4e nog iets uit qua Europees? Of geen flikker.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen Bizot niet volgens mij. Maar om het onderwerp weer even naar Feyenoord te brengen; als er nog wat bijkomt en het gaat draaien dan zie ik ze daar wel boven eindigen ja. Die hebben écht een hele grote jas uitgedaan.
Jawel, beetje afhankelijk van de bekerwinnaar maar het maakt sowieso uit.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Maakt 3e of 4e nog iets uit qua Europees? Of geen flikker.
Hmm maar allebei dus die C leaque i.p.v Europa Leaque, ervanuitgaande dat EL ticket naar de bekerwinnaar gaat. Wat een groot verschil dan eigenlijk tussen plek 2 en 3.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel, beetje afhankelijk van de bekerwinnaar maar het maakt sowieso uit.
https://www.programmaeredivisie.nl/stand-eredivisie-seizoen/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |