Dan ben je voor de rust in comaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:23 schreef Doevelaer het volgende:
Tijd voor de Shanice Balverlies drinking game
Veel plezier met dronken worden.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:23 schreef Doevelaer het volgende:
Tijd voor de Shanice Balverlies drinking game
Vd Donk en Groenen zijn fysiek ook ondermaats tegen die Amerikaantjes. Dan moet je je onder de druk uit combineren maar dat lukt nog helemaal nietquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:22 schreef Faraday01 het volgende: Martens maakt er voorlopig ook weinig van en komt fysiek te kort
Niet goed genoeg meer.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:25 schreef Doevelaer het volgende:
Hoezo zitten Rapinoe en Morgan eigenlijk bankje?
Omdat ze niet goed genoeg zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:25 schreef Doevelaer het volgende:
Ze maakten er een potje van.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:25 schreef Doevelaer het volgende:
Om het even op een wedstrijd te laten lijken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:25 schreef Doevelaer het volgende:
We roddelen hier niet. @Calandquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:25 schreef GGMM het volgende:
Ik heb hem ook aanstaan nu
Niet tegen caland zeggen aub
Daarom had je Janssen ook op het middenveld moeten zetten naast / achter die twee kleine meiskes. Die vechten wel maar fysiek zijn ze minder en had Janssen dat kunnen compenseren.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vd Donk en Groenen zijn fysiek ook ondermaats tegen die Amerikaantjes. Dan moet je je onder de druk uit combineren maar dat lukt nog helemaal niet
Ik ben geen fan van vrouwenvoetbal en ze was lang niet altijd goed, maar het is altijd een echt spits met echte spitsengoals, sterk met de rug naar de goal ook. Dat kon ik al waarderen toen het er nog niet echt uitkwam.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:20 schreef Zorro het volgende:
Ik vond Miedema altijd erg tegenvallen als ik het zag maar deze spelen is ze echt top
En Press en Lavellequote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:25 schreef Doevelaer het volgende:
Op het middenveld heeft Nederland weinig te vertellen inderdaadquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vd Donk en Groenen zijn fysiek ook ondermaats tegen die Amerikaantjes. Dan moet je je onder de druk uit combineren maar dat lukt nog helemaal niet
Groenen die die bal probeerde weg te koppen.quote:
Ik kan het mis hebben, maar verdedigen lijkt me niet het sterkte punt van dit Nederlands elftal.quote:
Nee. Van de VS overigens ook niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:29 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben, maar verdedigen lijkt me niet het sterkte punt van dit Nederlands elftal.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:29 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben, maar verdedigen lijkt me niet het sterkte punt van dit Nederlands elftal.
Ik blijf het dom vinden dat ze zich tegen de VS hebben laten lotenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:30 schreef Faraday01 het volgende:
Commentator mag best iets realistischer zijn, Nederland komt bijna overal op het veld tekort.
quote:
Nouw enquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:31 schreef dz5b604 het volgende:
Gelukkig stond er wel iemand bij de tweede paal
Die dachten dat wel te winnen. Hoe naïef kun je zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik blijf het dom vinden dat ze zich tegen de VS hebben laten loten
Daar heb je het al
Meh, dit kan netter.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:31 schreef WAvanBuren het volgende:
Dat paard in de kol doet er niet eens meermoeite voor, ach maakt toch niks uit.
Zijn ook niet veel andere opties, maar inderdaad: had Wiegman best wat op mogen verzinnen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
Dit middenveld is ook vragen om problemen tegen Amerika.
Zelfs als niet-hockeykijker weet ik dat dat duel nergens om gaat.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:31 schreef dz5b604 het volgende:
Als de NOS realistisch is schakelen ze nu gewoon over op het hockey.
Laten we dat niet doen. Die mannen kunnen al die kritiek niet aan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:31 schreef dz5b604 het volgende:
Van mannenhockey wordt je ook niet blij, helaas.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:31 schreef dz5b604 het volgende:
Ja. Was tegen Brazilië eigenlijk ook al.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
Dit middenveld is ook vragen om problemen tegen Amerika.
Dit ook niet meer hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zelfs als niet-hockeykijker weet ik dat dat duel nergens om gaat.
Een Nederlandse coach met tactisch vernuft? Haha, goeie.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:32 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zijn ook niet veel andere opties, maar inderdaad: had Wiegman best wat op mogen verzinnen.
Dat gaat het wel degelijk, bij verlies moeten we tegen Australië die in de vorm van hun leven zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zelfs als niet-hockeykijker weet ik dat dat duel nergens om gaat.
Dat ging tegen Tsjechie ook zo lekker (bij de mannen op het EK)quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Moet je de tweede paal afdekken, ga je midden in de goal schuin achter de keeper staan.
Wat is het punt dan?quote:
Prioriteiten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:31 schreef El-Stinho het volgende:
weten jullie nog toen de knvb de jumbo aanklaagde om linksrechts
Lowietje.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Een Nederlandse coach met tactisch vernuft? Haha, goeie.
Europese titel. WK finale. 21 goals in de poule. Geen prestaties inderdaad.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:33 schreef Pap89 het volgende:
Hoop dat ze nog 10x scoren en het vrouwenvoetbal minder promoten.
Als dit het moet zijn na al die hype de laatste jaren 🤢
1 Braddie.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Welk reddingspercentage heeft Sari dit toernooi?
Laten we de poule alsjeblieft niet serieus gaan nemen. Het aantal tegengoals lijkt me eerder een graadmeter.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Europese titel. WK finale. 21 goals in de poule. Geen prestaties inderdaad.
Die gaat de komende periode ook gewoon weer door de mand vallen net als zijn eerste periode als bondscoach.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:33 schreef Pap89 het volgende:
Hoop dat ze nog 10x scoren en het vrouwenvoetbal minder promoten.
Als dit het moet zijn na al die hype de laatste jaren 🤢
Sari Stekelenburg.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Welk reddingspercentage heeft Sari dit toernooi?
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:34 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ze moeten eigenlijk 1 mannelijke dispensatiespeler toestaan voor 5 minuutjes, levert leuke tv op. Dat Denzel Dumfries er nu inkomt ofzo.
Dat hadden ze voor vandaag ook al kunnen weten, zo'n ploeg als de VS vind het pas echt interessant worden vanaf de knockoutfase en wij denken dan wel even kans te makenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:34 schreef Faraday01 het volgende:
En dan straks tot de conclusie komen dat je makkelijk een medaille op had kunnen halen door tweede te worden in de groep.
Hoi @capuchon_jongenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:34 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ze moeten eigenlijk 1 mannelijke dispensatiespeler toestaan voor 5 minuutjes, levert leuke tv op. Dat Denzel Dumfries er nu inkomt ofzo.
We wonnen tenslotte met 10-3 van Zambia.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat hadden ze voor vandaag ook al kunnen weten, zo'n ploeg als de VS vind het pas echt interessant worden vanaf de knockoutfase en wij denken dan wel even kans te maken
Als alle schakels even zwak zijn, is er geen zwakste schakel en heb je een sterke ketting!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:34 schreef dz5b604 het volgende:
Kutverdediging is an sich niet heel erg, maar kutverdediging en kutkeeper is wel een probleem.
Zo goed speelt Amerika anders ook niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat hadden ze voor vandaag ook al kunnen weten, zo'n ploeg als de VS vind het pas echt interessant worden vanaf de knockoutfase en wij denken dan wel even kans te maken
Nee maar die hebben nog altijd wel meer niveau dan Canadaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:36 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Zo goed speelt Amerika anders ook niet.
In een inclusieve samenleving is dat hele man/vrouw denken sowieso heel erg 2017.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:34 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ze zijn niet zo snel van begrip. Want waarom zou je een tegenstander willen ontwijken die afgelopen jaren iedereen en alles compleet weggespeeld heeft...quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Al die groupsfasepotjes bij de teamsporten kun je overslaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voorlopig wel veel beter dan Oranje.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:36 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Zo goed speelt Amerika anders ook niet.
Narsingh?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:37 schreef xzaz het volgende:
Met wie vergelijken we Shanice in het mannenelftal?
Narsinghquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:37 schreef xzaz het volgende:
Romano Denneboomquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:37 schreef xzaz het volgende:
Babel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:37 schreef xzaz het volgende:
Omdat dit Amerika echt niet zo geweldig speeltquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo snel van begrip. Want waarom zou je een tegenstander willen ontwijken die afgelopen jaren iedereen en alles compleet weggespeeld heeft...
Dat snapt niemand.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:37 schreef Slobeend het volgende:
Waarom heeft Shanice uberhaupt een basisplek?
Babel of Promes.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:37 schreef xzaz het volgende:
Manolevquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:37 schreef xzaz het volgende:
Babel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:37 schreef xzaz het volgende:
Mark Overmars als hij nog zou voetballen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:37 schreef xzaz het volgende:
Pro-mes?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:37 schreef xzaz het volgende:
Kan lekker rennen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:37 schreef Slobeend het volgende:
Waarom heeft Shanice uberhaupt een basisplek?
Dat is een goede samenvatting van 90% van de wedstrijden van Martens heb ik altijd het idee.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:37 schreef Redefine het volgende:
Deze wedstrijd heb je ook een goede Martens nodig. Maar die heeft vooralsnog weer zo'n wedstrijd waar ze niet thuis geeft.
Geen publiek en dan ook zo commentaar geven...quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Die NOS commentator zou ook geen modderfiguur slaan als begrafenisondernemer heh ?
Dennis Rommedahlquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:37 schreef xzaz het volgende:
Overmars leverde veel meerquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mark Overmars als hij nog zou voetballen.
Anders Promes?
En dan heeft ze eens een goede actie en dan komt iedereen klaar.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:38 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dat is een goede samenvatting van 90% van de wedstrijden van Martens heb ik altijd het idee.
Zelfs Babel is een stuk beter dan Shanice tegenwoordig speelt. En dat wil wat zeggen.quote:
Klopt maar dan nog kun je het jezelf veel makkelijker maken door het risico niet te nemen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat dit Amerika echt niet zo geweldig speelt
Beide tegengoals zijn ook gewoon fouten van Nederland.
Yup die heb ik alleen tijdens dat EK 2017 acceptabel zien voetballen als het er om gaatquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:38 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dat is een goede samenvatting van 90% van de wedstrijden van Martens heb ik altijd het idee.
Memvis.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:37 schreef xzaz het volgende:
Ja. Ze is zo'n typisch grillige vleugelspits. De ene keer geweldig. De ander keer matig.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:38 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Maar of je dan nou wel makkelijk wint van Canada...quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Klopt maar dan nog kun je het jezelf veel makkelijker maken door het risico niet te nemen.
Overmars is een van de beste buitenspelers van de laatste 30 jaar.quote:
Soort Messi dus.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:39 schreef Pedroso het volgende:
Ik hoor altijd zulke goede verhalen over Martens bij Barca, in Oranje niets van te zien.
Ook maar matig hoor; niveautje de Jong. Leuk voor erbij.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:39 schreef Pedroso het volgende:
Ik hoor altijd zulke goede verhalen over Martens bij Barca, in Oranje niets van te zien.
Met Overmars zag het er nooit zo spectaculair uit, snel naar binnen en dan een schot dat half mislukt raakt en in de hoek hobbelt, voor keepers heel vervelend, maar wel erg effectief.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Overmars is een van de beste buitenspelers van de laatste 30 jaar.
Dat weten we niet maar hier komen ze over het hele veld zwaar tekort muv Miedema. 2-1 is nog schappelijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar of je dan nou wel makkelijk wint van Canada...
Hij kon wel penals nemen...quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Met Overmars zag het er nooit zo spectaculair uit, snel naar binnen en dan een schot dat half mislukt raakt en in de hoek hobbelt, voor keepers heel vervelend, maar wel erg effectief.
Zij is ook meer een centrale verdediger toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Martens staat ook wel steeds tegen 2 omdat die back niet doorloopt.
Klopt. Maar dan kan ze nog wel goede voorzetten geven.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Martens staat ook wel steeds tegen 2 omdat die back niet doorloopt.
Om een cliche uit kast te halen; als je kampioen wil worden moet je van iedereen kunnen winnen. Als er een keer is dat je USA kan verslaan is het vandaag. Maar ja je wist al dat het een moeilijk verhaal wordt vanwege zwakke defensie die niet hun hebben en houden ervoor smijtenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat weten we niet maar hier komen ze over het hele veld zwaar tekort muv Miedema. 2-1 is nog schappelijk.
Flinke tetten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:42 schreef xzaz het volgende:
Vrouwen hebben ook gewoon geen acceleratiesnelheid. Het lijkt wel alsof ze met een gewicht moeten rennen.
Ze wordt fysiek compleet weggedrukt door haar directe tegenstander.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:41 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Lieke heeft steeds dubbele dekking, lekker man.
Maar dat cliché is natuurlijk helemaal niet waar.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Om een cliche uit kast te halen; als je kampioen wil worden moet je van iedereen kunnen winnen. Als er een keer is dat je USA kan verslaan is het vandaag. Maar ja je wist al dat het een moeilijk verhaal wordt vanwege zwakke defensie die niet hun hebben en houden ervoor smijten
Topzwaarquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:42 schreef xzaz het volgende:
Vrouwen hebben ook gewoon geen acceleratiesnelheid. Het lijkt wel alsof ze met een gewicht moeten rennen.
Gescheiden geloof ik.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:43 schreef TheVulture het volgende:
Waarom heet Janssen tegenwoordig geen Bloodworth meer eigenlijk?
Gescheiden.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:43 schreef TheVulture het volgende:
Divorced.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:43 schreef TheVulture het volgende:
O'Hara is dan ook wel een hele goede rechtsback.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze wordt fysiek compleet weggedrukt door haar directe tegenstander.
Je had ze ook pas in de finale kunnen treffen, had je in ieder geval een medaille gehadquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Om een cliche uit kast te halen; als je kampioen wil worden moet je van iedereen kunnen winnen. Als er een keer is dat je USA kan verslaan is het vandaag. Maar ja je wist al dat het een moeilijk verhaal wordt vanwege zwakke defensie die niet hun hebben en houden ervoor smijten
Ongewenst zwanger.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:42 schreef xzaz het volgende:
Als USA echt zo slecht is kan een andere ploeg daar ook van winnenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze is geen bloed meer waard tegenwoordig.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:43 schreef TheVulture het volgende:
Ter promotie van het Janssen-vaccin.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:43 schreef TheVulture het volgende:
Mag je alweer in COR posten?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:43 schreef raptorix het volgende:
Miedema gaat zich 2e helft boos maken en er twee scoren
Die vent wil niet geassocieerd worden met dit gepruts.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:43 schreef TheVulture het volgende:
Kutnijd.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:44 schreef OmniRocket het volgende:
ben benieuwd hoe boos ze op elkaar gaan zijn in de rust.
Van 5-1 naar 5-3, jawel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:43 schreef raptorix het volgende:
3-6 eindstand incomingquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:43 schreef raptorix het volgende:
Ze gaat nu met een Duitse keepert.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die vent wil niet geassocieerd worden met dit gepruts.
Nederland kan echt indrukwekkend scoren in het combinatieklassement van cynisme en zelfoverschatting.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom doen mensen hier alsof ze van andere teams zomaar gewonnen hadden?
De andere teams zelfs denk ik beter dan dit team USA.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ja, bedankt Hans.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:44 schreef Collide het volgende:
1-2 bij rust is nog niet compleet kansloos
sJoOkquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nederland kan echt indrukwekkend scoren in het combinatieklassement van cynisme en zelfoverschatting.
Dat was @LitmanenAFCAquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voorzag jij daar niet een grote toekomst voor?
Dat is maar de vraag zoals ze vandaag spelen. Staat los vd discussie dat je het risico beter niet kunt nemen om tegen de USA te spelen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ja, die vrije trap van Do zal nog wel cruciaal blijken te zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:34 schreef Faraday01 het volgende:
En dan straks tot de conclusie komen dat je makkelijk een medaille op had kunnen halen door tweede te worden in de groep.
Verliezen in de groepsfase om een zwak Amerika te ontwijken is een ontzettend zwaktebod.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag zoals ze vandaag spelen. Staat los vd discussie dat je het risico beter niet kunt nemen om tegen de USA te spelen.
Omdat andere teams automatisch slechter zijn dan USA of zoquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk dat vooral Zweden beter is, de rest hadden 'ze' wel kunnen hebbenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
De andere teams zelfs denk ik beter dan dit team USA.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hupperts lijkt me wel een goede om erbij te hebben, zal relatief goedkoop zijn en zal geen problemen hebben met een plek op de bank
Nee, maar iedereen bij Studio Voetbal wel. Zo eentje waar ze dan in koor bij roepen "kan moeiteloos mee bij een topclub" na een paar leuke wedstrijdjes bij een provincieclub.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pak je vervolgens per ongeluk een medaille dan hoor je daar niemand meer overquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Verliezen in de groepsfase om een zwak Amerika te ontwijken is een ontzettend zwaktebod.
Dit had zelfs Feyenoord kunnen winnen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:45 schreef Wicky15 het volgende:
Had ik hier nou naar uitgekeken? Ik voel me genaaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |