SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo ontzettend tof gister. Goed medicijn na die twee kansloze partijen tegen Red Bull.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
quote:.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Dat hersenloze gajes op de tribune, dat helemaal door het lint gaat. Geweldig.quote:
Iemand gifje van een juichende Veltman?![]()
Die rooie Rita die helemaal vooraan staatquote:Op maandag 3 maart 2014 14:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat hersenloze gajes op de tribune, dat helemaal door het lint gaat. Geweldig.
Iemand gifje van een juichende Veltman?![]()
![]()
Heel geil...quote:Op maandag 3 maart 2014 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die rooie Rita die helemaal vooraan staat![]()
Ze zijn er gek genoeg voor...quote:Op maandag 3 maart 2014 14:46 schreef Diamond3d het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)poor-Rotterdam.dhtml
Was het zo erg?![]()
Wauw.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:59 schreef 16meter het volgende:
Zou wel heel triest zijn. (niet het overlijden van die gasten, maar jezelf daarom van kant maken)![]()
Is er een verband tussen de wedstrijd en die zelfmoorden? Zou erg triest zijn als dat zo was.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:46 schreef Diamond3d het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)poor-Rotterdam.dhtml
Was het zo erg?Land of the free. Home of the brave.![]()
Nee.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Is er een verband tussen de wedstrijd en die zelfmoorden? Zou erg triest zijn als dat zo was.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Misschien waren het wel criminelen, verkrachters of seriemoordenaars. Zou je het dan nog steeds triest vinden?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:11 schreef honkeytonk het volgende:
Ik vind het overlijden van twee mensen extreem triest anders.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Niet als het een egoïstische zelfmoord is waarbij je jouw misère die van elke treingebruiker maakt.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:11 schreef honkeytonk het volgende:
Ik vind het overlijden van twee mensen extreem triest anders.
Als je dood wil doe dat lekker op je zolderkamertje of onder een brug.
Heel triest voor die mensen natuurlijk dat ze dood wilden. Dat gun je niemand zo'n gevoel.
Hoop dat het niets met Fey-Ajax te maken had.So confused when you're lost in the groove![]()
http://foxsports.nl/video(...)ax-fc-den-bosch.htmlquote:Op maandag 3 maart 2014 15:32 schreef Sandersson het volgende:
Komt de samenvatting van Jong Ajax nog een keer online? Kan hem niet vinden op Ajax.tv![]()
Morgen.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:32 schreef Sandersson het volgende:
Komt de samenvatting van Jong Ajax nog een keer online? Kan hem niet vinden op Ajax.tvHeb je abonnement nodig.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/video(...)ax-fc-den-bosch.html![]()
Was een leuke pot, ik was er toevallig.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:32 schreef Sandersson het volgende:
Komt de samenvatting van Jong Ajax nog een keer online? Kan hem niet vinden op Ajax.tv
Eerst de vrouwen, en dat is en blijft echt dramatisch om te zien, ze kunnen niet passen, niet aannemen en niet schieten, nauwelijks positiespel. Als dit dan het beste is dat NL te bieden heeft qua vrouwenvoetbal kan je echt oprecht zeggen dat voetbal niets voor vrouwen is... Wat een drama.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Denk het niet.. dat onderzoeken ze nu geloof ik.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Is er een verband tussen de wedstrijd en die zelfmoorden? Zou erg triest zijn als dat zo was.![]()
Wat vond je van Meleg?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was een leuke pot, ik was er toevallig.
Eerst de vrouwen, en dat is en blijft echt dramatisch om te zien, ze kunnen niet passen, niet aannemen en niet schieten, nauwelijks positiespel. Als dit dan het beste is dat NL te bieden heeft qua vrouwenvoetbal kan je echt oprecht zeggen dat voetbal niets voor vrouwen is... Wat een drama.![]()
Tsja, ligt ook wel aan de verwachting natuurlijk. Vrouwen zijn fysiek minder. Dat uit zich in snelheid, kracht, duels en vechtlust. Dat zijn toch wel een beetje de facetten voor mooi voetbal.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eerst de vrouwen, en dat is en blijft echt dramatisch om te zien, ze kunnen niet passen, niet aannemen en niet schieten, nauwelijks positiespel. Als dit dan het beste is dat NL te bieden heeft qua vrouwenvoetbal kan je echt oprecht zeggen dat voetbal niets voor vrouwen is... Wat een drama.
Vrouwen profs zijn ook van het niveau amateurs 2e klasse ofzo, puur dankzij die facetten.![]()
Was wel aardig, hele team was best ok opzich, het was natuurlijk geen Ajax1 maar het was voornamelijk een spannende wedstrijd. En ik was niet helemaal helder meer omdat ik elke keer maar bier ging halen tijdens de vrouwenquote:
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Vrouwen moeten ook alleen maar in de keuken zijn of op bed liggen met hun benen wijd, daar liggen hun kwaliteiten.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eerst de vrouwen, en dat is en blijft echt dramatisch om te zien, ze kunnen niet passen, niet aannemen en niet schieten, nauwelijks positiespel. Als dit dan het beste is dat NL te bieden heeft qua vrouwenvoetbal kan je echt oprecht zeggen dat voetbal niets voor vrouwen is... Wat een drama.![]()
![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 15:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Vrouwen moeten ook alleen maar in de keuken zijn of op bed liggen met hun benen wijd, daar liggen hun kwaliteiten.![]()
![]()
Nu de KNVB trouwens terug is gegaan naar het oude logo voor Oranje, wordt het wel tijd voor AJAX om dat ook te doen, die "nieuwe" leeuw was van dezelfde ontwerper als het nieuwe AJAX logo.![]()
Veel minder zelfs. Ongeveer D1/C1 jongens amateurs 1/2e klasse. Belachelijk niveau,quote:Op maandag 3 maart 2014 15:36 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Tsja, ligt ook wel aan de verwachting natuurlijk. Vrouwen zijn fysiek minder. Dat uit zich in snelheid, kracht, duels en vechtlust. Dat zijn toch wel een beetje de facetten voor mooi voetbal.
Vrouwen profs zijn ook van het niveau amateurs 2e klasse ofzo, puur dankzij die facetten.![]()
Om te beginnen wel maar net zo min als ik naar een onderafdeling club ga kijken doe ik dat niet bij het vrouwenvoetbal want dat is ongeveer het niveauquote:Op maandag 3 maart 2014 15:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Vrouwen moeten ook alleen maar in de keuken zijn of op bed liggen met hun benen wijd, daar liggen hun kwaliteiten.![]()
Jajaja, ik weet het allemaal ook wel, ik had er toch meer van verwacht. Het is niet gewoon dat ze niet zo goed zijn, of best aardig ofzo, het gaat gewoon helemaal nergens over. Ballen springen altijd van ze af (op doodleggen op de tieten na, ik maak geen grapje), passes komen niet aan, ze maaien over de bal heen als ze vrij voor de keeper staan etc etc, het leek wel slapstick zo beroerd.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ja maar hij zit nog steeds op slot.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Na een aantal dagen niet toch? Gewoon een account dacht ik.![]()
Stonden er nog lekkere wijven op het veld?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:40 schreef HeatWave het volgende:
Jajaja, ik weet het allemaal ook wel, ik had er toch meer van verwacht. Het is niet gewoon dat ze niet zo goed zijn, of best aardig ofzo, het gaat gewoon helemaal nergens over. Ballen springen altijd van ze af (op doodleggen op de tieten na, ik maak geen grapje), passes komen niet aan, ze maaien over de bal heen als ze vrij voor de keeper staan etc etc, het leek wel slapstick zo beroerd.![]()
Viel ook tegen, paar leken best ok, maar zelfs vanaf rij 6 is het nog best ver om het heel goed te zienquote:Op maandag 3 maart 2014 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stonden er nog lekkere wijven op het veld?.
Get woke, go broke!![]()
Zo'n wijf wat bij Twente vrouwen speelt zat vroeger bij mij in het team in de D1. Is met de overstap naar de C richting Twente gegaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Viel ook tegen, paar leken best ok, maar zelfs vanaf rij 6 is het nog best ver om het heel goed te zien.
![]()
![]()
Ach, het is gewoon niet de moeite waard om voor te gaan kijken zeg maarquote:Op maandag 3 maart 2014 15:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zo'n wijf wat bij Twente vrouwen speelt zat vroeger bij mij in het team in de D1. Is met de overstap naar de C richting Twente gegaan..
Get woke, go broke!![]()
De afgelopen 3 wedstrijden waren wel bijna de drie slechtste in jaren. Exclusief de wedstrijd tegen AZ dan.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
D1 / C1? je kunt ook overdrijven he.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Veel minder zelfs. Ongeveer D1/C1 jongens amateurs 1/2e klasse. Belachelijk niveau,
Ze spelen wel eens vriendschappelijk tegen senioren 4e klasse dacht ik. Wat daar de uitslagen van zijn weet ik ook nieten ook geen zin dat op te zoeken.
![]()
Mijn zoon speelde met de B1 (kan ook C1 geweest zijn) van AFC het NL elftal helemaal zoek, is alweer wat jaren geleden maar ik neem niet aan dat het niveau veel gestegen isquote:Op maandag 3 maart 2014 16:03 schreef Sandersson het volgende:
[..]
D1 / C1? je kunt ook overdrijven he.
Ze spelen wel eens vriendschappelijk tegen senioren 4e klasse dacht ik. Wat daar de uitslagen van zijn weet ik ook nieten ook geen zin dat op te zoeken.
[ Bericht 1% gewijzigd door Tarado op 03-03-2014 16:14:37 ]![]()
Overdrijf niet. Onlangs nog verloren van een B1 2e klasse amateurclub. Poos terug maar liefst met 10-1 van een C1 hoofdklasse.Maar is wel een aantal jaren terug.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:03 schreef Sandersson het volgende:
[..]
D1 / C1? je kunt ook overdrijven he.
![]()
Maar dat is dan ook niet tweede klasse neem ik aan. Eerder 2e divisie.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mijn zoon speelde met de B1 (kan ook C1 geweest zijn) van AFC het NL elftal helemaal zoek, is alweer wat jaren geleden maar ik neem niet aan dat het niveau veel gestegen is![]()
Die speelden toen in de hoogste afdeling, zal nog wel zo zijnquote:Op maandag 3 maart 2014 16:21 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook niet tweede klasse neem ik aan. Eerder 2e divisie.![]()
Conclusie is desalniettemin dat het een bedenkelijk niveau is en op generlei manier te vergelijken met het mannenvoetbal. Toch is het in landen als Duitsland, Amerika en de Scandinavische landen heel populair. Ik denk dat het ligt aan het feit dat ook heel veel vrouwen het daar beoefenen, dan krijg je er ook automatisch meer interesse in. Zullen ook wel veelal vrouwen op de tribune zitten.
Back to Ajax maar weer![]()
![]()
Ik ben zo blij dat wij Frank hebben
Bij PSV kloot Cocu maar wat, bij Twente is de hoofdtrainer niet eens de hoofdtrainer, bij Feyenoord jankt Koeman alles bij elkaar en gaan ze nu Rutten aanstellen..![]()
![]()
Ze hadden hier in de luwte meer aan het niveau moeten werken en dan pas beginnen met clubs als Ajax ervoor te interesseren, is gewoon 10 jaar te vroegquote:Op maandag 3 maart 2014 16:28 schreef Sandersson het volgende:
Conclusie is desalniettemin dat het een bedenkelijk niveau is en op generlei manier te vergelijken met het mannenvoetbal. Toch is het in landen als Duitsland, Amerika en de Scandinavische landen heel populair. Ik denk dat het ligt aan het feit dat ook heel veel vrouwen het daar beoefenen, dan krijg je er ook automatisch meer interesse in. Zullen ook wel veelal vrouwen op de tribune zitten.
Back to Ajax maar weer![]()
koeman bij psv confirmedquote:Op maandag 3 maart 2014 16:31 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben zo blij dat wij Frank hebben
Bij PSV kloot Cocu maar wat, bij Twente is de hoofdtrainer niet eens de hoofdtrainer, bij PSV jankt Koeman alles bij elkaar en gaan ze nu Rutten aanstellen..![]()
dacht dat dit na de wedstrijd was, maar zag in de samenvatting dat het tijdens het momentje was net na het schot van Klaassen op de paal en de vermeende overtreding van Moisander. Wat stelde Pelle zich gisteren ontzettend aan, terwijl hij continu met zijn armen hoog het duel in ging.quote:
Vond hem in het begin van de competitie wel sympathiek, maar nu het een beetje tegen zit laat hij zichzelf erg kennen.![]()
Ach, die gozer werd toch helemaal opgehemeld door alles en iedereen. Kan niet meer normaal denken lijkt het wel.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:36 schreef Sandersson het volgende:
[..]
dacht dat dit na de wedstrijd was, maar zag in de samenvatting dat het tijdens het momentje was net na het schot van Klaassen op de paal en de vermeende overtreding van Moisander. Wat stelde Pelle zich gisteren ontzettend aan, terwijl hij continu met zijn armen hoog het duel in ging.
Vond hem in het begin van de competitie wel sympathiek, maar nu het een beetje tegen zit laat hij zichzelf erg kennen.![]()
Tsja hij legt ze er ook regelmatig in, dus wat dat betreft. Bovendien kwam hij altijd aardig over vond ik.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach, die gozer werd toch helemaal opgehemeld door alles en iedereen. Kan niet meer normaal denken lijkt het wel.![]()
Veltman![]()
Sympathieke vent![]()
Talent![]()
Hij mist wel de ervaring en af en toe is hij te laat maar ik geloof in hem![]()
![]()
AFCA!![]()
We moeten Ronald daarheen sturen . Zou die wel willenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:47 schreef TIM-846 het volgende:
Even over die roddel van Man Utd. Daar gaat Frank toch echt geen assistent spelen?!RED ONS HENNIEGOD![]()
Welneequote:Op maandag 3 maart 2014 17:47 schreef TIM-846 het volgende:
Even over die roddel van Man Utd. Daar gaat Frank toch echt geen assistent spelen?!![]()
Die zou alleen nog maar hoofdtrainer worden, mocht hij verkassenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:47 schreef TIM-846 het volgende:
Even over die roddel van Man Utd. Daar gaat Frank toch echt geen assistent spelen?!![]()
Ik zie Frank binnen 2 jaar wel coach worden bij Barca. Die Argentijn gaat het daar niet lang uithouden en ik heb zo'n idee dat De Boer daar hoog op het lijstje staat. En dat gaat ie (uiteraard) niet afslaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die zou alleen nog maar hoofdtrainer worden, mocht hij verkassenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zelfs dan sluit ik niet uit dat Frank nee zegt. Geeft toch wel vaak aan dat zijn gezin ook belangrijk is bijvoorbeeld. Ooit gaat hij er heen dat is zeker.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zie Frank binnen 2 jaar wel coach worden bij Barca. Die Argentijn gaat het daar niet lang uithouden en ik heb zo'n idee dat De Boer daar hoog op het lijstje staat. En dat gaat ie (uiteraard) niet afslaan.![]()
Dit ja, niet iedereen plaatst zijn carrière voor alles.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zelfs dan sluit ik niet uit dat Frank nee zegt. Geeft toch wel vaak aan dat zijn gezin ook belangrijk is bijvoorbeeld. Ooit gaat hij er heen dat is zeker.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
En Frank overschat zichzelf niet, die wilt pas gaan als hij er klaar voor is.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zelfs dan sluit ik niet uit dat Frank nee zegt. Geeft toch wel vaak aan dat zijn gezin ook belangrijk is bijvoorbeeld. Ooit gaat hij er heen dat is zeker.![]()
Dat Frank nee zegt tegen Barca lijkt me niet, dat is net als Ajax zijn club. En zo'n kans gaat ie misschien nooit meer krijgen.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zelfs dan sluit ik niet uit dat Frank nee zegt. Geeft toch wel vaak aan dat zijn gezin ook belangrijk is bijvoorbeeld. Ooit gaat hij er heen dat is zeker.
Ook niet gek trouwens als ie na een jaar of 5 (en 5 kampioenschappen verder) vertrekt naar een absolute topclub.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ronald Koeman staat ook op het lijstje van Barcelona en die heeft natuurlijk veel meer ervaring, ook in Portugal en Spanje.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zie Frank binnen 2 jaar wel coach worden bij Barca. Die Argentijn gaat het daar niet lang uithouden en ik heb zo'n idee dat De Boer daar hoog op het lijstje staat. En dat gaat ie (uiteraard) niet afslaan.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op maandag 03-03-2014 om 18:24:58Door een cyberaanval ligt de site van Showtime voorlopig nog even stil. Maar blijft niet zo stil als de kuip gister: http://t.co/O7yKMYotoS reageer retweet
![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:47 schreef DeLachendeVierde het volgende:
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op maandag 03-03-2014 om 18:24:58Door een cyberaanval ligt de site van Showtime voorlopig nog even stil. Maar blijft niet zo stil als de kuip gister: http://t.co/O7yKMYotoS reageer retweet
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar die het ook fantastisch gedaan heeftquote:Op maandag 3 maart 2014 19:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ronald Koeman staat ook op het lijstje van Barcelona en die heeft natuurlijk veel meer ervaring, ook in Portugal en Spanje.![]()
![]()
Ervaring is ervaring, ook als je ergens niet goed presteert ben je een ervaring rijker en leer je daarvan.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:57 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Waar die het ook fantastisch gedaan heeft
Frank de Boer heeft zich tot nu toe alleen maar bij Ajax bewezen, je moet je dus afvragen of FC Barcelona dat risico wil nemen. Ronald Koeman is dan een veiligere optie me dunkt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Mancini heeft ook veel meer ervaring dan FdB maar het is een enorme prutser. Is hij dan ook geschikter voor een topclub? Ervaring is lang niet alles. Juist bij Barcelona hebben ze dat bewezen.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ervaring is ervaring, ook als je ergens niet goed presteert ben je een ervaring rijker en leer je daarvan.
Frank de Boer heeft zich tot nu toe alleen maar bij Ajax bewezen, je moet je dus afvragen of FC Barcelona dat risico wil nemen. Ronald Koeman is dan een veiligere optie me dunkt.![]()
Ronald Koeman daarentegen is geen prutser.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:05 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Mancini heeft ook veel meer ervaring dan FdB maar het is een enorme prutser. Is hij dan ook geschikter voor een topclub? Ervaring is lang niet alles. Juist bij Barcelona hebben ze dat bewezen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Op basis waarvan dan? Nooit wat ontzettend indrukwekkends gepresteerd.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ronald Koeman daarentegen is geen prutser.![]()
2x kampioen met Ajax, kwartfinale CL.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:09 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Op basis waarvan dan? Nooit wat ontzettend indrukwekkends gepresteerd.![]()
Koeman teerde op werk van Co / Leo daarna stortte het in.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Als je die supporters ook ziet, wat een nepclub is Feyenoord toch eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan was ook ooit een Jantjequote:Op maandag 3 maart 2014 17:13 schreef RensAjacied het volgende:
Veltman![]()
Sympathieke vent![]()
Talent![]()
Hij mist wel de ervaring en af en toe is hij te laat maar ik geloof in hem![]()
![]()
Veltman is over paar seizoenen ook een beer.
![]()
![]()
veltman is al 22quote:Op maandag 3 maart 2014 21:26 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Jan was ook ooit een JantjeVeltman is over paar seizoenen ook een beer.
[ afbeelding ]![]()
oké oké hij is 13 op die fotoquote:Op maandag 3 maart 2014 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nou nou nou
echt wel net zo oud als stijn hoor.![]()
Hij is 18 ofzo hier. Vertonghen had een jong koppie toen hij bij de selectie kwam.quote:
Edit: volgens mij is dat het shirt 2006-2007. Dus foto is genomen voordat hij naar RKC ging. Dat zou hem hier 19 maken.
[ Bericht 4% gewijzigd door Artillerieschaap op 03-03-2014 22:08:23 ]![]()
2008-2009 volgens mij. Het eerste Aegon-shirt. Jaar onder van Basten.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:00 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Hij is 18 ofzo hier. Vertonghen had een jong koppie toen hij bij de selectie kwam.
Edit: volgens mij is dat het shirt 2006-2007. Dus foto is genomen voordat hij naar RKC ging. Dat zou hem hier 19 maken.Oh.![]()
Borst baas over Bojan. Ook heerlijk hoe hij Krkic uitspreekt.
Oprotten met die Catalaan. Urzaiz, Gabri, Juanfran, Roger, Oleguer, Cuenca, Bojan. Mislukte Spaanse invasie.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Gabri vond ik wel okay ,, alleen te vaak geblesseerd.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:22 schreef Planga het volgende:
Oprotten met die Catalaan. Urzaiz, Gabri, Juanfran, Roger, Oleguer, Cuenca, Bojan. Mislukte Spaanse invasie.
Bojan zou ik wel eens een keer achter de spits willen zien , op de vleugel is het niks
Ik ben inmiddels overleden![]()
Bojan moet je niet op het middenveld zettenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:30 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Gabri vond ik wel okay ,, alleen te vaak geblesseerd.
Bojan zou ik wel eens een keer achter de spits willen zien , op de vleugel is het niks
Oh.![]()
Gabri was zeker okay.
In Southern Sun
Luquequote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:22 schreef Planga het volgende:
Oprotten met die Catalaan. Urzaiz, Gabri, Juanfran, Roger, Oleguer, Cuenca, Bojan. Mislukte Spaanse invasie.![]()
.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Het is dat hij vaak geblesseerd was maar: Gabriquote:
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Gabri was gewoon erg handig, daar kan je niets over zeggen.
hij speelt nog steeds trouwens
http://en.wikipedia.org/wiki/Gabri_Garc%C3%ADa
In May 2007, Gabri won the Dutch Cup on penalties against AZ Alkmaar, in a match where he received a red card in the 79th minute. In August, Ajax successfully defended their Supercup title, again beating PSV, with him as the only goalscorer in the match.[4]Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Fixedquote:Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Die wedstrijd tegen AZ waar Stam tuureluurs werd gespeeld door Dembéléquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:18 schreef Catch22- het volgende:
Gabri was gewoon erg handig, daar kan je niets over zeggen.
hij speelt nog steeds trouwens
http://en.wikipedia.org/wiki/Gabri_Garc%C3%ADa
In May 2007, Gabri won the Dutch Cup on penalties against AZ Alkmaar, in a match where he received a red card in the 79th minute. In August, Ajax successfully defended their Supercup title, again beating PSV, with him as the only goalscorer in the match.[4]
Iemand resterend programma aja en twe? Merci.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:04 schreef Planga het volgende:
Iemand resterend programma aja en twe? Merci.Die 8 verplichte resterende trainingspartijtjes bedoel je?
http://www.lmgtfy.com/?q=resterend+programma+ajax+fc+twentequote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:04 schreef Planga het volgende:
Iemand resterend programma aja en twe? Merci.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ajax:quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:04 schreef Planga het volgende:
Iemand resterend programma aja en twe? Merci.
FC Twente:
Club Rank Ajax Vitesse Twente Feyenoord PSVquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:04 schreef Planga het volgende:
Iemand resterend programma aja en twe? Merci.
Ajax 1 XXXXX Thuis Uit
Twente 2 Thuis XXXXX
Vitesse 3 Uit XXXXX Uit
Feyenoord 4 XXXXX Thuis
PSV 5 Thuis Uit XXXXX
Heerenveen6 Thuis Thuis Uit
AZ 7 Thuis Uit
PEC 8 Thuis Uit
Groningen 9 Uit Uit Thuis
NAC 10 Uit Uit Uit Thuis
Cambuur 11 Thuis Uit Thuis
Heracles 12 Uit Uit
Utrecht 13 Uit Thuis
GAE 14 Thuis Uit Thuis
ADO 15 Thuis Thuis
RKC 16 Uit Thuis
NEC 17 Thuis Uit
Roda 18 Thuis Thuis
Zwaarte 86 69 90 80 71
Zwaarte is op basis van ranking tegenstanders, Lager is moeilijker, uit/thuis niet meegenomen.![]()
K weet niet hoe tabellen toe te voegen en ik zie dat tabs niet worden meegenomen.
Succes met ontcijferen.![]()
Als we alles t/m vitesse winnen worden we dus daar kampioen op zijn vroegst?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Met een beetje pech donderdagmiddag half zes kampioen...'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Twentequote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:35 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wel kut dat je Twente net na de beker treft...
Meer geluk dan wijsheid dat clubje.![]()
Weet je wat ik niet snap? Ik heb maanden geleden gezegd dat Twente een subtoppertje is welke keihard afhaakt voor het kampioenschap, en dat we met zijn allen rustig kunnen gaan slapan. En nog kijken we (8!) punten voor, naar dit poepclubje. Kampioenschap zit gewoon in de tas. Of de vloek van de Cruijffschaal moet nog even gaan werken, ongelooflijk want FCT wordt de komende 10 jaar geen kampioen meer.Charlie: How's it going in there?
Dit seizoen zie ik ze ook niet als bedreiging, eigenlijk geen enkele club meer tenzij je zelf instort maar voor volgend seizoen zie ik Twente wel als een concurrent als ze de boel bij elkaar kunnen houden, het zit gewoon aardig in elkaar.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:39 schreef inslagenreuring het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Ik heb maanden geleden gezegd dat Twente een subtoppertje is welke keihard afhaakt voor het kampioenschap, en dat we met zijn allen rustig kunnen gaan slapan. En nog kijken we (8!) punten voor, naar dit poepclubje. Kampioenschap zit gewoon in de tas. Of de vloek van de Cruijffschaal moet nog even gaan werken, ongelooflijk want FCT wordt de komende 10 jaar geen kampioen meer.![]()
Dan eerder weer PSV, Feyenoord of Vitesse.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit seizoen zie ik ze ook niet als bedreiging, eigenlijk geen enkele club meer tenzij je zelf instort maar voor volgend seizoen zie ik Twente wel als een concurrent als ze de boel bij elkaar kunnen houden, het zit gewoon aardig in elkaar.![]()
Dit dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dan eerder weer PSV, Feyenoord of Vitesse.
Twente gaat zo snel het kwam. Ze zijn wederom gedwongen te korten op de begroting. En als je dit team vergelijkt met dat kampioensteam staan ze daar zo ontzettend ver van af. Ondanks dat ze ieder jaar zeggen "Niet minder zijn geworden" is dat natuurlijk niet waar.Charlie: How's it going in there?
Ik ken de financiële situatie daar niet, daarom zeg ik als ze het bij elkaar kunnen houdenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit dus.
Twente gaat zo snel het kwam. Ze zijn wederom gedwongen te korten op de begroting. En als je dit team vergelijkt met dat kampioensteam staan ze daar zo ontzettend ver van af. Ondanks dat ze ieder jaar zeggen "Niet minder zijn geworden" is dat natuurlijk niet waar.![]()
PSV moet weer helemaal opnieuw beginnen, spelen met 3 huurlingen, voetbal lijkt nergens op, Feyenoord geen idee wat daar gaat gebeuren maar lijkt me stug dat die volgend seizoen met een sterker team komen dan dit seizoen, Vitesse zou kunnen, hangt er een beetje vanaf wat die gaan investeren.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dan eerder weer PSV, Feyenoord of Vitesse.![]()
Als Ajax deze zomer goed doorselecteert en behoudens De Jong geen basiskrachten kwijtraakt, dan zouden we volgend seizoen met overmacht kampioen moeten worden.![]()
Twente heeft één keer geluk gehad met Ruiz die ze in minuut 98+ steeds de overwinnen gaf. In dat jaar hadden ze een buitengewoon goed team voor de Eredivisie, gebeurd niet weer.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit dus.
Twente gaat zo snel het kwam. Ze zijn wederom gedwongen te korten op de begroting. En als je dit team vergelijkt met dat kampioensteam staan ze daar zo ontzettend ver van af. Ondanks dat ze ieder jaar zeggen "Niet minder zijn geworden" is dat natuurlijk niet waar.![]()
In principe wel ja, er zou een stap gemaakt kunnen worden wat dat betreftquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als Ajax deze zomer goed doorselecteert en behoudens De Jong geen basiskrachten kwijtraakt, dan zouden we volgend seizoen met overmacht kampioen moeten worden.![]()
Zolang er Europees maar eens een stap gemaakt gaat worden.
En er goed geloot gaat worden want ik ben EU kwijt.
In Southern Sun
Zoals dit seizoen bedoel je?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als Ajax deze zomer goed doorselecteert en behoudens De Jong geen basiskrachten kwijtraakt, dan zouden we volgend seizoen met overmacht kampioen moeten worden.Charlie: How's it going in there?
Nouja dat moet jou zeggen dat ze boven hun stand hebben geleefd, en daarop staaft mijn bewering dat ze de komende 10 jaar geen kampioen meer worden. Ook al is dat vrij veilig om te zeggen, ik had bijvoorbeeld ook de komende 30 jaar kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ken de financiële situatie daar niet, daarom zeg ik als ze het bij elkaar kunnen houdenCharlie: How's it going in there?
qua punten verschil kan het zomaar weer 10-12 zijn ja. Maar het aantal wedstrijden waarbij de tegenstander echt simpel werd weggetikt zijn op 1 hand te tellen.quote:![]()
Hopelijk staat er volgend seizoen weer eens een Ajax-waardige selectie.
Doorselecteren is het sleutelwoord voor deze zomer.![]()
Met Kishna in de gelederen lijkt het erop dat we weer een echte buitenspeler hebben. Ajax moet er eigenlijk dus nog één hebben. Bojan vertrekt sowieso wel, Fischer en De Sa zullen wellicht niet goed genoeg zijn. Het is niet realistisch maar Boëtius of Narsingh zou wel bij Ajax mogen komen, dat zijn wel buitenspelers die nog beter zullen worden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:29 schreef 16meter het volgende:
Hopelijk staat er volgend seizoen weer eens een Ajax-waardige selectie.
Doorselecteren is het sleutelwoord voor deze zomer.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
ze hebben zich afgelopen 10 jaar kunnen optrekken naar niveau feyenoord. geen steevaste titelkandidaat, maar zal elke pakweg 10 jaar kunnen gebeurenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Twente heeft één keer geluk gehad met Ruiz die ze in minuut 98+ steeds de overwinnen gaf. In dat jaar hadden ze een buitengewoon goed team voor de Eredivisie, gebeurd niet weer.![]()
Nou dit seizoen kan dat nog hoor. Als je met meer dan 10 punten kampioen wordt, is dat wel degelijk met overmacht.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom word Fischer nu al afgeschreven? Die jongen maakt een vrij normale ontwikkeling door. Geef hem gewoon even de kans om te groeien in zijn nieuwe rol.![]()
Ik zie FC Twente niet winnen van Ajax in de Arenaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:35 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wel kut dat je Twente net na de beker treft...Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Bojan volgend seizoen nog voor Ajax speelt dan begin ik toch een beetje te twijfelen aan het THquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Met Kishna in de gelederen lijkt het erop dat we weer een echte buitenspeler hebben. Ajax moet er eigenlijk dus nog één hebben. Bojan vertrekt sowieso wel, Fischer en De Sa zullen wellicht niet goed genoeg zijn. Het is niet realistisch maar Boëtius of Narsingh zou wel bij Ajax mogen komen, dat zijn wel buitenspelers die nog beter zullen worden.![]()
Ik ook niet, maar ik denk meer aan vermoeidheid, blessures etc.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zie FC Twente niet winnen van Ajax in de Arena![]()
Het lijkt erop dat Overmars dat niet gaat laten gebeuren. Hij is sowieso niet zo tevreden met de Barcelona huurlingen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Bojan volgend seizoen nog voor Ajax speelt dan begin ik toch een beetje te twijfelen aan het THOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Die vermoeidheid was inderdaad erg merkbaar afgelopen zondag, toen Ajax de donderdagnacht er voor nog uit Oostenrijk terug vloogquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:58 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik denk meer aan vermoeidheid, blessures etc.
Laten we het hopen dat dit ook direct de laatste was.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat Overmars dat niet gaat laten gebeuren. Hij is sowieso niet zo tevreden met de Barcelona huurlingen.![]()
Nou ja.. Stel je voor dat De Sa verkocht wordt, dan hou je voor op de vleugels alleen Fischer en Kishna over, en evt een jeugdspeler doorschuiven. Voor de spits kunnen De Jong en Sigi zomaar weggaan, en misschien Hoesen ook nog wel. Je zou hem voorin op alle drie de posities kunnen gebruiken, dus ook al bakt hij er geen klote van, ik zou het wel kunnen begrijpen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Bojan volgend seizoen nog voor Ajax speelt dan begin ik toch een beetje te twijfelen aan het TH![]()
Ik denk dat Barcelona ook vind dat deze spelers onder de maat spelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat Overmars dat niet gaat laten gebeuren. Hij is sowieso niet zo tevreden met de Barcelona huurlingen.![]()
Koop dan aub gewoon een speler die er wat van kan ipv Bojan. Het is geen schande om zo nu en dan een speler te kopenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou ja.. Stel je voor dat De Sa verkocht wordt, dan hou je voor op de vleugels alleen Fischer en Kishna over, en evt een jeugdspeler doorschuiven. Voor de spits kunnen De Jong en Sigi zomaar weggaan, en misschien Hoesen ook nog wel. Je zou hem voorin op alle drie de posities kunnen gebruiken, dus ook al bakt hij er geen klote van, ik zou het wel kunnen begrijpen.![]()
quote:Dankzij de jarenlange heerschappij in Nederland gaat het Ajax inmiddels ook financieel voor de wind. Ajax-watcher Simon Zwartkruis sprak uitgebreid met financieel directeur Jeroen Slop. 'Het moment nadert dat we operationeel break-even gaan draaien, zonder dat we daar Champions League of andere inkomsten voor nodig hebben.'![]()
Eens.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Koop dan aub gewoon een speler die er wat van kan ipv Bojan. Het is geen schande om zo nu en dan een speler te kopen
Weer een seizoen vleuggellam zijn kan gewoon niet.
Hoe groot was de voorsprong op de concurrentie onderhand wel niet geweest als je het hele seizoen een goed functionerende spits en vleugelspelers had?![]()
Dat vinden wij allemaal natuurlijk, maar miljoenen zullen er vast niet uitgegeven worden.. Eventueel kan Zivkovic/Kishna natuurlijk ook nog in de spits, en als die Muric ook nog komt hebben we nog een buitenspeler erbij. Maar het kan wel eens krap worden daar voorin als het echt leegloopt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Koop dan aub gewoon een speler die er wat van kan ipv Bojan. Het is geen schande om zo nu en dan een speler te kopen![]()
Je hoeft geen miljoenen uit te geven maar ik had Mokthar opgepikt ipv Bojan dan had je een aantal jaar geen kopzorgen gehadquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat vinden wij allemaal natuurlijk, maar miljoenen zullen er vast niet uitgegeven worden.. Eventueel kan Zivkovic/Kishna natuurlijk ook nog in de spits, en als die Muric ook nog komt hebben we nog een buitenspeler erbij. Maar het kan wel eens krap worden daar voorin als het echt leegloopt.![]()
Hebben ze geprobeerd, maar de favoriete opties gingen niet door.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Koop dan aub gewoon een speler die er wat van kan ipv Bojan. Het is geen schande om zo nu en dan een speler te kopen![]()
Beide zijn niet goed genoeg. Mokthar is ook gewoon een subtoppertje.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hoeft geen miljoenen uit te geven maar ik had Mokthar opgepikt ipv Bojan dan had je een aantal jaar geen kopzorgen gehadWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Mokthar laat echt helemaal niks zien bij Twentequote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hoeft geen miljoenen uit te geven maar ik had Mokthar opgepikt ipv Bojan dan had je een aantal jaar geen kopzorgen gehad![]()
En dat heb je ook nodig als back up als je geen jeugd hebt die dat niveau heeftquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Beide zijn niet goed genoeg. Mokthar is ook gewoon een subtoppertje.![]()
Beetje rare redenering als je wel Mokthar wil maar geen Bojan, vind je zelf ook niet?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat heb je ook nodig als back up als je geen jeugd hebt die dat niveau heeft
Beide niet goed genoeg.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Nee, wat heeft het voor zin om een speler die niet goed genoeg is toch een jarenlang contract te geven. Daar is Ajax jarenlang aan kapot gegaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat heb je ook nodig als back up als je geen jeugd hebt die dat niveau heeft![]()
Wie zien jullie graag als opvolger van F de Boer?A man is not old until regrets take the place of dreams.![]()
Bojan is van een nog lager niveau en verdient een hoop meer geldquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Beetje rare redenering als je wel Mokthar wil maar geen Bojan, vind je zelf ook niet?
Beide niet goed genoeg.![]()
Niemandquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:08 schreef habitue het volgende:
Wie zien jullie graag als opvolger van F de Boer?![]()
![]()
Tja, Mokhtar is ook niet echt fantastisch natuurlijk. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat er jeugdspelers zijn die veel minder zijn dan hem. Als je dan zo'n speler gaat kopen geef je ook een verkeerd signaal vind ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hoeft geen miljoenen uit te geven maar ik had Mokthar opgepikt ipv Bojan dan had je een aantal jaar geen kopzorgen gehad![]()
Qua niveau zullen ze gelijk zijn. En ik heb geen idee of Bojan en Mokhtar qua totaal kostenplaatje veel verschillen. Jij bent daar wel stellig in dus ik wil wel graag je bron zien.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bojan is van een nog lager niveau en verdient een hoop meer geldWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Hupperts lijkt me wel een goede om erbij te hebben, zal relatief goedkoop zijn en zal geen problemen hebben met een plek op de bank![]()
Lijkt me dat Mokthar geen mio verdiend bij Twente anders moet je die ook heel snel laten lopenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Qua niveau zullen ze gelijk zijn. En ik heb geen idee of Bojan en Mokhtar qua totaal kostenplaatje veel verschillen. Jij bent daar wel stellig in dus ik wil wel graag je bron zien.![]()
Totaal kostenplaatje heb ik het over he.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me dat Mokthar geen mio verdiend bij Twente anders moet je die ook heel snel laten lopenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik weet niet precies hoeveel die gekost heeft maar Mokthar kun je ook nog verkopen bij Bojan gooi je het geld eigenlijk gewoon wegquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Totaal kostenplaatje heb ik het over he.![]()
Maar staat hij na 1 jaar niemand meer in de weg.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoeveel die gekost heeft maar Mokthar kun je ook nog verkopen bij Bojan gooi je het geld eigenlijk gewoon weg
Dat de ene optie niet voldoet wil niet zeggen dat je de volgende middelmatige optie maar moet doen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik heb het over een speler die op de bank zit en invalt als er blessusres/schorsingen of vermoeidheid is he.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar staat hij na 1 jaar niemand meer in de weg.
Dat de ene optie niet voldoet wil niet zeggen dat je de volgende middelmatige optie maar moet doen.![]()
Ja, dus? Die soort spelers moet je juist niet meer aan willen kopen. Laat een De Sa maar de bankzitter bij Ajax 1 zijn. Ook niet goed genoeg, maar dat zijn Bojan en Mokthar ook niet. Dan ga ik voor de goedkoopste oplossing tussen deze keuzes.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb het over een speler die op de bank zit en invalt als er blessusres/schorsingen of vermoeidheid is he.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
De vraag is of je daar geld aan moet uitgeven natuurlijk. Als een jeugdspeler bijna hetzelfde niveau is als een eventuele aankoop kan je beter voor de jeugd kiezen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb het over een speler die op de bank zit en invalt als er blessusres/schorsingen of vermoeidheid is he.![]()
Dan moet je die spelers wel hebben. Maar ik weet niet wat het plan is met Lukoki anders laat je die volgend seizoen lekker op de bank zitten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, dus? Die soort spelers moet je juist niet meer aan willen kopen. Laat een De Sa maar de bankzitter bij Ajax 1 zijn. Ook niet goed genoeg, maar dat zijn Bojan en Mokthar ook niet. Dan ga ik voor de goedkoopste oplossing tussen deze keuzes.![]()
R de Boerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:08 schreef habitue het volgende:
Die speler heb je nu toch ook? In De Sa?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet je die spelers wel hebben. Maar ik weet niet wat het plan is met Lukoki anders laat je die volgend seizoen lekker op de bank zitten.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Die is wel een stuk minder dan bijvoorbeeld Hupperts. Mokthar had je vorig seizoen moeten halen ipv Bojan dus die doet er nu niet meer toe.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die speler heb je nu toch ook? In De Sa?![]()
Nee joh. Beide zijn niet goed genoeg voor de basis van Ajax. Hupperts doet het leuk omdat hij veel ruimte krijgt. Bij Ajax zou hij finaal mislukken joh.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die is wel een stuk minder dan bijvoorbeeld HuppertsWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Lukoki en De Sa hebben nog nooit iets bijzonders gedaan op een voetbalveldquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee joh. Beide zijn niet goed genoeg voor de basis van Ajax. Hupperts doet het leuk omdat hij veel ruimte krijgt. Bij Ajax zou hij finaal mislukken joh.Als je een keer serieus mee wil doen in Europa en verder wil komen dan de eerste knock out ronde dan heb je gewoon meer diepte nodig imo.
![]()
En dan kom jij aan met Mokhtar en Huppertsquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lukoki en De Sa hebben nog nooit iets bijzonders gedaan op een voetbalveldAls je een keer serieus mee wil doen in Europa en verder wil komen dan de eerste knock out ronde dan heb je gewoon meer diepte nodig imo.
. Sorry hoor.
Relatief goedkope spelers die het goed hebben gedaan bij hun clubs ik vind het niet zo gek hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En dan kom jij aan met Mokhtar en Hupperts. Sorry hoor.
![]()
Maar gewoon volgend seizoen weer met 1 echte rechtsbuiten het seizoen beginnen komt vast wel weer goed allemaal![]()
![]()
![]()
Rijkaard. Absoluut Rijkaard.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:08 schreef habitue het volgende:
Ja, laten we weer Soetaersjes halen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Relatief goedkope spelers die het goed hebben gedaan bij hun clubs ik vind het niet zo gek hoorWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Als je versterkingen haalt moeten het wel versterkingen zijn. De namen die jij noemt zijn dat zeker niet. Zoals ik al zei, de enige spelers die je voor de vleugels zou kunnen halen en potentie hebben daar te slagen zijn Narsingh en Boëtius. Maar beide zijn niet haalbaar voor Ajax.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar gewoon volgend seizoen weer met 1 echte rechtsbuiten het seizoen beginnen komt vast wel weer goed allemaal
Zou ik ook wel leuk vinden al hoop ik dat De Boer nog wel even blijftquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:21 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Rijkaard. Absoluut Rijkaard.![]()
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou ik ook wel leuk vinden al hoop ik dat De Boer nog wel even blijft![]()
Dat soort spelers heb je wel nodig als je een lang seizoen wil draaien en je geen talent hebt wat daar kan spelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, laten we weer Soetaersjes halen.![]()
Nee zo werkt het niet. Jij kan ook de achterlijn halen en een voorzet geven als je 30 meter ruimte krijgt. Zo speelt alleen geen enkele ploeg tegen Ajax. Dus een speler die het redelijk goed doet bij Roda JC of PEC hoeft zeker niet te slagen bij Ajax.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Relatief goedkope spelers die het goed hebben gedaan bij hun clubs ik vind het niet zo gek hoorOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee ik heb het niet over versterkingen maar wat diepte in de selectiequote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je versterkingen haalt moeten het wel versterkingen zijn. De namen die jij noemt zijn dat zeker niet. Zoals ik al zei, de enige spelers die je voor de vleugels zou kunnen halen en potentie hebben daar te slagen zijn Narsingh en Boëtius. Maar beide zijn niet haalbaar voor Ajax.![]()
Hou op joh.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat soort spelers heb je wel nodig als je een lang seizoen wil draaien en je geen talent hebt wat daar kan spelen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Het moeten wel Ajax-waardige spelers zijn die voor diepte moeten zorgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee ik heb het niet over versterkingen maar wat diepte in de selectieOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus Bojan weg, Kishna neemt zijn plek over en De Sa op de bank? Kan nu al niet wachten tot er een paar wegvallenquote:![]()
![]()
Nee er moet wel een buitenspeler bij komen, maar wel een speler met Ajax kwaliteiten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus Bojan weg, Kishna neemt zijn plek over en De Sa op de bank? Kan nu al niet wachten tot er een paar wegvallenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja want dat zeg ik. Waarom is discussie voeren met jou af en toe zo moeilijk?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus Bojan weg, Kishna neemt zijn plek over en De Sa op de bank? Kan nu al niet wachten tot er een paar wegvallenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Lijkt me een ijzersterk plan inderdaadquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja want dat zeg ik. Waarom is discussie voeren met jou af en toe zo moeilijk?40 wedstrijden spelen met 1 echte buitenspeler
![]()
![]()
Dan nog moet je dat niet willen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee ik heb het niet over versterkingen maar wat diepte in de selectie![]()
Het is al goed, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me een ijzersterk plan inderdaad
Hopelijk halen we Hupperts, Mokhtar en Hemmen. Misschien Sno ook maar weer terughalen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ga weg met die Hupperts. Liever geen aankopen dan dat soort aankopen.
Kishna, El Ghazi, Meleg, Acolatse, Becker...![]()
Ik speel nog liever met Kenneth Vermeer op rechtsbuiten dan Hupperts, dorpsgek dat je er bent.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me een ijzersterk plan inderdaad40 wedstrijden spelen met 1 echte buitenspeler
![]()
![]()
Vermeer zou het nog beter doen dan Bojan, trouwensquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik speel nog liever met Kenneth Vermeer op rechtsbuiten dan Hupperts, dorpsgek dat je er bent.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zal het toch met me eens zijn dat het op deze manier niet meer kan? We hebben godverdomme het halve jaar met Schöne op rechtsvoor gespeeldquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is al goed, je hebt gelijk.
Hopelijk halen we Hupperts, Mokhtar en Hemmen. Misschien Sno ook maar weer terughalen.
Een linksbuiten die zijn hele seizoen sukkelt met zijn vorm en een Spanjaard die al 3 seizoenen geen pepernoot heeft geraakt![]()
En Schone doet het beter dan Hupperts ooit zou doen. Maar ik ben wel klaar met de discussie. Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je zal het toch met me eens zijn dat het op deze manier niet meer kan? We hebben godverdomme het halve jaar met Schöne op rechtsvoor gespeeldWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Is geen rechtsbuiten maar hij kan wel voetballen op een aardig niveau, Hupperts en Mokhtar nietquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je zal het toch met me eens zijn dat het op deze manier niet meer kan? We hebben godverdomme het halve jaar met Schöne op rechtsvoor gespeeld![]()
Schöne zie ik nog veel liever op het middenveld waar hij hoortquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is geen rechtsbuiten maar hij kan wel voetballen op een aardig niveau, Hupperts en Mokhtar niet![]()
Hij is beter in de kleine ruimte dan ik dachtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee joh. Beide zijn niet goed genoeg voor de basis van Ajax. Hupperts doet het leuk omdat hij veel ruimte krijgt. Bij Ajax zou hij finaal mislukken joh.![]()
Ja, vandaar dat al zijn goals vallen door counters en dieptepasses.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij is beter in de kleine ruimte dan ik dacht![]()
ja dat is omdat roda echt voor geen meter kan voetballen,quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat al zijn goals vallen door counters en dieptepasses.
ben ook niet overtuigd dat hij bij ajax zou passen, maar heb laatste tijd wat meer op hem gelet, laat ook in de 16 mooie dingen zien. al is het geen kishna![]()
Hupperts is zelfs nog te min voor Feyenoord. Die kerel kan niet voetballen. Zelfs z'n goede acties verraden zijn slechte techniek.![]()
Maar het zou een uitstekende speler zijn om op de bank te hebben of je moet het met allemaal mennekes van 17 willen doenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:38 schreef Adames het volgende:
[..]
ja dat is omdat roda echt voor geen meter kan voetballen,
ben ook niet overtuigd dat hij bij ajax zou passen, maar heb laatste tijd wat meer op hem gelet, laat ook in de 16 mooie dingen zien. al is het geen kishna![]()
Nee. Het is geen bankzitter, het is geen Ajax materiaal, gewoon niet eens aan beginnen. Hou er nou eens over op vent.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar het zou een uitstekende speler zijn om op de bank te hebben of je moet het met allemaal mennekes van 17 willen doen![]()
Spelers als Hupperts moeten het eerst maar eens bewijzen op niveautje AZ/Heerenveen/Vitesse voordat ze überhaupt kunnen denken aan de Nederlandse 'top'.![]()
is meer een 10 dan een rechtshalf, op 6 komt hij ook tekortquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schöne zie ik nog veel liever op het middenveld waar hij hoort![]()
Dat gold natuurlijk ook voor Duarte, maar vreemd genoeg zijn meeste hier lovend over hem, terwijl hij geenszins Ajax materiaal is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:41 schreef Ultimate_Original het volgende:
Spelers als Hupperts moeten het eerst maar eens bewijzen op niveautje AZ/Heerenveen/Vitesse voordat ze überhaupt kunnen denken aan de Nederlandse 'top'.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan overal een beetje spelen en dat maakt hem juist zo ideaal maar je moet gewoon wat meer diepte hebben want dit kan imo niet meerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
is meer een 10 dan een rechtshalf, op 6 komt hij ook tekort![]()
Eens, maar hij speelt nu eenmaal bij ons dus ik hoop en vertrouw erop dat hij wat meer naar het niveau wat we nastreven toegroeit in de trainingen en de minuten die hij krijgt. Het verschil tussen de Schöne van nu en 2 seizoenen geleden geeft me wmb hoop voor hem.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat gold natuurlijk ook voor Duarte, maar vreemd genoeg zijn meeste hier lovend over hem, terwijl hij geenszins Ajax materiaal is.![]()
Schone zou op geen enkele positie de beoogde eerste keus moeten zijn. En dan komt hij toch nog aan 25-30 wedstrijden per jaar omdat hij gaten op kan vullen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan overal een beetje spelen en dat maakt hem juist zo ideaal maar je moet gewoon wat meer diepte hebben want dit kan imo niet meer![]()
Voor mijn gevoel is 3/4 van de selectie zo. We hebben toppers nodig.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan overal een beetje spelen en dat maakt hem juist zo ideaal maar je moet gewoon wat meer diepte hebben want dit kan imo niet meer![]()
Hij vult dat rechtsbuiten goed in, voor het middenveld vind ik hem net wat tekort komen maar zeker een goeie 12e man.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Overigens zou ik voor Ola John gaan. Zit te verpieteren bij Benfica/HSV, heeft het niet naar zijn zin en voegt wat meer toe dan Guusje Hupperts. Hoeft denk ik ook niet verschrikkelijk veel te kosten.![]()
En die zou dus weer jeugd in de weg staan omdat die niet op de bank gaat zittenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:49 schreef Scorpie het volgende:
Overigens zou ik voor Ola John gaan. Zit te verpieteren bij Benfica/HSV, heeft het niet naar zijn zin en voegt wat meer toe dan Guusje Hupperts. Hoeft denk ik ook niet verschrikkelijk veel te kosten.![]()
Hupperts past prima in het rijtje van der Hoorn/Duarte/Hoesen en in een verder verleden Soetaers en Sikora. Niet doen dus.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik denk dat - mits hij niet teveel kost - dit wel spelers zijn waar je aan moet denken: talentvol, maar met een krasje.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:49 schreef Scorpie het volgende:
Welke jeugd? Kishna is de enige jeugdspeler die op dit moment goed genoeg is voor het eerste.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En die zou dus weer jeugd in de weg staan omdat die niet op de bank gaat zittenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Veel te groot risico. Je haalt een international binnen wiens goede naam is gebaseerd op een goed halfjaar bij Twente en een seizoen Benfca waar hij soms in de basis stond, soms inviel en die dit seizoen nauwelijks aan de bak kwam en komt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:49 schreef Scorpie het volgende:
Probleem is dat hij gewoon minimaal 2 keer het bedrag daar verdient dan hij bij Ajax kanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:54 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik denk dat - mits hij niet teveel kost - dit wel spelers zijn waar je aan moet denken: talentvol, maar met een krasje.![]()
Kishna zal wel gewoon basis staan volgend seizoen net zoals Fischerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Welke jeugd? Kishna is de enige jeugdspeler die op dit moment goed genoeg is voor het eerste.![]()
dapper om te zeggen na 1,5 wedstrijd.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Welke jeugd? Kishna is de enige jeugdspeler die op dit moment goed genoeg is voor het eerste.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
John speelt niet voor niets niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:49 schreef Scorpie het volgende:
Overigens zou ik voor Ola John gaan. Zit te verpieteren bij Benfica/HSV, heeft het niet naar zijn zin en voegt wat meer toe dan Guusje Hupperts. Hoeft denk ik ook niet verschrikkelijk veel te kosten.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
In 1,5 wedstrijd heeft hij meer laten zien, meer geslaagde acties gemaakt en is hij bepalender geweest dan Bojan het gehele seizoen tot nu toe.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dapper om te zeggen na 1,5 wedstrijd.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, die begint erg leuk, maar daar hebben we er al een zooi van gehad zeg. Als Ronald de Boer al opmerkingen maakt over twijfels over zijn mentale instelling kijk ik het eerst nog even aan.
Get woke, go broke!![]()
Dat is dan ook vrij lastig. Wat er met die jongen aan de hand is, is mij een groot raadsel. Niks lijkt te lukken bij hem. Misschien maar goed dat hij geblesseerd is, kan hij even tot rust komen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als hij maar niet zo ver terugvalt als Fischer![]()
Had gewoon dit seizoen veel minder minuten maken dan hij heeft gedaan maar als je geen andere opties hebt.....quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is dan ook vrij lastig. Wat er met die jongen aan de hand is, is mij een groot raadsel. Niks lijkt te lukken bij hem. Misschien maar goed dat hij geblesseerd is, kan hij even tot rust komen.![]()
Klopt. En het talent druipt er van af, alleen moet het wel goed zitten in zijn kop, zoals HeatWave al opmerkt. En daarbij moeten zijn knieeen ook meewerken. Anders is hij net zo bruikbaar als Boilesenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In 1,5 wedstrijd heeft hij meer laten zien, meer geslaagde acties gemaakt en is hij bepalender geweest dan Bojan het gehele seizoen tot nu toe.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Moet er wel jeugd zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En die zou dus weer jeugd in de weg staan omdat die niet op de bank gaat zittenAFCA
Hij zit nu toch ook op de bank? Hell, Ola John kan je zelf nog beschouwen als een jeugdige talentvolle speler waar genoeg rek in zit.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En die zou dus weer jeugd in de weg staan omdat die niet op de bank gaat zitten![]()
HSV speelt totaal ander voetbal dan Ajax. Zegt me niet zoveel. Benfica heeft hij gewoon veel te veel concurrentie.quote:![]()
Dit dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:00 schreef HeatWave het volgende:
Ja, die begint erg leuk, maar daar hebben we er al een zooi van gehad zeg. Als Ronald de Boer al opmerkingen maakt over twijfels over zijn mentale instelling kijk ik het eerst nog even aan.
Ebecilio begon ook leuk. Fischer begon ook leuk, Boerrigter begon ook leuk... etc etc.
Afwachten, wat Ronald zei in studio sport kon mij ook niet echt bekoren.Charlie: How's it going in there?
Als zo'n speler bereid is om veel in te leveren dan is het de gok wel waard maar we weten allemaal dat 99% van de voetballers dat niet doenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij zit nu toch ook op de bank? Hell, Ola John kan je zelf nog beschouwen als een jeugdige talentvolle speler waar genoeg rek in zit.![]()
Ebecilio begon nooit leuk, die was vanaf het begin matig. Fischer is inderdaad enorm teruggevallen, ook een beetje mentaliteitskwestie, maar hij had ook lange tijd geen concurrentie. Als je weet dat je sowieso speelt geef je niet altijd meer alles.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit dus.
Ebecilio begon ook leuk. Fischer begon ook leuk, Boerrigter begon ook leuk... etc etc.
Afwachten, wat Ronald zei in studio sport kon mij ook niet echt bekoren.
Boerrigter is na z'n blessures nooit meer op z'n oude niveau gaan spelen, heel jammer maar daar kan hij ook weinig aan doen eigenlijk.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Helemaal mee eens maar het was weer eens prettig een speler gewoon buitenom te zien gaan en dat net zo makkelijk op links als op rechts wat dus betekent dat binnendoor ook kanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:00 schreef HeatWave het volgende:
![]()
Oh ja, het was goed om te zien zo'n speler met een actie en lef.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Helemaal mee eens maar het was weer eens prettig een speler gewoon buitenom te zien gaan en dat net zo makkelijk op links als op rechts wat dus betekent dat binnendoor ook kanA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ebecilio begon wel heel leuk, tweeluik tegen Anderlecht in de europa league, heeft ook leuke kools gemaakt. Maar het gaat nu even om Kishna. Kisna heeft nu een grappige goal gemaakt en een assist gegeven, en nu reageren sommige users al "Volgend seizoen issie weg" "Toptalent" etc. Dat is toch lachwekkend?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ebecilio begon nooit leuk, die was vanaf het begin matig. Fischer is inderdaad enorm teruggevallen, ook een beetje mentaliteitskwestie, maar hij had ook lange tijd geen concurrentie. Als je weet dat je sowieso speelt geef je niet altijd meer alles.
Boerrigter is na z'n blessures nooit meer op z'n oude niveau gaan spelen, heel jammer maar daar kan hij ook weinig aan doen eigenlijk.
Eriksen was pas na 3 seizoenen een goede speler, Verthongen pas na 4 seizoenen. Kishna is dat niet na 1,5 wedstijd, trust me.Charlie: How's it going in there?
Kishna heeft helaas de pizzabakker als zaakwaarnemerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ebecilio begon wel heel leuk, tweeluik tegen Anderlecht in de europa league, heeft ook leuke kools gemaakt. Maar het gaat nu even om Kishna. Kisna heeft nu een grappige goal gemaakt en een assist gegeven, en nu reageren sommige users al "Volgend seizoen issie weg" "Toptalent" etc. Dat is toch lachwekkend?
Eriksen was pas na 3 seizoenen een goede speler, Verthongen pas na 4 seizoenen. Kishna is dat niet na 1,5 wedstijd, trust me.RED ONS HENNIEGOD![]()
Niet meer toch?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kishna heeft helaas de pizzabakker als zaakwaarnemer![]()
Als hij niet bereid is in te leveren om zijn carriere op gang te helpen dan lost het probleem zichzelf opquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als zo'n speler bereid is om veel in te leveren dan is het de gok wel waard maar we weten allemaal dat 99% van de voetballers dat niet doen![]()
![]()
Die Raiola moeten ze met een ceruchus aan een picea pinus hijsen totdat zijn bronchïen geen O2 meer kunnen opnemen uit het vacüum in de longen, en zijn rode bloedcellen zuurstofarm zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kishna heeft helaas de pizzabakker als zaakwaarnemerCharlie: How's it going in there?
Of je gooit hem lekker van een flatquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die Raiola moeten ze met een ceruchus aan een picea pinus hijsen totdat zijn bronchïen geen O2 meer kunnen opnemen uit het vacüum in de longen, en zijn rode bloedcellen zuurstofarm zijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
https://www.google.nl/#q=kishna+raiola&safe=offquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rond die contractverlenging zijn die toch uit elkaar gegaan? Zoiets staat me bij iig
Staat hier niks over. Zit gewoon nog bij Raiola volgens mij.![]()
Duidelijkquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
https://www.google.nl/#q=kishna+raiola&safe=off
Staat hier niks over. Zit gewoon nog bij Raiola volgens mij.![]()
![]()
Ja het kan nog erger dan Raiola, uiteindelijk zijn het de spelers die het laatste woord hebbenquote:![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_you_can_tokkie.html![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook, en nog meer hoe je ze zo makkelijk op de kast jaagt in hun topic en post`s die weggehaald worden.quote:![]()
![]()
Waarom krijgen die niet gewoon een knuppel in hun gezicht als ze antisemitische rotzooi schreeuwen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_you_can_tokkie.html![]()
Dan worden ze allemaal nog dommer.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:19 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Waarom krijgen die niet gewoon een knuppel in hun gezicht als ze antisemitische rotzooi schreeuwen?
Maar goed dat soort mongolen heb je overal ook bij Ajax alleen zitten er wat meer in de haven![]()
Dit maakt die overwinning nog 100 keer lekkerderquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_you_can_tokkie.html
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Politie zijn ook Rotterdammers, ik heb het in de Kuip meegemaakt, ik kon niet anders dan een iets te opdringerige persoon een paar hoeken te geven, toen kwamen ze pas, dat ze je komen helpen hoef je niet op te rekenen en het waren goeie plaatsen via de businessclub.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:19 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Waarom krijgen die niet gewoon een knuppel in hun gezicht als ze antisemitische rotzooi schreeuwen?![]()
Feyenoord had zich veel voorgesteld van de Klassieker in de eigen Kuip. Ze hadden tevens hoge verwachtingen. Die nederlaag kwam keihard aan. Met afstand de meest ontluisterende nederlaag van het seizoen voor Feyenoord. Mijn Feyenoordcollega's op werk zijn er nog helemaal kapot van.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_you_can_tokkie.htmlOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zozo.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord had zich veel voorgesteld van de Klassieker in de eigen Kuip. Ze hadden tevens hoge verwachtingen.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Een voordeel. Dit soort ongeloofwaardige nergens op gebaseerde ridicule hersenspinsels, uit hij tenminste niet meer bij ons.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:35 schreef Shreyas het volgende:
Die nederlaag kwam keihard aan. Met afstand de meest ontluisterende nederlaag van het seizoen voor Feyenoord. Mijn Feyenoordcollega's op werk zijn er nog helemaal kapot van..
![]()
Het maakt niet uit of ik het in het Ajaxtopic of Feyenoordtopic post, want jij voelt je toch geroepen om erop te reageren.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een voordeel. Dit soort ongeloofwaardige nergens op gebaseerde ridicule hersenspinsels, uit hij tenminste niet meer bij ons..
Ik denk dat hij over de meest ontluisterende nederlaag toch wel gelijk heeftquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een voordeel. Dit soort ongeloofwaardige nergens op gebaseerde ridicule hersenspinsels, uit hij tenminste niet meer bij ons..
![]()
De nederlaag kwam niet hard aan? Begint het te wennen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
In Southern Sun
Dat is serieuze onzin. Ontluisterend was het al tegen Twente, ADO. Begin dit seizoen, slechtste seizoensstart ooit.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat hij over de meest ontluisterende nederlaag toch wel gelijk heeft
Jullie halen je veel te veel in het hoofd.
Sfeer was niet voor niets gezapig op de tribunes. Geloof in deze ploeg is al weken weg bij velen.![]()
3x in 1 jaarquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De nederlaag kwam niet hard aan? Begint het te wennen?
AFCA
Ach joh, het dubbeltje valt weer onze kant op. Daar was toch alles op gebaseerd? Ondanks dat Twente en Feyenoord het volgens jou veel beter deden hebben ze toch aardig wat terrein op het matige Ajax verloren. Enne, heeft Feyenoord nog steeds meer gescoord dan Ajax?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is serieuze onzin. Ontluisterend was het al tegen Twente, ADO. Begin dit seizoen, slechtste seizoensstart ooit.
Sfeer was niet voor niets gezapig op de tribunes. Geloof in deze ploeg is al weken weg bij velen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Jaja, ineens is de Klassieker niet meer de belangrijkste wedstrijd van het jaar als je 'm drie keer verliest. Rotterdamse denkersquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is serieuze onzin. Ontluisterend was het al tegen Twente, ADO. Begin dit seizoen, slechtste seizoensstart ooit.
Sfeer was niet voor niets gezapig op de tribunes. Geloof in deze ploeg is al weken weg bij velen..
In Southern Sun
het is maar een spelletjequote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sfeer was niet voor niets gezapig op de tribunes. Geloof in deze ploeg is al weken weg bij velen.![]()
No bullshit, dat gelijkspel bij Twente deed mij veel meer pijn, haalde ook al wat van de 'glans' van deze klassieker af, zeker omdat je daarvoor ook nog 2 punten bij Nac hebt laten liggen. Hadden we die 2 voorgaande gewonnen was de nederlaag 10x pijnlijker geweest.![]()
Hier loopt je beredenatie al spaak.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ach joh, het dubbeltje valt weer onze kant op. Daar was toch alles op gebaseerd? Ondanks dat Twente en Feyenoord.
Was het geweest als het nog om de knikkers ging. Nu is het wederom zomaar een wedstrijd. Verlies doet echt niet meer pijn als tegen een andere ploeg.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jaja, ineens is de Klassieker niet meer de belangrijkste wedstrijd van het jaar
Maargoed, dat jij kolder in je kop hebt is allang duidelijk. Ik mag hopen dat de leiding van FOK! je even een afkoelperiode geeft..
![]()
Hahaha, jammer dit hmf. Maar goed dat je het nu dan ook eindelijk gaat downplayen. Had niet anders van je verwacht.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hier loopt je beredenatie al spaak..
[..]Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Prachtig om te horen toch, van die hondstrouwe aanhang. Is Feijenoord-Ajax ineens niet belangrijk meer. Vast de schuld van de KNJB.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was het geweest als het nog om de knikkers ging. Nu is het wederom zomaar een wedstrijd. Verlies doet echt niet meer pijn als tegen een andere ploeg.![]()
tuurlijk joh
![]()
Hardop gelachen om deze post.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar bij Ajax begint het collectief steeds vaker door de ondergrens te zakken, waar dat bij Feyenoord (Ado) en vooral Twente steeds minder gebeurt.
Vitesse krijgt er ook steeds meer last van.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ja, vandaar de gespannen sfeer, de opgefokte koppen, het vuurwerk vooraf etc etc.
" het was maar een gewone wedstrijd"
Ja, voor ons.
Get woke, go broke!![]()
Hee kijk, het groepje Ajacieden die totaal niet serieus te nemen zijn is bijna weer compleet. Nu enkel Scorpie, Shreyas, Dven (o die is gebanned, dat is waar ookquote:iets met 'NSB' mag je bij deze weer uiten Sandman) Gramulanion en Clapclapyourhands nog.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2014 16:53:57 ]![]()
Prima dan, het maakt mij verder weinig uitquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
je kent je mensen wel zegquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hee kijk, het groepje Ajacieden die totaal niet serieus te nemen zijn is bijna weer compleet. Nu enkel Scorpie, Shreyas, Dven (o die is gebanned, dat is waar ookiets met 'NSB' mag je bij deze weer uiten Sandman) Gramulanion en Clapclapyourhands nog.
![]()
*totaal niet serieus te nemen is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hee kijk, het groepje Ajacieden die totaal niet serieus te nemen zijn is bijna weer compleet. Nu enkel Scorpie, Shreyas, Dven (o die is gebanned, dat is waar ookiets met 'NSB' mag je bij deze weer uiten Sandman) Gramulanion en Clapclapyourhands nog.
In Southern Sun
En nee, jij bent lekker serieus te nemen met de voor jullie allerbelangrijkste wedstrijd van het jaar na verlies afdoen als niets bijzonders, heel rotterdam lag uren te janken manquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hee kijk, het groepje Ajacieden die totaal niet serieus te nemen zijn is bijna weer compleet. Nu enkel Scorpie, Shreyas, Dven (o die is gebanned, dat is waar ookiets met 'NSB' mag je bij deze weer uiten Sandman) Gramuleon en Clapclapyourhands nog.
.
Get woke, go broke!![]()
En wat zat hmf zijn evangelie hier weer te verkondigen dat het dubbeltje niet meer zo vaak de kant van Ajax op zou vallen en dat Twente met overmacht kampioen ging worden.
Hoeveel is het puntenverschil daarna geworden hmf? En hoe komt dat? Twente was toch zo stabiel? Of was het echt allemaal geluk van Ajax? En ongeluk voor de rest?
Om een lang verhaal kort te maken: Je lult maar wat.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
En toch altijd maar beledigd zijn door bans.
Get woke, go broke!![]()
Belangrijk is en zal hij altijd blijven maar de echte hoogspanning heeft er helaas niet opgezeten. Een overwinning was natuurlijk hartstikke mooi geweest maar toch zou het bij mij blijdschap met een wrange smaak zijn geweest door de 2 voorgaande wedstrijden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Prachtig om te horen toch, van die hondstrouwe aanhang. Is Feijenoord-Ajax ineens niet belangrijk meer. Vast de schuld van de KNJB.![]()
Ah kijk, iemand die niet trollerig reageert. Dank, je komt toch altijd over als de volwassenste hierzo.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Prima dan, het maakt mij verder weinig uit
Ik wil niet zeggen dat de bovengenoemde schets voor iedere Feyenoorder geldt hoor. Ik weet alleen dat Dekatria, Onlogisch en ik hier echt niet zo 'stuk' van waren als andere wedstrijden dit seizoen. Knikkers waren na vorige week immers al verdeeld. vCL of vEL, het maakt allemaal toch geen tering verschil voor ons qua inkomsten, kans om in de poulefase te komen et cetera.
Volgend jaar is de enige prijs naast het landskampioenschap de beker. Die is voor ons meer waard dan de 2e plaats. Waarom? Directe plaatsing EL. Voorrondes komen we toch niet door.![]()
Ach, ik weet nog wel jullie laatste overwinning op Ajax. Ron Vlaar met zijn microfoon een beetje lopen te schreeuwen. Maar verder doet het ze niks hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:55 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Belangrijk is en zal hij altijd blijven maar de echte hoogspanning heeft er helaas niet opgezeten. Een overwinning was natuurlijk hartstikke mooi geweest maar toch zou het bij mij blijdschap met een wrange smaak zijn geweest door de 2 voorgaande wedstrijden.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ga door, alsjeblieft!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ah kijk, iemand die niet trollerig reageert. Dank, je komt toch altijd over als de volwassenste hierzo.
Ik wil niet zeggen dat de bovengenoemde schets voor iedere Feyenoorder geldt hoor. Ik weet alleen dat Dekatria, Onlogisch en ik hier echt niet zo 'stuk' van waren als andere wedstrijden dit seizoen. Knikkers waren na vorige week immers al verdeeld. vCL of vEL, het maakt allemaal toch geen tering verschil voor ons qua inkomsten, kans om in de poulefase te komen et cetera.
Volgend jaar is de enige prijs naast het landskampioenschap de beker. Die is voor ons meer waard dan de 2e plaats. Waarom? Directe plaatsing EL. Voorrondes komen we toch niet door.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Veeel meerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar goed dat soort mongolen heb je overal ook bij Ajax alleen zitten er wat meer in de haven![]()
Misschien moet je eens wat minder kansloze mensen in je sociale media opnemen. Then again, je komt niet veel tegen in je leven bij reclassering of het Amsterdamse equivalent van de Roteb gok ik zo.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En nee, jij bent lekker serieus te nemen met de voor jullie allerbelangrijkste wedstrijd van het jaar na verlies afdoen als niets bijzonders, heel rotterdam lag uren te janken man.
![]()
volwassenste? Dat staat niet in het woordenboek hmf. Dat doen je vorige dure woorden een beetje teniet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ah kijk, iemand die niet trollerig reageert. Dank, je komt toch altijd over als de volwassenste hierzo.
Volgend jaar is de enige prijs naast het landskampioenschap de beker. Die is voor ons meer waard dan de 2e plaats. Waarom? Directe plaatsing EL. Voorrondes komen we toch niet door.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Forum Opties Forumhop: Hop naar: