SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo ontzettend tof gister. Goed medicijn na die twee kansloze partijen tegen Red Bull.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
quote:.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Dat hersenloze gajes op de tribune, dat helemaal door het lint gaat. Geweldig.quote:
Iemand gifje van een juichende Veltman?![]()
Die rooie Rita die helemaal vooraan staatquote:Op maandag 3 maart 2014 14:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat hersenloze gajes op de tribune, dat helemaal door het lint gaat. Geweldig.
Iemand gifje van een juichende Veltman?![]()
![]()
Heel geil...quote:Op maandag 3 maart 2014 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die rooie Rita die helemaal vooraan staat![]()
Ze zijn er gek genoeg voor...quote:Op maandag 3 maart 2014 14:46 schreef Diamond3d het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)poor-Rotterdam.dhtml
Was het zo erg?![]()
Wauw.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:59 schreef 16meter het volgende:
Zou wel heel triest zijn. (niet het overlijden van die gasten, maar jezelf daarom van kant maken)![]()
Is er een verband tussen de wedstrijd en die zelfmoorden? Zou erg triest zijn als dat zo was.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:46 schreef Diamond3d het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)poor-Rotterdam.dhtml
Was het zo erg?Land of the free. Home of the brave.![]()
Nee.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Is er een verband tussen de wedstrijd en die zelfmoorden? Zou erg triest zijn als dat zo was.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Misschien waren het wel criminelen, verkrachters of seriemoordenaars. Zou je het dan nog steeds triest vinden?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:11 schreef honkeytonk het volgende:
Ik vind het overlijden van twee mensen extreem triest anders.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Niet als het een egoďstische zelfmoord is waarbij je jouw misčre die van elke treingebruiker maakt.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:11 schreef honkeytonk het volgende:
Ik vind het overlijden van twee mensen extreem triest anders.
Als je dood wil doe dat lekker op je zolderkamertje of onder een brug.
Heel triest voor die mensen natuurlijk dat ze dood wilden. Dat gun je niemand zo'n gevoel.
Hoop dat het niets met Fey-Ajax te maken had.So confused when you're lost in the groove![]()
http://foxsports.nl/video(...)ax-fc-den-bosch.htmlquote:Op maandag 3 maart 2014 15:32 schreef Sandersson het volgende:
Komt de samenvatting van Jong Ajax nog een keer online? Kan hem niet vinden op Ajax.tv![]()
Morgen.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:32 schreef Sandersson het volgende:
Komt de samenvatting van Jong Ajax nog een keer online? Kan hem niet vinden op Ajax.tvHeb je abonnement nodig.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/video(...)ax-fc-den-bosch.html![]()
Was een leuke pot, ik was er toevallig.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:32 schreef Sandersson het volgende:
Komt de samenvatting van Jong Ajax nog een keer online? Kan hem niet vinden op Ajax.tv
Eerst de vrouwen, en dat is en blijft echt dramatisch om te zien, ze kunnen niet passen, niet aannemen en niet schieten, nauwelijks positiespel. Als dit dan het beste is dat NL te bieden heeft qua vrouwenvoetbal kan je echt oprecht zeggen dat voetbal niets voor vrouwen is... Wat een drama.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Denk het niet.. dat onderzoeken ze nu geloof ik.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Is er een verband tussen de wedstrijd en die zelfmoorden? Zou erg triest zijn als dat zo was.![]()
Wat vond je van Meleg?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was een leuke pot, ik was er toevallig.
Eerst de vrouwen, en dat is en blijft echt dramatisch om te zien, ze kunnen niet passen, niet aannemen en niet schieten, nauwelijks positiespel. Als dit dan het beste is dat NL te bieden heeft qua vrouwenvoetbal kan je echt oprecht zeggen dat voetbal niets voor vrouwen is... Wat een drama.![]()
Tsja, ligt ook wel aan de verwachting natuurlijk. Vrouwen zijn fysiek minder. Dat uit zich in snelheid, kracht, duels en vechtlust. Dat zijn toch wel een beetje de facetten voor mooi voetbal.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eerst de vrouwen, en dat is en blijft echt dramatisch om te zien, ze kunnen niet passen, niet aannemen en niet schieten, nauwelijks positiespel. Als dit dan het beste is dat NL te bieden heeft qua vrouwenvoetbal kan je echt oprecht zeggen dat voetbal niets voor vrouwen is... Wat een drama.
Vrouwen profs zijn ook van het niveau amateurs 2e klasse ofzo, puur dankzij die facetten.![]()
Was wel aardig, hele team was best ok opzich, het was natuurlijk geen Ajax1 maar het was voornamelijk een spannende wedstrijd. En ik was niet helemaal helder meer omdat ik elke keer maar bier ging halen tijdens de vrouwenquote:
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Vrouwen moeten ook alleen maar in de keuken zijn of op bed liggen met hun benen wijd, daar liggen hun kwaliteiten.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eerst de vrouwen, en dat is en blijft echt dramatisch om te zien, ze kunnen niet passen, niet aannemen en niet schieten, nauwelijks positiespel. Als dit dan het beste is dat NL te bieden heeft qua vrouwenvoetbal kan je echt oprecht zeggen dat voetbal niets voor vrouwen is... Wat een drama.![]()
![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 15:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Vrouwen moeten ook alleen maar in de keuken zijn of op bed liggen met hun benen wijd, daar liggen hun kwaliteiten.![]()
![]()
Nu de KNVB trouwens terug is gegaan naar het oude logo voor Oranje, wordt het wel tijd voor AJAX om dat ook te doen, die "nieuwe" leeuw was van dezelfde ontwerper als het nieuwe AJAX logo.![]()
Veel minder zelfs. Ongeveer D1/C1 jongens amateurs 1/2e klasse. Belachelijk niveau,quote:Op maandag 3 maart 2014 15:36 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Tsja, ligt ook wel aan de verwachting natuurlijk. Vrouwen zijn fysiek minder. Dat uit zich in snelheid, kracht, duels en vechtlust. Dat zijn toch wel een beetje de facetten voor mooi voetbal.
Vrouwen profs zijn ook van het niveau amateurs 2e klasse ofzo, puur dankzij die facetten.![]()
Om te beginnen wel maar net zo min als ik naar een onderafdeling club ga kijken doe ik dat niet bij het vrouwenvoetbal want dat is ongeveer het niveauquote:Op maandag 3 maart 2014 15:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Vrouwen moeten ook alleen maar in de keuken zijn of op bed liggen met hun benen wijd, daar liggen hun kwaliteiten.![]()
Jajaja, ik weet het allemaal ook wel, ik had er toch meer van verwacht. Het is niet gewoon dat ze niet zo goed zijn, of best aardig ofzo, het gaat gewoon helemaal nergens over. Ballen springen altijd van ze af (op doodleggen op de tieten na, ik maak geen grapje), passes komen niet aan, ze maaien over de bal heen als ze vrij voor de keeper staan etc etc, het leek wel slapstick zo beroerd.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ja maar hij zit nog steeds op slot.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Na een aantal dagen niet toch? Gewoon een account dacht ik.![]()
Stonden er nog lekkere wijven op het veld?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:40 schreef HeatWave het volgende:
Jajaja, ik weet het allemaal ook wel, ik had er toch meer van verwacht. Het is niet gewoon dat ze niet zo goed zijn, of best aardig ofzo, het gaat gewoon helemaal nergens over. Ballen springen altijd van ze af (op doodleggen op de tieten na, ik maak geen grapje), passes komen niet aan, ze maaien over de bal heen als ze vrij voor de keeper staan etc etc, het leek wel slapstick zo beroerd.![]()
Viel ook tegen, paar leken best ok, maar zelfs vanaf rij 6 is het nog best ver om het heel goed te zienquote:Op maandag 3 maart 2014 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stonden er nog lekkere wijven op het veld?.
Get woke, go broke!![]()
Zo'n wijf wat bij Twente vrouwen speelt zat vroeger bij mij in het team in de D1. Is met de overstap naar de C richting Twente gegaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Viel ook tegen, paar leken best ok, maar zelfs vanaf rij 6 is het nog best ver om het heel goed te zien.
![]()
![]()
Ach, het is gewoon niet de moeite waard om voor te gaan kijken zeg maarquote:Op maandag 3 maart 2014 15:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zo'n wijf wat bij Twente vrouwen speelt zat vroeger bij mij in het team in de D1. Is met de overstap naar de C richting Twente gegaan..
Get woke, go broke!![]()
De afgelopen 3 wedstrijden waren wel bijna de drie slechtste in jaren. Exclusief de wedstrijd tegen AZ dan.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
D1 / C1? je kunt ook overdrijven he.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Veel minder zelfs. Ongeveer D1/C1 jongens amateurs 1/2e klasse. Belachelijk niveau,
Ze spelen wel eens vriendschappelijk tegen senioren 4e klasse dacht ik. Wat daar de uitslagen van zijn weet ik ook nieten ook geen zin dat op te zoeken.
![]()
Mijn zoon speelde met de B1 (kan ook C1 geweest zijn) van AFC het NL elftal helemaal zoek, is alweer wat jaren geleden maar ik neem niet aan dat het niveau veel gestegen isquote:Op maandag 3 maart 2014 16:03 schreef Sandersson het volgende:
[..]
D1 / C1? je kunt ook overdrijven he.
Ze spelen wel eens vriendschappelijk tegen senioren 4e klasse dacht ik. Wat daar de uitslagen van zijn weet ik ook nieten ook geen zin dat op te zoeken.
[ Bericht 1% gewijzigd door Tarado op 03-03-2014 16:14:37 ]![]()
Overdrijf niet. Onlangs nog verloren van een B1 2e klasse amateurclub. Poos terug maar liefst met 10-1 van een C1 hoofdklasse.Maar is wel een aantal jaren terug.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:03 schreef Sandersson het volgende:
[..]
D1 / C1? je kunt ook overdrijven he.
![]()
Maar dat is dan ook niet tweede klasse neem ik aan. Eerder 2e divisie.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mijn zoon speelde met de B1 (kan ook C1 geweest zijn) van AFC het NL elftal helemaal zoek, is alweer wat jaren geleden maar ik neem niet aan dat het niveau veel gestegen is![]()
Die speelden toen in de hoogste afdeling, zal nog wel zo zijnquote:Op maandag 3 maart 2014 16:21 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook niet tweede klasse neem ik aan. Eerder 2e divisie.![]()
Conclusie is desalniettemin dat het een bedenkelijk niveau is en op generlei manier te vergelijken met het mannenvoetbal. Toch is het in landen als Duitsland, Amerika en de Scandinavische landen heel populair. Ik denk dat het ligt aan het feit dat ook heel veel vrouwen het daar beoefenen, dan krijg je er ook automatisch meer interesse in. Zullen ook wel veelal vrouwen op de tribune zitten.
Back to Ajax maar weer![]()
![]()
Ik ben zo blij dat wij Frank hebben
Bij PSV kloot Cocu maar wat, bij Twente is de hoofdtrainer niet eens de hoofdtrainer, bij Feyenoord jankt Koeman alles bij elkaar en gaan ze nu Rutten aanstellen..![]()
![]()
Ze hadden hier in de luwte meer aan het niveau moeten werken en dan pas beginnen met clubs als Ajax ervoor te interesseren, is gewoon 10 jaar te vroegquote:Op maandag 3 maart 2014 16:28 schreef Sandersson het volgende:
Conclusie is desalniettemin dat het een bedenkelijk niveau is en op generlei manier te vergelijken met het mannenvoetbal. Toch is het in landen als Duitsland, Amerika en de Scandinavische landen heel populair. Ik denk dat het ligt aan het feit dat ook heel veel vrouwen het daar beoefenen, dan krijg je er ook automatisch meer interesse in. Zullen ook wel veelal vrouwen op de tribune zitten.
Back to Ajax maar weer![]()
koeman bij psv confirmedquote:Op maandag 3 maart 2014 16:31 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben zo blij dat wij Frank hebben
Bij PSV kloot Cocu maar wat, bij Twente is de hoofdtrainer niet eens de hoofdtrainer, bij PSV jankt Koeman alles bij elkaar en gaan ze nu Rutten aanstellen..![]()
dacht dat dit na de wedstrijd was, maar zag in de samenvatting dat het tijdens het momentje was net na het schot van Klaassen op de paal en de vermeende overtreding van Moisander. Wat stelde Pelle zich gisteren ontzettend aan, terwijl hij continu met zijn armen hoog het duel in ging.quote:
Vond hem in het begin van de competitie wel sympathiek, maar nu het een beetje tegen zit laat hij zichzelf erg kennen.![]()
Ach, die gozer werd toch helemaal opgehemeld door alles en iedereen. Kan niet meer normaal denken lijkt het wel.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:36 schreef Sandersson het volgende:
[..]
dacht dat dit na de wedstrijd was, maar zag in de samenvatting dat het tijdens het momentje was net na het schot van Klaassen op de paal en de vermeende overtreding van Moisander. Wat stelde Pelle zich gisteren ontzettend aan, terwijl hij continu met zijn armen hoog het duel in ging.
Vond hem in het begin van de competitie wel sympathiek, maar nu het een beetje tegen zit laat hij zichzelf erg kennen.![]()
Tsja hij legt ze er ook regelmatig in, dus wat dat betreft. Bovendien kwam hij altijd aardig over vond ik.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach, die gozer werd toch helemaal opgehemeld door alles en iedereen. Kan niet meer normaal denken lijkt het wel.![]()
Veltman![]()
Sympathieke vent![]()
Talent![]()
Hij mist wel de ervaring en af en toe is hij te laat maar ik geloof in hem![]()
![]()
AFCA!![]()
We moeten Ronald daarheen sturen . Zou die wel willenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:47 schreef TIM-846 het volgende:
Even over die roddel van Man Utd. Daar gaat Frank toch echt geen assistent spelen?!RED ONS HENNIEGOD![]()
Welneequote:Op maandag 3 maart 2014 17:47 schreef TIM-846 het volgende:
Even over die roddel van Man Utd. Daar gaat Frank toch echt geen assistent spelen?!![]()
Die zou alleen nog maar hoofdtrainer worden, mocht hij verkassenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:47 schreef TIM-846 het volgende:
Even over die roddel van Man Utd. Daar gaat Frank toch echt geen assistent spelen?!![]()
Ik zie Frank binnen 2 jaar wel coach worden bij Barca. Die Argentijn gaat het daar niet lang uithouden en ik heb zo'n idee dat De Boer daar hoog op het lijstje staat. En dat gaat ie (uiteraard) niet afslaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die zou alleen nog maar hoofdtrainer worden, mocht hij verkassenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zelfs dan sluit ik niet uit dat Frank nee zegt. Geeft toch wel vaak aan dat zijn gezin ook belangrijk is bijvoorbeeld. Ooit gaat hij er heen dat is zeker.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zie Frank binnen 2 jaar wel coach worden bij Barca. Die Argentijn gaat het daar niet lang uithouden en ik heb zo'n idee dat De Boer daar hoog op het lijstje staat. En dat gaat ie (uiteraard) niet afslaan.![]()
Dit ja, niet iedereen plaatst zijn carričre voor alles.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zelfs dan sluit ik niet uit dat Frank nee zegt. Geeft toch wel vaak aan dat zijn gezin ook belangrijk is bijvoorbeeld. Ooit gaat hij er heen dat is zeker.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
En Frank overschat zichzelf niet, die wilt pas gaan als hij er klaar voor is.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zelfs dan sluit ik niet uit dat Frank nee zegt. Geeft toch wel vaak aan dat zijn gezin ook belangrijk is bijvoorbeeld. Ooit gaat hij er heen dat is zeker.![]()
Dat Frank nee zegt tegen Barca lijkt me niet, dat is net als Ajax zijn club. En zo'n kans gaat ie misschien nooit meer krijgen.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zelfs dan sluit ik niet uit dat Frank nee zegt. Geeft toch wel vaak aan dat zijn gezin ook belangrijk is bijvoorbeeld. Ooit gaat hij er heen dat is zeker.
Ook niet gek trouwens als ie na een jaar of 5 (en 5 kampioenschappen verder) vertrekt naar een absolute topclub.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ronald Koeman staat ook op het lijstje van Barcelona en die heeft natuurlijk veel meer ervaring, ook in Portugal en Spanje.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zie Frank binnen 2 jaar wel coach worden bij Barca. Die Argentijn gaat het daar niet lang uithouden en ik heb zo'n idee dat De Boer daar hoog op het lijstje staat. En dat gaat ie (uiteraard) niet afslaan.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op maandag 03-03-2014 om 18:24:58Door een cyberaanval ligt de site van Showtime voorlopig nog even stil. Maar blijft niet zo stil als de kuip gister: http://t.co/O7yKMYotoS reageer retweet
![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:47 schreef DeLachendeVierde het volgende:
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op maandag 03-03-2014 om 18:24:58Door een cyberaanval ligt de site van Showtime voorlopig nog even stil. Maar blijft niet zo stil als de kuip gister: http://t.co/O7yKMYotoS reageer retweet
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar die het ook fantastisch gedaan heeftquote:Op maandag 3 maart 2014 19:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ronald Koeman staat ook op het lijstje van Barcelona en die heeft natuurlijk veel meer ervaring, ook in Portugal en Spanje.![]()
![]()
Ervaring is ervaring, ook als je ergens niet goed presteert ben je een ervaring rijker en leer je daarvan.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:57 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Waar die het ook fantastisch gedaan heeft
Frank de Boer heeft zich tot nu toe alleen maar bij Ajax bewezen, je moet je dus afvragen of FC Barcelona dat risico wil nemen. Ronald Koeman is dan een veiligere optie me dunkt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Mancini heeft ook veel meer ervaring dan FdB maar het is een enorme prutser. Is hij dan ook geschikter voor een topclub? Ervaring is lang niet alles. Juist bij Barcelona hebben ze dat bewezen.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ervaring is ervaring, ook als je ergens niet goed presteert ben je een ervaring rijker en leer je daarvan.
Frank de Boer heeft zich tot nu toe alleen maar bij Ajax bewezen, je moet je dus afvragen of FC Barcelona dat risico wil nemen. Ronald Koeman is dan een veiligere optie me dunkt.![]()
Ronald Koeman daarentegen is geen prutser.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:05 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Mancini heeft ook veel meer ervaring dan FdB maar het is een enorme prutser. Is hij dan ook geschikter voor een topclub? Ervaring is lang niet alles. Juist bij Barcelona hebben ze dat bewezen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Op basis waarvan dan? Nooit wat ontzettend indrukwekkends gepresteerd.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ronald Koeman daarentegen is geen prutser.![]()
2x kampioen met Ajax, kwartfinale CL.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:09 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Op basis waarvan dan? Nooit wat ontzettend indrukwekkends gepresteerd.![]()
Koeman teerde op werk van Co / Leo daarna stortte het in.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Als je die supporters ook ziet, wat een nepclub is Feyenoord toch eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan was ook ooit een Jantjequote:Op maandag 3 maart 2014 17:13 schreef RensAjacied het volgende:
Veltman![]()
Sympathieke vent![]()
Talent![]()
Hij mist wel de ervaring en af en toe is hij te laat maar ik geloof in hem![]()
![]()
Veltman is over paar seizoenen ook een beer.
![]()
![]()
veltman is al 22quote:Op maandag 3 maart 2014 21:26 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Jan was ook ooit een JantjeVeltman is over paar seizoenen ook een beer.
[ afbeelding ]![]()
oké oké hij is 13 op die fotoquote:Op maandag 3 maart 2014 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nou nou nou
echt wel net zo oud als stijn hoor.![]()
Hij is 18 ofzo hier. Vertonghen had een jong koppie toen hij bij de selectie kwam.quote:
Edit: volgens mij is dat het shirt 2006-2007. Dus foto is genomen voordat hij naar RKC ging. Dat zou hem hier 19 maken.
[ Bericht 4% gewijzigd door Artillerieschaap op 03-03-2014 22:08:23 ]![]()
2008-2009 volgens mij. Het eerste Aegon-shirt. Jaar onder van Basten.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:00 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Hij is 18 ofzo hier. Vertonghen had een jong koppie toen hij bij de selectie kwam.
Edit: volgens mij is dat het shirt 2006-2007. Dus foto is genomen voordat hij naar RKC ging. Dat zou hem hier 19 maken.Oh.![]()
Borst baas over Bojan. Ook heerlijk hoe hij Krkic uitspreekt.
Oprotten met die Catalaan. Urzaiz, Gabri, Juanfran, Roger, Oleguer, Cuenca, Bojan. Mislukte Spaanse invasie.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Gabri vond ik wel okay ,, alleen te vaak geblesseerd.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:22 schreef Planga het volgende:
Oprotten met die Catalaan. Urzaiz, Gabri, Juanfran, Roger, Oleguer, Cuenca, Bojan. Mislukte Spaanse invasie.
Bojan zou ik wel eens een keer achter de spits willen zien , op de vleugel is het niks
Ik ben inmiddels overleden![]()
Bojan moet je niet op het middenveld zettenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:30 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Gabri vond ik wel okay ,, alleen te vaak geblesseerd.
Bojan zou ik wel eens een keer achter de spits willen zien , op de vleugel is het niks
Oh.![]()
Gabri was zeker okay.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Luquequote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:22 schreef Planga het volgende:
Oprotten met die Catalaan. Urzaiz, Gabri, Juanfran, Roger, Oleguer, Cuenca, Bojan. Mislukte Spaanse invasie.![]()
.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Het is dat hij vaak geblesseerd was maar: Gabriquote:
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Gabri was gewoon erg handig, daar kan je niets over zeggen.
hij speelt nog steeds trouwens
http://en.wikipedia.org/wiki/Gabri_Garc%C3%ADa
In May 2007, Gabri won the Dutch Cup on penalties against AZ Alkmaar, in a match where he received a red card in the 79th minute. In August, Ajax successfully defended their Supercup title, again beating PSV, with him as the only goalscorer in the match.[4]Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Fixedquote:Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Die wedstrijd tegen AZ waar Stam tuureluurs werd gespeeld door Dembéléquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:18 schreef Catch22- het volgende:
Gabri was gewoon erg handig, daar kan je niets over zeggen.
hij speelt nog steeds trouwens
http://en.wikipedia.org/wiki/Gabri_Garc%C3%ADa
In May 2007, Gabri won the Dutch Cup on penalties against AZ Alkmaar, in a match where he received a red card in the 79th minute. In August, Ajax successfully defended their Supercup title, again beating PSV, with him as the only goalscorer in the match.[4]
Iemand resterend programma aja en twe? Merci.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:04 schreef Planga het volgende:
Iemand resterend programma aja en twe? Merci.Die 8 verplichte resterende trainingspartijtjes bedoel je?
http://www.lmgtfy.com/?q=resterend+programma+ajax+fc+twentequote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:04 schreef Planga het volgende:
Iemand resterend programma aja en twe? Merci.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ajax:quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:04 schreef Planga het volgende:
Iemand resterend programma aja en twe? Merci.
FC Twente:
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Club Rank Ajax Vitesse Twente Feyenoord PSVquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:04 schreef Planga het volgende:
Iemand resterend programma aja en twe? Merci.
Ajax 1 XXXXX Thuis Uit
Twente 2 Thuis XXXXX
Vitesse 3 Uit XXXXX Uit
Feyenoord 4 XXXXX Thuis
PSV 5 Thuis Uit XXXXX
Heerenveen6 Thuis Thuis Uit
AZ 7 Thuis Uit
PEC 8 Thuis Uit
Groningen 9 Uit Uit Thuis
NAC 10 Uit Uit Uit Thuis
Cambuur 11 Thuis Uit Thuis
Heracles 12 Uit Uit
Utrecht 13 Uit Thuis
GAE 14 Thuis Uit Thuis
ADO 15 Thuis Thuis
RKC 16 Uit Thuis
NEC 17 Thuis Uit
Roda 18 Thuis Thuis
Zwaarte 86 69 90 80 71
Zwaarte is op basis van ranking tegenstanders, Lager is moeilijker, uit/thuis niet meegenomen.![]()
K weet niet hoe tabellen toe te voegen en ik zie dat tabs niet worden meegenomen.
Succes met ontcijferen.![]()
Als we alles t/m vitesse winnen worden we dus daar kampioen op zijn vroegst?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Met een beetje pech donderdagmiddag half zes kampioen...'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Twentequote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:35 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wel kut dat je Twente net na de beker treft...
Meer geluk dan wijsheid dat clubje.![]()
Weet je wat ik niet snap? Ik heb maanden geleden gezegd dat Twente een subtoppertje is welke keihard afhaakt voor het kampioenschap, en dat we met zijn allen rustig kunnen gaan slapan. En nog kijken we (8!) punten voor, naar dit poepclubje. Kampioenschap zit gewoon in de tas. Of de vloek van de Cruijffschaal moet nog even gaan werken, ongelooflijk want FCT wordt de komende 10 jaar geen kampioen meer.Charlie: How's it going in there?
Dit seizoen zie ik ze ook niet als bedreiging, eigenlijk geen enkele club meer tenzij je zelf instort maar voor volgend seizoen zie ik Twente wel als een concurrent als ze de boel bij elkaar kunnen houden, het zit gewoon aardig in elkaar.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:39 schreef inslagenreuring het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Ik heb maanden geleden gezegd dat Twente een subtoppertje is welke keihard afhaakt voor het kampioenschap, en dat we met zijn allen rustig kunnen gaan slapan. En nog kijken we (8!) punten voor, naar dit poepclubje. Kampioenschap zit gewoon in de tas. Of de vloek van de Cruijffschaal moet nog even gaan werken, ongelooflijk want FCT wordt de komende 10 jaar geen kampioen meer.![]()
Dan eerder weer PSV, Feyenoord of Vitesse.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit seizoen zie ik ze ook niet als bedreiging, eigenlijk geen enkele club meer tenzij je zelf instort maar voor volgend seizoen zie ik Twente wel als een concurrent als ze de boel bij elkaar kunnen houden, het zit gewoon aardig in elkaar.![]()
Dit dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dan eerder weer PSV, Feyenoord of Vitesse.
Twente gaat zo snel het kwam. Ze zijn wederom gedwongen te korten op de begroting. En als je dit team vergelijkt met dat kampioensteam staan ze daar zo ontzettend ver van af. Ondanks dat ze ieder jaar zeggen "Niet minder zijn geworden" is dat natuurlijk niet waar.Charlie: How's it going in there?
Ik ken de financiële situatie daar niet, daarom zeg ik als ze het bij elkaar kunnen houdenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit dus.
Twente gaat zo snel het kwam. Ze zijn wederom gedwongen te korten op de begroting. En als je dit team vergelijkt met dat kampioensteam staan ze daar zo ontzettend ver van af. Ondanks dat ze ieder jaar zeggen "Niet minder zijn geworden" is dat natuurlijk niet waar.![]()
PSV moet weer helemaal opnieuw beginnen, spelen met 3 huurlingen, voetbal lijkt nergens op, Feyenoord geen idee wat daar gaat gebeuren maar lijkt me stug dat die volgend seizoen met een sterker team komen dan dit seizoen, Vitesse zou kunnen, hangt er een beetje vanaf wat die gaan investeren.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dan eerder weer PSV, Feyenoord of Vitesse.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: