SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo ontzettend tof gister. Goed medicijn na die twee kansloze partijen tegen Red Bull.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
quote:.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Dat hersenloze gajes op de tribune, dat helemaal door het lint gaat. Geweldig.quote:
Iemand gifje van een juichende Veltman?![]()
Die rooie Rita die helemaal vooraan staatquote:Op maandag 3 maart 2014 14:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat hersenloze gajes op de tribune, dat helemaal door het lint gaat. Geweldig.
Iemand gifje van een juichende Veltman?![]()
![]()
Heel geil...quote:Op maandag 3 maart 2014 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die rooie Rita die helemaal vooraan staat![]()
Ze zijn er gek genoeg voor...quote:Op maandag 3 maart 2014 14:46 schreef Diamond3d het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)poor-Rotterdam.dhtml
Was het zo erg?![]()
Wauw.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:59 schreef 16meter het volgende:
Zou wel heel triest zijn. (niet het overlijden van die gasten, maar jezelf daarom van kant maken)![]()
Is er een verband tussen de wedstrijd en die zelfmoorden? Zou erg triest zijn als dat zo was.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:46 schreef Diamond3d het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)poor-Rotterdam.dhtml
Was het zo erg?Land of the free. Home of the brave.![]()
Nee.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Is er een verband tussen de wedstrijd en die zelfmoorden? Zou erg triest zijn als dat zo was.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Misschien waren het wel criminelen, verkrachters of seriemoordenaars. Zou je het dan nog steeds triest vinden?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:11 schreef honkeytonk het volgende:
Ik vind het overlijden van twee mensen extreem triest anders.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Niet als het een egoďstische zelfmoord is waarbij je jouw misčre die van elke treingebruiker maakt.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:11 schreef honkeytonk het volgende:
Ik vind het overlijden van twee mensen extreem triest anders.
Als je dood wil doe dat lekker op je zolderkamertje of onder een brug.
Heel triest voor die mensen natuurlijk dat ze dood wilden. Dat gun je niemand zo'n gevoel.
Hoop dat het niets met Fey-Ajax te maken had.So confused when you're lost in the groove![]()
http://foxsports.nl/video(...)ax-fc-den-bosch.htmlquote:Op maandag 3 maart 2014 15:32 schreef Sandersson het volgende:
Komt de samenvatting van Jong Ajax nog een keer online? Kan hem niet vinden op Ajax.tv![]()
Morgen.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:32 schreef Sandersson het volgende:
Komt de samenvatting van Jong Ajax nog een keer online? Kan hem niet vinden op Ajax.tvHeb je abonnement nodig.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/video(...)ax-fc-den-bosch.html![]()
Was een leuke pot, ik was er toevallig.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:32 schreef Sandersson het volgende:
Komt de samenvatting van Jong Ajax nog een keer online? Kan hem niet vinden op Ajax.tv
Eerst de vrouwen, en dat is en blijft echt dramatisch om te zien, ze kunnen niet passen, niet aannemen en niet schieten, nauwelijks positiespel. Als dit dan het beste is dat NL te bieden heeft qua vrouwenvoetbal kan je echt oprecht zeggen dat voetbal niets voor vrouwen is... Wat een drama.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Denk het niet.. dat onderzoeken ze nu geloof ik.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Is er een verband tussen de wedstrijd en die zelfmoorden? Zou erg triest zijn als dat zo was.![]()
Wat vond je van Meleg?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was een leuke pot, ik was er toevallig.
Eerst de vrouwen, en dat is en blijft echt dramatisch om te zien, ze kunnen niet passen, niet aannemen en niet schieten, nauwelijks positiespel. Als dit dan het beste is dat NL te bieden heeft qua vrouwenvoetbal kan je echt oprecht zeggen dat voetbal niets voor vrouwen is... Wat een drama.![]()
Tsja, ligt ook wel aan de verwachting natuurlijk. Vrouwen zijn fysiek minder. Dat uit zich in snelheid, kracht, duels en vechtlust. Dat zijn toch wel een beetje de facetten voor mooi voetbal.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eerst de vrouwen, en dat is en blijft echt dramatisch om te zien, ze kunnen niet passen, niet aannemen en niet schieten, nauwelijks positiespel. Als dit dan het beste is dat NL te bieden heeft qua vrouwenvoetbal kan je echt oprecht zeggen dat voetbal niets voor vrouwen is... Wat een drama.
Vrouwen profs zijn ook van het niveau amateurs 2e klasse ofzo, puur dankzij die facetten.![]()
Was wel aardig, hele team was best ok opzich, het was natuurlijk geen Ajax1 maar het was voornamelijk een spannende wedstrijd. En ik was niet helemaal helder meer omdat ik elke keer maar bier ging halen tijdens de vrouwenquote:
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Vrouwen moeten ook alleen maar in de keuken zijn of op bed liggen met hun benen wijd, daar liggen hun kwaliteiten.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eerst de vrouwen, en dat is en blijft echt dramatisch om te zien, ze kunnen niet passen, niet aannemen en niet schieten, nauwelijks positiespel. Als dit dan het beste is dat NL te bieden heeft qua vrouwenvoetbal kan je echt oprecht zeggen dat voetbal niets voor vrouwen is... Wat een drama.![]()
![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 15:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Vrouwen moeten ook alleen maar in de keuken zijn of op bed liggen met hun benen wijd, daar liggen hun kwaliteiten.![]()
![]()
Nu de KNVB trouwens terug is gegaan naar het oude logo voor Oranje, wordt het wel tijd voor AJAX om dat ook te doen, die "nieuwe" leeuw was van dezelfde ontwerper als het nieuwe AJAX logo.![]()
Veel minder zelfs. Ongeveer D1/C1 jongens amateurs 1/2e klasse. Belachelijk niveau,quote:Op maandag 3 maart 2014 15:36 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Tsja, ligt ook wel aan de verwachting natuurlijk. Vrouwen zijn fysiek minder. Dat uit zich in snelheid, kracht, duels en vechtlust. Dat zijn toch wel een beetje de facetten voor mooi voetbal.
Vrouwen profs zijn ook van het niveau amateurs 2e klasse ofzo, puur dankzij die facetten.![]()
Om te beginnen wel maar net zo min als ik naar een onderafdeling club ga kijken doe ik dat niet bij het vrouwenvoetbal want dat is ongeveer het niveauquote:Op maandag 3 maart 2014 15:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Vrouwen moeten ook alleen maar in de keuken zijn of op bed liggen met hun benen wijd, daar liggen hun kwaliteiten.![]()
Jajaja, ik weet het allemaal ook wel, ik had er toch meer van verwacht. Het is niet gewoon dat ze niet zo goed zijn, of best aardig ofzo, het gaat gewoon helemaal nergens over. Ballen springen altijd van ze af (op doodleggen op de tieten na, ik maak geen grapje), passes komen niet aan, ze maaien over de bal heen als ze vrij voor de keeper staan etc etc, het leek wel slapstick zo beroerd.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ja maar hij zit nog steeds op slot.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Na een aantal dagen niet toch? Gewoon een account dacht ik.![]()
Stonden er nog lekkere wijven op het veld?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:40 schreef HeatWave het volgende:
Jajaja, ik weet het allemaal ook wel, ik had er toch meer van verwacht. Het is niet gewoon dat ze niet zo goed zijn, of best aardig ofzo, het gaat gewoon helemaal nergens over. Ballen springen altijd van ze af (op doodleggen op de tieten na, ik maak geen grapje), passes komen niet aan, ze maaien over de bal heen als ze vrij voor de keeper staan etc etc, het leek wel slapstick zo beroerd.![]()
Viel ook tegen, paar leken best ok, maar zelfs vanaf rij 6 is het nog best ver om het heel goed te zienquote:Op maandag 3 maart 2014 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stonden er nog lekkere wijven op het veld?.
Get woke, go broke!![]()
Zo'n wijf wat bij Twente vrouwen speelt zat vroeger bij mij in het team in de D1. Is met de overstap naar de C richting Twente gegaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Viel ook tegen, paar leken best ok, maar zelfs vanaf rij 6 is het nog best ver om het heel goed te zien.
![]()
![]()
Ach, het is gewoon niet de moeite waard om voor te gaan kijken zeg maarquote:Op maandag 3 maart 2014 15:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zo'n wijf wat bij Twente vrouwen speelt zat vroeger bij mij in het team in de D1. Is met de overstap naar de C richting Twente gegaan..
Get woke, go broke!![]()
De afgelopen 3 wedstrijden waren wel bijna de drie slechtste in jaren. Exclusief de wedstrijd tegen AZ dan.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
D1 / C1? je kunt ook overdrijven he.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Veel minder zelfs. Ongeveer D1/C1 jongens amateurs 1/2e klasse. Belachelijk niveau,
Ze spelen wel eens vriendschappelijk tegen senioren 4e klasse dacht ik. Wat daar de uitslagen van zijn weet ik ook nieten ook geen zin dat op te zoeken.
![]()
Mijn zoon speelde met de B1 (kan ook C1 geweest zijn) van AFC het NL elftal helemaal zoek, is alweer wat jaren geleden maar ik neem niet aan dat het niveau veel gestegen isquote:Op maandag 3 maart 2014 16:03 schreef Sandersson het volgende:
[..]
D1 / C1? je kunt ook overdrijven he.
Ze spelen wel eens vriendschappelijk tegen senioren 4e klasse dacht ik. Wat daar de uitslagen van zijn weet ik ook nieten ook geen zin dat op te zoeken.
[ Bericht 1% gewijzigd door Tarado op 03-03-2014 16:14:37 ]![]()
Overdrijf niet. Onlangs nog verloren van een B1 2e klasse amateurclub. Poos terug maar liefst met 10-1 van een C1 hoofdklasse.Maar is wel een aantal jaren terug.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:03 schreef Sandersson het volgende:
[..]
D1 / C1? je kunt ook overdrijven he.
![]()
Maar dat is dan ook niet tweede klasse neem ik aan. Eerder 2e divisie.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mijn zoon speelde met de B1 (kan ook C1 geweest zijn) van AFC het NL elftal helemaal zoek, is alweer wat jaren geleden maar ik neem niet aan dat het niveau veel gestegen is![]()
Die speelden toen in de hoogste afdeling, zal nog wel zo zijnquote:Op maandag 3 maart 2014 16:21 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook niet tweede klasse neem ik aan. Eerder 2e divisie.![]()
Conclusie is desalniettemin dat het een bedenkelijk niveau is en op generlei manier te vergelijken met het mannenvoetbal. Toch is het in landen als Duitsland, Amerika en de Scandinavische landen heel populair. Ik denk dat het ligt aan het feit dat ook heel veel vrouwen het daar beoefenen, dan krijg je er ook automatisch meer interesse in. Zullen ook wel veelal vrouwen op de tribune zitten.
Back to Ajax maar weer![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: