abonnement Unibet Coolblue
pi_200545231
Dag, kijkers. Er leiden meerdere wegen naar Rome en dus vermoedelijk ook naar Tokyo. In de enige sport met enige relevantie gaan wij opzoek naar opvolgers van Fabian Cancellara en Gouden Greg.



De Tour, die schijn je in je bed te winnen. Of dat ook echt zo is kan ik helaas niet verifiëren, maar hier, vooral in de wegrace, zou dat meer op kunnen gaan dan ooit. Terwijl de een tot medio juli met angst, zweet en tranen aan het vechten is voor een gele trui, ligt de ander in luilekkerland ergens in Japan. Dat laatste zou wel eens de winnende formule kunnen zijn, want tussen de Champs (18 juli) en het startschot in Musashinonomori Park, what's in a name, zit welgeteld zes dagen. Tel daarbij op dat de slotrit van de Tour ergens laat in de avond eindigt en dat de vliegreis zelf ook nog gemaakt moet worden en je hebt potentieel een probleem. Tijd om te acclimatiseren aan het kwik en aan de tijd is nauwelijks aan de orde.

Beide parcoursen zijn zeer selectief, met respectievelijk zo'n 4900 en 850 hoogtemeters. Daarmee zou je in eerste instantie wijzen naar een behoorlijk lichtgewicht, maar Gouden Greg heeft ons laten zien dat zoiets in een Olympische setting geen pré is. Dit is namelijk een wedstrijd op zich. De wielen zijn immers rond (sommigen uit een bepaalde kluis in deze tijd net iets ronder dan de anderen) en het is man tegen man. Als dat draait, zitten hier heel wat vervelende renners in om tegen te koersen.

Wij, als kijkers, de personen waar het echt om draait, dienen op 24 juli onze wekker te zetten om precies 04:00. Op dat moment zal de eerste van 232 kilometer worden aangevat. Tussen het eerdergenoemde Musashinonomori Park en de finish in Fuji Circuit, zitten vijf behoorlijke beklimmingen. De eerste is Doushi Road. Het is lastig te zeggen wanneer die precies begint, maar laten we het op zeventig kilometer houden. ~ 4 kilometer, ~ 6.5%. Niet veel later volgt Kagosaka Pass. Qua lengte en percentage ook niet veel soeps: ~ 2 kilometer, ~ 5%. Vanaf dan wordt het leuk. Fuji Sanroku. Dat gaat al richting de 15 kilometer in lengte. Het is een enigszins onregelmatige klim en de percentages lopen uiteen, maar er zitten toch al gauw wat stukken in van >8%. Hoewel de Olympische wegritten moeilijk te voorspellen zijn door de breedte van ploegen (of gebrek aan), barst de finale vermoedelijk open op zo'n 50 kilometer van de streep: Mikuni Pass. Iets minder dan zeven kilometer en gemiddeld meer dan 10%, hallo. Als je daar boven bent is het nog niet gedaan, want na een korte afdaling en wat plateau, doen we nog een tweede keer Kagosaka Pass. Na een lange afdaling ligt de finish dan in Fuji Circuit, tussen 11:00 en 11:30.

Tijdens de wegrace zullen wij constant het genoegen hebben om, hoewel we er niet naartoe noch overheen gaan, aan te kijken tegen de heilige berg. Daar waar legendes worden geschreven en daar waar de goden zich onderscheiden van de stervelingen: Mt. Fuji. Chris Harper, Marcos Garcia, Oscar Pujol, Rahim Emami, Mirsamad Pourseyedi. Hugh Carthy wordt nog altijd zwetend wakker 's nachts.



De tijdrit is eveneens zwaar en met 44 kilometer toch wel mooi qua lengte. In deze kilometers krijgen de heren een rollend parcours voorgeschoteld, waar eigenlijk geen meter vlak te vinden is. Op, af. Op, af. Op, af. Kritiekpunt: er is zo te zien maar één tussenpunt, precies halverwege. Op het oog is het daarmee een ideaal parcours voor niemand minder dan de enige echte en tevens ONZE Tom Dumoulin, maar zo zullen er nog wel tien anderen zijn die zo redeneren. Ik noem Wout, ik noem Remco, ik noem, ja, wie niet eigenlijk? Daarnaast is Pippo, hoewel menselijk, zo'n gigantisch fenomeen, daar kun je van winnen en daar kun je van verliezen, die is niet te peilen. Voor deze wedstrijd mogen we de wekker zetten om 04:30, is dat niet prachtig?



Women's Road Race



Women's Time Trial



Even resumeren:
24/07: wegrace mannen, 04:00
25/07: wegrace vrouwen, 06:00
28/07: tijdrit vrouwen & mannen, 04:30.

Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_200545238
Nou ja, tijdrijden is wel op zeker goud en zilver met Anna en Annemiek. Toch? w/ w/
pi_200545249
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:31 schreef Nober het volgende:
Nou ja, tijdrijden is wel op zeker goud en zilver met Anna en Annemiek. Toch? w/ w/
Zilver en brons
  Moderator zondag 25 juli 2021 @ 21:32:42 #4
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200545257
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:31 schreef Nober het volgende:
Nou ja, tijdrijden is wel op zeker goud en zilver met Anna en Annemiek. Toch? w/ w/
Nee waarschijnlijk zilver en brons.
pi_200545258
quote:
Bondscoach Gunnewijk kwam na de koers niet meer voor de NOS-microfoon, maar tegenover het AD gaf ze wel een verklaring over de communicatie.

"We kregen in de auto vanuit de koers weinig informatie door en op veel plekken was het ook niet mogelijk nog iets aan de rensters door te geven. We hebben geen oortjes en in die laatste ronde over het circuit konden we er met de auto niet meer bijkomen. Ik kreeg toen pas in de gaten dat het voor de rensters niet duidelijk was dat er nog iemand vooruit was", zei de bondscoach tegen de krant.

[ ] geschikt
[x] ongeschikt
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_200545281
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:32 schreef Momo het volgende:

[..]

Nee waarschijnlijk zilver en brons.
Armstrong is er toch niet meer?
  Moderator zondag 25 juli 2021 @ 21:33:46 #7
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200545286
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:33 schreef Nober het volgende:

[..]

Armstrong is er toch niet meer?
Dygert wel
pi_200545293
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:29 schreef NY_Giant het volgende:
Ach, de echt overdreven HAHAHA's waren er alleen kort nadat alles misging. Dat is op zich niet zo gek na wat er is voorgevallen. Verder lees ik over het algemeen vrij goed beargumenteerde berichten waar niet heel veel op af te dingen valt.
Nee hoor, die waren er de hele dag door. En overigens zijn ze kort nadag alles misgaat nog steeds dom, maar ik hoopte gewoon dat we zouden winnen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_200545297
Nu de analyse op de Belg.
sig verwijderd door FA
  zondag 25 juli 2021 @ 21:34:24 #10
28033 Pek
je moet wat
pi_200545298
Best lullig, win je zilver wat natuurlijk top is, maar ga je als het lachertje van de dag de hele wereld over :')
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_200545312
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
Nu de analyse op de Belg.
En dadelijk Derksen helemaal los. _O_
  zondag 25 juli 2021 @ 21:35:30 #12
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_200545320
Eerst maar kijken of Dygert in vorm is. Zoveel voorsprong had ze niet (27 sec) op de 46 jarige Amber Neben tijdens de nationale kampioenschappen.

Op basis van reputatie wel de favoriet natuurlijk.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_200545332
Serena Williams bij de Belg, wist niet dat die Nederlands spreekt.
pi_200545343
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:35 schreef Nober het volgende:

[..]

En dadelijk Derksen helemaal los. _O_
Zijn er nog mensen die daar naar kijken :D.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_200545369
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Eerst maar kijken of Dygert in vorm is. Zoveel voorsprong had ze niet (27 sec) op de 46 jarige Amber Neben tijdens de nationale kampioenschappen.

Op basis van reputatie wel de favoriet natuurlijk.
Dat wel natuurlijk, het iets zwaardere parcours is wellicht ook meer in het voordeel dan een compleet vlak parcours.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_200545376
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:37 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Zijn er nog mensen die daar naar kijken :D.
  zondag 25 juli 2021 @ 21:40:32 #17
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_200545411
Hoe kijkt @ikweethetookniet er naar?
pi_200545425
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:38 schreef Felagund het volgende:

[..]

Dat wel natuurlijk, het iets zwaardere parcours is wellicht ook meer in het voordeel dan een compleet vlak parcours.
Toen ze wereldkampioene werd, was dat ook geen makkelijk parcours, geloof ik.
  zondag 25 juli 2021 @ 21:41:25 #19
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_200545433
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:38 schreef Felagund het volgende:

[..]

Dat wel natuurlijk, het iets zwaardere parcours is wellicht ook meer in het voordeel dan een compleet vlak parcours.
Weet ook niet of ze vandaag heeft laten lopen op een gegeven moment, maar toen ze echt goed was (WK 2019) bleef ze in wegwedstrijd ook echt goed bij. Dus ik ben benieuwd, op basis van reputatie zou het zilver en brons kunnen worden, maar kan ook zomaar goud worden als Dygert toch niet zo goed is als een aantal jaar terug. Die val zal misschien ook wat meer schade achter hebben gelaten?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_200545515
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:41 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Toen ze wereldkampioene werd, was dat ook geen makkelijk parcours, geloof ik.
Nee, maar dit is wel een stukje zwaarder dan toen:
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_200545540
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:34 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nee hoor, die waren er de hele dag door. En overigens zijn ze kort nadag alles misgaat nog steeds dom, maar ik hoopte gewoon dat we zouden winnen.
Mwa, als een bijna zeker gewaande gouden medaille op knullige wijze verspeeld wordt, ontlokt dat uiteraard niet louter neutrale reacties. Dat lijkt me de normaalste zaak van de wereld.
  Moderator zondag 25 juli 2021 @ 21:48:41 #22
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_200545618
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 20:52 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat die kopgroep te ver weg heeft mogen rijden is een fout, zeker. Maar dat betekent niet dat alles en iedereen maar gefaald heeft. Dat wil men hier heel graag en dat wordt dus schromelijk overdreven, tot aan 'ze kunnen er niets van' aan toe. Zilver he.
Dit is precies het punt dat ik probeerde te maken met dat de kopgroep heel laat werd teruggepakt, maar dat vond je idioot.

En 'men' is te generaliserend, alsof het jij vs het domme gepeupelte is. Afgezien van trolletjes en een aantal andere users vindt de meerderheid volgens mij dat het tactisch beter had gekund, en daar zou je uiteindelijk het stempel 'falen' op kunnen zetten, maar niet alles en iedereen oid zoals je beweert.
pi_200545673
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:48 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dit is precies het punt dat ik probeerde te maken met dat de kopgroep heel laat werd teruggepakt, maar dat vond je idioot.

En 'men' is te generaliserend, alsof het jij vs het domme gepeupelte is. Afgezien van trolletjes en een aantal andere users vindt de meerderheid volgens mij dat het tactisch beter had gekund, en daar zou je uiteindelijk het stempel 'falen' op kunnen zetten, maar niet alles en iedereen oid zoals je beweert.
Uiteindelijk het stempel _O-.

En verder kun je je aannames gewoon weer achterwege laten hoor.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_200545724
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:45 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

Mwa, als een bijna zeker gewaande gouden medaille op knullige wijze verspeeld wordt, ontlokt dat uiteraard niet louter neutrale reacties. Dat lijkt me de normaalste zaak van de wereld.
Mij niet :).
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_200545856
Als ik het chauvinisme parkeer dan vind ik een koers zonder oortjes wel mooi, en nog mooier dat een nobody zonder ploeg de rit wint. Dat is toch het mooie van sport zou je denken.
pi_200546073
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:44 schreef Felagund het volgende:

[..]

Nee, maar dit is wel een stukje zwaarder dan toen:
[ afbeelding ]
Oh, dat valt mee ja, dacht dat het zwaarder was
  zondag 25 juli 2021 @ 22:11:36 #27
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_200546088
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:34 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nee hoor, die waren er de hele dag door. En overigens zijn ze kort nadag alles misgaat nog steeds dom, maar ik hoopte gewoon dat we zouden winnen.
Dan zul je wel rond de 40km voor het einde geweten hebben dat het er niet meer in zou zitten. Uiteraard dankzij de geweldige tactiek van de Nederlandse dames die van tevoren goed doorgenomen was.

Overigens heb ik het buitenland ook alleen maar de Nederlandse tactiek zien afbranden (Sporza, BBC, bijna alle andere rensters). Dus het is niet echt zo dat wij een soort van afwijkende mening hebben.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_200546137
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 22:11 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Dan zul je wel rond de 40km voor het einde geweten hebben dat het er niet meer in zou zitten. Uiteraard dankzij de geweldige tactiek van de Nederlandse dames die van tevoren goed doorgenomen was.

Overigens heb ik het buitenland ook alleen maar de Nederlandse tactiek zien afbranden (Sporza, BBC, bijna alle andere rensters). Dus het is niet echt zo dat wij een soort van afwijkende mening hebben.
Waarom denk je dat je een soort van afwijkende mening zou hebben? Vind je dat vervelend als je die zou hebben?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 25 juli 2021 @ 22:17:09 #29
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_200546218
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe kijkt @:ikweethetookniet er naar?
Ik was ff druk, heb het opgenomen en ga terug kijken ;)
  zondag 25 juli 2021 @ 22:17:50 #30
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_200546235
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 22:13 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Waarom denk je dat je een soort van afwijkende mening zou hebben? Vind je dat vervelend als je die zou hebben?
Zeg juist dat ik geen afwijkende mening heb (ondersteunt door voorbeelden).

Hoop wel dat je je niet over elke gemiste gouden medaille zo zal opwinden (en dat Matje dan maar wint morgen).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_200546309
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 22:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Zeg juist dat ik geen afwijkende mening heb (ondersteunt door voorbeelden).

Hoop wel dat je je niet over elke gemiste gouden medaille zo zal opwinden (en dat Matje dan maar wint morgen).
En ik vraag jou waarom je uberhaupt dacht dat je een afwijkende mening zou hebben en of je het vervelend zou vinden als je die zou hebben.

Ik wind me verder niet op hoor, dat laat ik graag aan de mensen die om koppen rollen roepen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_200546334
Teruggekeken. Grootste fout is het thuislaten van Blaak.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_200546364
Die Oostenrijkse stortte nog wel enorm in, als het nog iets langer had geduurd, had van Vleuten nog kunnen zien dat ze voor haar over de finish kwam :o
  zondag 25 juli 2021 @ 22:40:59 #34
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_200546700
Marijn die even bijdehand op twitter gaat doen tegen Boogerd (direct) en van Moorsel (indirect).

Vrij gênant dit :')
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_200546940
quote:
10s.gif Op zondag 25 juli 2021 21:34 schreef Pek het volgende:
Best lullig, win je zilver wat natuurlijk top is
Normaal wel, maar nu verliest ze van iemand die letterlijk 2 wedstrijden in 1 jaar gereden heeft
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 25 juli 2021 @ 23:01:40 #36
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_200546969
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 22:21 schreef Steven184 het volgende:
Teruggekeken. Grootste fout is het thuislaten van Blaak.
Eens. Belachelijk dat Vollering mee moest als vriendinnetje van Vd Breggen, zeker als ze zich niet opoffert.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_200546992
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 23:01 schreef Szura het volgende:

[..]

Eens. Belachelijk dat Vollering mee moest als vriendinnetje van Vd Breggen, zeker als ze zich niet opoffert.
Maar zou Blaak dat wel hebben gedaan als ze niet vooraf die opdracht mee heeft gekregen?
  zondag 25 juli 2021 @ 23:08:03 #38
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_200547057
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 22:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Marijn die even bijdehand op twitter gaat doen tegen Boogerd (direct) en van Moorsel (indirect).

Vrij gênant dit :')
Berend Nikkels vind het maar niks hoe het gaat :')
pi_200547073
Als je voor een sweep ging was deze 4 namen meenemen handig maar dan had je geluk moeten hebben met het koersverloop. Als je een bijna zekere gouden medaille had gewild had je beter Anna en Annemiek mee kunnen nemen met 2 rensters die echt in opdracht van kunnen en wouden rijden.
pi_200547159
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 23:09 schreef Remco het volgende:
Als je voor een sweep ging was deze 4 namen meenemen handig maar dan had je geluk moeten hebben met het koersverloop. Als je een bijna zekere gouden medaille had gewild had je beter Anna en Annemiek mee kunnen nemen met 2 rensters die echt in opdracht van kunnen en wouden rijden.
Of tegen Vollering zeggen dat ze in de knechtmodus doet als een kopgroep te ver weg rijdt.. dat hoeft elkaar niet uit te sluiten. Maar gezien het koersverloop en de commentaren achteraf zijn daar geen afspreken over gemaakt (of niet goed uitgevoerd)
pi_200547171
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 23:03 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Maar zou Blaak dat wel hebben gedaan als ze niet vooraf die opdracht mee heeft gekregen?
Wel eerder, aangezien uit haar selectie al af te leiden zou zijn dat zij zich zou moeten opofferen als de situatie in de wedstrijd erom vroeg, omdat Vollering dit jaar de betere resultaten heeft. Maar ook vandaag had die keuze gewoon gemaakt moeten en kunnen worden. Ik heb nog geen enkele journalist logische vragen over het wedstrijdverloop horen stellen. NIET continu die focus op wie wat wist in de finale en wie wel of niet tot 3 kon tellen, toen het kalf allang verdronken was. Maar vooral waarom ze niet gingen rijden toen Annemiek weer werd ingelopen, en zij dus in elk geval wist dat de koploper 5 minuten voor lag en sterk was. En of ze toen niet onderling overlegd hebben, en waarom Gunnewijk dan niet ingreep. En waarom ze daarna allemaal nóg een uur naar elkaar bleven kijken. En waarom ze in de finale zogenaamd voor Vos reden maar de dames toen alsnog zelf gingen demarreren. Enzovoorts. Gunnewijk heeft op alle fronten gefaald, het lijkt wel alsof ze überhaupt niet in de wedstrijd aanwezig is geweest.

Wat overigens niet betekent dat zij 100% verantwoordelijk is, want de 4 dames hebben ook egoïstisch gereden.
pi_200547193
Jongens, we hebben Olumpisch Zilver.

*O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/ *O* w/
pi_200547285
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 23:18 schreef eentwee het volgende:

[..]

Wel eerder, aangezien uit haar selectie al af te leiden zou zijn dat zij zich zou moeten opofferen als de situatie in de wedstrijd erom vroeg, omdat Vollering dit jaar de betere resultaten heeft. Maar ook vandaag had die keuze gewoon gemaakt moeten en kunnen worden. Ik heb nog geen enkele journalist logische vragen over het wedstrijdverloop horen stellen. NIET continu die focus op wie wat wist in de finale en wie wel of niet tot 3 kon tellen, toen het kalf allang verdronken was. Maar vooral waarom ze niet gingen rijden toen Annemiek weer werd ingelopen, en zij dus in elk geval wist dat de koploper 5 minuten voor lag en sterk was. En of ze toen niet onderling overlegd hebben, en waarom Gunnewijk dan niet ingreep. En waarom ze daarna allemaal nóg een uur naar elkaar bleven kijken. En waarom ze in de finale zogenaamd voor Vos reden maar de dames toen alsnog zelf gingen demarreren. Enzovoorts. Gunnewijk heeft op alle fronten gefaald, het lijkt wel alsof ze überhaupt niet in de wedstrijd aanwezig is geweest.

Wat overigens niet betekent dat zij 100% verantwoordelijk is, want de 4 dames hebben ook egoïstisch gereden.
Dat ben ik zeker met je eens ja.
  maandag 26 juli 2021 @ 01:37:00 #44
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_200547953
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 23:18 schreef eentwee het volgende:

[..]
En waarom ze in de finale zogenaamd voor Vos reden maar de dames toen alsnog zelf gingen demarreren.
Omdat je daarmee de concurrenten dwingt om kruit te verschieten en anders zelf wint? Uiteindelijk wint Vos ook gewoon de sprint van het clubje renners, dus de rest was voldoende gesloopt.
  maandag 26 juli 2021 @ 07:30:23 #45
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_200550140
AD kopt “na grote blunders rest slechts zilver”

Vat het wel goed samen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 26 juli 2021 @ 10:17:05 #46
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_200553230
Is het Parcours van Parijs 2024 al bekend?
Als het een vlak parcours is zouden we best kans maken.
Groenewegen, Sinkeldam, Teunissen, Roosen Jakobsen.
Sinkeldam, Teunissen, Roosen als leadouts in het treintje.
Jakobsen of Groenewegen als sprinter, en een van hun dan in ontsnapping proberen te zitten.
Bij de dames kansen voor Wiebes.
Maargoed, over 3 jaar zijn wellicht ook een Bol en Dekker doorgegroeid.
Net efkes anges
  Moderator maandag 26 juli 2021 @ 10:20:53 #47
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_200553305
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 10:20 schreef Slobeend het volgende:
Leuk draadje
[ twitter ]
Zat 'm ook net te lezen. Bijzonder vermoeiende kerel, die Twitteraar die niet weet wat klucht betekent.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_200553918
Wat houdt eigenlijk een hoogtestage in?
In de Trouw, pagina 13 staat, dat Kiesenhofer, al jarenlang een ploeg meer heeft, haar eigen trainingsprogramma's schrijft en geen geld heeft om op hoogtestage te gaan
Maar ik dacht dat je juist in Oostenrijk wel genoeg hoogtestages kunt doen.
  maandag 26 juli 2021 @ 11:02:50 #50
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_200553941
twitter
  Redactie Sport / Supervogel maandag 26 juli 2021 @ 11:09:42 #51
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_200554069
https://www.annemiekvanvl(...)gwedstrijd-in-tokyo/
Blogje van Annemiek:

quote:
Annemiek ging, toen het verschil nog zo’n zes minuten was, alleen in de tegenaanval. “Dat ik 1.20 minuten voorsprong had op de groep achter me was daarbij het enige dat ik te horen kreeg. En dan ook nog van de cameramotor, want vanuit de organisatie was er geen enkele communicatie. Voor mij waren er op dat moment twee scenario’s; of ik rijd er alleen naartoe, of ik trek de anderen in gang, zodat er ook echt gekoerst wordt en dan krijgen we dat gat wel dicht. Anna, Demi en Marianne hadden daardoor een ‘free ride’, omdat die andere landen aan het werk moesten.”

Groep plots weer terug
Geen tijden doorkrijgend, wist Annemiek ook niet dat de groep achter haar weer dichterbij kwam. “Ik kreeg wel wat van de tijd af richting de kopgroep, maar niet heel veel. Toen kwamen ze tot mijn verrassing weer terug van het klimmetje. Op het korte klimmetje kwam Kasia Niewiadoma mij plots voorbij stuiven, terwijl ik geen enkele communicatie had gehad dat mijn voorsprong was teruggelopen. Daar miste ik ook Demi en Anna, dus ik dacht; wat is er gebeurd? Marianne vroeg aan mij toen ook wat de situatie vooraan was, maar dat kon ik niet vertellen, want dat had ik dus ook niet meegekregen. Wel was het toen volle bak koers en ik had het vertrouwen dat het ging lukken en we nog steeds voor goud konden rijden.”

“De miscommunicatie, waarbij ik dacht dat we voor goud reden, ontstond doordat wij te horen hadden gekregen dat Anna Plichta alleen vooruit was. Toen we die in hadden gerekend dacht ik dus dat we voor goud reden. Marianne zag met drie kilometer te gaan wel dat Kiesenhofer alleen vooruit was, maar toen was ik al weg en dat heb ik dus niet meegekregen. Dat zorgde ervoor dat ik dus dacht olympisch kampioen te zijn. Een heel vervelend moment en dat wil ik vooral parkeren. Het leek er ook lang op dat we voor de vierde plek reden en we hebben er nog zilver uitgesleept.”
pi_200554284
quote:
7s.gif Op maandag 26 juli 2021 11:09 schreef Pino112 het volgende:
Annemiek ging, toen het verschil nog zo’n zes minuten was, alleen in de tegenaanval. “Dat ik 1.20 minuten voorsprong had op de groep achter me was daarbij het enige dat ik te horen kreeg. En dan ook nog van de cameramotor, want vanuit de organisatie was er geen enkele communicatie.
De Belgische cameramotor vertelde ook dat ze vijf minuten achterstand had op de kopgroep.
pi_200554385
quote:
Behalve geen enkele communicatie, was er blijkbaar ook helemaal geen teamwork. Eerst had je Vollering op moeten offeren, daarna van der Breggen en dan had je altijd nog kunnen kijken of je de sterkste renner zou laten demarreren of mikken op de sprint van Vos.
pi_200556102
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 11:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Behalve geen enkele communicatie, was er blijkbaar ook helemaal geen teamwork. Eerst had je Vollering op moeten offeren, daarna van der Breggen en dan had je altijd nog kunnen kijken of je de sterkste renner zou laten demarreren of mikken op de sprint van Vos.
Inderdaad. En ook de laatste zin uit de quote hierboven van Pino112 laat duidelijk het tactische falen zien. Ze gingen eigenlijk al uit van maximaal een vierde plek na de mislukte achtervolging. Dat het toch nog zilver werd, kwam niet door het ingecalculeerd inrekenen van de koplopers, maar door het nét op tijd instorten van de twee dames.

En het besef dat de vierde plek op een zeker moment het hoogst haalbare leek, laat zien dat ze eerder in de koers wel degelijk goed op de hoogte waren van de achterstand. Die hadden ze nooit zo ver mogen laten oplopen.

Door de klucht rond de finish gaat het nu vooral over de miscommunicatie. Daardoor sneeuwt het tactische falen wat onder, terwijl dat minstens zo belangrijk was.

[ Bericht 3% gewijzigd door NY_Giant op 26-07-2021 13:21:20 ]
pi_200556252
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 11:24 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

De Belgische cameramotor vertelde ook dat ze vijf minuten achterstand had op de kopgroep.
Dit ja, was duidelijk te horen.

Annemiek verstond het niet zo best en heeft zelfs nog 3 keer om herhaling gevraagd
hardcoholic
pi_200556267
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 13:16 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Dit ja, was duidelijk te horen.

Annemiek verstond het niet zo best en heeft zelfs nog 3 keer om herhaling gevraagd
Misschien dat ze het de volgende keer ook in gebarentaal uit moeten leggen?
pi_200556284
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 13:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Misschien dat ze het de volgende keer ook in gebarentaal uit moeten leggen?
Of naar beter horen :P

Die Belg was prima te verstaan :Y
hardcoholic
pi_200561828
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 13:18 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Of naar beter horen :P

Die Belg was prima te verstaan :Y
Ja maar wij hoorden het via de cameraman die achterop zat. Wil dus niet zeggen dat Annemiek het ook verstond.

https://nos.nl/tokyo2020/(...)betere-nachten-gehad

Ontluisterend interview.
pi_200561847


[ Bericht 100% gewijzigd door maan_man op 26-07-2021 18:40:01 ]
pi_200562617
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 18:35 schreef eentwee het volgende:

[..]

Ja maar wij hoorden het via de cameraman die achterop zat. Wil dus niet zeggen dat Annemiek het ook verstond.

https://nos.nl/tokyo2020/(...)betere-nachten-gehad

Ontluisterend interview.
Ontluisterend inderdaad. Ze doet achteraf niet eens een poging om "Had ik tijdens de wedstrijd maar dit of dat gedaan". :X :X
  Moderator maandag 26 juli 2021 @ 21:10:02 #61
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200564184

Alex Dowsett analyse van TT voor mannen en vrouwen
pi_200570491
De starttijden morregen. Dus om 04:30 en 07:00

Dames (tijden - 7 uur)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heren (tijden - 7 uur). Drie shifts.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_200570874
Waarom nou weer drie shifts?
  dinsdag 27 juli 2021 @ 10:12:36 #64
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_200570978
quote:
Anna van der Breggen is op het circuit Fuji Speedway door Japanse officials van de fiets getrokken toen zij samen met Annemiek van Vleuten een laatste training voor de olympische tijdrit wilde doen. Van der Breggen kwam hierdoor ten val, maar kon vrijwel direct weer opstaan. Er is niks ernstigs met haar gebeurd.
Ik zie het al, zeventien gebroken ribben en een gescheurde achillespees. Nederland gaat nooit meer een gouden medaille winnen.
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 10:13:21 #65
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_200570986
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:07 schreef kilon het volgende:
Waarom nou weer drie shifts?
God, ja, waarom zou dat toch zijn?
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 10:14:26 #66
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200571009
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:12 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Ik zie het al, zeventien gebroken ribben en een gescheurde achillespees. Nederland gaat nooit meer een gouden medaille winnen.
:')
:')
:')
We zijn vervloekt
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 27 juli 2021 @ 10:15:07 #67
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_200571031
Waarschijnlijk had de official niet in de gaten dat de Nederlandse vrouwen deelnemers aan de olympische tijdrit zijn. De Japanners boden vervolgens tientallen malen hun excuses aan de Nederlandse aan.

Altijd tegen TeamNL.
pi_200571036
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:07 schreef kilon het volgende:
Waarom nou weer drie shifts?
Kijk even naar de racedetails onderin de lijsten, lieverd.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 juli 2021 @ 10:16:05 #69
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200571050
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:12 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Ik zie het al, zeventien gebroken ribben en een gescheurde achillespees. Nederland gaat nooit meer een gouden medaille winnen.
Godverdomme man _O- :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 27 juli 2021 @ 10:16:48 #70
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_200571060
Waarom zou je überhaupt iemand van z'n fiets trekken dan? Kut Jappen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_200571062
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:15 schreef Pino112 het volgende:
Waarschijnlijk had de official niet in de gaten dat de Nederlandse vrouwen deelnemers aan de olympische tijdrit zijn. De Japanners boden vervolgens tientallen malen hun excuses aan de Nederlandse aan.

Altijd tegen TeamNL.
JapanGoden

Hele middag staan buigen
Jack does it in real time...
  dinsdag 27 juli 2021 @ 10:17:15 #72
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200571068
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:12 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Ik zie het al, zeventien gebroken ribben en een gescheurde achillespees. Nederland gaat nooit meer een gouden medaille winnen.
Bij Kimman leek er ook in eerste instantie aan de hand. Daarna toch een knie gebroken.

Zou wel wat zijn als er toch hier ook wat is en ze kansloos is (nog los van Dychert).
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 10:17:41 #73
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200571073
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:16 schreef Szura het volgende:
Waarom zou je überhaupt iemand van z'n fiets trekken dan? Kut Jappen.
Er komt een gevaarlijke westers uitziende vrouw in een officieel landenpakje zo maar het parcours op, levensgevaarlijk!
  dinsdag 27 juli 2021 @ 10:18:20 #74
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200571082
Er lopen door de gebrekkige organisatie al weer vele medailles mis.

Te weinig informatie doorgeven, botsingen, wielrenners die van hun fiets getrokken worden, planken die weggehaald worden etc.

Om nog maar niet te spreken over het ontzeggen van trainingsmogelijkheden voor de roeiers.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_200571083
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:15 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Kijk even naar de racedetails onderin de lijsten, lieverd.
Het is maar goed dat ik daar niet fiets. Ik zou het vergeten zijn. :+
  dinsdag 27 juli 2021 @ 10:18:26 #76
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_200571084
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:17 schreef Momo het volgende:

[..]

Er komt een gevaarlijke westers uitziende vrouw in een officieel landenpakje zo maar het parcours op, levensgevaarlijk!
Zijn gewoon nazi's die Jappen, doen ook al razzia's voor iedereen die naar de coronagevangenis moet
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_200571110
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:12 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Ik zie het al, zeventien gebroken ribben en een gescheurde achillespees. Nederland gaat nooit meer een gouden medaille winnen.
Het echte nieuws is dat Anna en Annemiek samen een training afwerken.
pi_200571204
:')
Citius, Altius, Fortius.
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 10:25:41 #79
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_200571230
Ach nee, Momparler heb kerona.

Spanje is vervloekt, zouden ze nu waarschijnlijk heel dramatisch concluderen op fok.es.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_200571234
Iemand van de fiets trekken ook echt, wtf. _O-
Jack does it in real time...
  dinsdag 27 juli 2021 @ 10:27:47 #81
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_200571274
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ach nee, Momparler heb kerona.

Spanje is vervloekt, zouden ze nu waarschijnlijk heel dramatisch concluderen op fok.es.
Mag hopen dat ie sinds dat geval van die verzorger al afgezonderd zat
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 10:29:04 #82
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200571298
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 10:31:03 #83
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_200571340
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:25 schreef DeeBee het volgende:
Iemand van de fiets trekken ook echt, wtf. _O-
Overkwam Froome ook ooit, een overactieve agent die niet in de gaten had dat het een renner was. Logisch wel.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_200571378
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:12 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Ik zie het al, zeventien gebroken ribben en een gescheurde achillespees. Nederland gaat nooit meer een gouden medaille winnen.
What the fuck :D
pi_200571394
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ach nee, Momparler heb kerona.

Spanje is vervloekt, zouden ze nu waarschijnlijk heel dramatisch concluderen op fok.es.
Blamen ze daar ook de KLM?
  Redactie Sport dinsdag 27 juli 2021 @ 10:38:32 #86
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200571505
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ach nee, Momparler heb kerona.

Spanje is vervloekt, zouden ze nu waarschijnlijk heel dramatisch concluderen op fok.es.
Spanje staat nou ook niet bepaald te schitteren deze spelen. Bijna net zo erg als Nederland.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_200571524
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Spanje staat nou ook niet bepaald te schitteren deze spelen. Bijna net zo erg als Nederland.
Een bronzen medaille was de voorpagina van Marca vandaag, dat moet je even voor me duiden.

https://e00-marca.uecdn.e(...)eb5ab2e47808ba1b.jpg
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Redactie Sport dinsdag 27 juli 2021 @ 10:43:18 #88
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200571569
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:39 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Een bronzen medaille was de voorpagina van Marca vandaag, dat moet je even voor me duiden.

https://e00-marca.uecdn.e(...)eb5ab2e47808ba1b.jpg
Wat vraag je je af? Hij won toch brons. En volgens de televaag van Spanje was het brons MET EEN GOUDEN RANDJE
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 10:45:04 #89
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_200571594
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Spanje staat nou ook niet bepaald te schitteren deze spelen. Bijna net zo erg als Nederland.
Wel een PLAK voor een Baskische godin vandaag.

Niet dat kanoën een sport is, maar toch.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 10:45:43 #90
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_200571603
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Wat vraag je je af? Hij won toch brons. En volgens de televaag van Spanje was het brons MET EEN GOUDEN RANDJE
Het was in ieder geval een verrassende medalje. Had je rijk mee kunnen worden, als je een proleet was.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_200571606
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Wat vraag je je af? Hij won toch brons. En volgens de televaag van Spanje was het brons MET EEN GOUDEN RANDJE
Het was ook een mooie comeback.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_200571690
Van der Breggen tijdens de training van de fiets afgetrokken door een Japanse official...
  dinsdag 27 juli 2021 @ 10:53:25 #93
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200571703
twitter
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_200571720
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:52 schreef dz5b604 het volgende:
Van der Breggen tijdens de training van de fiets afgetrokken door een Japanse official...
Wtf
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_200571744
Want toeristen rijden ook echt met een tijdritoutfit op een tijdritfiets van 15.000 euro, wtf denkt zo'n official.
pi_200571780
Je zou bijna gaan graven in de geschiedenis of we de Japanners iets hebben aangedaan in de afgelopen jaren.

twitter
  Redactie Sport dinsdag 27 juli 2021 @ 11:00:41 #97
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200571828
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:57 schreef kilon het volgende:
Je zou bijna gaan graven in de geschiedenis of we de Japanners iets hebben aangedaan in de afgelopen jaren.

[ twitter ]
Misschien zijn ze nog boos om Nederland-Indië
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 11:01:33 #98
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_200571845
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:55 schreef dz5b604 het volgende:
Want toeristen rijden ook echt met een tijdritoutfit op een tijdritfiets van 15.000 euro, wtf denkt zo'n official.
Ik denk niet dat een gemiddelde Japanse steward echt thuis is in racefietsen en een tijdritfiets van duizenden euro's herkent
  dinsdag 27 juli 2021 @ 11:03:58 #99
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_200571890
Is dit allemaal onderdeel van die gare Japanse prank-programma’s?
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 27 juli 2021 @ 11:30:08 #100
408813 crew  trein2000
pi_200572537
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:53 schreef AgnesGru het volgende:
[ twitter ]
Dafuq
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 27 juli 2021 @ 11:32:20 #101
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_200572595
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:03 schreef Zwansen het volgende:
Is dit allemaal onderdeel van die gare Japanse prank-programma’s?
Is Frans Bauer er ook ofzo?
  dinsdag 27 juli 2021 @ 11:35:22 #102
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200572664
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:01 schreef noodgang het volgende:

[..]

Ik denk niet dat een gemiddelde Japanse steward echt thuis is in racefietsen en een tijdritfiets van duizenden euro's herkent
Je ziet echt wel het verschil tussen Henk op zijn Gazelle en een atleet.

En als je dat niet kent moet je daar niet staan. En al helemaal niet mensen van hun fiets trekken.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 11:35:58 #103
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200572678
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:57 schreef kilon het volgende:
Je zou bijna gaan graven in de geschiedenis of we de Japanners iets hebben aangedaan in de afgelopen jaren.

[ twitter ]
Wat moet ik zien op dit filmpje?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 27 juli 2021 @ 11:46:04 #104
408813 crew  trein2000
pi_200572865
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:35 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Je ziet echt wel het verschil tussen Henk op zijn Gazelle en een atleet.

En als je dat niet kent moet je daar niet staan. En al helemaal niet mensen van hun fiets trekken.
Mensen van hun fiets trekken is überhaupt dubieus. Zet dan gewoon een hek.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 11:48:05 #105
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_200572930
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:35 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Je ziet echt wel het verschil tussen Henk op zijn Gazelle en een atleet.

En als je dat niet kent moet je daar niet staan. En al helemaal niet mensen van hun fiets trekken.
Als je als official de instructies meekrijgt om niemand door te laten tenzij ze accreditatie laten zien én je bent echt niet thuis in de sport dan moet je iemand dus tegenhouden (niet van de fiets trekken, maar geen idee hoe dat precies is gegaan)

Maar t boeit ook niet, volgens mij is er allemaal niet zoveel aan de hand
pi_200573128
twitter
pi_200573710
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:48 schreef noodgang het volgende:

[..]

Als je als official de instructies meekrijgt om niemand door te laten tenzij ze accreditatie laten zien én je bent echt niet thuis in de sport dan moet je iemand dus tegenhouden (niet van de fiets trekken, maar geen idee hoe dat precies is gegaan)

Maar t boeit ook niet, volgens mij is er allemaal niet zoveel aan de hand
Tja, maar waar leg je dan de grens. Als hij had misgegrepen of te laat was, had hij haar dan in de rug mogen schieten. Het is allemaal heel discutabel en slecht georganiseerd.
pi_200575392
Wat zijn de kansen eigenlijk bij de dames op de tijdrit? Ik neem aan dat Dygert de grote favoriete is en de Nederlandse dames allebei voor een podium kunnen rijden, maar zie ik dan nog dames over het hoofd :?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200575894
Van der Breggen van haar fiets geduwd door een official :')

https://nos.nl/tokyo2020/(...)reggen-niet-gevallen

wtf :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 27 juli 2021 @ 14:22:52 #110
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_200575934
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 14:21 schreef TLC het volgende:
Van der Breggen van haar fiets geduwd door een official :')

https://nos.nl/tokyo2020/(...)reggen-niet-gevallen

wtf :')
Bedankt, Hans.
pi_200575991
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 14:22 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Bedankt, Hans.
Weet je wat net zo irritant is ? altijd dat Hans erachter, doe eens origineel en verzin wat nieuws.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 27 juli 2021 @ 14:26:59 #112
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_200576031
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 14:25 schreef TLC het volgende:

[..]

Weet je wat net zo irritant is ? altijd dat Hans erachter, doe eens origineel en verzin wat nieuws.
Bedankt, TLC.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 14:28:08 #113
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_200576060
Wat een faal trouwens weer om je omver te laten trekken door een official. Typisch Nederlands.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 27 juli 2021 @ 14:31:28 #114
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_200576108
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 14:25 schreef TLC het volgende:

[..]

Weet je wat net zo irritant is ? altijd dat Hans erachter, doe eens origineel en verzin wat nieuws.
Ik gebruik dat echt nooit.
pi_200576189
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 14:28 schreef Mani89 het volgende:
Wat een faal trouwens weer om je omver te laten trekken door een official. Typisch Nederlands.
MENTAAL ZO ZWAK
Jack does it in real time...
  dinsdag 27 juli 2021 @ 14:58:22 #116
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_200576640
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 14:21 schreef TLC het volgende:
Van der Breggen van haar fiets geduwd door een official :')

https://nos.nl/tokyo2020/(...)reggen-niet-gevallen

wtf :')
:')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_200577753
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 14:34 schreef DeeBee het volgende:

[..]

MENTAAL ZO ZWAK
Karma! We zijn vervloekt!
pi_200577787
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:54 schreef TheVulture het volgende:
Wat zijn de kansen eigenlijk bij de dames op de tijdrit? Ik neem aan dat Dygert de grote favoriete is en de Nederlandse dames allebei voor een podium kunnen rijden, maar zie ik dan nog dames over het hoofd :?
Nee, dat wordt normaal wel de top-3. Waarbij het ook zomaar goud kan worden voor 1 van de Nederlandse dames overigens. Dygert blijft een groot vraagteken omdat ze zo weinig koerst en het parcours wat zwaarder is dan het WK dat ze won.

Maar bij dat WK en ook vorig jaar (tot de crash) was het verschil zo groot dat ze wel favoriete nummer 1 is ja.
pi_200577930
Praten WE hier ook gewoon over de tijdrit van morgen?
pi_200577960
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 16:20 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Praten WE hier ook gewoon over de tijdrit van morgen?
Lijkt me wel toch? Dat is toch ook gewoon wegwielrennen? ;)
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 16:29:00 #121
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200578037
Ik ben er bij vanaf vroeg in de ochtend, half 5 beginnen de dames.
pi_200578310
Als ik de wegwedstrijd zag en het rondje zie dan geloof ik niet zo in de kansen van Ganna en Dennis. Het is echt wel een serieus rondje. Denk dat van Aert hem vrij makkelijk pakt en hoop dat Dumoulin kan stunten, aan het rondje ligt het in ieder geval niet voor hem.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2021 16:46:06 ]
pi_200578385
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 16:44 schreef dz5b604 het volgende:
Als ik de wegwedstrijd zag en het rondje zie dan geloof ik niet zo in de kansen van Ganna en Dennis. Het is echt wel een serieus rondje. Denk dat van Aert hem vrij makkelijk pakt en hoop dat Dumoulin kan stunten, aan het rondje ligt het in ieder geval niet voor hem.
Tijdritparcours is alleen niet zo zwaar als de wegrit.

Al zei zelfs van Aert dat het parcours misschien wel te zwaar voor hem was (al zei hij dat voor de wegrit)
pi_200578415
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 16:49 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Tijdritparcours is alleen niet zo zwaar als de wegrit.

Al zei zelfs van Aert dat het parcours misschien wel te zwaar voor hem was (al zei hij dat voor de wegrit)
Nee, maar het is wel echt op en af constant, dat had ik van tevoren niet zo door met ook dat circuit dat nergens echt vlak is en dan met 2 toch wel echte heuveltjes.
pi_200578431
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:15 schreef Pino112 het volgende:
Waarschijnlijk had de official niet in de gaten dat de Nederlandse vrouwen deelnemers aan de olympische tijdrit zijn. De Japanners boden vervolgens tientallen malen hun excuses aan de Nederlandse aan.

Altijd tegen TeamNL.
Mensen die tientallen malen hun excuses aanbieden moet je ten zeerste wantrouwen.
pi_200578487
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 16:29 schreef Momo het volgende:
Ik ben er bij vanaf vroeg in de ochtend, half 5 beginnen de dames.
Thanks voor de reminder, Eurosport heeft de onhandigheid dat ze soms ook de tijden op locatie vermelden, dus ik dacht dat de dames om 11.30 uur moesten starten _O-

Maar dit wordt dus een serieuze nacht doorhalen met alle roeifinales en wielrennen _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200578506
twitter
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 27 juli 2021 @ 16:56:58 #128
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_200578507
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 16:55 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Thanks voor de reminder, Eurosport heeft de onhandigheid dat ze soms ook de tijden op locatie vermelden, dus ik dacht dat de dames om 11.30 uur moesten starten _O-

Maar dit wordt dus een serieuze nacht doorhalen met alle roeifinales en wielrennen _O_
Gewoon om 19.30u ofzo gaan slapen, 2u wekkertje. Zoiets.
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 16:58:04 #129
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200578519
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 16:55 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Thanks voor de reminder, Eurosport heeft de onhandigheid dat ze soms ook de tijden op locatie vermelden, dus ik dacht dat de dames om 11.30 uur moesten starten _O-

Maar dit wordt dus een serieuze nacht doorhalen met alle roeifinales en wielrennen _O_
Zijn de roeifinales met de medaille kansen voor Nederland vannacht ook?
pi_200578549
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 16:58 schreef Momo het volgende:

[..]

Zijn de roeifinales met de medaille kansen voor Nederland vannacht ook?
Ja, maar wel veel vroeger
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 17:00:21 #131
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200578560
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 16:59 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Ja, maar wel veel vroeger
Dan kijk ik om half 5 wel even :)
pi_200578704
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 16:56 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Gewoon om 19.30u ofzo gaan slapen, 2u wekkertje. Zoiets.
Dat werkt bij mij niet _O- dan lig ik naar het plafond te staren, moet sowieso zelf ook nog tennissen vanavond :D

Ach ja, heb de hele week nog vrij dus ik pak tussen de bedrijven door wel een paar uurtjes slaap
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 27 juli 2021 @ 17:17:54 #133
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_200578767
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:11 schreef TheVulture het volgende:
dan lig ik naar het plafond te staren
De oplossing is om tijdens de Spelen gemiddeld hooguit een uur of 5 per nacht te slapen. Dan ben je wel bijna hele dagen brak, maar val je zo in slaap!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_200578813
Overigens gun ik het Van Vleuten net wat meer dan Vd Breggen, ik vind Annemieke sympathieker O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 27 juli 2021 @ 17:27:19 #135
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200578871
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:22 schreef TheVulture het volgende:
Overigens gun ik het Van Vleuten net wat meer dan Vd Breggen, ik vind Annemieke sympathieker O+
Je bent niet de enige O+ Mogelijk is ze buien de camera's een heel vervelend mens. Maar kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ze dan (bijna) altijd zo open en eerlijk kan overkomen op camera zelf.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_200578908
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:27 schreef Redefine het volgende:

[..]

Je bent niet de enige O+ Mogelijk is ze buien de camera's een heel vervelend mens. Maar kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ze dan (bijna) altijd zo open en eerlijk kan overkomen op camera zelf.
Precies dit, bij Anna heb ik juist altijd het idee dat dat best een bitch kan zijn als de camera's weg zijn _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200578950
Bij het tijdrijden wel communicatie? Anders nemen ze zo een alternatieve route.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 17:34:46 #138
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200578956
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:31 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Precies dit, bij Anna heb ik juist altijd het idee dat dat best een bitch kan zijn als de camera's weg zijn _O-
Dat idee heb ik al als de camera wel nog aan staat :P

Ben wel benieuwd wie van de twee er hoger eindigt en/of ze Dygert kunnen verslaan.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_200578981
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:31 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Precies dit, bij Anna heb ik juist altijd het idee dat dat best een bitch kan zijn als de camera's weg zijn _O-
Vd Breggen wel bij zowat iedereen geliefd in het peloton, terwijl van Vleuten veel meer een einzelgänger is. Al kan ze dan alsnog wel sympathiek zijn uiteraard.

[ Bericht 0% gewijzigd door Marcoss op 27-07-2021 17:43:22 ]
pi_200578991
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:34 schreef Nober het volgende:
Bij het tijdrijden wel communicatie? Anders nemen ze zo een alternatieve route.
Ze mogen zelf de route bepalen
  dinsdag 27 juli 2021 @ 17:41:00 #141
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200579042
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:37 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Ze mogen zelf de route bepalen
Nog een geluk dat zij maar één ronde rijden. Anders hadden we een 'je moet nog een rondje Anna/Annemiek' gehad :X
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_200579070
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 16:22 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Lijkt me wel toch? Dat is toch ook gewoon wegwielrennen? ;)
Ja dat begrijp ik ouwe reus, ik dacht alleen even - en had vooral gehoopt - dat er voor elke discipline een apart threadje werd gemaakt.
pi_200579087
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:41 schreef Redefine het volgende:

[..]

Nog een geluk dat zij maar één ronde rijden. Anders hadden we een 'je moet nog een rondje Anna/Annemiek' gehad :X
De dames zijn al aan de beurt gewees. De mannen moeten wel twee rondjes dus daar zal het wel misgaan.
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 17:46:05 #144
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200579111
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:44 schreef kilon het volgende:

[..]

De dames zijn al aan de beurt gewees. De mannen moeten wel twee rondjes dus daar zal het wel misgaan.
Ben wel benieuwd hoe dat gaat. Dan krijg je ook renners die in het eerste rondje zitten, renners tegen komen die al in het tweede rondje zitten van het parcours.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 17:47:01 #145
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200579122
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:44 schreef kilon het volgende:

[..]

De dames zijn al aan de beurt gewees. De mannen moeten wel twee rondjes dus daar zal het wel misgaan.
Dat is waar, maar Dumoulin is natuurlijk een stuk minder favoriet dan de dames. Maar dan is het scenario dus dat Tom iedereen op een hoop rijdt in die eerste ronde, maar dan opeens stopt na de eerste ronde. Vervolgens heeft die geen energie meer over. Waarna je de hele race bij de concurrentie bij de eerste tussentijden hem nog heel ruim bovenaan ziet staan ;(
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_200579127
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:46 schreef Momo het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd hoe dat gaat. Dan krijg je ook renners die in het eerste rondje zitten, renners tegen komen die al in het tweede rondje zitten van het parcours.
Daarom starten ze in verschillende groepen ;)
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 17:48:41 #147
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200579144

Alvast een mooi fietsje voor een mooie jongen die morgen als laatste start.
pi_200579534
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:37 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Ze mogen zelf de route bepalen
Heel verstandig.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 18:18:03 #149
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_200579547
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:48 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Alvast een mooi fietsje voor een mooie jongen die morgen als laatste start.
Toch een lelijk vrij en een lelijk kleurtje.
pi_200579829
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 18:16 schreef Nober het volgende:

[..]

Heel verstandig.
Zo ging het de vorige OS ook en toen wilde van Dijk de berm toevoegen aan het parcours, maar dat was niet helemaal de juiste beslissing ;(
pi_200579850
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:22 schreef TheVulture het volgende:
Overigens gun ik het Van Vleuten net wat meer dan Vd Breggen, ik vind Annemieke sympathieker O+
Van Vleuten gun ik ook echt het goud vooral na de 2 wegwedstrijden op de spelen waar ze 2 keer de beste op rij was.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 18:43:37 #152
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_200579868
Het zou echt een klein wonder zijn als Tom morgen een meedalje pakt. Dan moeten er toch een paar onwijs niet thuis geven.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_200579879
Als vd Breggen wint, heeft ze wel echt alles gewonnen wat mogelijk is in het vrouwenwielrennen.

(Al kan ze Roubaix ook 1x proberen later dit jaar)
pi_200579885
Ik duim voor Rogla
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_200579895
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 18:43 schreef Mani89 het volgende:
Het zou echt een klein wonder zijn als Tom morgen een meedalje pakt. Dan moeten er toch een paar onwijs niet thuis geven.
Het gaat ook om plezier hebben op de fiets hè
  dinsdag 27 juli 2021 @ 18:46:10 #156
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_200579907
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 18:45 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Het gaat ook om plezier hebben op de fiets hè
Oh ja. Een diploma is ook wat he.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 27 juli 2021 @ 19:02:10 #157
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_200580098
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:22 schreef TheVulture het volgende:
Overigens gun ik het Van Vleuten net wat meer dan Vd Breggen, ik vind Annemieke sympathieker O+
Ik gun de aliën helemaal niks.

Dan liever de Meppelse Vd Breggen.
pi_200580133
Vd Breggen is zeer sympathiek.
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 19:09:16 #159
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_200580174
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:22 schreef TheVulture het volgende:
Overigens gun ik het Van Vleuten net wat meer dan Vd Breggen, ik vind Annemieke sympathieker O+
Anna heeft op dezelfde school ik gezeten dus ik sta volledig achter Anna.
pi_200580194
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 19:09 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Anna heeft op dezelfde school ik gezeten dus ik sta volledig achter Anna.
Gelukkig won Anna zondag al ;(
pi_200580348
Ik vind Anna's ietwat vlegelachtige, arrogante voorkomen juist leuk. Een eigenaardig mokkeltje, daar is helemaal niks mis mee.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 19:27:18 #162
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200580381
Hoe laat begint het feest morgen?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 19:31:30 #163
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_200580433
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 19:24 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik vind Anna's ietwat vlegelachtige, arrogante voorkomen juist leuk. Een eigenaardig mokkeltje, daar is helemaal niks mis mee.
Aldus een eigenaardig usertje.
pi_200580442
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 19:27 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe laat begint het feest morgen?
04.30 bij de vrouwen, 07.00 bij de mannen
  dinsdag 27 juli 2021 @ 19:33:03 #165
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200580453
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 19:32 schreef Marcoss het volgende:

[..]

04.30 bij de vrouwen, 07.00 bij de mannen
Nou, de vrouwen ga ik dus niet meekrijgen :o
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_200580461
Verder moet dit een appeltje eitje worden voor Wout.

Wout
Dennis
Ganna
Dumourain
Roglic
pi_200580483
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 19:31 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Aldus een eigenaardig usertje.
Bedankt, jij kan er ook wat van.
pi_200580516
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 19:33 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Nou, de vrouwen ga ik dus niet meekrijgen :o
Anna en Annemiek starten rond 5 uur, dus ik denk dat ik de finish nog wel even mee pak.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 19:43:12 #169
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_200580577
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 19:31 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Aldus een eigenaardig usertje.
Leuken rubriek.
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 19:44:43 #170
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_200580598
Ik gun christelijke mensen niets.
pi_200580609
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 19:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik gun christelijke mensen niets.
Hopen op van Vleuten dan maar :o
pi_200580681
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 19:45 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Hopen op van Vleuten dan maar :o
Chloe lijkt mij ook christelijk inderdaad.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_200580700
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 19:27 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe laat begint het feest morgen?
Even een repost dan maar:

De starttijden morregen. Dus om 04:30 en 07:00

Dames (tijden - 7 uur)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heren (tijden - 7 uur). Drie shifts.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  dinsdag 27 juli 2021 @ 19:53:35 #174
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200580719
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 19:51 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Even een repost dan maar:

De starttijden morregen. Dus om 04:30 en 07:00

Dames (tijden - 7 uur)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heren (tijden - 7 uur). Drie shifts.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt vriend!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_200580767
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_200580990
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:22 schreef TheVulture het volgende:
Overigens gun ik het Van Vleuten net wat meer dan Vd Breggen, ik vind Annemieke sympathieker O+
We hebben pas drie medailles en niet de luxe om de gun factor te laten bepalen. We moeten nog 45 medailles pakken!
  dinsdag 27 juli 2021 @ 20:25:38 #177
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_200581190
Hoe is de startvolgorde eigenlijk bepaald?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 27 juli 2021 @ 20:32:53 #178
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_200581299
Ruime odds voor Asgrien.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 20:33:40 #180
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_200581309
Roglic gaat weinig klaar spelen lijkt mij, die leek nog wel last te hebben van die val.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_200581369
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 20:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Roglic gaat weinig klaar spelen lijkt mij, die leek nog wel last te hebben van die val.
Z’n tijdrit in de Tour was ook nog best netjes, terwijl hij een paar dagen later kansloos loste. Meer hij oogde zaterdag niet heel goed inderdaad
pi_200581388
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 20:32 schreef Mani89 het volgende:
Ruime odds voor Asgrien.
5,50 voor Dennis is ook het overwegen waard, toch?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_200581398
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 20:37 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Z’n tijdrit in de Tour was ook nog best netjes, terwijl hij een paar dagen later kansloos loste. Meer hij oogde zaterdag niet heel goed inderdaad
Unibet bleef tijdens de Tour ook steeds wanhopig vastklampen aan een duidelijk bagger rijdende Miguel.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  dinsdag 27 juli 2021 @ 20:41:11 #184
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_200581451
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 20:38 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

5,50 voor Dennis is ook het overwegen waard, toch?
Ja maar Asgreen 6.00 voor het podium terwijl hij de naaste belager voor Van Aert was. Ik zou er bijna een deposit voor doen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_200581453
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 20:25 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe is de startvolgorde eigenlijk bepaald?
Op basis van afgelopen WK’s vooral, lijkt het, waarbij landgenoten niet te dichtbij elkaar starten. Is ook best een logische volgorde toch?
  dinsdag 27 juli 2021 @ 20:41:38 #186
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_200581466
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 20:32 schreef Mani89 het volgende:
Ruime odds voor Asgrien.
Valt me ook op voor Küng.
Waarschijnlijk omdat daarvan bekend is dat ze minder zijn dan Van Aert door de Tour, terwijl het bij Ganna, Dennis en Evenepoel nog alle kanten op kan.
pi_200581467
Doet Renaat de tijdrit weer?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  dinsdag 27 juli 2021 @ 20:42:16 #188
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_200581479
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 20:37 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Z’n tijdrit in de Tour was ook nog best netjes, terwijl hij een paar dagen later kansloos loste. Meer hij oogde zaterdag niet heel goed inderdaad
Was niet echt klimmen in die tijdrit natuurlijk, al is deze klim ook weer niet zo lang en lastig.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_200581506
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 20:41 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Valt me ook op voor Küng.
Waarschijnlijk omdat daarvan bekend is dat ze minder zijn dan Van Aert door de Tour, terwijl het bij Ganna, Dennis en Evenepoel nog alle kanten op kan.
Is ook wel een ander parcours dan die tijdrit
  dinsdag 27 juli 2021 @ 20:46:14 #190
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_200581557
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 20:43 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Is ook wel een ander parcours dan die tijdrit
Maar niet in het voordeel van Küng en Asgreen toch?
pi_200581683
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 20:46 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Maar niet in het voordeel van Küng en Asgreen toch?
Parcours van morgen lijkt me te zwaar voor die 2, terwijl de Tour perfect was. Daarom kan ik die hogere noteringen wel begrijpen.

Uran vloog dan weer in Zwitserland op een zwaar parcours en staat hier niet eens bij..
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 20:53:59 #192
362868 crew  Slobeend
of all places
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 20:54:39 #193
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200581722
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 20:52 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Parcours van morgen lijkt me te zwaar voor die 2, terwijl de Tour perfect was. Daarom kan ik die hogere noteringen wel begrijpen.

Uran vloog dan weer in Zwitserland op een zwaar parcours en staat hier niet eens bij..
Uran ging niet meer zo hard laatste week in de tour
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 20:55:54 #194
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200581748
Tijdje terug 25 euro gezet op Ganna voor een odd van 6.00. Al gun ik het Wout ook wel.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 20:56:10 #195
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_200581753
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 20:52 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Parcours van morgen lijkt me te zwaar voor die 2, terwijl de Tour perfect was. Daarom kan ik die hogere noteringen wel begrijpen.

Uran vloog dan weer in Zwitserland op een zwaar parcours en staat hier niet eens bij..
Ja lijkt mij ook
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 20:57:15 #196
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_200581778
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 20:55 schreef Momo het volgende:
Tijdje terug 25 euro gezet op Ganna voor een odd van 6.00. Al gun ik het Wout ook wel.
Je doet het er nu om he?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_200581815
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 20:54 schreef Momo het volgende:

[..]

Uran ging niet meer zo hard laatste week in de tour
Nee, maar was zaterdag wel weer prima
pi_200581975
Gokken :')
pi_200582017
Makkie voor ganna
pi_200582068
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 21:08 schreef scrupuleus het volgende:
Makkie voor ganna
Heeft in 2021 nog niet echt als een vorst rondgereden zoals hij in 2020 deed, toch? Hij won wel in 2021, maar niet met de overmacht waarvan je denkt dat.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_200582097
Ganna gaat smelten
pi_200582136
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 21:10 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Heeft in 2021 nog niet echt als een vorst rondgereden zoals hij in 2020 deed, toch? Hij won wel in 2021, maar niet met de overmacht waarvan je denkt dat.
Ik ga ook van het talent uit, niet van de vorm
  dinsdag 27 juli 2021 @ 21:21:05 #203
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_200582264
Tom gaat ouderwets schroeien. _O_

Ik denk alleen dat de rest nog veel harder schroeit. -O-
  dinsdag 27 juli 2021 @ 21:22:30 #204
40566 Ericr
Livewrong
pi_200582285
Tom mag blij zijn als hij top 10 rijdt.
pi_200582342
Ik vind 4.25 ook wel een mooie notering voor Ganna.

Nu naar bed. 5 uur eruit morgen ... :D
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_200582966
Die Amerikaanse Dygert gaat zij morgen rijden en is zij in dezelfde vorm als 5 jaar geleden?
  dinsdag 27 juli 2021 @ 22:09:09 #207
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_200583214
De kleurencombinatie van de Azzurra en de rode Pinarello ziet er niet uit.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_200583349
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 21:57 schreef Fodio het volgende:
Die Amerikaanse Dygert gaat zij morgen rijden en is zij in dezelfde vorm als 5 jaar geleden?
5 jaar geleden deed ze nog heel weinig op de weg ;)

En ja, ze doet mee, is zelfs favoriet voor de winst met wel twijfels hoe ze omgaat met het zwaardere parcours en of ze volledig hersteld is van haar crash vorig jaar.
pi_200583593
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 22:15 schreef Marcoss het volgende:

[..]

5 jaar geleden deed ze nog heel weinig op de weg ;)

En ja, ze doet mee, is zelfs favoriet voor de winst met wel twijfels hoe ze omgaat met het zwaardere parcours en of ze volledig hersteld is van haar crash vorig jaar.
Ok dan was het een WK waar ze Anna en Annemiek een keer helemaal naar gort heeft gereden in de tijdrit :)
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 22:42:08 #210
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200583889
Dygert is voor mij toch nog wel een beetje een vraagteken. Amerikaans kampioenschap en wegrit waren niet zo indrukwekkend. Maarja wegrit wilde ze zich waarschijnlijk ook sparen en kampioenschap is wel weer een maand geleden. We zullen het zien....
pi_200584054
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 22:24 schreef Fodio het volgende:

[..]

Ok dan was het een WK waar ze Anna en Annemiek een keer helemaal naar gort heeft gereden in de tijdrit :)
Dat was 2 jaar geleden
  Trouwste user 2022 dinsdag 27 juli 2021 @ 23:26:56 #212
7889 tong80
Spleenheup
pi_200584512
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 21:25 schreef JohnDDD het volgende:
Ik vind 4.25 ook wel een mooie notering voor Ganna.

Nu naar bed. 5 uur eruit morgen ... :D
Ik sta uurtje later op.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_200584679
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 22:53 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Dat was 2 jaar geleden
En vorig jaar was ze ook de snelste onderweg.
  Moderator woensdag 28 juli 2021 @ 00:23:25 #214
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_200585006
***** Wout van Aert

**** Rohan Dennis, Brandon McNulty

*** Remco Evenepoel, Primoz Roglic, Joao Almeida, Remi Cavagna, Tom Dumoulin

** Filippo Ganna, Alberto Bettiol, Kasper Asgreen, Rigoberto Uran, Stefan Küng, Maximilian Schachmann, Tobias Foss, Alexey Lutsenko, Geraint Thomas, Nelson Oliveira

* Richie Porte, Aleksandr Vlasov, Patrick Bevin, Lawon Craddock, Ion Izagirre, Patrick Konrad, Tanel Kangert, Tao Geoghegan Hart, Stefan de Bod, Maciej Bodnar

Emil heeft toch maar mooi 28 van de 39 deelnemers genoemd. Helaas geen ster voor Azzedine Lagab en Amanuel Ghebreigzabhier, de Denen laten zich weer eens van hun meest racistische kant zien. :N
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_200585127
Lachwekkende optakt. _O-
pi_200586354
Hoe laat start Van der Breggen ongeveer?
pi_200586368
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 04:24 schreef Em31 het volgende:
Hoe laat start Van der Breggen ongeveer?
OS / [Wegwielrennen] #14: Zilver is ook mooi.

(05:06 dus)
pi_200586394
quote:
Dankje ^O^
  Redactie Sport woensdag 28 juli 2021 @ 04:38:18 #219
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200586493
Oh dames maar 1 shift, dan zo even aanzetten, Sevens is toch wel beslist
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 28 juli 2021 @ 04:45:08 #220
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_200586538
Roxane gaat weer open deuren intrappen.
  woensdag 28 juli 2021 @ 04:46:25 #221
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200586548
Hier zien we de winnares

:')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_200586551
Roxane O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 28 juli 2021 @ 04:47:53 #223
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200586560
Hoop zo op goud voor AVV
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_200586564
quote:
9s.gif Op woensdag 28 juli 2021 04:45 schreef Pino112 het volgende:
Roxane gaat weer open deuren intrappen.
"Vandaag zijn de rensters met hun eigen race bezig"

Zou je toch niet zeggen in een tijdrit.
pi_200586566
Ik voorspel een mooie 12de plek voor Tom!
leven zoals het leven is
  woensdag 28 juli 2021 @ 04:48:24 #226
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_200586568
"Vander bruukn, Van vluutn"
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_200586574
quote:
7s.gif Op woensdag 28 juli 2021 04:48 schreef Jason22 het volgende:
Ik voorspel een mooie 12de plek voor Tom!
Tom haalt wel een Olympisch diploma. :)
  Moderator woensdag 28 juli 2021 @ 04:49:56 #228
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200586579
Goedemorgen
  woensdag 28 juli 2021 @ 04:50:04 #229
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_200586581
Goeiemorgen.
Géén kloon van tvlxd!
pi_200586582
quote:
7s.gif Op woensdag 28 juli 2021 04:48 schreef Jason22 het volgende:
Ik voorspel een mooie 12de plek voor Tom!
Ik reken nergens op bij 'm... kan ook bijna niet na zo'n jaar waarin ie amper heeft gefietst
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport woensdag 28 juli 2021 @ 04:50:18 #231
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200586584
NOS is live allen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 28 juli 2021 @ 04:50:58 #232
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200586589
Dygert lijkt mij wel de topfavoriet. Nederlanders gaan op voor zilver.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_200586593
Ik juich voor Chloe trouwens O+
leven zoals het leven is
pi_200586606
Ik gun de Belgen overigens geen goud, alleen al vanwege de walgeijke Michel Wuyts en Karl Vannieuwkerke
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 28 juli 2021 @ 04:53:33 #235
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_200586611
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 04:50 schreef Starflyer het volgende:
Dygert lijkt mij wel de topfavoriet. Nederlanders gaan op voor zilver.
Ik hoor bij de NOS andere geluiden. Daar bestaan alleen Nederlanders en ieder buitenlander met een medaille betekent een deceptie.
Géén kloon van tvlxd!
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 28 juli 2021 @ 04:54:30 #236
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_200586620
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 04:53 schreef Montov het volgende:

[..]

Ik hoor bij de NOS andere geluiden. Daar bestaan alleen Nederlanders en ieder buitenlander met een medaille betekent een deceptie.
Het hangt er vooral van af of Dygert na die megaval weer helemaal fit is. Ze reed dit jaar een tijdrit en die was volgens mij gewoon prima, maar wel tegen alleen Amerikaanse concurrentie.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_200586621
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 04:53 schreef Montov het volgende:

[..]

Ik hoor bij de NOS andere geluiden. Daar bestaan alleen Nederlanders en ieder buitenlander met een medaille betekent een deceptie.
Volgens mij zei Knetemann net in de studio toch echt dat Dygert favoriet is
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 28 juli 2021 @ 04:55:01 #238
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_200586624
Medaljekoers
  woensdag 28 juli 2021 @ 04:55:08 #239
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200586625
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 04:53 schreef Montov het volgende:

[..]

Ik hoor bij de NOS andere geluiden. Daar bestaan alleen Nederlanders en ieder buitenlander met een medaille betekent een deceptie.
Daar reageerde ik ook op :)
No Dyson Barrier is going to stop me!
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 28 juli 2021 @ 04:55:30 #240
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_200586626
Trek godenfiets :~
  woensdag 28 juli 2021 @ 04:55:52 #241
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200586629
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 04:54 schreef Max23 het volgende:

[..]

Volgens mij zei Knetemann net in de studio toch echt dat Dygert favoriet is
Dat zie je wel vaker. Dat de gast het wel serieus neemt. Terwijl de NOS weer blind is.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 28 juli 2021 @ 04:56:01 #242
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200586631
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 04:54 schreef Max23 het volgende:

[..]

Volgens mij zei Knetemann net in de studio toch echt dat Dygert favoriet is
Maar de commentator zei dat de Nedelanders de topfavoriet zijn :)
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_200586634
De prachtige Deense helmpjes
Citius, Altius, Fortius.
  woensdag 28 juli 2021 @ 04:56:24 #244
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_200586636
Ik hoor het al, geen vaste snelheid kunnen houden. We gaan geen PLAKKEN pakken.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_200586639
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 04:56 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Maar de commentator zei dat de Nedelanders de topfavoriet zijn :)
Jij bent niet bekend met Herbert Dijkstra.

Die dacht dat elke Tour wel dat Robert Gesink met het geel in Parijs zou komen.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 28 juli 2021 @ 04:57:10 #246
426493 crew  PippenScottie
pi_200586641
Hoe laat starten de favorieten?
  Redactie Sport woensdag 28 juli 2021 @ 04:57:13 #247
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200586642
Maar de vorm van Dygert is totaal onbekend. Als die in topvorm is lijkt het me wel gespeeld, maar de vraag is natuurlijk of zij hetzelfde niveau heeft als voorheen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 28 juli 2021 @ 04:57:32 #248
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_200586645
46?!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 28 juli 2021 @ 04:57:42 #249
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_200586647
46 jaar, jeetje.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 28 juli 2021 @ 04:57:52 #250
426493 crew  PippenScottie
pi_200586650
quote:
6s.gif Op woensdag 28 juli 2021 04:57 schreef Dagoduck het volgende:
46?!
Longo lacht hierom
  woensdag 28 juli 2021 @ 04:57:55 #251
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200586651
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 04:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Jij bent niet bekend met Herbert Dijkstra.

Die dacht dat elke Tour wel dat Robert Gesink met het geel in Parijs zou komen.
Jawel. En ik reageer daar dus op :)
No Dyson Barrier is going to stop me!
  woensdag 28 juli 2021 @ 04:58:32 #252
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200586653
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 04:57 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe laat starten de favorieten?
Nu
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_200586655
Nou, daar gaan we.
sig verwijderd door FA
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 28 juli 2021 @ 04:58:43 #254
426493 crew  PippenScottie
pi_200586656
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 04:58 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Nu
Dank!
pi_200586657
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 04:57 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe laat starten de favorieten?
04:58:30 Oma Miek
05:04:30 Dijkert
05:06:00 van der Breggen
pi_200586658
HUP ANNEMIEK.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 28 juli 2021 @ 04:59:30 #257
426493 crew  PippenScottie
pi_200586661
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 04:58 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]

04:58:30 Oma Miek
05:04:30 Dijkert
05:06:00 van der Breggen
Duurt een half uurtje, dit parcours?
pi_200586662
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 04:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar de vorm van Dygert is totaal onbekend. Als die in topvorm is lijkt het me wel gespeeld, maar de vraag is natuurlijk of zij hetzelfde niveau heeft als voorheen.
Maar Dijkert op 90% wint dit ook.
pi_200586663
Eerst zwemmen afkijken.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Redactie Sport woensdag 28 juli 2021 @ 05:00:09 #260
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200586664
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 04:59 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]

Maar Dijkert op 90% wint dit ook.
Maar is ze wel op 90%?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_200586665
Zal je zien met de pech die wij hebben met wielrennen (inclusief mountain bike) dat Annemieke valt en Anna lek rijdt
pi_200586669
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 05:00 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Maar is ze wel op 90%?
Ben bang van niet.
  woensdag 28 juli 2021 @ 05:00:59 #263
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_200586671
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 04:57 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Longo lacht hierom
Nino Salukvadze en Mary Hanna ook.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 28 juli 2021 @ 05:01:10 #264
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200586672
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 05:00 schreef Fodio het volgende:
Zal je zien met de pech die wij hebben met wielrennen (inclusief mountain bike) dat Annemieke valt en Anna lek rijdt
Net al een schakelfoutje :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 28 juli 2021 @ 05:01:24 #265
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_200586673
Dit is wel een sport waarbij je als reguliere Nederlandse wielerkijker merkt hoe slecht internationaal commentaar is, van die generieke OBS-commentatoren. "Kan Longo Borghini hier de tijdrit winnen? Ze heeft zes tijdritzeges, waaronder vijf nationale titels!"
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_200586678
quote:
9s.gif Op woensdag 28 juli 2021 05:01 schreef heywoodu het volgende:
Dit is wel een sport waarbij je als reguliere Nederlandse wielerkijker merkt hoe slecht internationaal commentaar is, van die generieke OBS-commentatoren. "Kan Longo Borghini hier de tijdrit winnen? Ze heeft zes tijdritzeges, waaronder vijf nationale titels!"
Spitting on the facts _O_
pi_200586683
Nu wel met communicatie blijkbaar.
sig verwijderd door FA
pi_200586689
Van Vleuten moet het verschil maken op dat bergje tov Dygert denk ik
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 28 juli 2021 @ 05:03:59 #269
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_200586692
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 05:02 schreef Ambrosius het volgende:
Nu wel met communicatie blijkbaar.
Gelukkig maar, kun je in elk geval niet vergeten dat er iemand voor je rijdt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_200586698
Hup Chloe.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 28 juli 2021 @ 05:06:03 #271
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_200586709
Jumbo eerste, jawel!
pi_200586710
Hopen dat de erg arrogante en irritante klootzak Dygert van haar fiets pleurt.
pi_200586712
Hup Anna!
  woensdag 28 juli 2021 @ 05:06:47 #274
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_200586714
Hopelijk weten de officials dat Anne een deelnemer is
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_200586716
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 05:06 schreef T3hTommay het volgende:
Hopen dat de erg arrogante en irritante klootzak Dygert van haar fiets pleurt.
:{
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 28 juli 2021 @ 05:07:20 #276
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_200586720
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 05:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Hup Anna!
Liever dood in de greppel, dan wonen in Meppel.
pi_200586721
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 05:06 schreef T3hTommay het volgende:
Hopen dat de erg arrogante en irritante klootzak Dygert van haar fiets pleurt.
Maar wel juichen voor de arrogante Van der Breggen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 28 juli 2021 @ 05:07:33 #278
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_200586723
quote:
7s.gif Op woensdag 28 juli 2021 05:06 schreef Pino112 het volgende:
Jumbo eerste, jawel!
And it's gone
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 28 juli 2021 @ 05:07:35 #279
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200586724
Wel opmerkelijk dat de nummer laatst in de tijdrit binnen een halve minuut vertrekt van de eerste die binnenkomt :D
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 28 juli 2021 @ 05:08:46 #280
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_200586730
Judo-vlaggetjes-alarm.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_200586733
Voor wie nog een stream over heeft
judo w/
pi_200586752
Annemieke moet echt dat bergje aanvallen en erop knallen .. in de afdaling kan je dan een beetje weer op adem komen .. ik denk echt dat ze op die heuvel wat tijd kan terugpakken op Dygert .. die is redelijk zwaar en bergop wat minder denk ik
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 28 juli 2021 @ 05:13:10 #283
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_200586772
8 minuten sneller _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 28 juli 2021 @ 05:13:21 #284
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_200586775
-7 minuten
pi_200586779
_O-
pi_200586788
75km/u gemiddeld.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_200586792
6 seconden sneller dan Brown. Hmm.
  woensdag 28 juli 2021 @ 05:15:24 #288
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200586794
quote:
10s.gif Op woensdag 28 juli 2021 05:13 schreef heywoodu het volgende:
8 minuten sneller _O_
Dat is pas schroeien.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 28 juli 2021 @ 05:15:25 #289
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_200586795
Kale Ruud :')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 28 juli 2021 @ 05:16:25 #290
426493 crew  PippenScottie
pi_200586805
NPO1, Spuit 11
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 28 juli 2021 @ 05:19:08 #291
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_200586824
Van Vleuten gaat zo hard dat het startnummer er uit zakt.
  woensdag 28 juli 2021 @ 05:19:28 #292
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_200586830
Dit moet sneller.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator woensdag 28 juli 2021 @ 05:19:40 #293
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200586832
40 seconden sneller w/
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 28 juli 2021 @ 05:19:45 #294
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_200586834
Van Vleuten gaat een ronderecord rijden op Fuji _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 28 juli 2021 @ 05:19:51 #295
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200586835
Dat verschil met Neben is wel heel groot ^O^ Maar wel even afwachten wat Brown daar doet.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_200586836
Herbert uit zijn dak om dat Oma Miek een Oma die nóg ouder is zoek rijdt. :')
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 28 juli 2021 @ 05:20:01 #297
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_200586838
Einde tijdperk Dijkert
pi_200586839
Dygert

GOUD
Citius, Altius, Fortius.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 28 juli 2021 @ 05:20:03 #299
426493 crew  PippenScottie
pi_200586840
Jeuh
  woensdag 28 juli 2021 @ 05:20:04 #300
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_200586841
Jeetje Dijkert
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 28 juli 2021 @ 05:20:04 #301
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_200586842
Sow, Dygert :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator woensdag 28 juli 2021 @ 05:20:09 #302
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200586844
Lol Dygert
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')