Mensen die tientallen malen hun excuses aanbieden moet je ten zeerste wantrouwen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:15 schreef Pino112 het volgende:
Waarschijnlijk had de official niet in de gaten dat de Nederlandse vrouwen deelnemers aan de olympische tijdrit zijn. De Japanners boden vervolgens tientallen malen hun excuses aan de Nederlandse aan.
Altijd tegen TeamNL.
Thanks voor de reminder, Eurosport heeft de onhandigheid dat ze soms ook de tijden op locatie vermelden, dus ik dacht dat de dames om 11.30 uur moesten startenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:29 schreef Momo het volgende:
Ik ben er bij vanaf vroeg in de ochtend, half 5 beginnen de dames.
Gewoon om 19.30u ofzo gaan slapen, 2u wekkertje. Zoiets.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Thanks voor de reminder, Eurosport heeft de onhandigheid dat ze soms ook de tijden op locatie vermelden, dus ik dacht dat de dames om 11.30 uur moesten starten
Maar dit wordt dus een serieuze nacht doorhalen met alle roeifinales en wielrennen
Zijn de roeifinales met de medaille kansen voor Nederland vannacht ook?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Thanks voor de reminder, Eurosport heeft de onhandigheid dat ze soms ook de tijden op locatie vermelden, dus ik dacht dat de dames om 11.30 uur moesten starten
Maar dit wordt dus een serieuze nacht doorhalen met alle roeifinales en wielrennen
Ja, maar wel veel vroegerquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn de roeifinales met de medaille kansen voor Nederland vannacht ook?
Dat werkt bij mij nietquote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon om 19.30u ofzo gaan slapen, 2u wekkertje. Zoiets.
De oplossing is om tijdens de Spelen gemiddeld hooguit een uur of 5 per nacht te slapen. Dan ben je wel bijna hele dagen brak, maar val je zo in slaap!quote:
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:22 schreef TheVulture het volgende:
Overigens gun ik het Van Vleuten net wat meer dan Vd Breggen, ik vind Annemieke sympathieker
Precies dit, bij Anna heb ik juist altijd het idee dat dat best een bitch kan zijn als de camera's weg zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bent niet de enigeMogelijk is ze buien de camera's een heel vervelend mens. Maar kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ze dan (bijna) altijd zo open en eerlijk kan overkomen op camera zelf.
Dat idee heb ik al als de camera wel nog aan staatquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies dit, bij Anna heb ik juist altijd het idee dat dat best een bitch kan zijn als de camera's weg zijn
Vd Breggen wel bij zowat iedereen geliefd in het peloton, terwijl van Vleuten veel meer een einzelgänger is. Al kan ze dan alsnog wel sympathiek zijn uiteraard.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies dit, bij Anna heb ik juist altijd het idee dat dat best een bitch kan zijn als de camera's weg zijn
Ze mogen zelf de route bepalenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:34 schreef Nober het volgende:
Bij het tijdrijden wel communicatie? Anders nemen ze zo een alternatieve route.
Nog een geluk dat zij maar één ronde rijden. Anders hadden we een 'je moet nog een rondje Anna/Annemiek' gehadquote:
Ja dat begrijp ik ouwe reus, ik dacht alleen even - en had vooral gehoopt - dat er voor elke discipline een apart threadje werd gemaakt.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 16:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lijkt me wel toch? Dat is toch ook gewoon wegwielrennen?
De dames zijn al aan de beurt gewees. De mannen moeten wel twee rondjes dus daar zal het wel misgaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog een geluk dat zij maar één ronde rijden. Anders hadden we een 'je moet nog een rondje Anna/Annemiek' gehad
Ben wel benieuwd hoe dat gaat. Dan krijg je ook renners die in het eerste rondje zitten, renners tegen komen die al in het tweede rondje zitten van het parcours.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:44 schreef kilon het volgende:
[..]
De dames zijn al aan de beurt gewees. De mannen moeten wel twee rondjes dus daar zal het wel misgaan.
Dat is waar, maar Dumoulin is natuurlijk een stuk minder favoriet dan de dames. Maar dan is het scenario dus dat Tom iedereen op een hoop rijdt in die eerste ronde, maar dan opeens stopt na de eerste ronde. Vervolgens heeft die geen energie meer over. Waarna je de hele race bij de concurrentie bij de eerste tussentijden hem nog heel ruim bovenaan ziet staanquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:44 schreef kilon het volgende:
[..]
De dames zijn al aan de beurt gewees. De mannen moeten wel twee rondjes dus daar zal het wel misgaan.
Daarom starten ze in verschillende groepenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe dat gaat. Dan krijg je ook renners die in het eerste rondje zitten, renners tegen komen die al in het tweede rondje zitten van het parcours.
Toch een lelijk vrij en een lelijk kleurtje.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:48 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Alvast een mooi fietsje voor een mooie jongen die morgen als laatste start.
Zo ging het de vorige OS ook en toen wilde van Dijk de berm toevoegen aan het parcours, maar dat was niet helemaal de juiste beslissingquote:
Van Vleuten gun ik ook echt het goud vooral na de 2 wegwedstrijden op de spelen waar ze 2 keer de beste op rij was.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:22 schreef TheVulture het volgende:
Overigens gun ik het Van Vleuten net wat meer dan Vd Breggen, ik vind Annemieke sympathieker
Het gaat ook om plezier hebben op de fiets hèquote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:43 schreef Mani89 het volgende:
Het zou echt een klein wonder zijn als Tom morgen een meedalje pakt. Dan moeten er toch een paar onwijs niet thuis geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |