Ik ga ook van het talent uit, niet van de vormquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heeft in 2021 nog niet echt als een vorst rondgereden zoals hij in 2020 deed, toch? Hij won wel in 2021, maar niet met de overmacht waarvan je denkt dat.
5 jaar geleden deed ze nog heel weinig op de wegquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:57 schreef Fodio het volgende:
Die Amerikaanse Dygert gaat zij morgen rijden en is zij in dezelfde vorm als 5 jaar geleden?
Ok dan was het een WK waar ze Anna en Annemiek een keer helemaal naar gort heeft gereden in de tijdritquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
5 jaar geleden deed ze nog heel weinig op de weg
En ja, ze doet mee, is zelfs favoriet voor de winst met wel twijfels hoe ze omgaat met het zwaardere parcours en of ze volledig hersteld is van haar crash vorig jaar.
Dat was 2 jaar geledenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:24 schreef Fodio het volgende:
[..]
Ok dan was het een WK waar ze Anna en Annemiek een keer helemaal naar gort heeft gereden in de tijdrit
Ik sta uurtje later op.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:25 schreef JohnDDD het volgende:
Ik vind 4.25 ook wel een mooie notering voor Ganna.
Nu naar bed. 5 uur eruit morgen ...
OS / [Wegwielrennen] #14: Zilver is ook mooi.quote:
Dankjequote:Op woensdag 28 juli 2021 04:25 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
OS / [Wegwielrennen] #14: Zilver is ook mooi.
(05:06 dus)
Tom haalt wel een Olympisch diploma.quote:Op woensdag 28 juli 2021 04:48 schreef Jason22 het volgende:
Ik voorspel een mooie 12de plek voor Tom!
Ik reken nergens op bij 'm... kan ook bijna niet na zo'n jaar waarin ie amper heeft gefietstquote:Op woensdag 28 juli 2021 04:48 schreef Jason22 het volgende:
Ik voorspel een mooie 12de plek voor Tom!
Ik hoor bij de NOS andere geluiden. Daar bestaan alleen Nederlanders en ieder buitenlander met een medaille betekent een deceptie.quote:Op woensdag 28 juli 2021 04:50 schreef Starflyer het volgende:
Dygert lijkt mij wel de topfavoriet. Nederlanders gaan op voor zilver.
Het hangt er vooral van af of Dygert na die megaval weer helemaal fit is. Ze reed dit jaar een tijdrit en die was volgens mij gewoon prima, maar wel tegen alleen Amerikaanse concurrentie.quote:Op woensdag 28 juli 2021 04:53 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik hoor bij de NOS andere geluiden. Daar bestaan alleen Nederlanders en ieder buitenlander met een medaille betekent een deceptie.
Volgens mij zei Knetemann net in de studio toch echt dat Dygert favoriet isquote:Op woensdag 28 juli 2021 04:53 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik hoor bij de NOS andere geluiden. Daar bestaan alleen Nederlanders en ieder buitenlander met een medaille betekent een deceptie.
Daar reageerde ik ook opquote:Op woensdag 28 juli 2021 04:53 schreef Montov het volgende:
[..]
Dat zie je wel vaker. Dat de gast het wel serieus neemt. Terwijl de NOS weer blind is.quote:Op woensdag 28 juli 2021 04:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Volgens mij zei Knetemann net in de studio toch echt dat Dygert favoriet is
Maar de commentator zei dat de Nedelanders de topfavoriet zijnquote:Op woensdag 28 juli 2021 04:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Volgens mij zei Knetemann net in de studio toch echt dat Dygert favoriet is
Jij bent niet bekend met Herbert Dijkstra.quote:Op woensdag 28 juli 2021 04:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Maar de commentator zei dat de Nedelanders de topfavoriet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |