Van de top 5 aan de finish was alleen van Vleuten niet op de hoogte.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het lijkt mij toch vrij duidelijk dat mijn punt is, dat het dus meerdere landen waren in het peloton waren die het niet wisten. Waardoor het dus ook weer niet zo raar is dat de Nederlandse dames het ook niet wisten.
Nog steeds slordig hoor, maar een Deignan is toch ook geen koekebakker.
Dat zijn inderdaad vragen waar we het antwoord wel op zouden moeten weten. Het moet toch wel duidelijk worden hoe de afspraken echt liepen, wie welke keuzes heeft gemaakt en hoe het nou echt zit met het niet weten van de verschillen.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De vraag is dan ook hoe duidelijk die afspraken waren. Is er gezegd dat er achtervolgd moet worden bij een bepaalde voorsprong of is er gezegd dat specifiek Vollering dan moest gaan rijden? Op een gegeven moment gingen ze om en om aanvallen en dat advies kwam van Gunnewijk zelf. Dat rijmt ook niet echt, lijkt me.
Morgen goud voor Mathieu, Sanne, de handboogschutters, Arno en Keet he! Dan halen die Britten en Duitsers ons nooit meer in!quote:Op zondag 25 juli 2021 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er kan meer dan 1 persoon falen.
Maar goed, nog even een dagje genieten van boven GB en Duitsland staan.
Maar daarbuiten meerderen niet. Plus dat het de vraag is wanneer de nummers 2 t/m 4 het wisten aangezien Vos het dus ook pas die laatste paar kilometer voor de streep wist.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:01 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Van de top 5 aan de finish was alleen van Vleuten niet op de hoogte.
Ik weet wel wanneer de nummer 2 het wistquote:Op zondag 25 juli 2021 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar daarbuiten meerderen niet. Plus dat het de vraag is wanneer de nummers 2 t/m 4 het wisten aangezien Vos het dus ook pas die laatste paar kilometer voor de streep wist.
Dat zou de beste dag ooit zijn voor Nederland op de Spelenquote:Op zondag 25 juli 2021 21:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Morgen goud voor Mathieu, Sanne, de handboogschutters, Arno en Keet he! Dan halen die Britten en Duitsers ons nooit meer in!
20 meter over de streep inderdaadquote:Op zondag 25 juli 2021 21:06 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik weet wel wanneer de nummer 2 het wist
Haha, zou wat zijn.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Morgen goud voor Mathieu, Sanne, de handboogschutters, Arno en Keet he! Dan halen die Britten en Duitsers ons nooit meer in!
Het gaat écht niet om het compleet afmaken van coach en renners. Er zijn gewoon op allerlei fronten zulke enorme fouten gemaakt dat je met recht kunt spreken van falen. Het gaat hier wel om topsport en dat mag prima op resultaat beoordeeld worden. Dat doen we ook als ze mooie resultaten behalen.quote:Op zondag 25 juli 2021 20:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat die kopgroep te ver weg heeft mogen rijden is een fout, zeker. Maar dat betekent niet dat alles en iedereen maar gefaald heeft. Dat wil men hier heel graag en dat wordt dus schromelijk overdreven, tot aan 'ze kunnen er niets van' aan toe. Zilver he.
We hebben zilver dusquote:Op zondag 25 juli 2021 21:14 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Het gaat écht niet om het compleet afmaken van coach en renners. Er zijn gewoon op allerlei fronten zulke enorme fouten gemaakt dat je met recht kunt spreken van falen. Het gaat hier wel om topsport en dat mag prima op resultaat beoordeeld worden. Dat doen we ook als ze mooie resultaten behalen.
Ik ben niet per se een Thijs Zonneveld-fan, maar hij somt alles in deze podcast op duidelijke en eerlijke wijze op. Stuk voor stuk de spijkers op zijn kop, zónder mensen af te breken. Ik raad je zeker aan het te luisteren als je de tijd hebt. Eigenlijk ging het vanuit de start direct al mis.
Wat is dat voor lijstje? Want ik mis Nederland...quote:
Startrechtenlijst TT, Nederland staat waarschijnlijk op een een andere pagina want verder in het alfabet (tot L).quote:Op zondag 25 juli 2021 21:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
We hebben zilver dus
[..]
Wat is dat voor lijstje? Want ik mis Nederland...
Nederland staat op pagina 2:quote:Op zondag 25 juli 2021 21:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
We hebben zilver dus
[..]
Wat is dat voor lijstje? Want ik mis Nederland...
Maar Australia staat toch gewoon bovenaan?quote:Op zondag 25 juli 2021 21:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Startrechtenlijst TT, Nederland staat waarschijnlijk op een een andere pagina want verder in het alfabet (tot L).
Welke letter is dan het eerste letter in het alfabetquote:Op zondag 25 juli 2021 21:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar Australia staat toch gewoon bovenaan?
Australië begint met de A , staat op alfabetische volgorde.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar Australia staat toch gewoon bovenaan?
Ken je de Austria/Australia meme niet?quote:Op zondag 25 juli 2021 21:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Welke letter is dan het eerste letter in het alfabet
Het gaat mij om de toon. De HAHAHAHA WAT IS ER GEFAALD HE reactie als Nederland het niet goed doet. Ik kan me verder in veel wat Thijs zegt wel vinden, maar ik vind zelf nog steeds dat ze het tactisch wel goed hebben gedaan want in hun (VDB/AVV) ogen hadden ze op dat moment daadwerkelijk gewonnen. Ik vind ook dat ze die kopgroep nooit zover hadden moeten laten rijden maar er wordt op een gegeven moment echt teveel bij gehaald. Ineens was iedereen op de hoogte van die hittestage van Kiesenhofer en is het belachelijk dat ze die niet als concurrente hadden aangestipt, wordt er gedaan alsof er nooit kopgroepen een enorme voorsprong krijgen, is 5km voor de meet een kopgroep inlopen veel te laat, etc, etc. Maar het is iets typisch Nederlands geworden om als het mis gaat de boel volledig af te fikken en daar blijf ik ver bij weg.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:14 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Het gaat écht niet om het compleet afmaken van coach en renners. Er zijn gewoon op allerlei fronten zulke enorme fouten gemaakt dat je met recht kunt spreken van falen. Het gaat hier wel om topsport en dat mag prima op resultaat beoordeeld worden. Dat doen we ook als ze mooie resultaten behalen.
Ik ben niet per se een Thijs Zonneveld-fan, maar hij somt alles in deze podcast op duidelijke en eerlijke wijze op. Stuk voor stuk de spijkers op zijn kop, zónder mensen af te breken. Ik raad je zeker aan het te luisteren als je de tijd hebt. Eigenlijk ging het vanuit de start direct al mis.
De meest exotische landen heb ik vandaag in het water zien liggen bij het zwemmen want "ieder land moet mee kunnen doen"quote:
Ben je daar echt verbaasd over in Nederland? Iedereen en zijn moeder heeft ineens een mening en had het allemaal veel beter gedaan, ook al kijken ze nooit naar vrouwenwielrennen door het jaar heen. 17 miljoen bondscoaches, 17 miljoen virologen sinds 2020.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het gaat mij om de toon. De HAHAHAHA WAT IS ER GEFAALD HE reactie als Nederland het niet goed doet. Ik kan me verder in veel wat Thijs zegt wel vinden, maar ik vind zelf nog steeds dat ze het tactisch wel goed hebben gedaan want in hun (VDB/AVV) ogen hadden ze op dat moment daadwerkelijk gewonnen. Ik vind ook dat ze die kopgroep nooit zover hadden moeten laten rijden maar er wordt op een gegeven moment echt teveel bij gehaald. Ineens was iedereen op de hoogte van die hittestage van Kiesenhofer en is het belachelijk dat ze die niet als concurrente hadden aangestipt, wordt er gedaan alsof er nooit kopgroepen een enorme voorsprong krijgen, is 5km voor de meet een kopgroep inlopen veel te laat, etc, etc. Maar het is iets typisch Nederlands geworden om als het mis gaat de boel volledig af te fikken en daar blijf ik ver bij weg.
Ik ben helemaal niet verbaasd, ik zei gewoon wat ik er van vond maar dan ben je woke en white knightquote:Op zondag 25 juli 2021 21:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben je daar echt verbaasd over in Nederland? Iedereen en zijn moeder heeft ineens een mening en had het allemaal veel beter gedaan, ook al kijken ze nooit naar vrouwenwielrennen door het jaar heen. 17 miljoen bondscoaches, 17 miljoen virologen sinds 2020.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |