Ze stonden zelfs 17-13 voor. Hele set voor gestaan, maar niet op het moment dat het er toe deedquote:
Tsja, jammer dat ze niet hebben kunnen stunten tegen de andere duosquote:Op maandag 26 juli 2021 04:18 schreef Szura het volgende:
21-9 21-4 van Tabeling/Piek tegen Egypte, waardige afsluiter
gewoon lekker winnen, je ziet wel tegen wie je komt na afloop!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weten we al welke uitslag de gunstigste tegenstander geeft? Al mag expres verliezen natuurlijk niet, dat weten we nog van eerder Spelen
Gewoon immer voor groepswinst gaan. De laagste in de andere groep staat daar niet voor nietsquote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weten we al welke uitslag de gunstigste tegenstander geeft? Al mag expres verliezen natuurlijk niet, dat weten we nog van eerder Spelen
Was 22-22 toen ik dat zei.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik kijk maar met een half oog, maar zie Japan al de hele wedstrijd voor staan?
Klopt, zijn klaar.quote:
Ja, als deze indiër nou gewoon 1 game had gepakt tegen die Israëliër.. dan volstond nu ook een kleine nederlaag voor Caljouwquote:
Achtste finale en kwartfinale, zekerquote:Op donderdag 29 juli 2021 02:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het sowieso een goed toernooi vind van het vlaggetje?
Stream op Discovery+ begint om 11:10, dus ik gok zoiets.quote:
Ze vinden het vast een campingsport.quote:
Ik geef ze nog het voordeel van een twijfel. Ze wisten vast al dat de vorige match uitliep.quote:
Nee daar gaat het niet om. Voor het journaal doornemen welke Nederlanders nog komen. En na het journaal weer. Maar beide keren niet genoemd.quote:Op donderdag 29 juli 2021 10:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geef ze nog het voordeel van een twijfel. Ze wisten vast al dat de vorige match uitliep.
Ja daar welquote:
Voor de NOS wordt het pas interessant in de kwartfinale, waarschijnlijk met een compleet onvoorbereide Arno Vermeulen als commentator.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Badminton wordt gewoon compleet genegeerd door de NOS.
De vorige wedstrijd is nog bezig en gaat nog een derde set krijgenquote:Op donderdag 29 juli 2021 11:06 schreef GlennQuagmire het volgende:
NOS gaat eerst nog even hoogtepunten van vannacht laten zien
Dan gaat het judo nu op fullscreen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Derde set dus
@:Mexicanobakker kan om half twaalf rustig nog even komen kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |