Dat lijkt me ook wel wat. Al zou ik waarschijnlijk iets meer de voorkeur hebben voor een kano oid. Ik heb met zo'n board toch het idee dat ik slecht een paar seconden overeind zou blijven.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, heel kneuterig maar daar houd ik ook wel van. Lekker door de natuur als het even kan. Op de Biesbosch of zo. Daar ook al vaak genoeg met een bootje gezeten. Heerlijk
In een weekendje moet dat ook nog wel kunnenquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:01 schreef Arizona het volgende:
Ik hou ook van kneuterige dingen, ik wil bijvoorbeeld heel graag een keer fietsen op Schiermonnikoog
Zouden we eigenlijk deze vakantie nog doen, maar helaas moet mijn vriend toch volgende week alweer aan het werk. Dus dat moeten we nog maar even uitstellen
Was hij erachter gekomen dat ze helemaal niet in Leeuwarden zaten?quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:03 schreef H_T het volgende:
@:Strani de Leeuwardense pizzeria Pidokkio waar jij ooit nog een sterk staaltje onderzoeksjournalistiek op hebt losgelaten gaat sluiten! De eigenaars gaan met pensioen
Nee, waarom er in hemelsnaam een D in hun naam zitquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was hij erachter gekomen dat ze helemaal niet in Leeuwarden zaten?
Want dat lijkt me idd erg sterk.
Oooh dank!quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In je eigen provincie.
De leukste SUP routes in Gelderland
Ik zie er wel de uitdaging van in. De rode draad van de laatste tijd is voor mij persoonlijk wel dat ik meer kan dan ik denk dat ik kanquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel wat. Al zou ik waarschijnlijk iets meer de voorkeur hebben voor een kano oid. Ik heb met zo'n board toch het idee dat ik slecht een paar seconden overeind zou blijven.
Oh, dat klinkt toch minder spannend, als ik heel eerlijk ben.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, waarom er in hemelsnaam een D in hun naam zit
Geen sorry, het is volkomen begrijpelijk. Het is gewoon zo frustrerend allemaal. Er zijn een paar dingen waar ik deze zomer naar toe wil maar die nu niet zeker zijn terwijl er mensen van hot naar her reizen en dan vanuit het vakantie-adres roepen “oh hier merk je niks hoor, het is in Nederland erger!” en ik kan er niet meer tegen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:14 schreef molloot200 het volgende:
Vandaag min of meer het idee van de vakantie naar Berlijn opzij moeten zetten en alleen maar bozer zijn op alles en iedereen de laatste tijd.
Ik loop echt op m'n achterste tandvlees en het is dat ik zo'n leuk baantje heb tijdelijk, mocht ik die niet hebben gehad was ik wel echt in een klein gat gevallen deze zomervakantie vrees ik.
Op. Energieloos. Eén van mijn favoriete dingen, reizen en culturen opdoen, kan ik dit jaar niet doen. Ik heb nergens zin in. Eet veel te veel snacks tussendoor. Echt even een dip afgelopen week. Komt dit er nog bovenop.
Leven is sad.
Sorry voor deze rant, soms is dingen van je af typen even fijn. Ga vooral verder met andere gesprekken
Als je die uitdaging wil dan zou ik het zeker gaan doen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zie er wel de uitdaging van in. De rode draad van de laatste tijd is voor mij persoonlijk wel dat ik meer kan dan ik denk dat ik kan
H_T zegt het toch allemaal weer perfect en eloquent.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is ook bagger allemaal. Nog steeds. En het is nog niet voorbij. Maar we kunnen het volhouden en het einde halen
Wat het ook heel stom maakt is dat je je keurig kunt gedragen en daar alsnog niet voor beloond wordt omdat wat malloten het er van nemen, de grootste lol maken en het ondertussen voor jou verstieren. Je komt er niet achter wie het zijn, en misschien is dat maar beter ook. En natuurlijk mag je hier van balen, dat doet bijna iedereen.
Hier gebeurde dat ook vaak. Nu heeft iedereen er gewoon heel groot hun huisnummer op gezet.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:09 schreef AgnesGru het volgende:
Iemand heeft een van onze containers (vandaag geleegd) meegenomenexpres met stickers herkenbaar gemaakt, maar hij staat er niet meer.
Ik weet niet of je er superdichr in de buurt woont of al ooit bent geweest, maar in Groningen heb je een terrein met barretjes wat me heel erg aan Berlijn deed denken. Rondom de suikerfabriek.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, dat is dus zo oneerlijk. Ik zou er zo graag op beloond worden. Dat gebeurt uiteraard niet. En meestal probeer ik dan nog wel iets positiefs in een negatieve situatie te zoeken. In dit geval kkan ik echt niks positiefs of leuks bedenken
Pippi Langkous gespotquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zie er wel de uitdaging van in. De rode draad van de laatste tijd is voor mij persoonlijk wel dat ik meer kan dan ik denk dat ik kan
Misschien dat maar doen inderdaadquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hier gebeurde dat ook vaak. Nu heeft iedereen er gewoon heel groot hun huisnummer op gezet.
Nee nee thanks voor de tip. Toch maar een en ander uitzoeken voor een (zeer mogelijke) "staycation"quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je er superdichr in de buurt woont of al ooit bent geweest, maar in Groningen heb je een terrein met barretjes wat me heel erg aan Berlijn deed denken. Rondom de suikerfabriek.
Ik was er vorig jaar zomer en had ineens een festivalgevoel. En heb toen geslapen op de stadscamping Groningen.
Kan me voorstellen dat je denkt, hou je smoel met je stomme tips, maar misschien toch leuk.
Burgerlijke tip, zet het op de deksel én op de bak zelf. Mensen hebben een verbazingwekkend groot talent om zelfs een groot wit huisnummer over het hoofd te zien als het niet van alle kanten zichtbaar is.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Misschien dat maar doen inderdaad![]()
#burgerlijkleed
Kattenquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je zal het nog even met je ouders moeten bespreken.
Maar neem twee jonge katten in huis. In al deze shit ben ik zo blij dat ik het weer heb gedaan.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:14 schreef molloot200 het volgende:
Vandaag min of meer het idee van de vakantie naar Berlijn opzij moeten zetten en alleen maar bozer zijn op alles en iedereen de laatste tijd.
Ik loop echt op m'n achterste tandvlees en het is dat ik zo'n leuk baantje heb tijdelijk, mocht ik die niet hebben gehad was ik wel echt in een klein gat gevallen deze zomervakantie vrees ik.
Op. Energieloos. Eén van mijn favoriete dingen, reizen en culturen opdoen, kan ik dit jaar niet doen. Ik heb nergens zin in. Eet veel te veel snacks tussendoor. Echt even een dip afgelopen week. Komt dit er nog bovenop.
Leven is sad.
Sorry voor deze rant, soms is dingen van je af typen even fijn. Ga vooral verder met andere gesprekken
Of een weekendje Rotterdam natuurlijk, heeft ook lekker rauwe randjes. Dan heb ik helemaal een lijst must sees voor je.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee nee thanks voor de tip. Toch maar een en ander uitzoeken voor een (zeer mogelijke) "staycation"
Je kan ook meerder losse dagjes doenquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee nee thanks voor de tip. Toch maar een en ander uitzoeken voor een (zeer mogelijke) "staycation"
Nee inderdaad, als ik later ga kan er natuurlijk altijd meer. Maar dit is ook wel een bittere pil.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]![]()
Heel begrijpelijk. Vind dat je je lang goed hebt gehouden hoor.Velen van ons zijn denk ik al door zo'n fase gegaan.
Maar jeetje man, Berlijn is wel heel tof hoor. Maar gaan clubben daar had nu ook niet echt goed gekund? Dus, misschien later dan, en dan de full experience.
Hoeft geen sorry te zeggen joh, snap het volkomen. Het is soms fijn om het even lekker van je af te typen. Ik kom hier ook af en toen totaal random aanwaaien om even wat te typenquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:14 schreef molloot200 het volgende:
Leven is sad.
Lekker naar De Ballentent, het Flipperkastmuseum en een biercafé waar ik de naam niet meer van weet maar wel daar in de buurt zitquote:
Alle piano's op elk Centraal Station bespelenquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan ook meerder losse dagjes doenOf iets als alle provinciehoofdsteden bezoeken, rare musea opzoeken en daar heen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van Arnhem is overigens weg? Of verplaatst, maar ik heb hem de laatste tijd niet zien staan.
Bedankt dat ik nu meteen Fyr og Flamme in m’n hoofd heb.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, als ik later ga kan er natuurlijk altijd meer. Maar dit is ook wel een bittere pil.
Nu hopen dat ik dit najaar naar Kopenhagen kan om een van mijn beste vrienden daar te bezoeken die daar tegen die tijd een halfjaar studeert. Ook een stad waar ik graag heen wil, en dat een goede vriend daar zit is een mooi excuus
Leuk dat iedereen begint met dat ik geen sorry hoef te zeggenquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hoeft geen sorry te zeggen joh, snap het volkomen. Het is soms fijn om het even lekker van je af te typen. Ik kom hier ook af en toen totaal random aanwaaien om even wat te typen/
Wel kut situatie. Hier halen wij veel energie uit reizen en concerten en allebei gaan kut door COVID. Nu ook weer Castlefest afgelast. Had zo'n zin om Corvus Corax te zienRoad-trip in maart ook al niet doorgegaan en nu hopen op volgend jaar ....
Hebben geluk gehad dat wij tussendoor even naar Zweden zijn geweest om bij vrienden Midsommar te vieren. Was ook echt nodig.
Blegh.
Komt allemaal wel weer goed, maar het is kut als je de dingen waar je juist energie uit haalt niet meer kan doen.
Wat maakt dat je wel zou willen?quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:32 schreef Evenstar het volgende:
Ik kan trouwens solliciteren voor een baan in Zweden. Het is echter niet helemaal wat ik zoek en met nacht- en weekenddiensten, en ook nog eens verplichting om drie jaar daar te blijven
Ene kant wil ik echt heel heel heel graag, andere kant denk ik "niet op deze manier". Switch iedere paar uur tussen wel of niet solliciteren
Dit kwam laatst ook ineens in me opquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:32 schreef Cee het volgende:
Ik weet iets voor je, @:molloot200! Je gaat gewoon alle Tiny House locaties opzoeken en daar een foto van jezelf maken op de plek waar het huis stond! Met vlaggetje!
Je bent niet de enige hoor die soms in een dip zit. Ik heb geen vakantie opgenomen deze zomer omdat er toch simpelweg niets te doen is. Ik ga ook graag op reis maar dat zit er dit jaar niet in. Ik heb al heel lang niet meer met vrienden afgesproken en ik heb sommigen vriendschappen zelfs moeten verbreken. Dat laatste heeft niet eens zoveel met corona te maken maar het is wel iets waar ik de laatste tijd een beetje mee zit. En door dat virus kan ik dus ook geen nieuwe mensen ontmoetenquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:14 schreef molloot200 het volgende:
Leven is sad.
Je kan ook jezelf opnemen terwijl je een liedje zingt/playbackt dat de naam van die locatie draagtquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit kwam laatst ook ineens in me op![]()
Geen idee in hoeveel dagen dat te redden is, maar een aantal plekken ben ik zelf al geweest en zijn ook goed te doen. En op een dagje Rotterdam heb je er zo 6 te pakken of zo.
Maar die terminal in de haven. Hoe danOf dat zandding in Limburg (die van Finland als je hem even op wilt zoeken voor welke ik bedoel). Denk niet dat ik daar ooit kan komen.
Ook voor jou een dikke knuffel. En hopen dat het snel over is.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoor die soms in een dip zit. Ik heb geen vakantie opgenomen deze zomer omdat er toch simpelweg niets te doen is. Ik ga ook graag op reis maar dat zit er dit jaar niet in. Ik heb al heel lang niet meer met vrienden afgesproken en ik heb sommigen vriendschappen zelfs moeten verbreken. Dat laatste heeft niet eens zoveel met corona te maken maar het is wel iets waar ik de laatste tijd een beetje mee zit. En door dat virus kan ik dus ook geen nieuwe mensen ontmoeten
Zolang je niet zo burgerlijk gaat doen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Misschien dat maar doen inderdaad![]()
#burgerlijkleed
Haha, ik zit ook al een tijd met Evanescence kaarten op zakquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Leuk dat iedereen begint met dat ik geen sorry hoef te zeggen
Verder heb ik wel precies dezelfde dingen waar ik energie uit haal als jij: reizen en concerten![]()
Bon Iver is een week geleden o.i.d. ook weer verplaatst naar november 2022 dus dat is weer zuur. Tegen de tijd dat het november 2022 is heb ik de kaarten al ruim drie jaar op zak
Over Kronenburg Park gesproken... ik vind dat dus echt best wel een mooi park maar door dat liedje heeft dat dus toch wel best een negatieve lading of zo? Zonde, want het is (vooral overdag) ook gewoon een fijne plek om je hoofd leeg te maken als je veel tussenuren hebt. Er was een tijd dat ik nog naar de uni mocht en dan had ik 5 uur zitten tussen twee colleges, ging ik daar vaak heenquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan ook jezelf opnemen terwijl je een liedje zingt/playbackt dat de naam van die locatie draagtAmsterdam in Amsterdam dus, Oh oh Den Haag in Den Haag, Kronenburgpark in Kronenburgpark...
Dat liedje stamt dan ook nog uit de tijd dat het geen beste reputatie had. Maar er kan een hoop veranderen in 35 jaarquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Over Kronenburg Park gesproken... ik vind dat dus echt best wel een mooi park maar door dat liedje heeft dat dus toch wel best een negatieve lading of zo? Zonde, want het is (vooral overdag) ook gewoon een fijne plek om je hoofd leeg te maken als je veel tussenuren hebt. Er was een tijd dat ik nog naar de uni mocht en dan had ik 5 uur zitten tussen twee colleges, ging ik daar vaak heenEn nee, niet dáárvoor
Om agressief van te wordenquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zolang je niet zo burgerlijk gaat doen.
[ twitter ]
Nu? Gebeurt niet vaak dat ik het jammer vind niet in Rotterdam te zijn.quote:
Alsjeblieft nietquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zolang je niet zo burgerlijk gaat doen.
[ twitter ]
Ik heb staan:quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Haha, ik zit ook al een tijd met Evanescence kaarten op zak
Kijken of Nightwish doorgaat in november ...
Nou ja ... ik wil verdomd graag naar Zweden emigreren. Altijd al mijn droom geweest. Eerst zag ik op korte termijn niet echt een mogelijkheid, maar nu met de belachelijke huizenprijzen in Nederland hebben wij zo langzamerhand een niet normale overwaarde op de woning. De woningen in Zweden zijn relatief goedkoop, dus zouden gewoon met de overwaarde kunnen kopen en dan gewoon hypotheekvrij wonenquote:
NBT ben ik ook bijquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik heb staan:
Down the rabbit hole (kan nog doorgaan dit jaar, denk t niet)
Rock Werchter
Rammstein
KoRn
Nothing but thieves
Harry potter in concert
Book of Mormon
Nu hopen dat ik volgend jaar niet vergeet dat ik ergens naartoe mag.
Nee tochquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:03 schreef H_T het volgende:
@:Strani de Leeuwardense pizzeria Pidokkio waar jij ooit nog een sterk staaltje onderzoeksjournalistiek op hebt losgelaten gaat sluiten! De eigenaars gaan met pensioen
Ik probeer me ook gewoon te focussen op de leukere dingen. Ik heb leuk werk met leuke collega's, goede vrienden die ik nog over heb (al zijn ze op 1 hand te tellen), optredens van ESF kijken, dit forum, series kijken en in mijn hoofd houden dat dit iets tijdelijks is waar iedereen mee te maken heeft. Dat is zeker niet alleen ben.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ook voor jou een dikke knuffel. En hopen dat het snel over is.
Mijn middelbare school zat er tegenover. Leuk park idd. Maar vroeger zat daar een tippelzone en wat ramen met rode lampjes. Pre-2000.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Over Kronenburg Park gesproken... ik vind dat dus echt best wel een mooi park maar door dat liedje heeft dat dus toch wel best een negatieve lading of zo? Zonde, want het is (vooral overdag) ook gewoon een fijne plek om je hoofd leeg te maken als je veel tussenuren hebt. Er was een tijd dat ik nog naar de uni mocht en dan had ik 5 uur zitten tussen twee colleges, ging ik daar vaak heenEn nee, niet dáárvoor
Mooi lijstje hoorquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik heb staan:
Down the rabbit hole (kan nog doorgaan dit jaar, denk t niet)
Rock Werchter
Rammstein
KoRn
Nothing but thieves
Harry potter in concert
Book of Mormon
Nu hopen dat ik volgend jaar niet vergeet dat ik ergens naartoe mag.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
NBT ben ik ook bijmocht dat doorgaan
In de buurt van Kronenburg Park heb je nog steeds wel ramen met rode lampjes hoorquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Mijn middelbare school zat er tegenover. Leuk park idd. Maar vroeger zat daar een tippelzone en wat ramen met rode lampjes. Pre-2000.
Ow al een tijdje niet meer geweest. In t park. Ook niet bij de rode lampjes.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In de buurt van Kronenburg Park heb je nog steeds wel ramen met rode lampjes hoor
Geen idee meer of het het Kronenburg Park was maar ik heb nog steeds goede herinneringen aan de vierdaagse feesten daar,quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan Valkhof Park bedoeltquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Geen idee meer of het het Kronenburg Park was maar ik heb nog steeds goede herinneringen aan de vierdaagse feesten daar,
Tijd om weer eens naar Nijmegen te gaan.
De man van m'n nicht is nu de vierdaagse aan t lopen. Heel zielig, zonder publiek...quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Geen idee meer of het het Kronenburg Park was maar ik heb nog steeds goede herinneringen aan de vierdaagse feesten daar,
Tijd om weer eens naar Nijmegen te gaan.
De Vierdaagse. Die staat ook nog op het grote dromen lijstjequote:Op donderdag 22 juli 2021 21:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
De man van m'n nicht is nu de vierdaagse aan t lopen. Heel zielig, zonder publiek...
quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:59 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet het ook gewoon aan die kop van dat meisje hèwerknemers uitbuiten en kapotmaken en dan zelf met zo'n arrogante grijns op je fiets gaan zitten
Ja die wil ik ook een keer gaan lopen. Maar tot nu toe wint het bier drinken en concerten bezoeken van het lopen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De Vierdaagse. Die staat ook nog op het grote dromen lijstje![]()
Is een droom die wel heel ver weg is, want ondanks dat ik écht geen opgever ben en ik houd van dat soort pittige uitdagingen, denk ik dat het wel héél lastig gaat worden gezien mijn platvoeten en de last die ik daarvan heb na wandelingen soms. Maar dat probeer ik qua afstand lekker op te bouwen.
Mijn oom van in de 80 liep het nog elk jaarquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De Vierdaagse. Die staat ook nog op het grote dromen lijstje![]()
Is een droom die wel heel ver weg is, want ondanks dat ik écht geen opgever ben en ik houd van dat soort pittige uitdagingen, denk ik dat het wel héél lastig gaat worden gezien mijn platvoeten en de last die ik daarvan heb na wandelingen soms. Maar dat probeer ik qua afstand lekker op te bouwen.
Berlijn is trouwens wel een aanrader. Hoewel dat nu een beetje raar klinkt. Maar het is niet eens zo raar om buiten het hoogseizoen daar heen te gaan. Dan zit je ook niet met de massamenigtequote:Op donderdag 22 juli 2021 20:14 schreef molloot200 het volgende:
Leven is sad.
Ow ja kan altijd, lekker cafétjes bezoeken.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Berlijn is trouwens wel een aanrader. Hoewel dat nu een beetje raar klinkt. Maar het is niet eens zo raar om buiten het hoogseizoen daar heen te gaan. Dan zit je ook niet met de massamenigte
Weet je al wanneer ongeveer?quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:55 schreef Strani het volgende:
Mijn enige plan is om een paar dagen in Nederland te kunnen zijn. Geen verdere grote activiteiten zoals concerten of zo. Maar dat doe ik sowieso al zelden.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Weet je al wanneer ongeveer?
Dan kan ik op tijd de geuzen oproepen en ze melden dat er een weer Spanjaard plannen aan het maken is.
Vanuit dit perspectief kan je nog veel beter zien hoe hard hij eigenlijk op die bandenstapel af kwam. Als je het zo ziet is het echt een wonder dat hij hier zonder kleerscheuren uit kwam.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:08 schreef Strani het volgende:
Zo hier ben je wel blij met een parapluutje zeg
Ja niet normaal hè, dit geeft de impact veel duidelijker weer.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vanuit dit perspectief kan je nog veel beter zien hoe hard hij eigenlijk op die bandenstapel af kwam. Als je het zo ziet is het echt een wonder dat hij hier zonder kleerscheuren uit kwam.
Nooit fight club gezien?quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:23 schreef AgnesGru het volgende:
Wisten jullie trouwens dat er vegan handzeep bestaat? Zag het vandaag bij de Action en wist niet dat handzeep niet vegan was zegmaar
Hm... Maar smaakt het ook een beetje hetzelfde als echte zeep?quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:23 schreef AgnesGru het volgende:
Wisten jullie trouwens dat er vegan handzeep bestaat? Zag het vandaag bij de Action en wist niet dat handzeep niet vegan was zegmaar
September dit jaar?quote:
Begin oktober schijnt er in Leiden een soort proeverij te zijn met hutspot, witbrood en haring of zoiets. Klinkt wel geinigquote:
Nou ja het is dus ook de bedoeling hè, dat we jullie een beetje onvoorbereid treffen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
September dit jaar?
Dat is al best snel, ik weet niet of ik voor die tijd al een heel leger met genoeg boten uit de grond kan stampen.
Interessant, kan je daar een beetje aardig kamperen, zo rond Leiden?quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Begin oktober schijnt er in Leiden een soort proeverij te zijn met hutspot, witbrood en haring of zoiets. Klinkt wel geinig
Geen idee, nooit geprobeerd. Ik geloof wel dat je de Leidensweg beter kunt mijden, schijnt niet zo prettig te zijnquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Interessant, kan je daar een beetje aardig kamperen, zo rond Leiden?
Goddank ten zuiden van de rivieren. Hoeven we alleen maar wat bruggen op te blazenquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja het is dus ook de bedoeling hè, dat we jullie een beetje onvoorbereid treffen.
We komen deze keer wel met Ryanair en waarschijnlijk via Eindhoven, dus niet dat je je hele leger opstelt om een armada tegen te houden.
Oh goed idee.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Begin oktober schijnt er in Leiden een soort proeverij te zijn met hutspot, witbrood en haring of zoiets. Klinkt wel geinig
Zeker, vooral de laaggelegen gebieden zijn daar erg goed voor.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Interessant, kan je daar een beetje aardig kamperen, zo rond Leiden?
Klinkt echt ontzéttend leuk!quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeker, vooral de laaggelegen gebieden zijn daar erg goed voor.
En zo rond Lammenschans schijnt een erg goede plek te zijn om een potje te koken.
Nee! Nog niet, wel al heel veel over gehoord.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:39 schreef Meke het volgende:
@:Cee en @:Guanabana, hebben jullie In The Heights van LMM al gezien? Ik ga morgen
Het zou kunnen dat er een kleine expeditie naar Gelre gaat dus daar moet je dan wel mee opschietenquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goddank ten zuiden van de rivieren. Hoeven we alleen maar wat bruggen op te blazen
Lammenschans, je zou toch verwachten dat dat bij Diemen-Zuid ligt.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En zo rond Lammenschans schijnt een erg goede plek te zijn om een potje te koken.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Lammenschans, je zou toch verwachten dat dat bij Diemen-Zuid ligt.
Ik moet eerlijk zeggen dat de post van H_T wel erg helpt, ik had zelf die link niet direct gelegd.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb oprecht nog nooit opgezocht waar de naam Lammenschans vandaan kwamquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op donderdag 22 juli 2021 22:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee! Nog niet, wel al heel veel over gehoord.
Kan je het ook ergens streamen?
Dit zijn altijd het soort posts waarbij ik weer dit soort plaatjes wil gaan posten.quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik had er nog nooit van gehoord en dacht bij het lezen in eerste instantie aan Lamme Frans.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat de post van H_T wel erg helpt, ik had zelf die link niet direct gelegd.
HOE DAN.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit zijn altijd het soort posts waarbij ik weer dit soort plaatjes wil gaan posten.![]()
[ afbeelding ]
En dan voel ik me zelf ook meteen oud en dan baal ik weer dat ik het heb opgezocht.![]()
![]()
De Schans (van) Lammen. Schans was een verdedigingswerk of een fort, Lammen in dit geval weet ik niet waar het vandaan komt, kan er ook niet zo snel iets over vinden. Misschien gewoon de naam van de bouwer of zo.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb oprecht nog nooit opgezocht waar de naam Lammenschans vandaan kwamEn ben ook al een miljoen keer langs dat standbeeld gelopen zonder het te zien
quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:51 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |