abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 16:26:14 #1
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_200473697
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_200473728
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:25 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Omdat de temps sneller daalden dan zij hadden voorspeld dus?
Zeggen ze ja. Tevens ook bevestigd dat er nog wel kleine upgrades komen. Het is 1 grote poppenkast
pi_200473911
nieuwe updates van red bull voor Hongarije beloven in ieder geval veel goeds.

Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
pi_200474038
https://www.telegraaf.nl/(...)p-met-max-verstappen

quote:
melden meerdere bronnen rond de teams van Red Bull Racing en Mercedes.
Melden jullie ook altijd aan jullie teams als jullie een telefoontje hebben gepleegd?

Kan me niet voorstellen dat Max dat soort dingen met iemand anders dan Horner, Marko of Jos deelt.
pi_200474278
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:55 schreef opreis het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)p-met-max-verstappen
[..]

Melden jullie ook altijd aan jullie teams als jullie een telefoontje hebben gepleegd?

Kan me niet voorstellen dat Max dat soort dingen met iemand anders dan Horner, Marko of Jos deelt.
Misschien is dit wel geregeld door de secretaresses van de teams. Ook om de opnameband klaar te zetten voor het geval Lewis dreigt dit vaker te gaan doen als Max niet opzij gaat :+
pi_200474377

Misschien kan Hamilton eens kijken hoe echte racers het doen
  woensdag 21 juli 2021 @ 17:27:35 #8
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200474383
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Laat me raden: ze hebben de inhaalactie op Leclerc vakkundig niet gebruikt ter vergelijking?
Toen zat Lewis er wel ver genoeg naast. Bij Verstappen duidelijk niet. Dat is het grote verschil tussen die twee, afgezien van het feit dat Lewis daar wel de apex pakte.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  woensdag 21 juli 2021 @ 17:44:56 #9
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200474642
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:55 schreef opreis het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)p-met-max-verstappen
[..]

Melden jullie ook altijd aan jullie teams als jullie een telefoontje hebben gepleegd?

Kan me niet voorstellen dat Max dat soort dingen met iemand anders dan Horner, Marko of Jos deelt.
Ik stuur altijd een mailtje naar de hele afdeling als ik met iemand heb gebeld.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 17:49:36 #10
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_200474722
quote:
Daar had Lewis gelijk
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_200474784
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Daar had Lewis gelijk
Zoals altijd.


Daarnaast: Ocon _O_

Wat een God. Komt ook erg goed uit de verf in die Netflix serie.
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 17:57:11 #12
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_200474844
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Zoals altijd.

Daarnaast: Ocon _O_

Wat een God. Komt ook erg goed uit de verf in die Netflix serie.
Die vertelde in die serie dat die niet aan chicks kon doen omdat hij bezig moest zijn met racen :')
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_200474858
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:57 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Die vertelde in die serie dat die niet aan chicks kon doen omdat hij bezig moest zijn met racen :')
In het algemeen vond ik hem erg sympathiek overkomen. Samen met Gastly toch wel mijn favorieten.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 juli 2021 @ 18:00:54 #14
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200474897
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:27 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Toen zat Lewis er wel ver genoeg naast. Bij Verstappen duidelijk niet. Dat is het grote verschil tussen die twee, afgezien van het feit dat Lewis daar wel de apex pakte.
Is dit ter verdediging van die slechte verliezer? Want het is een bijster slechte verdediging.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 21 juli 2021 @ 18:12:13 #15
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200475040
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:00 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Is dit ter verdediging van die slechte verliezer? Want het is een bijster slechte verdediging.
Nee, totaal niet.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_200475089
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:27 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Toen zat Lewis er wel ver genoeg naast. Bij Verstappen duidelijk niet. Dat is het grote verschil tussen die twee, afgezien van het feit dat Lewis daar wel de apex pakte.
Er zijn meer verschillen:

- omdat Leclerc de buitenkant verdedigde (omdat Hamilton verder weg was en toch niet zou inhalen)) had Hamilton een totaal andere lijn bij het ingaan van de corner. Bij Verstappen reed hij richting de buitenbocht, en moest dus agressiever indraaien.
- Ondanks punt 1, stuurde Hamilton bij Verstappen pas (iets) later in dan bij Leclerc.
- Bij Leclerc had hij aan het begin van de bocht veel meer ruimte en zat hij meer achter Leclerc, waardoor het risico veel kleiner was.
- Bij Verstappen had Hamilton een hogere snelheid. Te hoog, zeker als je bedenkt dat dit in de eerste ronde was (banden nog niet op temperatuur enzo).

Enige overeenkomst: bij beide was Hamilton er niet langs gekomen als zijn concurrent niet van de baan was geraakt.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  woensdag 21 juli 2021 @ 19:10:44 #17
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200475607
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:19 schreef SamCooke het volgende:

[..]

Er zijn meer verschillen:

- omdat Leclerc de buitenkant verdedigde (omdat Hamilton verder weg was en toch niet zou inhalen)) had Hamilton een totaal andere lijn bij het ingaan van de corner. Bij Verstappen reed hij richting de buitenbocht, en moest dus agressiever indraaien.
- Ondanks punt 1, stuurde Hamilton bij Verstappen pas (iets) later in dan bij Leclerc.
- Bij Leclerc had hij aan het begin van de bocht veel meer ruimte en zat hij meer achter Leclerc, waardoor het risico veel kleiner was.
- Bij Verstappen had Hamilton een hogere snelheid. Te hoog, zeker als je bedenkt dat dit in de eerste ronde was (banden nog niet op temperatuur enzo).

Enige overeenkomst: bij beide was Hamilton er niet langs gekomen als zijn concurrent niet van de baan was geraakt.
Uiteraard zijn er meer verschillen. Maar wat ik bedoel is dat Hamilton bij Verstappen er en niet ver genoeg naast zat en de ruimte aan de binnenkant niet gebruikte, daar waar dat bij Leclerc wel het geval was. Dus alles wat hij goed deed bij Leclerc deed hij fout bij Verstappen.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_200475649
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:10 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Uiteraard zijn er meer verschillen. Maar wat ik bedoel is dat Hamilton bij Verstappen er en niet ver genoeg naast zat en de ruimte aan de binnenkant niet gebruikte, daar waar dat bij Leclerc wel het geval was. Dus alles wat hij goed deed bij Leclerc deed hij fout bij Verstappen.
Ham was helemaal niet meer bezig de bocht te halen, hij werd totaal tureluurs gereden door de manoeuvres van Verstappen en kon enkel daar nog op 'reageren'

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2021 19:15:13 ]
pi_200475671
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:10 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Uiteraard zijn er meer verschillen. Maar wat ik bedoel is dat Hamilton bij Verstappen er en niet ver genoeg naast zat en de ruimte aan de binnenkant niet gebruikte, daar waar dat bij Leclerc wel het geval was. Dus alles wat hij goed deed bij Leclerc deed hij fout bij Verstappen.
Hamilton zat er bij Leclerc helemaal niet naast, op geen enkel moment. Bij Verstappen wel, maar alleen omdat ie aan het divebomben was.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  woensdag 21 juli 2021 @ 19:25:23 #20
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200475786
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:16 schreef SamCooke het volgende:

[..]

Hamilton zat er bij Leclerc helemaal niet naast, op geen enkel moment. Bij Verstappen wel, maar alleen omdat ie aan het divebomben was.
Je hebt gelijk. Ik dacht dat hij er wel ver genoeg naast zat, maar dat blijkt niet het geval te zijn. Jammer eigenlijk dat Leclerc te wijd ging.

En bij Verstappen zat hij er op het rechte stuk naast, ja, maar niet ver genoeg meer bij het ingaan van de bocht.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 21 juli 2021 @ 19:34:01 #21
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_200475896
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:25 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik dacht dat hij er wel ver genoeg naast zat, maar dat blijkt niet het geval te zijn. Jammer eigenlijk dat Leclerc te wijd ging.

En bij Verstappen zat hij er op het rechte stuk naast, ja, maar niet ver genoeg meer bij het ingaan van de bocht.
Daarom moet je Hamilton als zeer agressieve coureur bestempelen. Ondanks dat de bocht niet van hem is stuurt hij toch in en laat dan de auto naar buiten lopen. Dat doet hij keer op keer bij concurrenten die hij daardoor in de problemen brengt. Hij is hier vaak mee weggekomen of een enkele keer met een fopstrafje
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_200475913
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:14 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Ham was helemaal niet meer bezig de bocht te halen, hij werd totaal tureluurs gereden door de manoeuvres van Verstappen en kon enkel daar nog op 'reageren'
Exact. De wat slomige back die uiteindelijk maar met een wilde sliding de buitenspeler van de tegenstander het ziekenhuis in schopt omdat hij het ook even allemaal niet meer aankan. Pure wanhoop.
  woensdag 21 juli 2021 @ 19:36:57 #23
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200475934
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:34 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Daarom moet je Hamilton als zeer agressieve coureur bestempelen. Ondanks dat de bocht niet van hem is stuurt hij toch in en laat dan de auto naar buiten lopen. Dat doet hij keer op keer bij concurrenten die hij daardoor in de problemen brengt. Hij is hier vaak mee weggekomen of een enkele keer met een fopstrafje
I know! Dat is min of meer zijn handelsmerk. Maar vaak zat hij er imho wel ver genoeg naast om de bocht te claimen en soms niet, zoals afgelopen race en de twee keer dat hij Albon raakte.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_200475937
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:16 schreef SamCooke het volgende:

[..]

Hamilton zat er bij Leclerc helemaal niet naast, op geen enkel moment. Bij Verstappen wel, maar alleen omdat ie aan het divebomben was.
Kan dat, een divebomb, in een bocht die met 280km per uur genomen wordt?
pi_200475956
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:37 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Kan dat, een divebomb, in een bocht die met 280km per uur genomen wordt?
Nee. Zeker niet als je hem vanuit de verkeerde hoek nadert met een te hoge snelheid.
pi_200476136
quote:
Ook zo'n onzin. Juist hamilton had more to lose.
Mercedes was favoriet voor de baan, verstappen lag dik voor in punten.
Normaal resulteert zo'n crash in twee DNF, daar zou RBR meer van profiteren dan mercedes. Licht, maar toch. Hamilton moest hier eigenlijk wat inlopen.
pi_200476138
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:43 schreef theclansman het volgende:
nieuwe updates van red bull voor Hongarije beloven in ieder geval veel goeds.

[ afbeelding ]
_O-
pi_200476226
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:52 schreef Adames het volgende:

[..]

Ook zo'n onzin. Juist hamilton had more to lose.
Mercedes was favoriet voor de baan, verstappen lag dik voor in punten.
Normaal resulteert zo'n crash in twee DNF, daar zou RBR meer van profiteren dan mercedes. Licht, maar toch. Hamilton moest hier eigenlijk wat inlopen.
Hamilton heeft hier helemaal gelijk en heeft Verstappen met die sneer veel geleerd. Dit gaat over Brazilië 2018 waar Verstappen en Ocon crashen.

Verstappen had gewoon ruimte aan Ocon moeten geven om een potentieel ongeluk te voorkomen. Verstappen reed voor de winst en Ocon zat twaalf plekken + een ronde achterstand achter. Daar mee battelen is een risico, een risico waar niks mee gewonnen kon worden.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2021 20:00:18 ]
pi_200476277
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:58 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Hamilton heeft hier helemaal gelijk en heeft Verstappen met die sneer veel geleerd. Dit gaat over Brazilië 2018 waar Verstappen en Ocon crashen.

Verstappen had gewoon ruimte aan Ocon moeten geven om een potentieel ongeluk te voorkomen. Verstappen reed voor de winst en Ocon zat twaalf plekken + een ronde achterstand achter. Daar mee battelen is een risico, een risico waar niks mee gewonnen kon worden.
In die situatie klopte dat inderdaad. Daar had Verstappen eieren voor zijn geld moeten kiezen, los van dat die crash ook gewoon de onkunde van Ocon toonde en hij duidelijk fout zat.
pi_200476282
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:58 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Hamilton heeft hier helemaal gelijk en heeft Verstappen met die sneer veel geleerd. Dit gaat over Brazilië 2018 waar Verstappen en Ocon crashen.

Verstappen had gewoon ruimte aan Ocon moeten geven om een potentieel ongeluk te voorkomen. Verstappen reed voor de winst en Ocon zat twaalf plekken + een ronde achterstand achter. Daar mee battelen is een risico, een risico waar niks mee gewonnen kon worden.
Nou ja ook die situatie is makkelijk lullen, maar volgens slaat de zeer toepasselijk erop dat max nu meer te verliezen had dan hamilton. Iets dat ik vaker las over de gp van brittain.
Dat vind ik onzin.
pi_200476306
Of het is bedoeld als zeer toepasselijk dat max toen net als nu met een idiote actie van de baan wordt geramd en dan nog krijgen mensen het voor elkaar om de schuld vooral bij max te leggen.
pi_200476458
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 20:02 schreef Adames het volgende:

[..]

Nou ja ook die situatie is makkelijk lullen, maar volgens slaat de zeer toepasselijk erop dat max nu meer te verliezen had dan hamilton. Iets dat ik vaker las over de gp van brittain.
Dat vind ik onzin.
Begreep ik bij de race van afgelopen weekend ook niet. Was net andersom
pi_200476470
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 20:04 schreef Adames het volgende:
Of het is bedoeld als zeer toepasselijk dat max toen net als nu met een idiote actie van de baan wordt geramd en dan nog krijgen mensen het voor elkaar om de schuld vooral bij max te leggen.
Mercedes en loco Lewis eisen dat iedereen aan de kant gaat, belachelijk gewoon dat Max geen blauwe vlag kreeg.
pi_200476526
Verstappen is net matjevandePoel, dat zijn klasbakken die hun gelijke niet kennen.

Die gaan dus niet rekenen, nooit niet, puur omdat ze willen weten waar hun limiet ligt.

En met die instelling weten ze dat waarschijnlijk uiteindelijk alleen aan de top staan.
pi_200476639
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 20:23 schreef scrupuleus het volgende:
Verstappen is net matjevandePoel, dat zijn klasbakken die hun gelijke niet kennen.

Die gaan dus niet rekenen, nooit niet, puur omdat ze willen weten waar hun limiet ligt.

En met die instelling weten ze dat waarschijnlijk uiteindelijk alleen aan de top staan.
Goed gesproken maat
pi_200476761
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 20:02 schreef Adames het volgende:

[..]

Nou ja ook die situatie is makkelijk lullen, maar volgens slaat de zeer toepasselijk erop dat max nu meer te verliezen had dan hamilton. Iets dat ik vaker las over de gp van brittain.
Dat vind ik onzin.
Vind ik niet. Verstappen strijdt om z'n eerste wereldtitel. Misschien z'n enige kans ooit. Honda vertrekt, de regels worden ingrijpend anders, wie weet of-ie hierna ooit nog in de positie komt om kampioen te worden.

De kans op je eerste wereldtitel verspelen vind ik veel heftiger dan de kans op je achtste titel verspelen.
  woensdag 21 juli 2021 @ 20:49:44 #37
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200476922
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:58 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Hamilton heeft hier helemaal gelijk en heeft Verstappen met die sneer veel geleerd. Dit gaat over Brazilië 2018 waar Verstappen en Ocon crashen.

Verstappen had gewoon ruimte aan Ocon moeten geven om een potentieel ongeluk te voorkomen. Verstappen reed voor de winst en Ocon zat twaalf plekken + een ronde achterstand achter. Daar mee battelen is een risico, een risico waar niks mee gewonnen kon worden.
Mooi verhaal achteraf. Ocon heeft helemaal de leider in de wedstrijd niet te bevechten als hij een ronde achter staat. Nogmaals, als dit soort zaken bij Hamilton zouden gebeuren zou de wereld te klein zijn. Aangetikt worden door een gelapte auto. Hoe verzin je het.

Maargoed dat die Ocon een jaartje afgekoeld is. Dat in de muur duwen van en door Perez sloeg ook nergens op. Ze reden voor hetzelfde team.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_200476956
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 20:04 schreef Adames het volgende:
Of het is bedoeld als zeer toepasselijk dat max toen net als nu met een idiote actie van de baan wordt geramd en dan nog krijgen mensen het voor elkaar om de schuld vooral bij max te leggen.
:')

Nee hoor, maak je niet druk.

Zou niet durven om Max hier aan te vallen.
pi_200476970
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

:')

Nee hoor, maak je niet druk.

Zou niet durven om Max hier aan te vallen.
gelukkig maar :)
pi_200477383
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 20:49 schreef daNpy het volgende:
Mooi verhaal achteraf. Ocon heeft helemaal de leider in de wedstrijd niet te bevechten als hij een ronde achter staat. Nogmaals, als dit soort zaken bij Hamilton zouden gebeuren zou de wereld te klein zijn. Aangetikt worden door een gelapte auto. Hoe verzin je het.
Misschien is er wel een reden dat Hamilton dit niet gebeurt?

Natuurlijk was het volledig Ocons fout, maar zoals al eerder gezegd: kunnen anticiperen op fouten van een ander is ook een talent dat je punten oplevert. Doe je wat je mag doen, omdat je nou eenmaal in je recht staat? Of doe je net iets voorzichtiger, omdat je weet dat je een heleboel te verliezen hebt?
pi_200477511
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 20:49 schreef daNpy het volgende:

[..]

Mooi verhaal achteraf. Ocon heeft helemaal de leider in de wedstrijd niet te bevechten als hij een ronde achter staat. Nogmaals, als dit soort zaken bij Hamilton zouden gebeuren zou de wereld te klein zijn. Aangetikt worden door een gelapte auto. Hoe verzin je het.
Natuurlijk had Ocon niet zo agressief er in gemoeten. Dat is precies wat Hamilton zegt, jij (Max) hebt hier alles te verliezen, hij (Ocon) niks. En dat is precies wat er gebeurd is. Max had gewoon naar de overwinning moeten rijden ipv verdedigen tegen iemand waar het duel volledig persoonlijk voor was.

Er was naar mijn idee enorm veel heisa over behalve bij een paar diehard Ocon fans. Natuurlijk was het meer geescaleerd als het Hamilton overkomen was, logisch imo want toen 6 voudig kampioen + 60% van de F1 is Engeland en proHamilton.

Maar ik denk dat Verstappen hier enorm veel van geleerd heeft. Dit en Monaco 2019. Verstappen is veel meer berekend en veel rustiger. Precies iemand die naar het resultaat kijkt en niet naar de korte termijn, niet alleen die bocht of alleen die start. Hij rijdt fantastisch en je ziet nu de auto echt het gevecht aankan, hij op dit moment constant is, snelheid heeft en levert. Dit in tegenstelling tot zijn grote concurrent...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2021 21:21:26 ]
pi_200477798

Hier zie je nog eens goed dat Verstappen genoeg ruimte liet.
  woensdag 21 juli 2021 @ 21:34:38 #43
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200477843
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 21:14 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Misschien is er wel een reden dat Hamilton dit niet gebeurt?

Natuurlijk was het volledig Ocons fout, maar zoals al eerder gezegd: kunnen anticiperen op fouten van een ander is ook een talent dat je punten oplevert. Doe je wat je mag doen, omdat je nou eenmaal in je recht staat? Of doe je net iets voorzichtiger, omdat je weet dat je een heleboel te verliezen hebt?
De reden dat Hamilton dit niet gebeurt omdat Ocon onder contract staat bij Toto. Die denkt wel 2x na.

En inderdaad, dan heb je nog de reden dat Hamilton sowieso comfortabel voorop rijdt zonder enige tegenstand. Dan kun je het ook permitteren wat voorzichtiger rond anderen te doen, wat meer tijd kost.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_200477844
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 21:14 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Misschien is er wel een reden dat Hamilton dit niet gebeurt?

Natuurlijk was het volledig Ocons fout, maar zoals al eerder gezegd: kunnen anticiperen op fouten van een ander is ook een talent dat je punten oplevert. Doe je wat je mag doen, omdat je nou eenmaal in je recht staat? Of doe je net iets voorzichtiger, omdat je weet dat je een heleboel te verliezen hebt?
Maar dit verhaal is compleet niet relevant.

Max gaf deze keer juist ruimte, bijna 2 auto's breed. Hij deed juist voorzichtier.
  woensdag 21 juli 2021 @ 21:35:47 #45
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200477889
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 21:20 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Natuurlijk had Ocon niet zo agressief er in gemoeten. Dat is precies wat Hamilton zegt, jij (Max) hebt hier alles te verliezen, hij (Ocon) niks. En dat is precies wat er gebeurd is. Max had gewoon naar de overwinning moeten rijden ipv verdedigen tegen iemand waar het duel volledig persoonlijk voor was.
Max verdedigde niet eens. Ook Ocon pakte een lijn die nergens op sloeg. En hij had er gewoon niks te zoeken.

"Max had beter moeten weten" is gewoon achteraf gelul. En makkelijk als je auto 30 sec per race sneller is dan die van ieder ander.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 juli 2021 @ 21:48:09 #46
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200478244
Ben ik de enige die aan Oostenrijk 2016 moet denken?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 21 juli 2021 @ 21:55:12 #47
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_200478419
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 21:48 schreef Nattekat het volgende:
Ben ik de enige die aan Oostenrijk 2016 moet denken?
er gaat nog veel meer contact zijn dit jaar, dat is zeker. Max moet het hoofd koel houden en er rustig op wijzen dat Hamilton erg agressief rijdt
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_200478499
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 21:48 schreef Nattekat het volgende:
Ben ik de enige die aan Oostenrijk 2016 moet denken?
Compleet andere situatie toch? En duidelijk fout van Rosberg.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 juli 2021 @ 22:00:51 #49
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200478545
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 21:58 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Compleet andere situatie toch? En duidelijk fout van Rosberg.
Nee, zelfde situatie alleen iets meer overdreven.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 21 juli 2021 @ 22:04:37 #50
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_200478637
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 21:32 schreef Rianne84 het volgende:

Hier zie je nog eens goed dat Verstappen genoeg ruimte liet.
Het filmpje zegt eigenlijk het tegenovergestelde (de uitleg erbij): Verstappen laat alleen genoeg ruimte voor een auto die op de ideale lijn zit aan de linkerbuitenkant van de baan. Daar zaten ze beiden niet op (meer naar het midden), beiden gaan met teveel snelheid die bocht in voor de leiding met een zware auto en Hamilton probeert nog te corrigeren maar is te laat om contact te voorkomen.

Als je deze uitleg volgt, kan ik me nog best voorstellen dat mensen het niet volledig bij Hamilton neerleggen. Zeker gezien de snelheid en de split second waarin dit allemaal gebeurt. Dat het allemaal opzet en moedwillig was vind ik echt onzin. Om dit uit te voeren bij die snelheden zonder risico om zelf te crashen lijkt me vrijwel onmogelijk.

Overigens: er vinden en vonden geregeld crashes plaats binnen F1, maar ik heb niet het idee dat daar zo lang over nagesproken wordt of werd. Zou dat vooral in Nederland zijn (afgezien van de juridische stappen die RBR wil nemen), of is dit ook in de gehele F1-wereld nog steeds het geval?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 21 juli 2021 @ 22:06:13 #51
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_200478699
Weet je, het zijn wel de twee grootste titelrivalen van het moment en zo'n heftige strijd tussen teams hebben we sinds 2013 niet meer gehad. De mensen zijn toe aan de gevechten, dat proef je.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_200478760
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:00 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, zelfde situatie alleen iets meer overdreven.
Iets? Rosberg stuurt totaal niet in. :D


Dan is Hamilton toch echt veel meer geslepen.
pi_200479153
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Daar had Lewis gelijk
Nee, dit is hoe Mercedes te werk gaat.
Ocon had daar niets te zoeken want hij lag een ronde achter en vocht niet voor positie.
Maar zijn belachelijke snelheid in die ronde op het rechte stuk toonde wel dat de Mercedes motor even vol open gedraaid was om voor Max te komen en dus om Max af te remmen zodat Hamilton dichterbij kon komen.
Een jaar later werd Max overigens klem gereden in de pitstraat wederom door hoe toevallig een auto met een Mercedes motor achterin.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 21 juli 2021 @ 22:30:09 #54
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_200479248
Nu zie je spoken hoor
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_200479337
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:04 schreef Repentless het volgende:

[..]

Het filmpje zegt eigenlijk het tegenovergestelde (de uitleg erbij): Verstappen laat alleen genoeg ruimte voor een auto die op de ideale lijn zit aan de linkerbuitenkant van de baan. Daar zaten ze beiden niet op (meer naar het midden), beiden gaan met teveel snelheid die bocht in voor de leiding met een zware auto en Hamilton probeert nog te corrigeren maar is te laat om contact te voorkomen.

Als je deze uitleg volgt, kan ik me nog best voorstellen dat mensen het niet volledig bij Hamilton neerleggen.
Ik vind de duiding in dit filmpje wel raar. Op grond waarvan had Max dan teveel snelheid? Hij had geen moeite de bocht te halen, kon zelfs scherp insturen.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_200479420
Laat ik het zo zeggen, Hamilton nam de bocht zoals ik de helft van de bochten neem op de kartbaan omdat ik er niets van kan.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  woensdag 21 juli 2021 @ 22:48:09 #57
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_200479690
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:34 schreef SamCooke het volgende:

[..]

Ik vind de duiding in dit filmpje wel raar. Op grond waarvan had Max dan teveel snelheid? Hij had geen moeite de bocht te halen, kon zelfs scherp insturen.
Ze vergelijken het met zijn Q3 lap. Daar heeft hij vrij baan, een lichtere auto en de hoogste snelheid die er uit de auto te halen is.
Maar tijdens de wedstrijd zit hij niet op de ideale lijn maar heeft toch een hogere snelheid met meer gewicht.
Daarom moest hij uiteindelijk harder remmen en meer insturen.

Dat is uiteraard normaal als je je positie verdedigd, het toont alleen aan dat ze beiden het gevaar om elkaar te raken opzochten.
Wie dit leest is gek
pi_200479850
quote:
99s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:48 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Ze vergelijken het met zijn Q3 lap. Daar heeft hij vrij baan, een lichtere auto en de hoogste snelheid die er uit de auto te halen is.
Maar tijdens de wedstrijd zit hij niet op de ideale lijn maar heeft toch een hogere snelheid met meer gewicht.
Daarom moest hij uiteindelijk harder remmen en meer insturen.

Dat is uiteraard normaal als je je positie verdedigd, het toont alleen aan dat ze beiden het gevaar om elkaar te raken opzochten.
Dat was ook raar aan Palmers uitleg. Die zegt dat Hamilton nooit de curbs pakt in de andere ronden, maar dat is natuurlijk volkomen logisch omdat hij nooit aan de binnenkant rijd in een normale ronde.
  woensdag 21 juli 2021 @ 22:59:09 #59
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200479927
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 21:14 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Misschien is er wel een reden dat Hamilton dit niet gebeurt?

Natuurlijk was het volledig Ocons fout, maar zoals al eerder gezegd: kunnen anticiperen op fouten van een ander is ook een talent dat je punten oplevert. Doe je wat je mag doen, omdat je nou eenmaal in je recht staat? Of doe je net iets voorzichtiger, omdat je weet dat je een heleboel te verliezen hebt?
Misschien moet Hamilton eens wat voorzichtiger doen. Hij is de laatste paar jaar vaker bij een crash betrokken dan Verstappen.

En als Leclerc niet buiten de baan was geraakt had hij die ook nog geraakt.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  woensdag 21 juli 2021 @ 23:04:12 #60
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_200480002
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:55 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Dat was ook raar aan Palmers uitleg. Die zegt dat Hamilton nooit de curbs pakt in de andere ronden, maar dat is natuurlijk volkomen logisch omdat hij nooit aan de binnenkant rijd in een normale ronde.
Idd. Iedereen heeft het er over dat Lewis de apex mist maar de apex ligt in die bocht veel verder weg. Eigenlijk is er niet eens een apex want de volgende bocht is naar links.
Te vergelijken met de de eerste knik/bocht van Le Mans. Die wordt helemaal op de curbs aan de linkerzijde genomen om zo de volgende bocht naar links met de grootste radius te kunnen nemen.
Dus helemaal links, schuin oversteken naar helemaal rechts en indraaien naar links hard over de curbs
Wie dit leest is gek
pi_200480271
Je weet trouwens dat je argument slecht is als je helemaal terug moet naar Brazilië 2018 om te laten zien dat Max niet zo slim is. :')
pi_200480511
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:59 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Misschien moet Hamilton eens wat voorzichtiger doen. Hij is de laatste paar jaar vaker bij een crash betrokken dan Verstappen.

En als Leclerc niet buiten de baan was geraakt had hij die ook nog geraakt.
En eerste race van 't seizoen had ie Max ook geraakt waar Max positie terug moest geven voor buiten de baan inhalen.

Lompe hork is 't
pi_200480618
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 21:34 schreef daNpy het volgende:

[..]

De reden dat Hamilton dit niet gebeurt omdat Ocon onder contract staat bij Toto. Die denkt wel 2x na.

En inderdaad, dan heb je nog de reden dat Hamilton sowieso comfortabel voorop rijdt zonder enige tegenstand. Dan kun je het ook permitteren wat voorzichtiger rond anderen te doen, wat meer tijd kost.
Dat is veel te kort door de bocht (hihi). Hamilton heeft zich geregeld vanaf achteraan terug moeten vechten.
  donderdag 22 juli 2021 @ 08:08:09 #64
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200481912
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 23:54 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Dat is veel te kort door de bocht (hihi). Hamilton heeft zich geregeld vanaf achteraan terug moeten vechten.
DRS overtakes != vechten
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_200482319
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 21:48 schreef Nattekat het volgende:
Ben ik de enige die aan Oostenrijk 2016 moet denken?
Die laat vooral uit vergroot zien hoe belachelijk het is dat als degene aan de binnenkant de apex mist en als je dat niet gaat veroordelen je nooit op 200~300km per uur samen een bocht door kan. Degene aan de binnenkant zal dan altijd enorm belachelijke lijnen kunnen kiezen dat degene aan de buitenkant daar nooit op kan anticiperen.
Let wel, het gaat hier om het midden van de bocht, en niet de corner exit.
pi_200482346
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 08:08 schreef daNpy het volgende:

[..]

DRS overtakes != vechten
Dit is wel waar ja. En ook als Hamilton zich met DRS moest terugvechten was het één en al gemekker en kommer en kwel.
  donderdag 22 juli 2021 @ 09:00:21 #67
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200482378
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 08:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Dit is wel waar ja. En ook als Hamilton zich met DRS moest terugvechten was het één en al gemekker en kommer en kwel.
Iedereen moet aan de kant voor zeur Lewis.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_200482381
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:59 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Misschien moet Hamilton eens wat voorzichtiger doen. Hij is de laatste paar jaar vaker bij een crash betrokken dan Verstappen.

En als Leclerc niet buiten de baan was geraakt had hij die ook nog geraakt.
Ja maar dat wordt niet uitvergroot in de media natuurlijk. Want het is vooral Max die gevaarlijk is.
  donderdag 22 juli 2021 @ 09:41:20 #69
37887 Dauthi
Progressive
pi_200482801
quote:
14s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:06 schreef Peterselieman het volgende:
Weet je, het zijn wel de twee grootste titelrivalen van het moment en zo'n heftige strijd tussen teams hebben we sinds 2013 niet meer gehad. De mensen zijn toe aan de gevechten, dat proef je.
Ik denk niet dat dit een plezierig of leuk seizoen gaat worden.
Het is nu al zo dat iedere race eindigt in politiek gezeik en geziek. En niet enkel voor het kampioenschap, maar voor iedere positie.
Al het hele seizoen zijn er problemen omtrent tracklimits, en dat is pas de basis van de reglementen...
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  donderdag 22 juli 2021 @ 11:02:55 #70
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_200483884
quote:
14s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:06 schreef Peterselieman het volgende:
Weet je, het zijn wel de twee grootste titelrivalen van het moment en zo'n heftige strijd tussen teams hebben we sinds 2013 niet meer gehad. De mensen zijn toe aan de gevechten, dat proef je.
2013 was juist übersaai met Vettel die de laatste 9 op rij won ofzo :P Denk dat je 2012 bedoelt!
Rini dankjewel.
  donderdag 22 juli 2021 @ 11:14:12 #71
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200484115
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 09:41 schreef Dauthi het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dit een plezierig of leuk seizoen gaat worden.
Het is nu al zo dat iedere race eindigt in politiek gezeik en geziek. En niet enkel voor het kampioenschap, maar voor iedere positie.
Al het hele seizoen zijn er problemen omtrent tracklimits, en dat is pas de basis van de reglementen...
Ik geniet er toch aardig van, natuurlijk een lullig incident afgelopen weekend maar dat Verstappen nog steeds het kampioenschap leidt en Silverstone ook had kunnen winnen had ik vooraf nooit verwacht.
  donderdag 22 juli 2021 @ 11:23:09 #72
37887 Dauthi
Progressive
pi_200484272
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik geniet er toch aardig van, natuurlijk een lullig incident afgelopen weekend maar dat Verstappen nog steeds het kampioenschap leidt en Silverstone ook had kunnen winnen had ik vooraf nooit verwacht.
Peter Hain durft inmiddels te fluisteren dat Horner's kritiek op Hamilton, de racistische opmerkingen op social media uitlokte.

Dit wordt net zo smerig als de Amerikaanse presidentsverkiezingen.


https://www.motorsport.co(...)olff-horner/6634996/
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_200484437
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:23 schreef Dauthi het volgende:

[..]

Peter Hain durft inmiddels te fluisteren dat Horner's kritiek op Hamilton, de racistische opmerkingen op social media uitlokte.

Dit wordt net zo smerig als de Amerikaanse presidentsverkiezingen.


https://www.motorsport.co(...)olff-horner/6634996/
Te walgelijk voor woorden. Oprotten met dat hele kuteiland
pi_200484442
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:23 schreef Dauthi het volgende:

[..]

Peter Hain durft inmiddels te fluisteren dat Horner's kritiek op Hamilton, de racistische opmerkingen op social media uitlokte.

Dit wordt net zo smerig als de Amerikaanse presidentsverkiezingen.

https://www.motorsport.co(...)olff-horner/6634996/
Dat is wel een heel fraai staaltje victim blaming. :')
pi_200484459
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 09:00 schreef opreis het volgende:

[..]

Ja maar dat wordt niet uitvergroot in de media natuurlijk. Want het is vooral Max die gevaarlijk is.
Dat stigma expres in stand willen houden vind ik echt basisschool pestgedrag
  donderdag 22 juli 2021 @ 11:42:49 #76
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200484562
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:23 schreef Dauthi het volgende:

[..]

Peter Hain durft inmiddels te fluisteren dat Horner's kritiek op Hamilton, de racistische opmerkingen op social media uitlokte.

Dit wordt net zo smerig als de Amerikaanse presidentsverkiezingen.

https://www.motorsport.co(...)olff-horner/6634996/
Peter Hain who? We moeten niet gaan overdrijven
  donderdag 22 juli 2021 @ 11:48:03 #77
37887 Dauthi
Progressive
pi_200484648
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:42 schreef Tarado het volgende:

[..]

Peter Hain who? We moeten niet gaan overdrijven
Het zegt meer over jou dat je Peter Hain niet kent, dan over Peter Hain.

Heel Groot-Brittanië springt op ter verdediging van Lewis, het is pathetisch.

Edit: Dankzij Hain wordt Lewis, Sir Lewis genoemd.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  donderdag 22 juli 2021 @ 11:50:12 #78
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200484686
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:48 schreef Dauthi het volgende:

[..]

Het zegt meer over jou dat je Peter Hain niet kent, dan over Peter Hain.

Heel Groot-Brittanië springt op ter verdediging van Lewis, het is pathetisch.
je overdrijft, typisch politici die inhaken op de actualiteit, dat waait net zo hard weer over als het kwam
  donderdag 22 juli 2021 @ 11:52:03 #79
37887 Dauthi
Progressive
pi_200484724
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:50 schreef Tarado het volgende:

[..]

je overdrijft, typisch politici die inhaken op de actualiteit, dat waait net zo hard weer over als het kwam
Het is typisch dat een F1 teambaas wordt beschuldigd door een vooraanstaande Britse politicus en senator van het uitlokken van racistische opmerkingen op social media?

:z
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_200484772
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:52 schreef Dauthi het volgende:

[..]

Het is typisch dat een F1 teambaas wordt beschuldigd door een vooraanstaande Britse politicus en senator van het uitlokken van racistische opmerkingen op social media?

:z
Iedereen wordt tegenwoordig toch om zijn mening gevraagd en zo een politicus zal zeker een mening over racisme hebben.
  donderdag 22 juli 2021 @ 11:55:13 #81
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200484779
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:52 schreef Dauthi het volgende:

[..]

Het is typisch dat een F1 teambaas wordt beschuldigd door een vooraanstaande Britse politicus en senator van het uitlokken van racistische opmerkingen op social media?

:z
Het hele land op z'n kop nu? Nee dus
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 juli 2021 @ 11:58:33 #82
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_200484850
quote:
Mercedes boss Toto Wolff has expressed unease at the scale of Red Bull’s personal attacks after the British Grand Prix, but hopes they can ‘restore’ a professional Formula 1 rivalry.
|
quote:
“Nevertheless, the language that was used, and making it so personal, was a level that we have not seen in this sport before.”
Man man man, in iedere, maar dan ook iedere, interview die gegeven wordt door Mercedes wordt Max persoonlijk aangevallen en weggezet als agressief. Constant persoonlijk maken door te roepen dat Max nog veel fouten maakt, meer respect moet tonen, vaker gaat crashes als hij dat niet doen etc. Als dan de bal even wordt teruggekaatst gaan ze slachtofferrol spelen.

Hilarisch gewoon, maar het werkt in het VK.
  donderdag 22 juli 2021 @ 12:03:26 #83
37887 Dauthi
Progressive
pi_200484951
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:54 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Iedereen wordt tegenwoordig toch om zijn mening gevraagd en zo een politicus zal zeker een mening over racisme hebben.
Nee wokey senator had zijn gal gespuid op Twitter en zijn mening gestuurd naar de PA newsagency.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_200484965
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:03 schreef Dauthi het volgende:

[..]

Nee wokey senator had zijn gal gespuid op Twitter en zijn mening gestuurd naar de PA newsagency.
Vooral geen podium geven
  donderdag 22 juli 2021 @ 12:04:31 #85
37887 Dauthi
Progressive
pi_200484975
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het hele land op z'n kop nu? Nee dus
:|W
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  donderdag 22 juli 2021 @ 12:05:30 #86
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200484983
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:04 schreef Dauthi het volgende:

[..]

:|W
je probeert maar te doen of het heel wat is, fijn als jij dat vindt maar ik dus niet
  donderdag 22 juli 2021 @ 12:07:37 #87
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_200485013
quote:
“I think controversy and polarisation is a good narrative and good content for the sport"
Stelletje dramaqueens zijn het gewoon. :') Sneuebollekes.
Zelf de hele tijd klagen, underdog spelen, protesten indienen, vragen zetten bij de Honda motor, flexiwings, e.d. drama, drama, drama en zielig doen. Maar het leven is nu eenmaal 'geen woorden, maar daden' en RBR wil het gewoon op het circuit uitspelen, maar ja, de daad nu is Hamilton die Verstappen er gewoon aftetst. Tja, dan moet je misschien de schuld bij jezelf, je team en drivers gaan zoeken Toto... Lang genoeg van je hoge toren kunnen blazen. Als iets iemand niet siert, dan is het het gedrag bij Mercedes wel. :r Take a deep long look in the mirror. Maar het is wel een beetje 'een kat in het nauw maakt rare sprongen'... ze zijn wel heel wanhopig. Ze wankelen van alle kanten. Wat een goed teken is. :7
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 22 juli 2021 @ 12:10:48 #88
37887 Dauthi
Progressive
pi_200485062
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

je probeert maar te doen of het heel wat is, fijn als jij dat vindt maar ik dus niet
Jouw manier van benchmarken dat het niets is, is een mijn optiek onlogisch en irrelevant.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  donderdag 22 juli 2021 @ 12:16:06 #89
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200485177
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:58 schreef Evenstar het volgende:

[..]

|
[..]

Man man man, in iedere, maar dan ook iedere, interview die gegeven wordt door Mercedes wordt Max persoonlijk aangevallen en weggezet als agressief. Constant persoonlijk maken door te roepen dat Max nog veel fouten maakt, meer respect moet tonen, vaker gaat crashes als hij dat niet doen etc. Als dan de bal even wordt teruggekaatst gaan ze slachtofferrol spelen.

Hilarisch gewoon, maar het werkt in het VK.
Alles draait om de publieke opinie en die wordt door Wolff en consorten tegen Verstappen opgezet. En iedereen gaat er in mee :r

Niet alleen in het VK. Ook in Duitse media zoals AMuS lees ik dat de agressieve Verstappen aan de kant had moeten gaan voor Hamilton.

En het beïnvloedt imho ook het gedrag van de stewards en dat is nog kwalijker.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  donderdag 22 juli 2021 @ 12:16:31 #90
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200485180
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:10 schreef Dauthi het volgende:

[..]

Jouw manier van benchmarken dat het niets is, is een mijn optiek onlogisch en irrelevant.
de tijd zal het leren
pi_200485251
De walgelijke manier waarop Mercedes nu aan het spinnen is om van RedBull en Horner de slechteriken te maken doet denken aan propaganda op het niveau van Joseph Goebbels.

Het is Trumpiaans de waarheden verdraaien om vervolgens met desinformatie en insinuaties de aandacht te verleggen. Waarbij details worden uitvergroot tot epische proporties, om de fouten aan eigen kant te overschaduwen.

Het is net zo geniaal als kwaadaardig en het verleden heeft laten zien dat het de complete historie (al dan niet tijdelijk) kan doen herschrijven.

Ongelooflijk onsympathiek. Ik kan er niet over uit dat ze deze weg zijn ingeslagen met hun communicatie, het valt me zo verschrikkelijk tegen van ze.
  donderdag 22 juli 2021 @ 12:28:54 #92
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200485335
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
De walgelijke manier waarop Mercedes nu aan het spinnen is om van RedBull en Horner de slechteriken te maken doet denken aan propaganda op het niveau van Joseph Goebbels.

Het is Trumpiaans de waarheden verdraaien om vervolgens met desinformatie en insinuaties de aandacht te verleggen. Waarbij details worden uitvergroot tot epische proporties, om de fouten aan eigen kant te overschaduwen.

Het is net zo geniaal als kwaadaardig en het verleden heeft laten zien dat het de complete historie (al dan niet tijdelijk) kan doen herschrijven.

Ongelooflijk onsympathiek. Ik kan er niet over uit dat ze deze weg zijn ingeslagen met hun communicatie, het valt me zo verschrikkelijk tegen van ze.
Inderdaad. Het is al eerder gezegd hier, maar ik heb het gevoel dat sinds het overlijden van Niki Lauda het moreel kompas volledig verdwenen is en ze elke kans aangrijpen om RBR en Verstappen in diskrediet te brengen. Dat zegt imho wel hoe bang ze er voor zijn.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  donderdag 22 juli 2021 @ 12:33:29 #93
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200485395
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:28 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Inderdaad. Het is al eerder gezegd hier, maar ik heb het gevoel dat sinds het overlijden van Niki Lauda het moreel kompas volledig verdwenen is en ze elke kans aangrijpen om RBR en Verstappen in diskrediet te brengen. Dat zegt imho wel hoe bang ze er voor zijn.
"we" zijn er hier ook wel een beetje gevoelig voor heb ik het idee
pi_200485417
Wat een mannetje is het toch


Hamilton jubelt het uit: "Titelgevecht weer volledig open"

https://www.gptoday.net/n(...)t-weer-volledig-open
  FOK!fotograaf donderdag 22 juli 2021 @ 12:46:12 #95
842 Zorro
Z
pi_200485531
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:16 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Alles draait om de publieke opinie en die wordt door Wolff en consorten tegen Verstappen opgezet. En iedereen gaat er in mee :r

Niet alleen in het VK. Ook in Duitse media zoals AMuS lees ik dat de agressieve Verstappen aan de kant had moeten gaan voor Hamilton.

En het beïnvloedt imho ook het gedrag van de stewards en dat is nog kwalijker.
Met als gevolg dat als Max een tikje aan Hamilmans geeft, hoe klein en onbedoeld ook, hij zwaarder gaat worden dan 10 seconden.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 22 juli 2021 @ 12:50:38 #96
37887 Dauthi
Progressive
pi_200485587
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

de tijd zal het leren
Als de tijd ons nou iets heeft geleerd is dat jouw visie onlogisch en irrelevant is. Als het geen populair schandaal wordt dan is het niet schandalig :')
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  donderdag 22 juli 2021 @ 12:53:11 #97
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200485614
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:50 schreef Dauthi het volgende:

[..]

Als de tijd ons nou iets heeft geleerd is dat jouw visie onlogisch en irrelevant is. Als het geen populair schandaal wordt dan is het niet schandalig :')
:) want jouw mening doet er wel toe?
  Moderator donderdag 22 juli 2021 @ 13:43:45 #98
446930 crew  ESF1Gamer
pi_200486367
quote:
6s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:46 schreef Zorro het volgende:

[..]

Met als gevolg dat als Max een tikje aan Hamilmans geeft, hoe klein en onbedoeld ook, hij zwaarder gaat worden dan 10 seconden.
Perez gebruiken hiervoor. Ook al heb ik liever dat Max Lewis eerlijk op de baan verslaat.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 22 juli 2021 @ 14:18:32 #99
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200486797
Horner denkt ook dat Hamilton tegen Leclerc had gezeten als die niet buiten de baan was geraakt

https://racingnews365.com(...)llision-with-leclerc
No Dyson Barrier is going to stop me!
  donderdag 22 juli 2021 @ 14:20:56 #100
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200486832
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 14:18 schreef Starflyer het volgende:
Horner denkt ook dat Hamilton tegen Leclerc had gezeten als die niet buiten de baan was geraakt

https://racingnews365.com(...)llision-with-leclerc
They race me too hard :'(
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_200486853
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:23 schreef Dauthi het volgende:

[..]

Peter Hain durft inmiddels te fluisteren dat Horner's kritiek op Hamilton, de racistische opmerkingen op social media uitlokte.

Dit wordt net zo smerig als de Amerikaanse presidentsverkiezingen.


https://www.motorsport.co(...)olff-horner/6634996/
8)7 8)7 8)7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 22 juli 2021 @ 14:33:02 #102
37887 Dauthi
Progressive
pi_200486987
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 14:20 schreef daNpy het volgende:

[..]

They race me too hard :'(
Heeft Albon nooit gezegd :')
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  donderdag 22 juli 2021 @ 14:34:00 #103
37887 Dauthi
Progressive
pi_200486998
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

:) want jouw mening doet er wel toe?
Ah ja, want logica is een mening :|W
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  donderdag 22 juli 2021 @ 15:15:43 #104
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200487484
twitter
  donderdag 22 juli 2021 @ 15:26:07 #105
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_200487630
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:15 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
pfff, achteraf, had het toen direct gedaan
  donderdag 22 juli 2021 @ 15:26:38 #106
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200487643
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:26 schreef THEFXR het volgende:

[..]

pfff, achteraf, had het toen direct gedaan
beter laat dan nooit
  donderdag 22 juli 2021 @ 15:27:07 #107
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200487647
ORLY. Dat zou geen standaard regel moeten zijn verder.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_200488035
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:58 schreef Evenstar het volgende:

[..]

|
[..]

Man man man, in iedere, maar dan ook iedere, interview die gegeven wordt door Mercedes wordt Max persoonlijk aangevallen en weggezet als agressief. Constant persoonlijk maken door te roepen dat Max nog veel fouten maakt, meer respect moet tonen, vaker gaat crashes als hij dat niet doen etc. Als dan de bal even wordt teruggekaatst gaan ze slachtofferrol spelen.

Hilarisch gewoon, maar het werkt in het VK.
En daarnaast. RB heeft een dominante auto. Mercedes is eigenlijk heel slecht.
pi_200488088
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:15 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Masi heeft het totaal niet in de hand. Biljkt het hele jaar al. Alonso geeft ook al aan dat hij in de eerste ronde de regels bewust naast zich neer gaat leggen omdat er toch niet op gehandhaafd wordt. Gentlemans agreement bij de quali werkt ook al niet.
pi_200488155
Montoya heeft ook een mening.

1 van de meest agressieve coureur van de afgelopen 25 jaar.

Wtf

Juan Pablo Montoya: "Max Verstappen nam erg veel risico"

https://www.gptoday.net/n(...)-nam-erg-veel-risico
  donderdag 22 juli 2021 @ 16:07:37 #111
8783 gbm
Estd. 2001
pi_200488281
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:54 schreef opreis het volgende:

[..]

Masi heeft het totaal niet in de hand. Biljkt het hele jaar al. Alonso geeft ook al aan dat hij in de eerste ronde de regels bewust naast zich neer gaat leggen omdat er toch niet op gehandhaafd wordt. Gentlemans agreement bij de quali werkt ook al niet.
Masi faalt behoorlijk in z'n werk... Ook veel rare/verkeerde beslissingen bij gele/rode vlagsituaties etc. Ze roepen wel Sassy Masi, maar ik heb liever een racedirector die duidelijk is en verder niet teveel opvalt... Ipv bijdehante opmerkingen maken.
pi_200488469
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:59 schreef Johannes788 het volgende:
Montoya heeft ook een mening.

1 van de meest agressieve coureur van de afgelopen 25 jaar.

Wtf

Juan Pablo Montoya: "Max Verstappen nam erg veel risico"

https://www.gptoday.net/n(...)-nam-erg-veel-risico
Loewis nam zeker geen risico door met te hoge snelheid de bocht in te gaan zodat z'n auto onderstuurde.

"lulwis, do you see that right rear tire of Max? GET IN THERE"
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200488485
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:19 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Loewis nam zeker geen risico door met te hoge snelheid de bocht in te gaan zodat z'n auto onderstuurde.

"lulwis, do you see that right rear tire of Max? GET IN THERE"
Mooi dat de meest agressieve coureurs zo afgeven op Max zijn fout. Humor.
pi_200488885
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:58 schreef Evenstar het volgende:

[..]

|
[..]

Man man man, in iedere, maar dan ook iedere, interview die gegeven wordt door Mercedes wordt Max persoonlijk aangevallen en weggezet als agressief. Constant persoonlijk maken door te roepen dat Max nog veel fouten maakt, meer respect moet tonen, vaker gaat crashes als hij dat niet doen etc. Als dan de bal even wordt teruggekaatst gaan ze slachtofferrol spelen.

Hilarisch gewoon, maar het werkt in het VK.
Heel Europa kotst Engeland ondertussen uit, volgens mij was Italië nog nooit zo wijdverspreid gesteund als afgelopen EK.

Engeland, het Millwall van Europa, No one likes us, we don't care :D
pi_200488896
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:15 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Apart want hij nodigde ze zelf toch uit over de radio?
  donderdag 22 juli 2021 @ 16:48:55 #116
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200488915
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:47 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Apart want hij nodigde ze zelf toch uit over de radio?
niet allebei volgens mij maar ik meen dat hij tegen Toto zij dat hij kon langskomen als hij wilde (in dat gesprek over die email) waarop Horner ook ging
pi_200489111
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:48 schreef Tarado het volgende:

[..]

niet allebei volgens mij maar ik meen dat hij tegen Toto zij dat hij kon langskomen als hij wilde (in dat gesprek over die email) waarop Horner ook ging
Aha, niet zo vreemd dat Horner ook gaat als Toto langs mag komen. Maar goed, nu duidelijkheid dus
pi_200489210
Honda maakt zich heel veel zorgen krachtbron Verstappen.

https://www.gptoday.net/n(...)rash-maak-mij-zorgen

Gridstraf incoming in 1,2,3 :( later dit seizoen
pi_200489229
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:46 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Heel Europa kotst Engeland ondertussen uit, volgens mij was Italië nog nooit zo wijdverspreid gesteund als afgelopen EK.

Engeland, het Millwall van Europa, No one likes us, we don't care :D
En die zogenaamde nepsport van ze mogen zo ook houden op dat eiland. Gelukkig dat ik formule 1 straks helemaal kan uitbannen. Tot nu toe veel nuttiger dingen gedaan tijdens de race, en dat bevalt goed. Misschien gaat Zandvoort niet door dit jaar en het het verdwijnt bij Ziggo , het kan niet beter.
Check it out
pi_200489314
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:19 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Loewis nam zeker geen risico door met te hoge snelheid de bocht in te gaan zodat z'n auto onderstuurde.

"lulwis, do you see that right rear tire of Max? GET IN THERE"
Jawel, maar Lewis zit in de situatie dat hij die risico's moet nemen, veel meer dan Max.

Ten minste, dat is de mening van Montoya en anderen. Ondanks dat het een fout van Hamilton was, zou het voor Verstappen misschien verstandiger zijn om op zulke momenten wat minder risico te nemen.
Maar het lijkt erop dat veel hier meteen in lezen dat de schuld van de crash bij verstappen wordt gelegd.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 juli 2021 @ 17:22:57 #121
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200489324
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 17:14 schreef Johannes788 het volgende:
Honda maakt zich heel veel zorgen krachtbron Verstappen.

https://www.gptoday.net/n(...)rash-maak-mij-zorgen

Gridstraf incoming in 1,2,3 :( later dit seizoen
Daaronder staat een artikel die iedereen moet negeren.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 juli 2021 @ 17:23:40 #122
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200489333
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 17:22 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Jawel, maar Lewis zit in de situatie dat hij die risico's moet nemen, veel meer dan Max.

Ten minste, dat is de mening van Montoya en anderen. Ondanks dat het een fout van Hamilton was, zou het voor Verstappen misschien verstandiger zijn om op zulke momenten wat minder risico te nemen.
Maar het lijkt erop dat veel hier meteen in lezen dat de schuld van de crash bij verstappen wordt gelegd.
Velen proberen op die manier hun held Hamilton te verdedigen. Dat is ook dodelijk vermoeiend.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_200489354
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 17:14 schreef Johannes788 het volgende:
Honda maakt zich heel veel zorgen krachtbron Verstappen.

https://www.gptoday.net/n(...)rash-maak-mij-zorgen

Gridstraf incoming in 1,2,3 :( later dit seizoen
Wat geldt eigenlijk als 'motorblok'? Dat ding bestaat natuurlijk uit honderden onderdelen. Hoeveel mag je vervangen voordat er sprake is van een nieuw blok.

Of echt alleen het shortblok zelf?
  donderdag 22 juli 2021 @ 17:29:05 #124
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_200489406
Man man man..... wat een triestheid die Merc-Ham-Toto..... wtf zijn die aan het doen? Hoop echt dat andere dit zielige gedrag snel gaan inzien en zich hier tegen uitspreken.... maar ben er bang voor....

Ze draaien de hele F1 zo de nek om.
pi_200489424
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 17:29 schreef Dazalbest het volgende:
Man man man..... wat een triestheid die Merc-Ham-Toto..... wtf zijn die aan het doen? Hoop echt dat andere dit zielige gedrag snel gaan inzien en zich hier tegen uitspreken.... maar ben er bang voor....

Ze draaien de hele F1 zo de nek om.

Wel nee, iedereen smult van controverse. Kijk naar hoeveel delen dit topic al bestaat. Volgende GP een kijkcijferrecord vermoed ik.
pi_200489452
Haha ik zie dat Lewis ook het vuurtje verder aan het opstoken is met z'n " ik ben geïnspireerd geraakt" _O-
  Moderator donderdag 22 juli 2021 @ 17:32:52 #127
446930 crew  ESF1Gamer
pi_200489456
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:46 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Heel Europa kotst Engeland ondertussen uit, volgens mij was Italië nog nooit zo wijdverspreid gesteund als afgelopen EK.

Engeland, het Millwall van Europa, No one likes us, we don't care :D
Bewijst de dubbele zero points op het ESF ook al
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator donderdag 22 juli 2021 @ 17:34:38 #128
446930 crew  ESF1Gamer
pi_200489477
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 17:32 schreef tjoptjop het volgende:
Haha ik zie dat Lewis ook het vuurtje verder aan het opstoken is met z'n " ik ben geïnspireerd geraakt" _O-
Door je med e coureurs van de baan afrossen?
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_200489491
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 17:34 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Door je med e coureurs van de baan afrossen?
Ik denk door de "great crowd"
pi_200489616
Toto Goebbels en Lewis Hamiltrump. Gouden duo.
pi_200490045
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 17:32 schreef tjoptjop het volgende:
Haha ik zie dat Lewis ook het vuurtje verder aan het opstoken is met z'n " ik ben geïnspireerd geraakt" _O-
Als je met die inspiratie harder/better gaat rijden dan geef je indirect toe dat je daarvoor te langzaam/slechter hebt gereden.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 22 juli 2021 @ 18:57:12 #132
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_200490652
Enige dat je kunt doen is harder rijden dan Lewis en de Merc.

Daarnaast gewoon rustig blijven in interviews en je eigen ding blijven doen. Laat Merc maar in hun sop gaar koken, dan gaan ze nog raardere dingen doen. De bom barst nog wel een keer, waarna er gezegd wordt: tot hier en niet verder.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator donderdag 22 juli 2021 @ 18:59:54 #133
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_200490690
Max moet de woorden Lewis en Hamilton niet meer uitspreken en doen alsof die niet meer bestaat _O_
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_200490718
Ralf Schumacher stookt het nog wat verder op. Volgens hem gaat Mercedes alleen met Hamilton verder omdat Verstappen heeft laten weten niet naar Mercedes te komen de komende jaren.


Lijkt me onzin, maar ach, popcorn.
pi_200491132
Lijkt wel een cult hier brrrrr!
Verstappen 0 WDC's
pi_200491214
quote:
15s.gif Op donderdag 22 juli 2021 19:26 schreef Sjeunie het volgende:
Lijkt wel een cult hier brrrrr!
Ja doeiiiii
Nait Soezn Moar Broezn
pi_200491229
quote:
10s.gif Op donderdag 22 juli 2021 19:34 schreef Divje het volgende:

[..]

Ja doeiiiii
Dat bedoel ik!
Verstappen 0 WDC's
pi_200491241
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 19:35 schreef Sjeunie het volgende:

[..]

Dat bedoel ik!
:D :*

Grapje toch.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_200491323
Laten we een kijkje nemen naar de snelheid van Lulu waarmee hij de bocht des onheils in gaat.

In de Quali, ideale lijn, weinig brandstof, zachte banden.


Dan op zondag, comprimeerde lijn aan de binnenkant, volle tank, medium banden, rivaal aan de buitenkant, net op het vuil geweest

  Moderator donderdag 22 juli 2021 @ 19:50:14 #140
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_200491426
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 19:41 schreef opreis het volgende:
Laten we een kijkje nemen naar de snelheid van Lulu waarmee hij de bocht des onheils in gaat.

In de Quali, ideale lijn, weinig brandstof, zachte banden.


Dan op zondag, comprimeerde lijn aan de binnenkant, volle tank, medium banden, rivaal aan de buitenkant, net op het vuil geweest

:D

Ai. Ja dat lijkt me wel nuttig bewijsmateriaal :7
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_200491505
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 19:50 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

:D

Ai. Ja dat lijkt me wel nuttig bewijsmateriaal :7
Volgens de reacties bewijst dit dat het de schuld van Max was :wtf:
  donderdag 22 juli 2021 @ 19:59:50 #142
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_200491549
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 18:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max moet de woorden Lewis en Hamilton niet meer uitspreken en doen alsof die niet meer bestaat _O_
That guy ^p^
pi_200491590
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 19:50 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

:D

Ai. Ja dat lijkt me wel nuttig bewijsmateriaal :7
De vraag is natuurlijk hoe accuraat het is. Bovendien kon Lulu volgens mij ook niet harder dan hij daar ging tijdens quali en kon hij door de slimstream van Max een snelheid halen die zonder Max niet mogelijk zou zijn. Maar dan nog lijkt het wel een risico.
  Moderator donderdag 22 juli 2021 @ 20:13:36 #144
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_200491815
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 20:02 schreef opreis het volgende:

[..]

De vraag is natuurlijk hoe accuraat het is. Bovendien kon Lulu volgens mij ook niet harder dan hij daar ging tijdens quali en kon hij door de slimstream van Max een snelheid halen die zonder Max niet mogelijk zou zijn. Maar dan nog lijkt het wel een risico.
Weet jij hoe mensen aan die snelheidsdata komen
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_200491992
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 20:13 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Weet jij hoe mensen aan die snelheidsdata komen
nope
pi_200492396
pi_200493064
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 17:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Toto Goebbels en Lewis Hamiltrump. Gouden duo.
Gaan we hier nou echt WO2-vergelijkingen maken?

Maakt jou een veel misselijker figuur dan Hamilton en Wolf bij elkaar.
  donderdag 22 juli 2021 @ 21:42:29 #148
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200493532
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 18:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max moet de woorden Lewis en Hamilton niet meer uitspreken en doen alsof die niet meer bestaat _O_
.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Moderator donderdag 22 juli 2021 @ 21:44:14 #149
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_200493582
quote:
2s.gif Op donderdag 22 juli 2021 21:42 schreef daNpy het volgende:

[..]

.
Ben benieuwd of hij ook echt iets anders gaat doen. De relatie zal misschien minder zijn, misschien ook niet.

Voor dit gebeuren was die gewoon goed bezig, dus misschien dat hij niks rigoureus verandert in zijn doen en laten.

Maar ja, we gaan het zien.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_200493622
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 18:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max moet de woorden Lewis en Hamilton niet meer uitspreken en doen alsof die niet meer bestaat _O_
Hele goede tip.
Maar denk dat Max ook zeker gaat doen.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200493673
Lewis was zwaar gepikeerd toen Max de pole won bij de sprintrace.
Als Max door de bocht was heen gekomen was Lewis hem kwijt geweest. Die bocht was zijn enigste kans nog om te winnen.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200494447
Hamilton heeft al een aantal keren geprobeerd machtspelletjes te spelen met Verstappen. Zonder succes. Verstappen zal ook hier niet op in gaan denk ik.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 06:03:35 #153
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_200496777
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 21:19 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Gaan we hier nou echt WO2-vergelijkingen maken?

Maakt jou een veel misselijker figuur dan Hamilton en Wolf bij elkaar.
:')
pi_200497234
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 21:19 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Gaan we hier nou echt WO2-vergelijkingen maken?

Maakt jou een veel misselijker figuur dan Hamilton en Wolf bij elkaar.
Is dit een voorzetje?
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_200498256
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 08:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Is dit een voorzetje?
Hoezo?
pi_200498278
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:44 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Hoezo?
Op zondag komen hier veel @Hitler gifjes voorbij.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_200498495
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 18:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max moet de woorden Lewis en Hamilton niet meer uitspreken en doen alsof die niet meer bestaat _O_
Dat kan Max heel goed. Die gaat voor zijn doel en voor Red Bull.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200498575
Lewis melde gisteren dat hij bij Leclerc wel had terug nam omdat die wel respect toonde naar Lewis.

Verwacht Lewis nu dat iedereen aan de kant gaat voor hem? Dat is dan toch niet racen .
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 10:18:55 #159
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_200498595
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:58 schreef OnwetendeNerd het volgende:

Hamilton heeft hier helemaal gelijk en heeft Verstappen met die sneer veel geleerd. Dit gaat over Brazilië 2018 waar Verstappen en Ocon crashen.

Verstappen had gewoon ruimte aan Ocon moeten geven om een potentieel ongeluk te voorkomen. Verstappen reed voor de winst en Ocon zat twaalf plekken + een ronde achterstand achter. Daar mee battelen is een risico, een risico waar niks mee gewonnen kon worden.
Je doet je nick wel eer aan.

Ocon is gewoon een ontzettende dick. Als gelapte coureur de raceleader van de baan rijden zegt slechts 1 ding over je; dat je echt niet snapt waar je mee bezig bent. Max was niet met hem aan het vechten en zeggen dat Max hem meer ruimte had moeten geven is echt totale bullshit.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_200498604
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:16 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Lewis melde gisteren dat hij bij Leclerc wel had terug nam omdat die wel respect toonde naar Lewis.

Verwacht Lewis nu dat iedereen aan de kant gaat voor hem? Dat is dan toch niet racen .
Daarmee geeft ie dus eigenlijk wel aan dat zijn fout bij Verstappen een bewuste actie was, oftewel roekeloos rijgedrag.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_200498633
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:19 schreef SamCooke het volgende:

[..]

Daarmee geeft ie dus eigenlijk wel aan dat zijn fout bij Verstappen een bewuste actie was, oftewel roekeloos rijgedrag.
Ja zo zou je het kunnen stellen . Ik ben ook heel benieuwd naar volgende week. Hopelijk is de auto van Max weer net zo goed en vertrouwd voor hem. En belangrijk hopelijk geen gridstraf. Lewis heeft Max echt over lelijk op gepakt hoor.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200498802
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 22:25 schreef MoreDakka het volgende:
Hamilton heeft al een aantal keren geprobeerd machtspelletjes te spelen met Verstappen. Zonder succes. Verstappen zal ook hier niet op in gaan denk ik.
Nee. Max kennende boeit hem dit niks. Does the talking on the track.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 11:19:02 #163
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200499247
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:22 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ja zo zou je het kunnen stellen . Ik ben ook heel benieuwd naar volgende week. Hopelijk is de auto van Max weer net zo goed en vertrouwd voor hem. En belangrijk hopelijk geen gridstraf. Lewis heeft Max echt over lelijk op gepakt hoor.
gridstraf is nu nog niet aan de orde want ze hebben nog een nieuwe powerunit over maar eind van het jaar kan dat wel mee gaan spelen
  vrijdag 23 juli 2021 @ 11:20:44 #164
8783 gbm
Estd. 2001
pi_200499265
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 11:19 schreef Tarado het volgende:

[..]

gridstraf is nu nog niet aan de orde want ze hebben nog een nieuwe powerunit over maar eind van het jaar kan dat wel mee gaan spelen
Beste oplossing is gewoon een paar wedstrijden voor het einde het kampioenschap pakken ^O^

Heb je nergens meer last van :P
  vrijdag 23 juli 2021 @ 11:20:46 #165
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_200499266
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 11:19 schreef Tarado het volgende:

[..]

gridstraf is nu nog niet aan de orde want ze hebben nog een nieuwe powerunit over maar eind van het jaar kan dat wel mee gaan spelen
Dan zou ik 1 weekend opofferen en van alle onderdelen meteen 1 nieuwe in de pool steken.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 23 juli 2021 @ 11:21:51 #166
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200499281
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 11:20 schreef nils7 het volgende:

[..]

Dan zou ik 1 weekend opofferen en van alle onderdelen meteen 1 nieuwe in de pool steken.
eens, waar zou jij dat doen?
  vrijdag 23 juli 2021 @ 11:25:07 #167
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_200499333
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 11:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

eens, waar zou jij dat doen?
Monza
Al niet het sterkste circuit voor Red Bull.
Misschien dit jaar anders maar puur op basis van historische resultaten zou ik m daar pakken.

Als de Mercedessen wegrijden op P1 en P2 is een derde plaats het hoogst haalbare.
Dus lukt Max ook wel als ie achteraan start.

Edit:

Monza heeft ook die sprint kwalificatie dus weet niet of je die sprint achteraan gezet wordt op de grid of bij de race.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 23 juli 2021 @ 11:26:26 #168
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200499350
ik vraag me af of dat in zo'n sprintrace weekend kan, sprintrace achteraan starten en je dan opwerken naar top 6 en in de race naar het podium rijden, kan/mag dit?
pi_200499384
Oh, dat zou idd de beste keuze zijn, als dat mag. Nieuwe unit voor dat weekend, gridstraf pakken in de sprintrace en dan lekker weer naar voren rijden.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 11:41:06 #171
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200499516
Hoe dan ook lijkt me dat de beste plek. Of je de straf nu in de sprintrace of hoofdrace krijgt.

Edit: hoofdrace dus, als ik de Sporting Regulations bekijk.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_200499636
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 11:26 schreef Tarado het volgende:
ik vraag me af of dat in zo'n sprintrace weekend kan, sprintrace achteraan starten en je dan opwerken naar top 6 en in de race naar het podium rijden, kan/mag dit?
Volgens mij geldt de sprintrace als officiële kwalificatie. Degene die de sprintrace wint pakt pole position en degene die de “kwalificatiie” wint is de speedking en mag vanaf plek 1 starten tijdens de sprintrace.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 11:55:41 #173
8783 gbm
Estd. 2001
pi_200499677
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 11:41 schreef Starflyer het volgende:
Hoe dan ook lijkt me dat de beste plek. Of je de straf nu in de sprintrace of hoofdrace krijgt.

Edit: hoofdrace dus, als ik de Sporting Regulations bekijk.
Lijkt me ook logisch, anders is het wel erg voordelig om het in de sprintrace te doen :)
  vrijdag 23 juli 2021 @ 11:58:35 #174
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200499724
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:19 schreef SamCooke het volgende:

[..]

Daarmee geeft ie dus eigenlijk wel aan dat zijn fout bij Verstappen een bewuste actie was, oftewel roekeloos rijgedrag.
Dat zeg ik ook al de hele week. Hij geeft het gewoon zelf toe "I don't yield for anybody" en niemand in de pers valt het op :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_200499764
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 11:19 schreef Tarado het volgende:

[..]

gridstraf is nu nog niet aan de orde want ze hebben nog een nieuwe powerunit over maar eind van het jaar kan dat wel mee gaan spelen
Mag er nu een nieuwe powerunit in zonder gridstraf te krijgen? Ik dacht dat ze een bepaald budget plafond hebben. Maar goed dat gridstraf niet aan de orde is. ^O^
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200499886
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 11:25 schreef nils7 het volgende:

[..]

Monza
Al niet het sterkste circuit voor Red Bull.
Misschien dit jaar anders maar puur op basis van historische resultaten zou ik m daar pakken.

Als de Mercedessen wegrijden op P1 en P2 is een derde plaats het hoogst haalbare.
Dus lukt Max ook wel als ie achteraan start.

Edit:

Monza heeft ook die sprint kwalificatie dus weet niet of je die sprint achteraan gezet wordt op de grid of bij de race.
Dit dus, Neem niet aan dat je nieuwe motor steekt (dus penalty krijgt), maar dat ze een sessie wachten om die penalty in werking te laten treden.
pi_200499897
quote:
Ja. Maar het is meestal wel goede content dus zou het gewoon lekker laten staan ookal is het dubbel
  vrijdag 23 juli 2021 @ 12:12:29 #178
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200499898
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:02 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Mag er nu een nieuwe powerunit in zonder gridstraf te krijgen? Ik dacht dat ze een bepaald budget plafond hebben. Maar goed dat gridstraf niet aan de orde is. ^O^
ze hebben er 3 voor het hele jaar dus de 3e al voor de zomerstop moeten gebruiken is niet geweldig en zeker niet gepland.
pi_200499955
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 17:22 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Jawel, maar Lewis zit in de situatie dat hij die risico's moet nemen, veel meer dan Max.

Ten minste, dat is de mening van Montoya en anderen. Ondanks dat het een fout van Hamilton was, zou het voor Verstappen misschien verstandiger zijn om op zulke momenten wat minder risico te nemen.
Maar het lijkt erop dat veel hier meteen in lezen dat de schuld van de crash bij verstappen wordt gelegd.
De emoties lopen hier vaak hoog op bij lichte kritiek op Max, wat een rationele analyse bemoeilijkt.

Het is overigens wel een lastig dilemma voor Max, want in de desbetreffende situatie ga je Lewis er niet voorbij laten natuurlijk. Maar bocht iets ruimer nemen had gekund zonder positie te verliezen, ik denk dat Max domweg niet verwacht dat Lewis daar nog zou zitten, achteraf gezien een kleine inschattingsfout.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 12:25:29 #180
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_200500070
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

De emoties lopen hier vaak hoog op bij lichte kritiek op Max, wat een rationele analyse bemoeilijkt.

Het is overigens wel een lastig dilemma voor Max, want in de desbetreffende situatie ga je Lewis er niet voorbij laten natuurlijk. Maar bocht iets ruimer nemen had gekund zonder positie te verliezen, ik denk dat Max domweg niet verwacht dat Lewis daar nog zou zitten, achteraf gezien een kleine inschattingsfout.
De vraag is of je in die situatie rekening moet houden met het feit dat een 7-voudig wereldkampioen een bocht invliegt in een hoek en met een snelheid waarmee hij de bocht nooit kan halen.

Er zijn grenzen aan wat je mee moet nemen qua inschatting en risico-analyse als je aan het racen bent. Wat Hamilton deed was fysiek onmogelijk als je binnen de baan wilt blijven zonder botsing.

Als je op de manier gaat racen zoals jij voorstelt, kun je beter zorgen dat je als laatst kwalificeert en na de start even 5 seconden wachten tot iedereen weg is, want er zal eens iemand iets volslagen stompzinnigs doen waardoor jij er tegenaan rijdt.

[ Bericht 0% gewijzigd door BehoorlijkKritisch op 23-07-2021 13:05:34 ]
pi_200500376
Weet iemand hier of de auto van Max al weer gemaakt is?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200500443
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

De emoties lopen hier vaak hoog op bij lichte kritiek op Max, wat een rationele analyse bemoeilijkt.

Het is overigens wel een lastig dilemma voor Max, want in de desbetreffende situatie ga je Lewis er niet voorbij laten natuurlijk. Maar bocht iets ruimer nemen had gekund zonder positie te verliezen, ik denk dat Max domweg niet verwacht dat Lewis daar nog zou zitten, achteraf gezien een kleine inschattingsfout.
Wat ik veel lees is dat Max in deze situatie slimmer had kunnen zijn en Lewis voorbij had moeten laten gaan.
1. Max had waarschijnlijk gewoon verwacht dat Hamilton iets dieper zou remmen en de bocht beter zou nemen. Wij kunnen opende beelden echter wel zien dat Hamilton die bocht nooit met die snelheid had kunnen halen maar Max moet maar even, buiten het feit dat hij zelf zijn auto moet besturen ook maar inschatten wat Hamilton gaat doen (of eigenlijk vergeet te doen)
2. Max had Hamilton voorbij kunnen laten gaan maar dan had Max dusdanig moeten remmen dat Leclerc hem ook voorbij was gereden want die had wél de ideale lijn en snelheid. We hebben gezien hoelang het duurde voordat Hamilton Leclerc ik kon halen dus om dan vanwege een kamikaze actie van Sir Lewis Hamilton niet 1 maar 2 posities op te geven vind ik nogal wat.
3. Besef dat ze met +300 op de bocht afkomen en in een split second moeten beslissen hoe ze gaan aanvallen/verdedigen en ze daarbij ook een inschatting moeten maken van de tegenstander.
4. De bocht ruimer nemen had nog gekund maar ik denk dat het weinig uit had gemaakt. Hamilton had alsnog over de curbs aan de buitenkant gegaan met de snelheid die hij mee nam.
pi_200500689
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Weet iemand hier of de auto van Max al weer gemaakt is?
Ja
  vrijdag 23 juli 2021 @ 13:04:37 #184
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_200500749
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:48 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Wat ik veel lees is dat Max in deze situatie slimmer had kunnen zijn en Lewis voorbij had moeten laten gaan.
1. Max had waarschijnlijk gewoon verwacht dat Hamilton iets dieper zou remmen en de bocht beter zou nemen. Wij kunnen opende beelden echter wel zien dat Hamilton die bocht nooit met die snelheid had kunnen halen maar Max moet maar even, buiten het feit dat hij zelf zijn auto moet besturen ook maar inschatten wat Hamilton gaat doen (of eigenlijk vergeet te doen)
2. Max had Hamilton voorbij kunnen laten gaan maar dan had Max dusdanig moeten remmen dat Leclerc hem ook voorbij was gereden want die had wél de ideale lijn en snelheid. We hebben gezien hoelang het duurde voordat Hamilton Leclerc ik kon halen dus om dan vanwege een kamikaze actie van Sir Lewis Hamilton niet 1 maar 2 posities op te geven vind ik nogal wat.
3. Besef dat ze met +300 op de bocht afkomen en in een split second moeten beslissen hoe ze gaan aanvallen/verdedigen en ze daarbij ook een inschatting moeten maken van de tegenstander.
4. De bocht ruimer nemen had nog gekund maar ik denk dat het weinig uit had gemaakt. Hamilton had alsnog over de curbs aan de buitenkant gegaan met de snelheid die hij mee nam.
Vooral 4. En dat is ook waar men in, met name, de Engelse media totaal aan voorbij gaat. Als Max vol op de rem was gevlogen dan was Hamilton in de grindbak geëindigd. Zo simpel is het en dat kan letterlijk iedereen zien.

Het is gewoon schofterig roekeloos rijgedrag. Of dat komt door opzet of vergissing is niet eens relevant, in beide gevallen getuigt het van grenzeloze stupiditeit om de schuld hiervan bij Verstappen te zoeken. Zelfs al is het maar voor 1%.
  Moderator vrijdag 23 juli 2021 @ 13:16:36 #185
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_200501011
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Weet iemand hier of de auto van Max al weer gemaakt is?
Ze kunnen zo een nieuwe bouwen, vraag is hoeveel onderdelen naar de gallemiezen zijn. (waarschijnlijk alle)
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_200501130
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 13:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Vooral 4. En dat is ook waar men in, met name, de Engelse media totaal aan voorbij gaat. Als Max vol op de rem was gevlogen dan was Hamilton in de grindbak geëindigd. Zo simpel is het en dat kan letterlijk iedereen zien.

Het is gewoon schofterig roekeloos rijgedrag. Of dat komt door opzet of vergissing is niet eens relevant, in beide gevallen getuigt het van grenzeloze stupiditeit om de schuld hiervan bij Verstappen te zoeken. Zelfs al is het maar voor 1%.
_O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_200501280
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 13:16 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ze kunnen zo een nieuwe bouwen, vraag is hoeveel onderdelen naar de gallemiezen zijn. (waarschijnlijk alle)
Grid penalty wordt het zeker ergens komende races
  vrijdag 23 juli 2021 @ 13:34:35 #188
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200501485
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 13:16 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ze kunnen zo een nieuwe bouwen, vraag is hoeveel onderdelen naar de gallemiezen zijn. (waarschijnlijk alle)
Ze zijn toch nog met de huidige motor bezig in Japan?
pi_200503187
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 13:16 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ze kunnen zo een nieuwe bouwen, vraag is hoeveel onderdelen naar de gallemiezen zijn. (waarschijnlijk alle)
Dan zit je ook met het kostenplaatje toch , het budget plafond van dit seizoen?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200503212
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 13:26 schreef Johannes788 het volgende:

[..]

Grid penalty wordt het zeker ergens komende races
En dat vind ik dus onterecht voor Max omdat het niet zijn schuld was.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Moderator vrijdag 23 juli 2021 @ 14:36:38 #191
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_200503246
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 14:34 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dan zit je ook met het kostenplaatje toch , het budget plafond van dit seizoen?
Dat soort risico's zal wel ingecalculeerd zijn
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  vrijdag 23 juli 2021 @ 14:36:41 #192
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200503249
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 13:16 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ze kunnen zo een nieuwe bouwen, vraag is hoeveel onderdelen naar de gallemiezen zijn. (waarschijnlijk alle)
als Perez met oude onderdelen rijdt weten waar zijn nieuwe gebleven zijn
pi_200503298
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 13:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Vooral 4. En dat is ook waar men in, met name, de Engelse media totaal aan voorbij gaat. Als Max vol op de rem was gevlogen dan was Hamilton in de grindbak geëindigd. Zo simpel is het en dat kan letterlijk iedereen zien.

Het is gewoon schofterig roekeloos rijgedrag. Of dat komt door opzet of vergissing is niet eens relevant, in beide gevallen getuigt het van grenzeloze stupiditeit om de schuld hiervan bij Verstappen te zoeken. Zelfs al is het maar voor 1%.
Maar Lewis doet het wel. Hij blijf zeggen hij moest wel iets doen om Max van de winst te houden anders was de voorsprong nog groter geweest. Dat Max de sprintrace had gewonnen maakte Lewis gek.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200503319
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 13:34 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ze zijn toch nog met de huidige motor bezig in Japan?
Ik hoop dat die al klaar is :D
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Moderator vrijdag 23 juli 2021 @ 14:39:52 #195
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_200503322
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 14:35 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

En dat vind ik dus onterecht voor Max omdat het niet zijn schuld was.
That's racing :7
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  vrijdag 23 juli 2021 @ 14:41:49 #196
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200503367
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 14:36 schreef Tarado het volgende:

[..]

als Perez met oude onderdelen rijdt weten waar zijn nieuwe gebleven zijn
Helaas is de motor persoonsgebonden.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_200503457
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 14:39 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

That's racing :7
Ook weer waar. :Y
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 14:45:37 #198
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200503459
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 14:41 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Helaas is de motor persoonsgebonden.
motor begrijp ik uiteraard maar vleugels etc
pi_200503540
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Je doet je nick wel eer aan.

Ocon is gewoon een ontzettende dick. Als gelapte coureur de raceleader van de baan rijden zegt slechts 1 ding over je; dat je echt niet snapt waar je mee bezig bent. Max was niet met hem aan het vechten en zeggen dat Max hem meer ruimte had moeten geven is echt totale bullshit.
jij en anderen kunnen niet lezen. Simpel.

Als je in een woonwijk een kruispunt nadert, ga er dan vooral blind vanuit dat auto's van links doorhebben dat jij voorrang hebt. Ik kom liever wat rustiger aanrijden want voorrang hebben is één maar altijd krijgen is twee. Ziet iemand het niet of te laat, dan heb ik daar last van. Vind ik persoonlijk vervelend

Laat jij je op de racebaan vooral nog vaker door een gefrustreerde lul van de baan rammen. Dag punten. Dag overwinning. Ga een risico vooral niet uit de weg terwijl je er helemaal niks (!) mee kan winnen en alléén maar kan verliezen. Doe dat vooral. Ocon had daar niks te zoeken, die wilde zijn jaren oude gram halen. Die wilde Verstappen eindelijk eens inhalen om daarna paar rondes later weer voorbij gereden te worden. Puur rancune, ongelofelijk kansloos.

Doe dit vooral hoor. Geen lange termijn. Niks groter plaatje. Geen aandacht voor het kampioenschap of überhaupt een volgende boxht of ronden. Gewoon verstand op nul en racen maar

Slim van jou

Edit: niet met hem aan het vechten? Kijk bocht 1 eens

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2021 14:55:53 ]
  vrijdag 23 juli 2021 @ 14:55:38 #200
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200503664
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 14:50 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Als je in een woonwijk een kruispunt nadert, ga er dan vooral blind vanuit dat auto's van links doorhebben dat jij voorrang hebt. Ik kom liever wat rustiger aanrijden want voorrang hebben is één maar altijd krijgen is twee. Ziet iemand het niet of te laat, dan heb ik daar last van. Vind ik persoonlijk vervelend

:D zo beginnen en dan serieus genomen willen worden, dat jij een heer in het verkeer bent prima maar dat heeft 0 met racen te maken, gebruik dat soort argumenten dan ook niet.
pi_200503693
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 14:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

:D zo beginnen en dan serieus genomen willen worden, dat jij een heer in het verkeer bent prima maar dat heeft 0 met racen te maken, gebruik dat soort argumenten dan ook niet.
:D
De rest van de post is ook :D neem ik aan.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 15:06:53 #202
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200503899
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 14:56 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

:D
De rest van de post is ook :D neem ik aan.
neem aan van wel want niet meer verder gelezen
pi_200503933
Het resultaat (Verstappen werd door een achterligger van de baan geramt) bewijst mijn gelijk.


Ocon wil inhalen en wat doe je dan? Ga je enthousiast verdedigen of laat je hem redelijk makkelijk passeren want hij rijdt toch al 90 sec achterstand en je wil niet teveel tijd verliezen concurrent Hamilton die op 4 sec zit?

1) Doe je niks of verdedig je zelfs. Dan is er risico op een ongeluk (gevolg overwinning kwijt en wellicht zelfs DNF) omdat Ocon er keihard in want die wil per se inhalen.

2) Laat je je makkelijk inhalen want alleen Hamilton is op dat moment interessant. Dan is er geen risico op een ongeluk en pak je de overwinning. En Ocon is geen onderwerp want de FI haal je na paar rondes toch wel weer in

Ga vooral voor optie 1.
.
pi_200504909
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 15:09 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Het resultaat (Verstappen werd door een achterligger van de baan geramt) bewijst mijn gelijk.

Ocon wil inhalen en wat doe je dan? Ga je enthousiast verdedigen of laat je hem redelijk makkelijk passeren want hij rijdt toch al 90 sec achterstand en je wil niet teveel tijd verliezen concurrent Hamilton die op 4 sec zit?

1) Doe je niks of verdedig je zelfs. Dan is er risico op een ongeluk (gevolg overwinning kwijt en wellicht zelfs DNF) omdat Ocon er keihard in want die wil per se inhalen.

2) Laat je je makkelijk inhalen want alleen Hamilton is op dat moment interessant. Dan is er geen risico op een ongeluk en pak je de overwinning. En Ocon is geen onderwerp want de FI haal je na paar rondes toch wel weer in

Ga vooral voor optie 1.
.
Volgens een vergelijkbare redenatie moet een voetballer bij elk duel zijn benen intrekken. Want er is altijd de kans dat je tegenstander je blesseert.

Alleen - en daarom is men het niet met jouw eens - zo werkt sport, en zeker topsport niet. Het uitschakelen van angst, het vertrouwen op je eigen kunnen (en op dat van je tegenstanders waar van toepassing) zijn belangrijke eigenschappen voor een topsporter. Voetballers die duels vol ingaan, wielrenners die zich met doodsverachting in een sprint of afdaling werpen, coureurs die het circuit op het scherpst van de snede rijden.

Kan je dat niet, ga je het niet redden. Wielrenners die een afdaling vierkant rijden gaan echt geen grote ronde of bergrit winnen. Coureurs die overal voorzichtig doen zullen nooit om de prijzen meedoen.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 23 juli 2021 @ 17:09:39 #205
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200505768
Zullen we langzaam naar het punt gaan dat dit topic gaat sluiten voor het weer raceweek is en dat er eventueel een apart topic wordt aangemaakt voor wie nog zin heeft in deze discussie? :)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 23 juli 2021 @ 17:17:22 #206
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_200505848
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 17:09 schreef Nattekat het volgende:
Zullen we langzaam naar het punt gaan dat dit topic gaat sluiten voor het weer raceweek is en dat er eventueel een apart topic wordt aangemaakt voor wie nog zin heeft in deze discussie? :)
Of gewoon de tag 'nabeschouwing' terug.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_200505998
Als je als rijder constant na moet gaan denken over de mogelijkheid dat een andere rijder misschien wel een fout kan maken bij een inhaalactie dan word je dus Bottas. Die verliest vrijwel elk gevecht.
pi_200506512
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 17:32 schreef MoreDakka het volgende:
Als je als rijder constant na moet gaan denken over de mogelijkheid dat een andere rijder misschien wel een fout kan maken bij een inhaalactie dan word je dus Bottas. Die verliest vrijwel elk gevecht.
Ik hoop dat als Verstappen een Ocon of Bottas voor bijvoorbeeld P3 inhaalt, hij bij Ocon bedenkt dat dit wel eens link kan worden.

Maar blijkbaar is dit een controversieel standpunt
pi_200506563
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 16:07 schreef SamCooke het volgende:

[..]

Volgens een vergelijkbare redenatie moet een voetballer bij elk duel zijn benen intrekken. Want er is altijd de kans dat je tegenstander je blesseert.

Alleen - en daarom is men het niet met jouw eens - zo werkt sport, en zeker topsport niet. Het uitschakelen van angst, het vertrouwen op je eigen kunnen (en op dat van je tegenstanders waar van toepassing) zijn belangrijke eigenschappen voor een topsporter. Voetballers die duels vol ingaan, wielrenners die zich met doodsverachting in een sprint of afdaling werpen, coureurs die het circuit op het scherpst van de snede rijden.

Kan je dat niet, ga je het niet redden. Wielrenners die een afdaling vierkant rijden gaan echt geen grote ronde of bergrit winnen. Coureurs die overal voorzichtig doen zullen nooit om de prijzen meedoen.
Met dat voetbal kan ik niks. Dat is een contactsport. Maar als je per se wilt, je staat 5-0 voor en jij loopt richting doel en ziet Ramos op je afkomen. Ramos, de man die jij net vier keer gepoort hebt. Verwacht je dan dat hij om een handtekening komt vragen of dat jij je scheenbeen wil breken?

Ik zou bij 5-0 de rest van het seizoen niet riskeren en iets sneller dan anders mezelf gewonnen geven. Maar ga er voor hoor, misschien breek je niks als hij met gestrekt been inkomt

Een race is meer dan 1 bocht, meer dan 1 ronde. En een kampioenschap is nog veel meer dan 1 race. En dat weet jij ook, coureurs zijn continu bezig met bandenmanagenent en de hoeveelheid resterende randstad. Racen is meer dan elke bocht met de maximale snelheid nemen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2021 18:26:45 ]
pi_200506566
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 14:50 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

jij en anderen kunnen niet lezen. Simpel.

Als je in een woonwijk een kruispunt nadert, ga er dan vooral blind vanuit dat auto's van links doorhebben dat jij voorrang hebt. Ik kom liever wat rustiger aanrijden want voorrang hebben is één maar altijd krijgen is twee. Ziet iemand het niet of te laat, dan heb ik daar last van. Vind ik persoonlijk vervelend

Laat jij je op de racebaan vooral nog vaker door een gefrustreerde lul van de baan rammen. Dag punten. Dag overwinning. Ga een risico vooral niet uit de weg terwijl je er helemaal niks (!) mee kan winnen en alléén maar kan verliezen. Doe dat vooral. Ocon had daar niks te zoeken, die wilde zijn jaren oude gram halen. Die wilde Verstappen eindelijk eens inhalen om daarna paar rondes later weer voorbij gereden te worden. Puur rancune, ongelofelijk kansloos.

Doe dit vooral hoor. Geen lange termijn. Niks groter plaatje. Geen aandacht voor het kampioenschap of überhaupt een volgende boxht of ronden. Gewoon verstand op nul en racen maar

Slim van jou

Edit: niet met hem aan het vechten? Kijk bocht 1 eens
Ten eerste slaat het nergens op om een verkeerssituatie met een wedstrijd te vergelijken.

Ten tweede kom je met die instelling natuurlijk nooit in de Formule 1

Ten derde

quote:
9s.gif Op woensdag 21 juli 2021 23:21 schreef BroesWillems het volgende:
Je weet trouwens dat je argument slecht is als je helemaal terug moet naar Brazilië 2018 om te laten zien dat Max niet zo slim is. :')
pi_200506884
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 18:24 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ten eerste slaat het nergens op om een verkeerssituatie met een wedstrijd te vergelijken.

Ten tweede kom je met die instelling natuurlijk nooit in de Formule 1

Ten derde
[..]

En dan vanwege twee bochten in Brazilie? :') vanwege één (1!!) incident waar Ocon de schuldige aan was?

Ik zeg nergens dat Max-niet-slim-is :') integendeel zelfs want Verstappen is sinds Monaco werkelijk fantastisch en komt minder vaak in moeilijke situaties bewust terecht. Allang gezegd.

Dit allemaal omdat ik het opneem voor een opmerking (you had more to lose) van Hamilton? Ook een lul kan wel eens gelijk hebben hé, ook Hamilton. Maar blijkbaar kan het er hier bij niemand in _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2021 19:13:38 ]
pi_200507692
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 18:55 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

En dan vanwege twee bochten in Brazilie? :') vanwege één (1!!) incident waar Ocon de schuldige aan was?

Ik zeg nergens dat Max-niet-slim-is :') integendeel zelfs want Verstappen is sinds Monaco werkelijk fantastisch en komt minder vaak in moeilijke situaties bewust terecht. Allang gezegd.

Dit allemaal omdat ik het opneem voor een opmerking (you had more to lose) van Hamilton? Ook een lul kan wel eens gelijk hebben hé, ook Hamilton. Maar blijkbaar kan het er hier bij niemand in _O-
Hij heeft vaak genoeg gelijk. Alleen nu niet. Ik heb hier hier in het verleden vaak genoeg voor Hamilton opgenomen. Met je _O- .

In dit geval slaat het alleen nergens op, Verstappen kon niets anders doen op dat moment.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 23 juli 2021 @ 20:03:15 #213
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_200507811
De schade voor RB bedraagt naar verwachting 1,8 miljoen dollar. Zelfs het stoeltje van Max is stuk gegaan

https://the-race.com/form(...)ty-review-after-all/
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_200507821
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 17:09 schreef Nattekat het volgende:
Zullen we langzaam naar het punt gaan dat dit topic gaat sluiten voor het weer raceweek is en dat er eventueel een apart topic wordt aangemaakt voor wie nog zin heeft in deze discussie? :)
Mwah, er komt nog steeds wel relevant shit naar buiten. Zoals de column van Horner:

https://www.redbull.com/i(...)n-british-gp-debrief

Goed om te zien dat ze geen woord terug nemen dezelfde kritiek op Lewis/Merc blijven houden.
pi_200507852
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 20:03 schreef Peterselieman het volgende:
De schade voor RB bedraagt naar verwachting 1,8 miljoen dollar. Zelfs het stoeltje van Max is stuk gegaan

https://the-race.com/form(...)ty-review-after-all/
The-race heeft dus ook die column gelezen en typt hem bijna woord voor woord over. Dat is nog eens content maken.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 23 juli 2021 @ 20:41:03 #216
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_200508287
Ik heb de column gelezen en dit stuk van Horner is erg sterk:
quote:
I would like to make it clear. This was an on-track incident between two of the best drivers in the world. At the point in time when you have a driver in hospital and the extent of any injuries have not yet been made clear, your car has been written off and the stewards have penalised the driver seen to be responsible, it is natural that emotion comes into play, for all involved, whether you feel wronged or victorious. I also felt the narrative that Max was being ‘overly aggressive’ at that stage was unjustified. You only have to look at the fact Max has zero penalty points on his licence and has not been found guilty of any on-track misjudgements in recent years. The aggressive 17-year-old F1 rookie Max Verstappen that Hamilton is referring to is not the Max Verstappen of today, just as Hamilton is not the same driver he was when he entered the sport. Both drivers are of course uncompromising in their driving style, but they are both highly skilled drivers with a great deal of experience. The reality is that Hamilton has met his match in a car that is now competitive, and I agree that both drivers need to show each other respect, but Hamilton was the aggressor on Sunday.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_200508300
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:53 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

In dit geval slaat het alleen nergens op, Verstappen kon niets anders doen op dat moment.
Verstappen verdedigt bocht 1 binnenkant, Ocon pakt de buitenkant van de bocht en komt bij ingaan bocht 2 volledig naast Verstappen en heeft de binnenkant. Ocon pakt de apex en Verstappen wil die apex ook waardoor ze elkaar raken.


Ik kom in deze context over als een kuttrol als ik vraag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar Verstappen had wellicht helemaal niet moeten verdedigen en Ocon gewoon even zijn moment-of-fame moeten gunnen. Puur voor eigen gewin.

Ocon had allereerst daar niks te zoeken, ben ik met iedereen eens en hij moest zelfs wieberen met zijn P13 met een onoverbrugbare achterstand op P12. En als hij echt per se er voorbij wil, doe het dan op een 100% veilige plek zoals 2 bochten later. Ben ik met iedereen eens en ik ben het bij voorbaat met radicaler standpunten ook eens.

Alleen wat gebeurt er. Ocon is een lul en wil er meteen voorbij terwijl Verstappen in gevecht is met Hamilton. Moet Verstappen dan trackpositie tov Ocon proberen te verdedigen of speelt Ocon geen rol en is alleen Hamilton belangrijk?

Ik denk dus dat Verstappen wel een optie had en dus iets anders had kunnen doen. Want er was maar 1 gevaar en dat was schade. Plek verdedigen heeft risico's terwijl ingehaald worden geen enkele consequentie heeft.
Ik doe wel de aanname dat als Ocon er meteen voorbij was gegaan, dit voor Verstappen geen gevolgen had in de strijd met Hamilton en dat is discutabel.

Dus Verstappen kon wel iets anders doen en had de verstandigste kunnen zijn. Gewoon doorrijden en de race winnen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2021 20:43:21 ]
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 23 juli 2021 @ 20:43:02 #218
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_200508308
Toto wil voorzitter, technisch directeur en coach van zijn eigen team zijn. Daarnaast wil hij voorzitter, technisch directeur en coach van de tegenstander zijn. En natuurlijk bondsvoorzitter, scheidsrechter én VAR.

Tsja, zoveel petten dat kan natuurlijk niet.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 23 juli 2021 @ 20:44:36 #219
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_200508334
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 20:42 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Verstappen verdedigt bocht 1 binnenkant, Ocon pakt de buitenkant van de bocht en komt bij ingaan bocht 2 volledig naast Verstappen en heeft de binnenkant. Ocon pakt de apex en Verstappen wil die apex ook waardoor ze elkaar raken.


Ik kom in deze context over als een kuttrol als ik vraag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar Verstappen had wellicht helemaal niet moeten verdedigen en Ocon gewoon even zijn moment-of-fame moeten gunnen. Puur voor eigen gewin.

Ocon had allereerst daar niks te zoeken, ben ik met iedereen eens en hij moest zelfs wieberen met zijn P13 met een onoverbrugbare achterstand op P12. En als hij echt per se er voorbij wil, doe het dan op een 100% veilige plek zoals 2 bochten later. Ben ik met iedereen eens en ik ben het bij voorbaat met radicaler standpunten ook eens.

Alleen wat gebeurt er. Ocon is een lul en wil er meteen voorbij terwijl Verstappen in gevecht is met Hamilton. Moet Verstappen dan trackpositie tov Ocon proberen te verdedigen of speelt Ocon geen rol en is alleen Hamilton belangrijk?

Ik denk dus dat Verstappen wel een optie had en dus iets anders had kunnen doen. Want er was maar 1 gevaar en dat was schade. Plek verdedigen heeft risico's terwijl ingehaald worden geen enkele consequentie heeft.
Ik doe wel de aanname dat als Ocon er meteen voorbij was gegaan, dit voor Verstappen geen gevolgen had in de strijd met Hamilton en dat is discutabel.

Dus Verstappen kon wel iets anders doen en had de verstandigste kunnen zijn. Gewoon doorrijden en de race winnen
Racing Point had gewoon even RB moeten bellen en vragen of Ocon er even voorbij mocht vanwege zijn verse banden. Was niks mis mee geweest.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_200508506
Ach ja, dankzij de debutjaren van Verstappen is er een soort mythe ontstaan dat hij altijd super aggressief is. Dat heeft er toe geleidt dat andere coureurs de meest lijpe dingen kunnen doen omdat er genoeg mensen altijd zullen roepen dat Max 'het anders had kunnen doen'.
  Moderator vrijdag 23 juli 2021 @ 21:21:38 #221
446930 crew  ESF1Gamer
pi_200508841
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 17:09 schreef Nattekat het volgende:
Zullen we langzaam naar het punt gaan dat dit topic gaat sluiten voor het weer raceweek is en dat er eventueel een apart topic wordt aangemaakt voor wie nog zin heeft in deze discussie? :)
Doe maar niet anders verplaatst deze nabeschouwing discussie naar het algemene topic, dan wordt die haast onleesbaar
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 23 juli 2021 @ 21:22:43 #222
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200508862
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 21:21 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Doe maar niet anders verplaatst deze nabeschouwing discussie naar het algemene topic, dan wordt die haast onleesbaar
Dat mag ook niet }:|
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_200508883
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 21:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat mag ook niet }:|
Haal al mijn postings maar weg hoor. Iedereen blij

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2021 21:24:08 ]
  vrijdag 23 juli 2021 @ 21:40:33 #224
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200509140
Ik snap trouwens best dat neutralen de blinde adoratie en subjectiviteit binnen het Max-fancamp soms wat irritant vinden, maar de Hamilton-fanbois slaan echt alles.
We have always been at war with Eastasia.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 22:18:29 #225
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_200509843
Ik kan het niet helpen maar ik volg Roscoe.. louis zijn hond.

Verdoem mij hier!

Maar man wat ie is schattig. O+
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_200509996
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 20:59 schreef MoreDakka het volgende:
Ach ja, dankzij de debutjaren van Verstappen is er een soort mythe ontstaan dat hij altijd super aggressief is. Dat heeft er toe geleidt dat andere coureurs de meest lijpe dingen kunnen doen omdat er genoeg mensen altijd zullen roepen dat Max 'het anders had kunnen doen'.
Zelfs toen viel het al mee. Er waren een aantal mensen die riepen dat hij te jong was dus als hij dan een foutje maakte dan was het "zie je te jong!". Alleen zijn fouten gewoon onderdeel van de sport en behalve een kwart seizoen begin 2018 heeft Max niet veel gekkere dingen gedaan dan de coureurs om hem heen.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 23 juli 2021 @ 22:49:22 #227
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_200510431
Prima.verhaal van horner nu hij wat is afgekoeld.

https://www.redbull.com/i(...)anColumnBritishGP21/?
  vrijdag 23 juli 2021 @ 22:57:19 #228
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_200510585
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 22:49 schreef Kreator het volgende:
Prima.verhaal van horner nu hij wat is afgekoeld.

https://www.redbull.com/i(...)anColumnBritishGP21/?
Toch vond ik Horner best redelijk reageren afgelopen dagen...... vooral Toto en Ham reageerde als een stel heethoofden met hun achterlijke bedreigingen etc.

In dit verhaal van Horner is weer een mooi stukje waarin hij netjes alles op een rijtje zet. Lekker relaxed zal goed werken op de irritaties bij die andere....
pi_200510994
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 22:49 schreef Kreator het volgende:
Prima.verhaal van horner nu hij wat is afgekoeld.

https://www.redbull.com/i(...)anColumnBritishGP21/?
Dit is een helder en mooi duidelijk stukje . ^O^
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200512223
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 23:20 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dit is een helder en mooi duidelijk stukje . ^O^
Wij van Wc eend....
Verstappen 0 WDC's
  zaterdag 24 juli 2021 @ 10:06:04 #231
37887 Dauthi
Progressive
pi_200516542
Damon Hill doet ook een duit in het zakje.
Zou Ome Damon hetzelfde denken over het incidentje tussen hem en Schumacher.
Dat Schumacher het juiste deed en niet onsportief was...


quote:
Ultimately [they] won it because of Lewis," Hill added. "Lewis gave them that victory, he adopted the right approach.

"One of the things that Lewis is brilliant at is playing in the little zone that's between overstepping the mark and not being aggressive enough. He seems to manage that to perfection. I've never seen him do something unsporting in a race.
https://racingnews365.com(...)edes-red-bull-battle
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_200516853
Nooit iets onsportiefs zien doen???

Volgt die knakworst de F1 überhaupt wel?????? 8)7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_200516893
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 10:06 schreef Dauthi het volgende:
Damon Hill doet ook een duit in het zakje.
Zou Ome Damon hetzelfde denken over het incidentje tussen hem en Schumacher.
Dat Schumacher het juiste deed en niet onsportief was...
[..]

https://racingnews365.com(...)edes-red-bull-battle
Tijd voor een staaroperatie dan, Hill.
pi_200517203
https://www.gpblog.com/nl(...)op-social-media.html

Waar is de afkeuring en verontwaardiging vanuit de FIA?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 24 juli 2021 @ 10:55:17 #235
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_200517692
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 14:50 schreef OnwetendeNerd het volgende:

blahblahyaddayadda

Stond niks relevants in je reactie.

Ocon is gewoon een ongelofelijke lul en Max deed precies wat hij moest doen. Weet je waarom? Omdat Ocon dat echt niet meer een tweede keer gaat doen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zaterdag 24 juli 2021 @ 10:57:07 #236
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200517722
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 10:06 schreef Dauthi het volgende:
Damon Hill doet ook een duit in het zakje.
Zou Ome Damon hetzelfde denken over het incidentje tussen hem en Schumacher.
Dat Schumacher het juiste deed en niet onsportief was...
[..]

https://racingnews365.com(...)edes-red-bull-battle
Brit neemt het op voor Brit

Mind is blown
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 24 juli 2021 @ 10:57:38 #237
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_200517733
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 10:06 schreef Dauthi het volgende:
Damon Hill doet ook een duit in het zakje.
Zou Ome Damon hetzelfde denken over het incidentje tussen hem en Schumacher.
Dat Schumacher het juiste deed en niet onsportief was...
[..]

https://racingnews365.com(...)edes-red-bull-battle
Wat moet het toch heerlijk zijn om een Brit te zijn in deze sport.
pi_200517830
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 10:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Stond niks relevants in je reactie.
.
Serieus? Zo respectloos op een normale posting? Niks over een andere mening of wat dan ook en dan moet ik zeker wel met fatsoen reageren

Kom op zeg.
  zaterdag 24 juli 2021 @ 11:06:32 #239
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_200517855
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 11:05 schreef OnwetendeNerd het volgende:

Zo respectloos op een normale posting?
Hoezo respectloos? Ik benoem gewoon een feit.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 juli 2021 @ 11:11:57 #240
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200517946
En we gaan dicht
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 juli 2021 @ 13:04:11 #241
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')