Tof! Ik vind zwemmen ook belangrijk, zeker omdat we aan de kust wonen, en denk erover om babyzwemmen te gaan doen. Nu is er ook concurrentie in dit tijdslot, namelijk Muziek op Schoot. Lijkt me ook erg leuk voor Mickey, aangezien hij erg reageert op geluidjes! Keuze is reuzequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:48 schreef Bienelientjee het volgende:
@:tpopml Ja! Hier in Engeland heb je zwemles groepjes voor babies ook! Is 30 minuten en je doet wat leuke basis bewegingen en acties om ze aan het water te laten wennen. Maar deze groep, waar we gelukkig een populair plekje konden bemachtigen, gaat door tot zeker 4 jaar oud! Telkens een niveau hoger als hij er klaar voor is. En ik vind leren zwemmen belangrijk dus we starten lekker vroeg! (En het is leuk andere mamas en papas te leren kennen!)
Ik hou van je nuchterheid, haha. Ik ben echt zo een hysterische moeder die hier een hartaanval van zou krijgen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:21 schreef PKM het volgende:
@:SQ Valt me eigenlijk wel mee hoeveel zand ze (nu nog) eet. Het is vaker dat ze met haar gezicht erin valt en dan onder het zand zit.
Ik heb het idee dat ze al zo vaak zand op heeft dat ze misschien al wel weet dat het niet zo lekker is. Steentjes pakt ze dan weer wel.
Laatst had ze in een heel korte tijd een stuk opgedroogde eksterpoep en natvoer van de kat. En gisteren een spinnenweb van onder de dorpel. Als daar nog een spin in zat dan heeft ze die ook opgegeten. Dus tja, de zandbak is dan niet zo gek vies meer.
Wel lekker rustig. Geniet er maar vanquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:38 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb trouwens wel een luie baby vergeleken met die van jullie hoor! Ze is 10 maanden nu en ze kruipt nog niet (tijgert alleen) komt nog niet zelf tot zit en probeert zich ook nog nergens aan op te trekken. Maar volgens mijn moeder liep ik zelf ook pas met anderhalf dus ik heb niet idee dat deze baby ergens haast mee heeft.
Ik sta er ook steeds van te kijken hoe snel al die kindjes zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:38 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb trouwens wel een luie baby vergeleken met die van jullie hoor! Ze is 10 maanden nu en ze kruipt nog niet (tijgert alleen) komt nog niet zelf tot zit en probeert zich ook nog nergens aan op te trekken. Maar volgens mijn moeder liep ik zelf ook pas met anderhalf dus ik heb niet idee dat deze baby ergens haast mee heeft.
Ik gnorfde om de glitterstickerquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:24 schreef Miezziej het volgende:
PKM
Loempia wil ook echt alles eten. Steentjes, brokjes van de kat... M. heeft van die glinsterstickers, die heb ik ook weleens teruggevonden in zijn luier
M. is jarig (5 jaar alweer) en ik had van het weekend cupcakes gemaakt. Loempia moest en zou ook mee-eten, dus die heeft zo een cupcake naar binnen gestofzuigerd
Nee met de oudste was ik niet zo makkelijk. Maar voorbij de babytijd ging de oudste alsnog kattengrit eten. Ik heb maar gewoon geaccepteerd dat het niet helemaal gaat zoals ik wil.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:41 schreef SQ het volgende:
Die wimpers
En +1 op de opvallende relaxtheid van @:PKM. Volgens mij was jij met je oudste nog niet zo chill, of wel? Ik vind je posts altijd heerlijk, lekker nuchter, ik hou daar van
Hmm vreemd dat je ab mee hebt gekregen. Onze arts gaf die niet meer bij 36+ weken.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:16 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Hoi! Ik kom hier binnenkort meeposten als het goed is (nu 38+1), maar ik heb een vraag en misschien zijn hier meer mama's/papa's die er ervaring mee hebben.
Ik heb afgelopen maandag gehoord dat ik een blaasontsteking heb (na urinekweek) en heb daar AB (amoxicilline/clavulaanzuur) voor gekregen i.v.m. zwangerschapstermijn en veilig voor de baby. Nu had mijn VK gevraagd wat voor bacterie er gevonden was. Dat had de assistente van de HA niet gezegd en dat hebben ze dus ook niet getest bleek bij mijn tweede belletje, ze testen alleen 'algemeen' op positief/negatief voor bacteriën. VK zei dat we even moeten weten of het geen streptokokbacterie is, want dat zou de zaak wel wat kunnen veranderen rondom het bevallen (bevallen met AB-infuus voor de zekerheid, dus medisch). Tot nu toe ging alles van een leien dakje, dus ik baalde wel even van deze mogelijke uitkomst, ook al is de kans veel groter dat het een andere bacterie is. Zijn er meer dames die hier mee gedeald hebben? Hoe heb je dit ervaren/hoe is jouw bevalling gegaan?
Ik heb dus nog geen uitslag van die nieuwe kweek op streptokok, die komt hopelijk vrijdag... Dus hopelijk blijft ze nog even binnen zitten.
Lang verhaal, hopelijk wel duidelijk genoeg.
Vanwege het feit dat je dan veilig zit met de termijn, als de blaasontsteking weeën veroorzaakt? Ik moet zeggen dat ik normaal ook niet scheutig ben met medicatie hoor, maar de HA en de VK gaven aan dat een blaasontsteking door kan slaan naar een nierbekkenontsteking met koorts en dat dit vooral bij deze termijn niet fijn is, i.v.m. een naderende bevalling. Ik had eerst andere AB voorgeschreven gekregen, maar die mag niet meer vlak voor de uitgerekende datum. Nu heb ik amoxicilline/clavulaanzuur en die wordt door alle goede sites (apotheek.nl, farmaceutisch kompas, Lareb) als veilig gezien gedurende de hele zwangerschap. Ik heb wel last van diarree nu, maar dat zal daar wel van komen. Verder geen andere kwaaltjes ervan. Ik vraag de VK nog wel even om advies als de diarree er morgen ook nog is. Ik drink verder meer dan genoeg.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:33 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hmm vreemd dat je ab mee hebt gekregen. Onze arts gaf die niet meer bij 36+ weken.
Ja, ik zou graag thuis willen bevallen. Tot afgelopen maandag was er dus ook geen enkele reden om te denken dat het niet zou kunnen, maar door die opmerking van de VK over GBS ben ik wel wat onzekerder geworden. Hopelijk is het geen GBS die gevonden wordt. 🤞quote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:55 schreef MaJo het volgende:
@:Komkommerschijfje ik heb meerdere blaasontstekingen gehad tijdens de zwangerschap maar niet meer met die termijn, ik kan je dus niet adviseren.
Wilde je graag thuis bevallen? Want als een ziekenhuis bevalling je op zich niet tegenstaat dan valt dat ene infuus (je krijgt sowieso een infuus) je toch niet meer op
Wij hebben die van een euro of 7 van prenatal.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:04 schreef Seven. het volgende:
Colin zat in zijn stoeltje vandaag. Dus ik ging nog heel even wat water voor hem pakken en toen ik me weer omdraaide stond hij bovenop zijn stoeltje.
De officiële Stokke riempjes kosten 40 euro dus ik ben op zoek naar een goedkoper alternatief.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:04 schreef Seven. het volgende:
Colin zat in zijn stoeltje vandaag. Dus ik ging nog heel even wat water voor hem pakken en toen ik me weer omdraaide stond hij bovenop zijn stoeltje.
De officiële Stokke riempjes kosten 40 euro dus ik ben op zoek naar een goedkoper alternatief.
Oi!quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:04 schreef Seven. het volgende:
Jup ja, zodra ik het zichtveld verlaat hoor ik zo'n zielige jengelquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:03 schreef arvensis het volgende:
Dat geluid, inderdaad.Je hoort ze gelukkig wel aankomen, haha.
Zielie begint tegenwoordig ook te huilen wanneer ze ons niet kan zien. Ze moet persé óveral bij zijn. Het liefst op ooghoogte. Ze wil echt alles in de gaten houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:56 schreef Miezziej het volgende:
Fijn Komkommerschijfje
Veel kruipende baby's lees ik![]()
Baby foto... donderdag?AdvancedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:56 schreef Miezziej het volgende:
Fijn Komkommerschijfje
Veel kruipende baby's lees ik![]()
Baby foto... donderdag?IIg niks wat pijn doet als het valt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Dat ook jaquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:06 schreef Tink89 het volgende:
[..]
IIg niks wat pijn doet als het valt...
+1quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:43 schreef Aure het volgende:
Genoeg te vinden inderdaadMijn hormonen hadden destijds wel die van Stokke gekocht, maar ze doen niks bijzonders ofzo hoor
ja je bankrekening leegtrekken, dat is wat ze doen
I know... iemand een tray over toevallig?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:14 schreef SQ het volgende:
ik heb ooit eens berekend wat zo'n tripp trapp kost als je (hormonen) 'm helemaal compleet wil(len) hebben, daar word je echt niet vrolijk van hoor.zit je al snel tegen de 600 euro
heb jij die zelf niet hier verkocht ooit?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:18 schreef Tink89 het volgende:
[..]
I know... iemand een tray over toevallig?
nee, alleen de babyset. Die hadden we dubbel. En een houten babybeugel voor de oude stoelen. Die hadden we ook dubbel. Maar voor de jongste dus een nieuwe stoel (want opa en oma) en de plastic babyset die we al dubbel hadden (want gekregen ooit van m'n broer die m niet meer nodig had). Maar geen tray /langverhaalquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:19 schreef SQ het volgende:
[..]
heb jij die zelf niet hier verkocht ooit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door MaJo op 05-08-2021 18:07:06 ]26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zag laatst deze pimp van de IKEA stoel![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door monsterd. op 06-08-2021 16:30:19 ]baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:47 schreef monsterd. het volgende:
Leuke kiekjes en de laatste foto is super comfortabel hahaha! Waar zijn jullie en heb je nog tips voor welke spullen je het beste mee kunt nemen op vakantie? Mijn lijst wordt alsmaar langer![]()
Ook geen triptrap fan hier, wij hebben een maxi cosi Minla. Bevalt zeer goed en heeft ook ligstanden.Hij zit wel lekker te chillen in zijn troon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zag laatst deze pimp van de IKEA stoel![]()
[ afbeelding ]
En goeie hack inderdaad! Ik vind de trip trap ook niet mooi maar ik had gewoon geen zin om uitgebreid de opties te bekijken en ik vond het wel handig dat een trip triptrap meegaat tot ze op een normale eetkamerstoel kunnen.Resistance is futile.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:47 schreef monsterd. het volgende:
Leuke kiekjes en de laatste foto is super comfortabel hahaha! Waar zijn jullie en heb je nog tips voor welke spullen je het beste mee kunt nemen op vakantie? Mijn lijst wordt alsmaar langer![]()
Ook geen triptrap fan hier, wij hebben een maxi cosi Minla. Bevalt zeer goed en heeft ook ligstanden.We zitten in Slovenië. Ik heb gewoon de alledaagse dingen meegenomen: speelgoed, slabbetjes, slaapzakken. Verder natuurlijk kleding, luiers, kunstvoeding etc. Het enige wat ik vergeten was konden we hier ook kopen (tandengel). Dus komt vast goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zag laatst deze pimp van de IKEA stoel![]()
[ afbeelding ]Waar gaan jullie heen?
Aapie trekt veel bekijks steeds, iedereen is helemaal gek op hem omdat hij naar iedereen lacht en kletst. Hij is al “gezegend” door een paar Arabische vrouwtjes en heeft van een van deze vrouwen zelfs een tientje gekregen voor in zijn spaarpot![]()
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Wat bestaan er leuke en lieve mensenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
We zitten in Slovenië. Ik heb gewoon de alledaagse dingen meegenomen: speelgoed, slabbetjes, slaapzakken. Verder natuurlijk kleding, luiers, kunstvoeding etc. Het enige wat ik vergeten was konden we hier ook kopen (tandengel). Dus komt vast goedWaar gaan jullie heen?
Aapie trekt veel bekijks steeds, iedereen is helemaal gek op hem omdat hij naar iedereen lacht en kletst. Hij is al “gezegend” door een paar Arabische vrouwtjes en heeft van een van deze vrouwen zelfs een tientje gekregen voor in zijn spaarpot![]()
Hij is bijna altijd vrolijk, ik geniet ook echt van ons mannetjequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:17 schreef SQ het volgende:
Wat een ontzettend leuke foto's MaJo, wat een gezellig blij ventje is aapie
Ja hij geeft echt showtjes weg af en toe, horen we allemaal oooohs en aaaaahsquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:15 schreef monsterd. het volgende:
Wat schattig Majo! Fijn ook dat hij zo leuk is met vreemden![]()
Wij gaan naar zuid Duitsland in de omgeving van München
Je krijgt hierdoor wel vertrouwen in de mensheid hè? Gelukkig zijn er meer leuke mensen dan stomme. Helaas komen we de laatste groep ook wel tegen op vakantiequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat bestaan er leuke en lieve mensenJe hebt een leuk kereltje
![]()
Vandaag gaat A voor het eerst naar de kapperIk wilde het pas doen wanneer hij 1 is, maar zijn pony hangt al haast voor zijn ogen... Ik ben benieuwd hoe het gaat! Bij zijn grote zus waren de eerste keren dikke drama, maar ze ging wel pas toen ze ouder was. Jaar of 2 geloof ik? Bij een meisje kun je langere haren wegwerken met speldjes
Overigens was ik de eerste keren met mijn oudste naar een speciale kinderkapper geweest, drama dus. Toen naar een normale kapper gegaan bij mij om de hoek en dat ging gelijk prima![]()
Dank jequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:11 schreef arvensis het volgende:
Kinderliedje opzetten en allemaal meezingen.Dat deden we bij U. met 6 maanden.
@:majo wat een prachtige foto’s en prachtig jochie
Wij zijn inderdaad met de auto dus we hebben een heel krat aan voorraad meequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:15 schreef Aure het volgende:
Leuke foto's MaJo!
Ik vind luiers zoveel in beslag nemen, dat wij maar luiers voor 1 of 2 dagen ofzo meenemen en de rest op vakantie kopenNu moet ik zeggen dat wij geen auto hebben, dus we gaan met OV naar vakantiebestemming toe (binnen NL dan, buitenlandse vakanties tot nu toe altijd met het vliegtuig, maar was dan ook wel gelijk azie) dus we proberen altijd zo min mogelijk mee te nemen zodat we ook niet zoveel te sjouwen hebben. Tot nu toe ging dat best, maar nu hebben we 2 kinderen dus dat wordt wel iets meer een uitdaging
Eerste échte vakantie. In juni zijn we een midweekje naar center Parcs geweest maar ik had toen last van mijn buik dus we zijn het park nooit af geweestquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:41 schreef Mango91 het volgende:
Wat een leuke foto's Majo! Eerste vakantie met aapie?
Dank je, dat doe ik zekerquote:
Ze hebben zelfs wolletjes. 🥳quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:37 schreef Tink89 het volgende:
Dm is één van de grote voordelen van vlakbij Duitsland wonen 🥰
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:37 schreef Tink89 het volgende:
Dm is één van de grote voordelen van vlakbij in Duitsland wonen 🥰
Dat kan ik me voorstellen!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:37 schreef Tink89 het volgende:
Dm is één van de grote voordelen van vlakbij Duitsland wonen 🥰
Ik ben gisteren eens online in hun assortiment gaan neuzen en ze hebben echt veel, ook katoenen luiers bijvoorbeeld. Als ik nog een DM tegenkom dan ga ik er nog eens uitgebreid rondkijkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:40 schreef arvensis het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs wolletjes. 🥳
De DM is fijn, ja.
Nog beterquote:
Welkom hier, fijn dat het goed gaatquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:31 schreef Flav het volgende:
Wij komen langzaam ook mee posten![]()
S. Is nu 19 dagen oud en doet het heel goed.
De borstvoeding loopt voor het eerst goed, zo goed zelfs dat de melk zo z'n neus uit komt door de sterke tsr
Welkomquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:31 schreef Flav het volgende:
Wij komen langzaam ook mee posten![]()
S. Is nu 19 dagen oud en doet het heel goed.
De borstvoeding loopt voor het eerst goed, zo goed zelfs dat de melk zo z'n neus uit komt door de sterke tsr
Ja hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:26 schreef MaJo het volgende:
Welkom hier, fijn dat het goed gaat
Wil je in de OP?
Wat een ogenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:11 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]
Beste speelgoed blijft toch de slabak. Doet dienst als trommel, helm en echoot leuk als je daar keihard in schreeuwt.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:16 schreef Bienelientjee het volgende:
Zijn zulke leuke foto's geworden!![]()
![]()
En ze heeft me veel meer foto's gegeven dan geadventeerd! (Zou er 15 krijgen, maar kreeg er uiteindelijk 35!!)
Hier zijn drie!
Ah wat een boefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En ze heeft me veel meer foto's gegeven dan geadventeerd! (Zou er 15 krijgen, maar kreeg er uiteindelijk 35!!)
Hier zijn drie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Protège moi de mes désirs.
Ik vind dat zo heerlijk op deze leeftijd, allemaal speelgoed maar Aapie speelt het liefst met een pot vaseline of mijn mobiel. Hij wordt echt WILD als hij mijn mobiel ziet liggen en krijgt echt een tantrum als ik het bij hem weg pakquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:11 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]
Beste speelgoed blijft toch de slabak. Doet dienst als trommel, helm en echoot leuk als je daar keihard in schreeuwt.
Je staat erinquote:
![]()
Hier zijn drie!
Wat is het toch een scheetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind hem net een elfje met die puntige oortjes
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Haha, die ontdeugende kop! Ineens met grote stappen vooruitquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:06 schreef NicolasJoy het volgende:
"Dat wordt het bed omlaag zetten papa"
[ afbeelding ]
En! Nog een mijlpaal! Optrekken!
[ afbeelding ]
Beetje natmaken, in model brengen en fixeren met een beetje schuim.quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:45 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Cute! Gaat het vanzelf zo zitten?
Fokwet! Fokwet!quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:45 schreef NicolasJoy het volgende:
Heel benieuwd wel wat ze te zeggen hebben bij het CB komende week. Sowieso commentaar op het gewicht verwacht ik. Ze heeft met 't RS-virus best een jasje uit gedaan. Zijn weer een maat luiers terug en kledingmaat terug. (Waren allebei juist over). Ze blijft ook veel spugen, dus het is nog net niet helemaal lekker.
Maar! wel twee nachten doorgeslapen (23-06) de laatste weken!
Twee nachten op 11 maanden... Ik geloof er toch nog niet zo in.quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Fokwet! Fokwet!![]()
En ach... ze ziet er gezond en blij uit. Ene oor in, andere oor uit.
Destijds met Jip hadden ze daar veel begrip voor hoor, die was toen ook een hele lijn gezakt op de curve. Maar dat is ook weer helemaal bijgetrokken trouwens. Ze hadden toen wel aangegeven dat ik wat vaker kon komen wegen als ik wilde weten hoe het er voor stond, maar dat ik ook kon vertrouwen op hoe ie er uit zag (en wat ie naar binnen werkte).quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:45 schreef NicolasJoy het volgende:
Heel benieuwd wel wat ze te zeggen hebben bij het CB komende week. Sowieso commentaar op het gewicht verwacht ik. Ze heeft met 't RS-virus best een jasje uit gedaan. Zijn weer een maat luiers terug en kledingmaat terug. (Waren allebei juist over). Ze blijft ook veel spugen, dus het is nog net niet helemaal lekker.
Maar! wel twee nachten doorgeslapen (23-06) de laatste weken!
Brother from another motherquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:11 schreef monsterd. het volgende:
Ik zou me ook niet al te druk maken, fijn dat ze wat aan de betere hand is juist
@:seven, lekker kapsel. E. Heeft dezelfde outfit en dezelfde haarkleur. Kunnen twinnen hahaha
Welkomquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:26 schreef Cygne het volgende:
Ik kom aanhaken met baby F (foknaam Pluis). Althans, dat ga ik proberen.
Herkenbaar! Heb ik ook de laatste paar wekenquote:Op maandag 9 augustus 2021 10:44 schreef tpopml het volgende:
Nu Mickey 11 maanden is merk ik dat ik weer veel terugdenk aan de bevalling. Wat is dat toch eigenlijk retebijzonder!
Nu maar eens vooruitkijken naar een leuk verjaardagsfeestje plannen
Dat is vervelendquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 07:24 schreef Tink89 het volgende:
Mijn baby spookte van 2 tot half 6. Gaaaap
Wil ik ook graag weten! A is bijna jarig en voor zo'n kleintje weet ik het niet echt. Ik ga het niet groots vieren, we hebben sowieso niet heel veel familie. Maar welke taart, slingers etc? Geen idee nogquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 00:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Herkenbaar! Heb ik ook de laatste paar weken, komt omdat de 1e verjaardag bijna in zicht is. De video met de laatste perswee bekijk ik ook elke dag wel een keertje. Ik weet ook nog precies wat er op al die momenten door mijn hoofd schoot, en wat ik allemaal om me heem registreerde. Ik zeg op een gegeven moment auw maar ik denk dan 'hoezo auw eigenlijk, valt best mee' enzo
. En dan hoor ik mezelf zuchten, en dan weet ik nog precies hoe opgelucht ik me voelde dat het voorbij was. En ik zie ook dat ik vanaf het moment dat ik hem van de bodem van het bad optil, doodkalm ben. Alsof het al de zoveelste keer was. En ik herinner me nog precies hoe zacht en glad hij voelde en hoe mooi ik hem vond.
En het was me een in elkaar gedrukte freggle![]()
![]()
![]()
.
Wat voor plannen heb je voor Mickey's verjaardag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn man heeft vakantie en nou heb ik eindelijk wat meer tijd met baby. Als het kan slaapt ze lekker op mijn buik terwijl ik wat lees. Heerlijk.![]()
Alleen de nachten gaan niet zo lekker. Mijn man zei "het leek wel alsof ze constant geluid maakte".
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
Ja, langzaamaan wel!quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Welkom. Hopelijk alles een beetje op de rit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |